יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

פוסט ראשון לחגים ולשנה החדשה.

שלום לכם ושנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם,

עברנו את ראש השנה ואת יום כיפור ופנינו לסוכות...בחוץ עדיין חם אבל החנויות מלאות בקולקציות חדשות ובמבצעים שונים.
אני אישית החלטתי להתאפק גם בגלל מחסור במזומנים וגם בגלל שאני רוצה לנצל את הארון שלי עד הסוף. אני לא מבינה את העניין של לקנות שמלה וללבוש אותה פעם אחת בלבד וזהו.  אני דוגלת בזה שאפשר ללבוש שמלה אחת בכמה אופנים, כל פעם באבזור אחר והיא תראה אחרת. ככה גם מכנסיים וחולצות. אחרת מה הטעם אם אהבתי פריט מסוים בחנות ללבוש אותו פעם אחת? רוצה להנות ממנו כמה פעמים.
בשביל לשמור על פריטים לאורך זמן אני ממליצה בדים שהם לא סתם טריקו אלא ויסקוזה/ משי/כותנה מעורבת עם ויסקוזה או לייקרה לכבס או בתכנית של כביסה עדינה במכונה או אפילו ביד וככה ניתן לדאוג שהפריט ישמר עם הצבע המקורי ובעדינות. יש עכשיו דפים קולטי צבע שניתן לשים בתחתית מכונת הכביסה ואז הדף סופג את הצבע ואין מעבר של צבעים מפריט לפריט.

אני רוצה לציין ששלושת האאוטפיטים שבחרתי יכולים להיות טובים גם לעבודה וגם לבילויי הלכתי מהקטן ועד לבוש שיכול להתאים גם לסוכה ולערב החג בשקט.
הלוק הראשון שלי כאן הוא של חולצת משי עם תחתית תפורה של מארקס אנד ספנסר שקיבלתי מתנה מאחת הנסיעות של בעלי דווקא מזאגרב מהמארקס אנד ספנסר שם.
שילבתי אותה ללוק יומיומי יותר עם ג'ינס יחסית צמוד ונעליים חדשות של צארלס אנד קית. שיש להן דוגמת פרחים שמתכתבת עם הדוגמה על החולצה.

שרשרת: רונן חן

חולצה: מארקס אנד ספנסר, מכנסיים: עונות

נעליים: צארלס אנד קית
המראה השני הוא של שמלה של פיפה, שמלת טריקו/ויסקוזה פשוטה עם דוגמה יפה של שתי וערב בחזה, שמלות מהסוג הזה קל לאבזר וכל פעם להוסיף להן משהו, כמו וסט ג'ינס או כשקר יותר, גרביון דק וג'קט ג'ינס
אני אבזרתי עם שרשרת עדינה ותיק מיוחד שקיבלתי מתנה מאחותי מאנגליה, תיק של מעצבת בריטית. הוא נותן המון צבע ועניין למראה הכללי.



שמלה: פיפה, שרשרת: שלי דהרי, תיק: אורלה קיילי

הלוק האחרון הפעם הוא קצת דרמטי רומנטי. שמלה שאספתי ממסיבת החלפות בגדים והיתה חדשה לגמרי של H&M
והוספתי לה עליונית ממארקס אנד ספנסר בצורת קימונו ושרשרת ארוכה. נעליים שטוחות מוזהבות והמראה הזה אפשר לעבוד איתו מהבוקר ועד מסיבת קוקטייל בערב.
הנה לשיפוטכם:

שמלה: H&M, עליונית: מארקס אנד ספנסר, נעליים: אסוס,שרשרת: אומא קדרא


כאן אני מסיימת הפעם ומקווה שנתראה גם במהלך סוכות, בכל מקרה שיהיה שמח וכיף בסוכה או בלי סוכה רק בחג ובטיולים.


❤💚💜

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה