יום שני, 25 בינואר 2016

הפעם הירהורים ושאלות..שמלה או מכנסיים?

חולצה: עונות, חצאית דיסקרט, שרשרת: איתן
היי,

האמת שכבר כמה זמן מסתובבת לי תהייה בראש ורציתי לשתף אתכן (כן, דווקא אתכן) בה.  אני מפרסמת את תמונות הלבוש היומי שלי בכמה קבוצות אופנה בפייסבוק במקביל במהלך כמה ימים בשבוע.
קבוצות אופנה כלליות וקבוצות אופנה שמיועדות לקהל של מידות 42+ ומה שמתי לב, שכאשר אני מעלה לוקים שלי בשמלות בעיקר לעיתים בחצאיות אני מקבלת טונות של לייקים והערות מפרגנות וכאשר אני מפרסמת תמונות שלי במכנסיים/טייצים התגובות הרבה יותר מתונות וכמות הלייקים יורדת להפליא. ואתן יודעות מה הפרדוקס? שאני אישית הרבה יותר מחוברת ללבוש עם מכנסיים מאשר עם שמלות וזה כמובן נטוע בי מילדותי. כי בילדותי כל הזמן הלבישו אותי בשמלות כי זה יפה וככה מקובל בחוץ לארץ בברה"מ. אבל אני גדלתי לא בברה"מ כמו הורי אלא בארץ וכולם סביבי לבשו שורטים, מכנסיים ובשבילי כל פעם שלבשתי מכנסיים הייתה חגיגה שלמה. ולכן בבגרותי כמעט אף פעם לא חיפשתי שמלות.
לנשף הסיום שלי בתיכון קניתי מערכת לבוש בסגנון השאנטי (שהיה אז באופנה) בדמוי מכנסיים וחולצה שניהם בצבע אדום כתמתם והרגשתי הכי יפה שיש.
לאחר מכן שכבר למדתי באוניברסיטה כבר הייתי לובשת שמלות/חצאיות וגם מכנסיים. אבל עד היום במכנסיים אני מרגישה "בבית" בשמלות וחצאיות "מחופשת" למרות שהן נוחות לי לא פחות מהמכנסיים.
הדבר הכי מצחיק שאימא שלי שבילדותי הלבישה אותי בשמלות בבגרותי לא ממש אוהבת אותי בלשון המעטה בשמלות וחצאיות, היא טוענת שהן קצרות מידי ומה שיפה לרזות לא יפה לשמנות...נו שויין,,,מזל שהאופי של יחסית אדיש ומה שניכנס מאוזן אחת יוצא מהשנייה ואני לא ממש נפגעת, כי אימא שלי שתהיה בריאה ותבדל לחיים ארוכים לא ממש הכי מחוברת לאופנה בניגוד לי ולאחותי.

השבוע עשיתי ניסויי, ביום ראשון לבשתי שמלה מ"פיפה" עם גרביונים מיוחדים, תיק ולוק סופר סטיילי...בקבוצת של אופנה 42+ עפו עלי וקיבלתי של מעל 45 לייקים. בקבוצת אופנה כללית של מידות קטנות, "רגילות" (מה זה רגיל?) וגדולות עפו עוד יותר וקיבלתי כמעט 80 לייקים, חה חה חה....לא שזה ממש משנה לי כמה לייקים אבל מבחינה סוציולוגית זה מדהים.

לעומת זאת למחרת לבשתי מכנסי ג'ינס מסוגננים וטוניקת אוברסייז של מעצבת ומגפונים ותכשיטים, התגובות היו צוננות. אמנם בקבוצה של המתלבשות הכללית קיבלתי מעל 25 לייקים והרבה פרגונים. בקבוצות האופנה למידות 42+ לא גירדתי את ה-20....נו אז מה אתם אומרים???? משעשע לא.
אני חייבת להבין את הסוגיה הזאת ולכן אשמח מאוד לשמוע תגובות כאן בבלוג, בדף הפייסבוק שלי ובכלל בקבוצות האופנה.

הנה התמונות לשיפוטכן:
 הלוק הראשון של המכנסיים והלוק השניה של השמלה
מכנסיים: עונות, טוניקה: אלמביקה, שרשרת: איתן

שמלה וגרביונים מpipa, עגילים: איתן, תיק מאנגליה (מתנה מאחותי) ושרשרת מאומא קדרא


מקווה שנהניתם לקרוא.....ואשמח לשמוע תגובות, התמונה בכותרת זה הלוק שלי מהיום של חצאית וחולצה, מאוד נוח, כי השנה הרבה פעמים החצאיות החליפו לי את הנוחות של המכנסיים.

עד לפעם הבאה להתראות וכנסו לדף הבית בפייסבוק של הבלוג:



https://www.facebook.com/Hamlatzotktanot/


















































































יום שבת, 23 בינואר 2016

יום צילומים ל"נומה"

שלום לכם,

הפעם פוסט מאוד מצולם, לפני מספר שבועות קיבלתי הזדמנות להצטלם בבגדים מתוך הקולקציה החדשה לחורף של דנה מליק, הלא היא "נומה". זאת היתה חוויה נהדרת ומקסימה. צולמתי ב 5 אאוטפיטים ע"י צלם מקצועי, אלדד קארין ואופרתי והשיער סודר  ע"י מאפרת מקצועית, אופק בירנבאום. הסטיילינג של מירב יום טוב וגילת שטאל.

אז הנה לכם דוגמנית במידה גדולה אמיתית מבלי להתיפיף...השרשרת הארוכה היא מבית Eitan's Art. הנעליים של Viders




השמלה השנייה מוכיחה שגם נשים מלאות/שמנות יכולות ללבוש אדום/כתום וזה נראה ניפלא עליהן



אאוטפיט נוסף הוא שמלת מעטפה בצבע כחול נוטה לסגלגל עם המעיל הנהדר  עם דוגמאות גאומטריות של כחול/שחור



שמלה נוספת עם ניחוח אפריקני משהו...

והלוק האחרון אחרון והכי חביב עלי שכפי שאתם יודעים אני הכי מרגישה נוח במכנסיים...זה של טוניקה עם דוגמאות אמנותיות בסגנון פוסט אמפרסיוניסטי ומכנסיים קרובים לגוף. הכתפיים שמוטות שזה הרבה פעמים מחמיא לנשים מלאות כי הכתפיים שלהן הרבה פעמים אחד החלקים היפים בגוף, הטוניקה הלכה איתי בחדווה הביתה...





אז זהו...עד כאן הבלוג המצולם מאוד, מקווה שאהבתם, את כל הדגמים ניתן למצוא אצל דנה בבוטיק נומה ברחוב אבן גבירול בת"א.


יום שבת, 16 בינואר 2016

פוסט ראשון ל 2016 - עם הרבה נגיעות אדומות

שלום לכם,

הפוסט הראשון ל2016 מגיח קצת באיחור, אחרי שעשינו הגרלה של עגילים מבית תכשיטי "איתן" נשארו לי "חובות" של לוקים שונים שצילמתי במהלך השבועיים האחרונים.
הלוקים מתאפיינים עם הרבה נגיעות של אדום/בורדו שהוא צבע מאוד אופנתי בעונה הנוכחית.
מי שלא אוהבת שמלות בצבע חזק כמו אדום/בורדו יכולה להוסיף את הצבע בנגיעות קטנות של צעיף, נעל,תיק, בפרינט על חולצה או שמלה.
אני השתמשתי בצבע לא כטוטאל לוק אלא כאחד הפריטים שלבשתי או בשילובים שונים של נגיעות. והנה התוצאה לפני כן:

בוחרת להתחיל בלוק עם מכנסיים בצבע בורדו מבית "נעמי פלוס" המייבאת בגדים בעיקר מצרפת למידות 42-52. מכנסיים בגזרת ג'ינס עם קצת לייקרה. להדגשת המראה יש צעיף אדום יין. הצבע בולט בעיקר בגלל השילוב שלו עם שחור/לבן, שילוב קלסי שתמיד הולך ונותן מראה אלגנטי.
החולצה ישנה כ5 שנים ממינכן מהמותג של Gerry Webber

חולצה: samoon by Gerry Webber, מכנסיים: נעמי פלוס, נעליים לאפייט
שימו לב לעגילים, העגילים חדשים מבית "Eitan's Art", אבן סברובסקי בתוך מסגרת "ג'יבאנשי", ניתנות כמובן לרכישה דרך איתן או דרכי.

לוק נוסף של שמלה מ"אסוס" בסגנון שנות ה-70 עם הדפס פייסלי אהוב מאוד עלי, צמודה לגוף ועם הרבה צבע אדמדם בדוגמה.

שמלה- Asos, שרשרת: איתן
לוק נוסף עם מכנסיים ועליונית בצבע בורדו חזק גם כן מבית "נעמי פלוס"
מראה כיצד גוונים אפורים (שדרך אגב מאוד אהובים עלי) מקבלים חיים בעזרת "זריקת צבע" בורדו

חולצה: "פיפה", מכנסיים: ען-דן" עליונית: נעמי פלוס, מגפונים: דניאלה להבי
לוק אחרון עם זריקת צבע בורדו הוא של שמלה של "הגרה" בצבע אפור עם עליונית בגוונים אדומים. הבדים מחממים ביותר.שמלה בגזרה אסימטרית ומחמיאה מאוד לגוף מלא, קרובה יחסית לגוף. ולמעלה יש לה "חצי מעטפה" שזה מחמיא לחזה גדול.

שמלה ועליונית: הגרה, נעליים: דנית ירון, שרשרת: איתן
מקווה שנהניתם מהצבעים האדומים וקיבלתם רעיונות לשילובים.
שיהיה המשך שבוע נעים, פורה ורגוע לכולם