יום רביעי, 16 באוגוסט 2023

נוסטלגיה ואוגוסט רותח

 שלום לכם, מקווה שאתם שורדים את הקיץ הקשה שנפל עלינו השנה. אני באמת לא זוכרת חום כזה, ועוד בתוספת לחות. לא פלא שהמון אנשים סביבי לא מרגישים טוב במיוחד עקב מזג האוויר הזה.

אני אומרת שמזל שיש מזגנים אצלנו בארץ בכל מקום ולכן החום עוד איכשהו ניסבל..מאוד קשה להתלבש יפה ואסתטי במזג האוויר הזה אני יודעת ובכל זאת מאוד חשוב גם כאשר 36 מעלות על לחות 70 אחוז לשמור על צלם אנוש ולא להיגרר לכל מיני מלבושים שחושבים שכמה שפחות לובשים פחות חם, זה ממש לא מדוייק. אתמול ראיתי אבא ו2 ילדים עוברים את הכביש, הילדים בגיל העשרה. נערה כבת 16 לבשה חולצת טריקו גדולה ואוברסייז מוגזם שכיסתה את החלק העליון שלה שהיה ברור שהיא מנסה לכסות את הגוף (היא לא היית שמנה, היא הייתה טיפונת אולי מלאה במושגים של היום משהו סביב מידה 40) ומתחת לחולצה? אלוהים ישמור,,,כנראה איזה מכנסונים שפשוט לא רואים אותם או רואים חצי ישבן בחוץ. אז סבבה, אני לא מנסה להתחסד או להיות כאן משמרות הצניעות אבל דחילאק זה כאילו לא אסתטי בעליל..ואיכשהו זה זרק אותי מלא שנים אחורה, לכיתה יב' שאני נוסעת באוטובוס מהתיכון היוקרתי שלי בבית וגן בירושלים לכיוון שכונת גילה למורה לתאוריה מוסיקלית ביחד עם חברה לכיתה שגרה שם, בחורה ממוצא אמריקאי, שקראו לה בעברית אביבה וממש לא אהבה את זה, אני לא זוכרת את שמה האמיתי. אני רק זוכרת שהייתי מאין שותפה לגורל עם אביבה...אביבה הייתה בלונדינית גבוהה ומרשימה מעל 1.70 וחטובה והזמינה אותי מלא לתצוגות האופנה שלה במלון לרום. היא הייתה רוקדת בלט קלאסי ואני ניגנתי על פסנתר והמחנכת השובניסטית שלנו הייתה לועגת לנו..." מה העתיד שלכן בנות? את תנגני בכינור בככר ציון ואת תרקדי לצלילי הכינור בכיכר.." מהמם נכון?? נו טוב...לא יודעת מה עלה בגורלה של אביבה אבל אני יודעת מה עלה בגורלי..😃

ולמה אני ניזכרתי בה? כי כאשר האוטובוס שלנו היה חולף ברחוב יפו, אביבה (בתור המבינה באופנה בגלל היותה דוגמנית חובבת) הייתה מסתכלת מחוץ לחלון ואומרת לי: תראי איך אנשים מתלבשים, אין להם כבוד לגוף שלהם, כזאת זילות וחוסר טעם..איכשהו המשפט נחרט לי בראש אין לו מושג למה...אפרופו אביבה או איך שקראו לה באמת..ניפגשנו בפגישת מחזור אחרי 20 שנה והייתה נראית כמו מישהיא שגרה בקומונה, סגפנית וחסרת חן לגמרי...ואולי הסטנדרטים שלי בעניין הערצת יופי השתנו??

אז בכל זאת מה לבשתי בימים חמים כאלה? אז נתחיל דווקא מהיום, מכייון שהמזגן בעבודה מוכיח את עצמו היטב ואפילו אם יורשה לי לומר...קרררר אז הרשתי לעצמי שמלת ויסקוזה עם שרוול עד המרפק. השמלה מזכירה לי תמונות של הצייר גוסטב מירו דוגמה קוביסטית. והנה לכן טיפ: אם יש דוגמה שחוזרת על עצמה בשמלה ואת רוצה פחות להבליט אזורים "בעייתיים" בגוף, זאת השיטה. דוגמא חוזרת לאורך כל הבגד. ואל תפחדי - זה לא "מגדיל" אותך!!

לשמלה הוספתי נעליים עם דוגמא גם כן קצת אבסטרקטית, גיאומטרית. שימו לב לגווני התכלת בשמלה ונעליים. התכלת הוא צבע מאוד פופולארי הקיץ והוא מופיע בנעליים, בגדים ותיקים הרבה מאוד.

שמלה: ML
שרשרת: Anava



נעליים: אורן וקסלר
תיק: רונן חן


לוק נוסף בגוונים מאוד עזים שאהבתי החודש. מאוד מתאים לעבודה במזגן. שילוב של ירוק וסגול חציל שהוא צבע נדיר מאוד ואני מאוד מתחברת אליו.

מכנסיים וחולצה: Noa Rubin

תכשיטים: Niv Jewelry

נעליים: שופרא


ו2 לוקים שממש מתאימים לא רק למזגן אלא גם לטיול בחוץ האחד ורוד בהשראת הסרט "ברבי" והשני ירקרק אפרפר לטיול בצפון הארץ

חולצה: פיפה, מכנסיים: אלמביקה, ישנים נושנים
תיק: Jacquemus, נעליים: we shoes

חולצה ממותג שכבר ניסגר ומכנסיים: Queensize
סניקרס: מלונדון
שימו לב לתיק הקש בשילוב ורוד, תיקי קש הם טרנד שהחל לפני כמה עונות והשנה חזק במיוחד. ותיק גדול כמו tote bag, מאוד פופולארי ואפנתי. וכמובן הצבע הורוד שיש לו עדנה בשנים האחרונות, בעיקר פוקסיה שבא לידי ביטוי בנעליים. 
טיפ: אם לבשתי חולצה בגוון ורוד בהיר וגם התיק ורדרד משהו, הדגשתי אם הורוד עי הנעליים בורוד פוקסיה. (ורוד דומיננטי)
הלוק השני בגוונים נוחים שמתאימים לטיול ובחירת בדים דקיקים ביותר של כותנה עם קצת ויסקוזה. 2 הלוקים מתאיטמים גם לשיטוט בחוץ (לפחות במחצית הראשונה של היום)

טוב, אז עד כאן להיום, מקווה שאהבתם את החפירות, הטיפים והלוקים. רוצים עוד טיפים? תעכבו בפורום בפייסבוק: פורום אופנה מלאה וסטייל וגם באינסטגרם: www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים ואולי טיפה צונן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה