יום שלישי, 12 בספטמבר 2023

תקוות גדולות

 שלום לכם,

אנחנו לקראת ראש השנה, שנה חדשה, התחדשות ותקוות חדשות. אני בטוחה שכל אחד ואחת מאיתנו תמיד מצפה לדברים חיוביים ולשנה יותר טובה מקדמתה. גם אני כמובן כמו רובנו וכולנו.

השנה ראש השנה נופל ממש יום לפני היום הולדת של התאומים שלי ולכן החלטתי בהחלטה מושכלת להעביר את ארוחת החג מערב החג לצהרים למחרת ולחגוג ביחד את שני הדאטות.  מקווה ששם למעלה יסלחו לי על כך-:)) אני רואה בדאטה הזאת סמליות וסימן לבאות ולתקוות גדולות ורוצה להאמין שיהיה לבנים שלי טוב ואם טוב להם אז גם לי יהיה יותר קל בנשמה. עברתי איתם שנה לא פשוטה, בעיקר עם לביא, ואני ממשיכה לעבור איתן מידי שבוע, הרבה אתגרים והרבה מאבקים ולא שלשני הכל הולך חלק. אבל הוא נימצא על המסלול והמטרה שלי להביא למסלול גם את אחיו.התחיל השבוע אימונים אישיים פעם בשבוע בשביל לעצב את הגוף שירד 66 ק"ג בפחות משנה. התחיל לימודי דיג'יי שבכלל לא פשוט לו האתגר של הלימודים, ואני מתפללת שזה יסתדר והוא ישרוד ויצליח לסלול לעצמו את הדרך.

מקווה השנה להגשים גם משאלות שלי..ולעמוד באתגרים שונים שהצבתי לי...מאמינה שתמיד צריך להתחיל הכל בקטנה,ומשם לגדול. הכי קשה להתחיל, כל דבר שתרצו בחיים, ההתחלות קשות ואחר כך נישאבים בזרם והכל יותר פשוט.

ואיך זה קשור לענייני אופנה? ברור שקשור. החנויות מלאות בקולקציות חדשות לחג, בבגדים שטובים כבר למעבר, אבל בחוץ עדיין חום אוגוסט פשוטו כמשעמו. לדעתי אפשר לקנות מצורה מושכלת השנה בגדים לחג. אולי להתחדש בפריט אחד שיכול לשמש גם לקיץ וגם למעבר ואולי לקנות פריטים מסוף עונה שיכולים להתאים לנו לעונת המעבר ולאביב וקיץ הבאים. כדאי תמיד להתרכז בפריטים שהם "על זמניים" בצבעים שתמיד יהיו "אפנתיים". אפשר להימנע מצבעים עזים וטרנדיים ולשלבם רק בקצוות, כמו בנעליים, שרשרת או תיק טרנדי צבעוני ולא יקר מידי.

אני מאמינה שפריט לבוש כמו "קימונו" שהתפלח למלתחה שלנו לפני כמה עונות, והתקבע במקום של כבוד, יכול לעבוד נהדר גם בחג. אפשר ללבוש אותו מעל בגדים יומיומיים והוא יכול "להקפיץ" ולשדרג כל הופעה. אפשר ללבוש קימונו מעל שמלה ללא שרוולים דקיקה ולהגיע בחג להתארח או לארח...

אז הנה התחדשתי בקימונו של המעצבת קארן פרנקל ולבשתי אותו מעל גופיה ללא שרוולים עם הדפס ומכנסי קאפרי אפורות. בחרתי בצבע כחול רויאל עם דוגמת פייזלי, הפריט בהחלט יכול להיות גם לערב וגם ליום עבודה כמו שלבשתי את זה היום. שברתי את הגוונים הכחולים בנעליים בצבע טרנדי, פוקסיה והוספתי תיק בגוון ורוד רגוע לכל הלוק.

קימונו: קארן פרנקל, תיק: גאלרי לאפייט(פאריס), נעליים: weshoes'

גופייה: פיפה, שרשרת: בעלי ז"ל

והנה וידאו שמסכם את כל הלוק:


עוד לוק שאני חושבת שמאוד יתאים לחג, גלביה, היא קלילה, מבדים נעימים והבדים יכולים להיות כלכך חגיגיים שיתאימו לארועיפ חגיגיים. זאת שלי כמובן של QueenSize שהמותג של רוני כהן שהיא המלכה של הגלביות היפות.

ומי שתרצה לרכוש באתר שלה גלביה מוזמנת להשתמש בקוד קופון אנה10 ולקבל 10% הנחה, מתנה ממני.

הנ הגלביה שלי, בגוונים צהובים עם עלים שמתאימים ממש לעכשיו, לתחילת הסתיו.



איבזרתי את השמלה בתכשיטים מוזהבים שהתאימו ללוק.

ועוד לוק נחמד ונוח שטיילתי בו בקיסריה עם אחותי והילדים שלה שביקרו בארץ בסוף אוגוסט. לבשתי חצאית משי אפרפרה. חצאית שאפשר לשלבה עם טישרט בקיץ ועם סווטשירט או חולצה חמימה בחורף בשילוב מגפונים אדג'ים או סניקרס. בקיץ בחרתי בmules, בגוון סגול שנותנות טוויסט ללוק האפרפר המונוכרומטי שבחרתי. זאת קנייה מושכלת של החצאית ופרקטית מאוד וגם חצאיות משי מאוד אפנתיות בשנה האחרונה

חצאית: טופשופ אנגליה, חולצה: נועה רובין


הצטלמתי במסעדת "הלנה" בקיסריה והנה כמה תמונות לסיום של המסעדה והנוף. מסעדה בסגנון ים תיכוני יווני.




ולסיכום הפוסט מאחלת לכולם כל מה שאתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה, בשורות טובות והתחלות טובות וחיוביות.

שנה טובה ומתוקה💗💙💜

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה