יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

שמלות או להיות..



בוקר טוב..הפייסבוק הזכיר לי שאני מזמן לא כתבתי פוסט ואכן ככה...הקיץ אינטנסיבי מאוד,עובדת רצה הביתה, הילדים מתבגרים בחופשה משועממים וכל הזמן רוצים לאכול, או שאני מבשלת, מנקה את המטבח המטונף אחרי נסיונות בישול של המתבגרים או שאני מבלה בסופרים שכונתיים...בהחלט גיל קשה (עולים לכיתה ט')
אנשים שרואים אותי מבחוץ מאופרת ומלובשת ולפעמים מצטלמת חושבים שהחיים שלי תותים, אז זהו שלא..אבל חייבים לשמור על צלם אנושי כלפי חוץ ולמצוא את הפינות הנוחות שמרגיעות אותנו. וזה לא חייב לגרור הוצאות כספיות גדולות.
כוס קפה הפוך טוב שעשיתי במכונת האספרסו בבית בדיוק בטעם האהוב עלי ROMA זה בדיוק מה שצריך בשביל להתחיל את היום ברגל ימין.

אבל לאחר מספר קיטורים רוצה לספר לכם מה לבשתי לאחרונה.
בזמן האחרון אני בעיקר לובשת שמלות או חצאיות כי זה מאוד נוח ומאוורר.
השמלה הראשונה היא שמלה בסגנון בוהו שיק, סגנון שכבר התחלתי לדבר עליו בפוסט הקודם שלי, הפעם הלכתי מה שנקרא עד הסוף..שמלת מקסי של River Island שניתן למצוא אותה באסוס אם הצבע שהוא הכי הכי לאוגוסט- צהוב אבל עם פרחים.
שימו ❤ מאוד אפנתיות השנה שמלות מקסי זורמות והרבה נשים מרגישות איתן נוח כי לא אוהבות לחשוף רגליים, מתביישות וכל מיני סיבות מהסוג הזה. אבל בלי קשר עם מוצאים שמלה בגזרה מתאימה, היא מאריכה את הצללית של הגוף.
במקרה שלי יש 2 פתחים מהצדדים שזה גם גורם אורך ומפתח "וי" בחזית שמחמיא לנשים מלאות ומאריך את הצוואר.

שמלה: אסוס, כפכפים: האש פאפיז, שרשרת: H&M ישנה מאנגליה

הלוק השני מתאפיין בטרנד אפנתי של חולצות קצרות "קרופ טופ"  אז יש חולצות כאלה חושפות בטן ויש חולצות קצרות פחות חושפות בטן ועדיין קצרות כמו זאת שאני שמתי מעל חצאית ארוכה גם כן בסגנון בוהו שיק של קרייזי ליין מבד כותנה הודי והקרופ מלמעלה בדוגמא מנומרת אלגנטית של Mַ&S מזאגרב.

הנה התמונה:

חצאית: קרייזי ליין, חולצה: M&S, נעליים: לאפייט: שרשרת: איתן

הלוק האחרון שאחלוק בסימן שמלות הוא של שמלה כחולה בגזרה מאוד מחמיאה של נעה רובין שאני חושבת שזאת השמלה הראשונה שלי שלה. שכבה בארון מספר חדשים עד שהחלטתי ללבוש אותה, משום מה חשבתי שהבד שלה חם מידי והתברר שלאו דווקא, הוא כותנה בשילוב ויסקוזה
הוספתי לה נעליים מוזהבות שטוחות מאסוס, אני בד"כ לא אוהבת שטוח אבל הפעם זרמתי בגלל הצורה היפה שלהן. וגם זולות ביותר: 70 שח. השילוב בין כחול וצהוב עם זהב מאוד יפה ומקפיץ את ההופעה.

