יום חמישי, 11 באוגוסט 2022

נסיעת קיץ - חלק 2

 שלום לכם,

כפי שהבטחתי השבוע אכתוב את החלק השני של הנסיעה לברלין ויתרכז בדברים שאני מאוד אוהבת : אופנה ואוכל.

ברלין עשירה גם באוכל מגוון וגם באופנה. אולי זאת לא פאריס ולונדון אבל בהחלט יש מה לחפש שם...מה גם שברחוב שלי 800 מטר מהמלון שכן סניף של גאלרי לאפייט קטן (תזכורת לפאריס, 4 קומות של אופנה ואוכל)

בברלין יש כל בו בשם KadeWe, כל בו בסגנון של הרודס וסלפרידגס הלונדוניים. הכל בו מפואר עם אופנה עלית יפיפייה וצבעונית לא בדיוק במחירים נגישים, אבל יפה לראות והכל בו מלא בקומה האחרונה באוכל מכל העולם וקונדיטוריה שלא הייתה מביישת אף קונדיטוריה צרפתית. תראו את האופנה הצבעונית של הכלבו:








ותראו את העוגות הנהדרות:

ממ

ברלין היא גן עדן למידות ביניים וגדולות. רשת C&A שכמו בפאריס יש לה ליין רגיל עד מידה נדיבה 50-52 וליין פלאססייז ממידה 48- 58, מבחר אפנתי ובמחירים ממש משגעים וזולים. ושתבינו נכון האיכות של הבגדים ממש טובה.

גם רשת Ulla Pupken, רשת סקנדינבית לפלאססייז ממש כייפית עם בגדים מאוד צבעוניים ועם מבחר של מידות עד 58/60, ויש תחתונים, ופיג'מות ובגדי חוף, חגיגה של אופנה. יש את הרשתות הללו במרוכז באלכסדר פלאץ, אבל אני מעדיפה את אזור Kurfursterdamn המערבי והנעים יותר שנראה גם פחות בזארי.

רשת בתי הכלבו Karstadt/'GLOBUS, קיימת בכמה מקומות בעיר. באזור Kurfurstedamn, אזור המערבי של העיר, ובכלל אזור קניות שווה, שם הכלבו מופל,  כמעט קומה שלמה של בגדי נשים במגוון מידות ומגוון מעצבים כמו Gerry Weber, Myline , Samoon, ממש ועוד כמה מותגים, בגדים אפנתיים במגוון מידות, צבעוניים, לא הכי זולים אבל בהחלט לא יקרים ושווים כל גרוש בגלל איכות הבדים.

בכלבו קיימת מחלקה ענקית של תיקים, צעיפים שאפשר למות מהיופי. לאופנה עלית קיים מותג מרינה רינאלדי, שיש לו חנות אאוטלט ברחוב פרידריךשטראסה. ממש במרכז ושם ממש אפשר לקנות מותג על (זה שייך למקס מארה)במחירים סבירים ביותר...

עוד רשת מאוד מומלצת מה שיש באנגליה: TKMAX, אופנה, קוסמטיקה ולבית. מה שטוב ברשת הזאת שהיא מחולקת לפי מידות. קולבים שהולכים ממידה 36/8- עד מידה 54 או עד XXL, וניתן למצוא על קולבים בגדי מעצבים מרחבי הגלובוס במחירי ריצפה, תיקים של מעצבי על בגרושים. תיק של קארל לאגרפלד בסביבות ה100 יורו..למשל.

מבחינתי, כאשר אני נוסעת לחו"ל אני ממש מנסה לא להיות "ישראלית טיפוסית"...אין אני פשוט מזהה אותם מרחוק לפי הג'ינס, האדידס ותיק הגב....מזל שבי אף אחד לא חושד.

הנה מבחר לוקים שלי מהנסיעה הנוכחית. תשפטו

על ג'ינס וחולצה ירוקה עם הדפס...

2 לוקים עם אותה עליונית...אפשר גם עם ג'ינס, ובלי אדידס-:))

במדרגות מוזיאון BODE, בעליונית של ZARA, מעל לוק של בגדי פשתן שחורים מגלובוס
על גדול הנהר SPREH, בשמלה של C&A ותיק של סמסונייט
הילדים המשועממים שלי יושבים בKarstadt/Globus ומחכים לאמא...שפשוט לא יודעת איפה להסתכל מרוב המבחר..


מקווה שנתתי לכם טיפים מוצלחים ושתסעו תוכלו להנות ממבחר האופנה בברלין...אז עד הפעם הבאה סופ"ש נעים....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה