יום חמישי, 22 בפברואר 2018

להראות ב"קלאסה"

שלום לכם,

אני כל הזמן כותבת לכם על ניצול מקסימלי של הארון ועל אסתטיקה. ומאוד חשוב לי העניין הזה של אסתטיקה וקלאסה...תמיד אני אומרת שחשוב מאוד להתלבש יפה ולא משנה אם זה יקר. החכמה היא לדעת לא להתפטות לקניות ספונטניות ואובססיביות בסוף עונה שיש מלא מבצעים אלא לדעת לשלוף את הפריטים שיהיו אפנתיים, קלסיים ו"על זמניים" בשביל לשלב אותם עם פריטים אחרים במלתחה שלנו. לדעתי עדיף לקנות בעונה פריט יותר יקר שייגע להשתלב עם חולצה פשוטה מ"פריימארק" (למשל). האלגנטיות, "הקלאסה" לא חייבים לבוא עם מחיר יקר של בגדים.
אני מעדיפה תמיד להשקיע יותר בזוג מכנסיים, ג'קט, וחולצה ורסטילית (שמתאימה למגוון שילובים) מאשר בשמלה אחת יקרה. כי שילובים עם שמלה הרבה יותר מגבילים מאשר שילובים בין חולצה לחצאית/למכנסיים שאפשר לשחק איתם.

הנה לכם כמה דוגמאות כאלה.
הראשונה היא מכנסיים בצבע בורדו, מי שעוקבת אחרי בבלוג יודעת שאני המלצתי בעבר על קנייה של מכנסיים בצבע בורדו, מכיוון שהם צבע בעצם נייטרלי שניתן לשלב עמו מלא צבעים שונים.
הפםע הלכתי על שילוב קלאסי של בורדו ומנומר.
שימו לב שכל הפריטים שלי ישנים ואתם כבר ראיתם אותם עלי, אך בוריאציות אחרות. נגיעות מנומרות עם בורדו זה "קלאסי" לגמרי ומאוד מקובל בסצינת סטריט סטייל שאני מתחברת אליו הרבה לאחרונה.

עשיתי כאן קולאז' מפורט ביותר
חולצה: שרה לוי
מכנסיים: נעמי פלוס
נעליים: פליי פוט
תיק: מאנגליה (מתנה מאחותי)
ג'קט: Franck Walder
שרשרת: איתן

תשימו ❤ שאני עושה הרבה פעמים בתמונות קלוז אפ לאיפור. מאוד חשוב לי להעביר מסר, שלא מספיק שתתלבשו יפה/טרנדי/אפנתי, חשוב מאוד לשדר טיפוח אישי. טיפוח פנים שהן כרטיס הביקור שלנו מאוד מאוד חשוב. ואיפור תמיד משלים את הסטייל ויוצר את הקלאסה. אני משתדלת תמיד שהליפסטיק שלי באווירת הצבעים של הבגדים. אם הצבע הדומיננטי כאן בתמונות הוא בורדו אז אלך על גוונים של בורדו וחציל. ואם שמתי צעיף אדום (כמו בתמונה הבאה) אז הליפסטיק יהיה אדום או ורדו פוקסיה חזק.

כאן, המוטיב הוא שילובים בין אפור לאדום על גווניו, שילוב שאני מאוד מחבבת שבטח שמתן לב.
החולצה: H&M 
מכנסי ג'ינס ותיקות ומאוד שימושיות של "עונות"
מגפונים חומים לשבירת האפור/אדום והוספת צבע שלישי של Nine west
ושרשרת חומה ותיקה מאיזה בוטיק שניסגר כבר. המשקפיים האדומים מקפיצים את הלוק גם כן


עוד דוגמה ללוק ורסטילי הוא שימוש בחצאית ותיקה בגוונים ירוקים ומשחק עם שרשרת בגוונים ירוקים חומים על רקע אפור.
בדיוק ציינתי השבוע שהצבע האפור הוא רקע נהדר ליצירת לוקים צבעוניים והוא כמו בד קנבס של צייר שעליו באים צבעים שונים. התמונה ברקע מאחורי בהחלט מדגימה ומשתלבת בלוק הכללי.