שמלה: נעה רובין, נעליים: אסוס, שרשרת: שלי דהרי
מקווה שאהבתם את הלוקים ומצאתם רעיונות מעניינים לשופינג ולבוש.
מאחלת לכם וגם לי סופ"ש רגוע וקריר...שיגיע כבר הסתיו!!!











יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

קצת בוהו שיק ומטפחות ראש

שלום לכם,

האמת שממש לא היה לי זמן לכתוב בשבועות האחרונים, אולי החום של הקיץ אולי העייפות ותלעות החיים. ואחותי שאלה אותי אתמול: נו, תכתבי משהו כבר...אז הנה אני כותבת. כי הרי אני מתלבשת כל יום ודווקא מנסה להיות יצירתית.
איכשהו האווירה הכללית ששררה בלבוש שלי בשבועות האחרונים הייתה משהו סביב הבוהו שיק.
ובדיוק הייתה סטייליסטית שכתבה על בוהו שיק כתבה השבוע אז איכשהו זה הסתדר לי יפה.
אני לא יודעת אם אתם יודעים, אבל בוהו שיק מושפע מנערי הפרחים מסוף שנות ה-60, תחילת ה-70, הרבה צבעוניות, תכשיטים, מטפחות שיער, ג'קטים ווסטים של ג'ינס, שמלות בוהו פרחוניות וכד'..

אז הנה לוק ראשון בגוונים ירוקים מאוד יפים עם שרשרת מקסימה שקיבלתי מתנה ליום הולדת מחברה טובה. חרוזים של פלסטיק ועץ מאוד מתאים לבוהו שיק.

חולצה: קרייזי ליין,  חצאית: נעמי פלוס, שרשרת: סטודיו 27 בירושלים, נעליים: האש פאפיז

עשיתי קולאז' צבעוני מהתמונות, מקווה שימצא חן בעיניכם. מטפחת ישנה נושנה מטורכיה.

לוק נוסף כקונטרה לירוק הוא בגוונים כחולים, גם כן עם מטפחת ראש מטורכיה (כל המטפחות באדיבות בעלי היקר)
הלוק פחות בוהו שיק, יותר אלגנטי, ובעלי חשב שנפלתי על הראש וחזרתי בתשובה, אבל ממש אהבו את הלוק באינסטגרם במיוחד.
חולצה: בלסמיק, צרפת (ישנה), חצאית של נומה (גם כן ישנה) ותיק מתנה מאנגליה מאחותי

לפני כשבועיים השתתפתי במסיבת החלפות של בגדים, שכבר כתבתי פעם שזה פתרון זול ונוח למי שרוצה להתחדש בפריטים אבל אין לו הרבה כסף. החלפות זה בחינם. מצאתי שם כמה דברים ממש נחמדים, של מעצבים, חלקם אשלח לאחותי וחלקם אשאיר לי. אפילו מצאתי שמלה חדשה מאייץ אנד אם עם טיקט.

באתי הביתה ועשיתי אאוטפיטים בסגנון הכי סטייליסטי שיש עם אביזרים מהבית, לכמה פריטים הנה תראו:





כמו שאתם רואים בצד שמאל למטה יש קימונו יפיפה ממשי. אמנם השרוולים העטלפיים שלו זה לא הפתרון האידיאלי למבנה הגוף שלי כי הקימונו מדגיש את החלק העליון הרחב אצלי, אבל עם מכנסי ג'ינס צרים וגופיה צמודה ועקבים בינוניים נוצר איזון בין החלק התחתון לעליון. הקימונו על גינס זה בהחלט טרנד בוהושיקי מקסים בעיני!


שימו לב לאיפור בתמונות הקלוזאפ, השתדלתי שהאיפור יתאים ללוק וידגיש את תווי הפנים היטב.

מקווה שאהבתם את הפוסט הצבעוני.
ומזכירה לכם שיכולים לשאול ולהתיעץ איתי כמה שתרצו במייל, בפייסבוק, באינסטגרם.

מאחלת סופ"ש נעים וצבעוני לכולם!!!!