יום שישי, 22 במרץ 2024

בסגנון פאריזאי

 שלום לכם,

האמת שלא ניפגשנו המון זמן כאן, איזה חדשיים. אני עוברת תקוה מאוד מסובכת ועמוסה מאוד. אני רואה שאנשים ניכנסים לבלוג ומסתכלים אם היו דברים חדשים ועדיין לא.. חשבתי לכתוב כאן על גיחת חורף קצרה שהייתה לי בפאריס. עם הרבה המלצות של מקומות ואופנה וחשבתי סתם לעלות לוקים ושתדעו שהדף שלי באינטסגרם פעיל ואני מעלה כל הזמן לוקים יומיומיים שם.

אז בכ"ז נסיעת חורף חטופה של 5 לילות ו6 ימים לפאריס שעשיתי בחורף. חורף בחודש פברואר בפאריס לא ממש סימפאטי מבחינת המזג אוויר. קר בצורה קיצונית, סביב 2-3 מעלות בלילה ו6 מעלות ביום עם תחושה של 0 מעלות אבל עזבו קור, אם זה מלווה בגשם קטן וזועף זה ממש לא כיף ועם רוח. אני יכולה להעיד על עצמי שהייתי בפאריס באביב, בקיץ, בסתיו אבל בחורף כזה עוד לא יצא לי.

ואז מה מתברר לי בזמן הכתיבה של הפוסט הזה, שמחקתי בטעום כמעט את כל התמונות שלי מפאריס, כמו חופשה נעלמת, נראה לי שזה חלק מהמתח שנאי שרויה בו וכנראה בטעות זה נעשה חלק מהתמונות נימצאות בקבוצה של פרנקופילים אנונימיים ששם העליתי כמה פווסטים בנושא פאריס בחורף והאתרים שביקרתי בהם וחלק העליתי בקבוצת האופנה שלי - פורום אופנה מלאה וסטייל.

אז נעזוב את פאריס ובואו ניתרכז בחורף, אם בפאריס עסקינן אז לבשתי כמה פעמים אאוטפיטים בהשראה ובסגנון לגמרי פאריסאי.

הראשון מביניהם היה עם הג'קט האפור המבריק של lemonmint print paris, מותג פאריסאי של פלאססייז שמנהלת אותו יהודיה טובה בשם אריאלה.

אני אוהבת את הלוק האפור הכהה הזה. אוהבת לשלב פריטים ישנים וחדשים. מתחת לג'קט יש טוניקה חמה מצמר של דורין פרנקפורט וטייץ של מארס אנד ספנסר שהבאתי ב2017 מאתונה. הנעליים חדשות של דניאלה להבי והג'קט ביחד גם כן חדש





נתתי כאן במה שלמה לג'קט וגם התכשיט של תכשיטי ענבה שקט מאוד. אני מאוד אוהבת את התוצאה, ואתם?

ובסגנון דומה אך עם הרבה יותר צבע, לוק שני בהשראה פאריזאית. ג'קט ייבוא מפאריס מבוטיק של "נעמי פלוס" ברחוב באזל בת"א.

מכנסיים דמוי עור של samoon - זה קו הפלאססייז של gerry weber, הזמנתי מאמאזון, ממש זולות. מכנסיים מהממים עם מינוס גדול - ללא כיסים. מתחת לג'קט שילבתי חולצה בגוון חול מזמש מאוד ישנה של אריסטו שמט ועם אותו התכשיט של ענבה כמו בלוק הקודם. נעליים של ג'פרי קמפבל לשופרא.



והתיק כמו בתמונה הקודמת של Tamaris, פה הוא ירוק ובתמונה הקודמת באפור. tamaris זה מותג גרמני לתיקים ונעליים שאני מחבבתת מאוד. ונימצא בחנויות ברחבי אירופה (גם בפאריז, בקניון la halle)/

לוק נוסף שצילמתי בין עלים בפריחה אביבית. עם מעיל מבד אפנתי מאוד מעיל בעיצובה של קארן פרנקל מעל לוק עם וסט מעור של קרייזיליין וחולצת משי פרחונית ישנה של הגרה שהיא מאוד בסגנון אירופאי. המכנסיים בגוון ירוק זית ייבוא של חני קליין מצרפת.





ובכ"ז מצאתי תמונות מפאריז שגוגל שמר לי והנה הן עם הסברים על  ידן.

ליד הדלת של בורסה בפאריס במעיל של קארן פרנקל וכובע של רזילי מגפונים של שופרא
בחדר ביום האחרון מנומרת עם עם צעיך מחמם ואפנתי
מדרגות במלון שלנו -גראן פלה רויאל
תמונה מלובר
תמונה במרפסת של החדר
נוף לחצר ליד המלון:


זה סרטון נוף מהמרפסת בחדר.

מקווה שאהבתם את הפוסט והתמונות, מזכירה לכם שאני באינסטגרם ב Anettdk7 וברשת ובפייסבוק.

חג פורים שמח לכולם ובשורות טובות!





2 תגובות:

  1. מעניין מאוד. ממש אוהבת איך שאת מתלבשת הג'קטים והמעילים נהדרים. הכי אהבתי את הבואדו המקושקש. ואני זוכרת את החוויות שלך מפאריז. פורים שמח.🩷

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שרה יקרה, שמחה שאהבת את הפוסט💙💕

      מחק