יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

הקולות של פיראוס...

שלום לכם...הכותרת של הפוסט היום: הקולות של פיראוס, והאמת שהם לא מזכירים את חיפה (כמו שאומר השיר היפה של חיים משה) פיראוס יש לה ייחוד משלה ומרינות עם יכטות יפיפיות. והאניות שעוגנות בנמל הגדול והמסחרי מרשימות הרבה יותר מהנמל בחיפה...לפחות בעיני.
לבלוג שלי קוראים : המלצות קטנות...אז הפעם תהיה לכם המלצה לא רק על אופנה..
גיחה קטנה שלח חורף לאתונה שהרשימה אותי ביותר....התגלתה הרבה יותר אירופאית ממה שחשבתי, תוססת מלאת חיים, בתי קפה מדהימים מקושטים לכריסמס, קונדיטוריות שלא היו מביישות את גרמניה ואוסטריה וחנויות ראווה צבעוניות ומזמינות.
המלון הקטן והמשפחתי Hermes Hotel  באזור פלאקה לא אכזב עם ארוחת הבוקר לא איכזבה את הציון הגבוה שקיבל ב Booking, השירות והניקיון יוצאים מן הכלל והגישה למקומות המרכזיים נוחה ביותר.

כבשתי את אקרופוליס....בהליכה ברגל משכונת פלאקה ועד הטופ...האמת שזהו אתר חובה לפחות לפעם בחיים. המוזיאונים מדהימים והכניסה לילדים עד גיל 18 חינם כמעט בכולם...ולמבוגרים המחיר בן 3-4 יורו..היה כדאי לאמץ גם כאן בארץ.

הנה אני על רקע הפרלמנט- זה שיש לו החלפת משמרות כל יום ב 11 בבוקר וזאת אטרקציה תיירותית משגעת
לובש:
ג'קט של נעמי פלוס, מכנסיים של עונות, מגפונים שקבלתי מהסטייליסטית אירית מגורה.
תיק של orla kiely.

יש הרבה ירוק באתונה, פארקים יוצאים מן הכלל. באחד מהפארקים על יד הפרלמנט צולמו חתן וכלה ומכיוון שהכלה הייתה נראית מתאימה לנושא הכללי של הבלוג אז צילמתי אותה מהצד.


תמונות מהאקרופוליס..


כאמור סצינת החנויות משגעת בעיר...יש רשתות בינלאומיות כמו מנגו, זארה, ברשקה, H&M, MARKS &SPENCER, יש כמה סניפים ובכל סניף הפתעה אחרת.
בזארה אשכרה ראיתי XL ו XXL מה שלא ראיתי בארץ בכלל.
התקציב שלי היה מאוד מוגבל ורכשתי ממש מספר מצומצם של פריטים במארקס אנד ספנסר ובאייץ אנד אם.
הנה מקבץ אקראי של תמונות בנושא הפלאס סייז.

הנה לכם מקבץ תמונות אקראי ממראות העיר:







מקווה שמצא חן בעיניכם...

נשתמע בקרוב בעוד פוסט עם הרבה צילומים של אופנה שאני לובשת...
שיהיה חג חנוכה שמח וסופ"ש נעים לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה