יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

פוסט ...אחרי החגים

שלום רב,

מודה שקצת הזנחתי את הבלוג...בגלל החגים והמועדים וכל מיני עניינים.
אבל עכשיו זה הזמן של אחרי החגים. עדיין חם בחוץ אך הערבים מתקררים. בתחזית מבשרים על גשם שאמור להגיע בימים הקרובים, ואז אני מניחה שהמלתחה תשתנה להיות קצת ליותר חמימה.
מודה שתמיד זמן המעבר בין הסתיו לחורף מלחיץ אותי מבחינת הלבוש. יש לי תמיד הרגשה שזה מצד אחד לא מספיק לבוש וקייצי מידי ומצד שני לפעמים בגלל ההתלהבות ללבוש משהו חדש ומחמם יותר יוצא מראה כבד ולא מתאים לעונה. ככה שמבחינתי הרבה יותר נוח שעדיין חם בחוץ אבל אפשר ללבוש מה שרוצים ולטייל ולא למות מחום וזיעה.

מודה שהאאוטפיטים האחרונים שלי היו בגדים שכבר לבשתי פה ושם אבל עשיתי זאת בשילובים אחרים לגמרי.

האאוטפיט הראשון לבשתי לטיול במדרחוב ממילא באחד מימי החג...הקרירות הירושלמית קידמה את השמלה המעולה הזאת מ"אסוס" בברכה. הוספתי לה תכשיט מעלף של "איתן" ונעליים של לאפייט. תיק חמוד מתנה מאחותי באנגליה והייתי סופר מרוצה.

שרשרת: איתן
שמלה: אסוס, נעליים לאפייט
תיק: מתנה מאנגליה מאחותי
לוק אחר שמאוד התחברתי אליו היה של חולצה טריקו מ yoursclothing עם הדפסי פרחים בגווני סגול וחציל על מכנסיים מעולים של נעמי יונה מבוטיק נעמי פלוס. מכנסיים מחמיאות ביותר בגזרת ג'ינס עם טיפת לייקרה. וגם מחטבות ומאריכות את הרגל.

חולצה: yoursclothing, מכנסיים: נעמי פלוס, שרשרת: נטע ליבנה, טבעת: יד שנייה ונעליים" דניאלה להבי

שילוב אחרון מהיום של חולצה אהובה מBalsamik (אתר אופנה צרפתי ממידה 38-56) וחצאית ממסיבת החלפות. נעליים גם כן מדניאלה להבי. תכשיטים של של שלי דהרי.
אני מאוד אהבתי את שילובי הצבעים וההתכתבות בין הפרינט של הנעליים לפרינט של החצאית.
שרשרת "הקקטוס" של שלי משלימה את האווירה מאוד יפה.

שרשרת קקטוס של שלי דהרי

נעליים: דניאלה להבי

חולצה: Balsamik, חצאית: מהחלפות

מקווה שאהבתם את התמונות ואת הפירוט שעשיתי הפעם.
עד לפעם הבאה היו שלום וסופ"ש נעים.