חצאית: Debenhems
סריג: עדי שדה (ישן גם כן)
שרשרת: איתן

מקווה שאהבתן את משחקי השילובים וקיבלתן רעיונות מגוונים. ועוד משהו...כל הפריטים ותיקים ואם אני מורידה את התכשיטים, אף לוק לא עולה על 300 ש"ח, חלקם הגדול סביב ה-200.

סופ"ש נעים לכולם!!!

💚💗💛

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

סגנונות לבוש

בואו נדבר קצת על סגנון לבוש.
הרבה פעמים אנחנו נשאלים בכל מיני מקומות, שאלונים ובכלל מה סגנון הלבוש שלך? פעם סגנונות הלבוש נחלקו לספורט, ספורט-אלגנט, אלגנטי, בוהמייני-אלגנטי...תאמינו לי שאין לי מושג מה זה כל המושגים המיושנים האלה ונראה לי שעד היום לא ממש הבנתי אותם.
מה שכן, היום יש הגדרות אחרות, כמו סגנון רומנטי, בוהו שיק (בוהמייני), דרמטי, קוז'ואלי, קלסי, אלגנטי.
ויש גם סגנון אקלקטי שמשלב מכאן ומכאן. קשה להכניס אנשים להגדרות של סגנון אחד, ללא ספק שרבות מאיתנו מתחברות לכמה סגנונות. למשל מישהי שאוהבת  להתלבש ביום יום מאוד סולידי,חליפות, חצאיות עפרון מכנסיים מחויטים וג'קטים תרצה בערב להתלבש בצבעים דרמטיים חזקים, עם איפור בולט ותכשיטים גדולים.
אני חושבת שאני עצמי לוקחת קצת מכל דבר. והגעתי למסקנה שהכי מדבר אלי לאחרונה זה סגנון ה"אורבאני", שזה כאילו סגנון עירוני כזה של מכנסיים קרובים לגוף, ג'קטים, ג'ינסים, קצת אוברסייז בחלק העליון. גזרות פשוטות ונוחות, נעלי אוקספורד, מגפונים. סגנון כאילו פשוט ולא מתאמץ קצת נונשלנטי כזה.כאילו לא מתאמץ אבל עם קריצה לסגנון אפילו טיפה אלגנטי פה ושם. ואני אישית אוהבת לתבל בצעיפים ותכשיטים בסגנון של יותר בוהו שיק, מה שנותן ללוק הכללי קריצה.
אז איך עושים את זה במידה גדולה? אז הנה לכם התשובות, ואני בטוחה שלא רק מידות גדולות יכולות להתחבר ללבוש הזה.


אז כאן, יש מכנסיים משובצים, חולצה לבנה ועליה סוודר גדולה, צר עם אוברסייז לשם איזון, נעלי אוקספורד. לבוש שמתאים לעבודה בהחלט וגם לבילוי אחה"צ בבית קפה.
מכנסיים: ג'אמפ
סוודר: Debenhems (ישן 3 שנים)
חולצה לבנה גברית מכופתרת: ASOS
שרשרת ועגילים: איתן תכשיטים

דוגמה נוספת:

כאן יש ממש הומאז' לסגנון של סטריט סטייל, סגנון שמתאים לעבודה, גם משרדית וגם יותר חופשית.
שימוש במכנסיים בצבע כאמל מאוד שימושי במלתחה. מתאים להמון צבעים, כי הצבע ניטרלי וניתן לשילובים שונים, בשבועות הבאים אראה לכם שילובים נוספים עם הכאמל.
מכסניים: נעמי פלוס
חולצה: עתיקה ביותר מצרפת, טריקו משודרג עם ויסקוזה
ג'קט: Franck Wlader (ישן מגרמניה, מעצב שמעצב למידות גדולות ונימכר בבתי כלבו שם)
מגפונים: דניאלה להבי מלפני 3 עונות
תיק: מתנה מאנגליה של Fiorelli

נקנח בלוק בהיר חורפי, אפשר ללבוש לבן בחורף זוכרים? שילובים על רקע בהיר של ירוקים למיניהם יוצר לוק אורבני קצת רומנטי וקצת בוהו שיק. אז מה יש לנו? בעצם לוק אקלקטי שמערב כמה סגנונות.


מכנסיים וחולצה: נעמי פלוס
צעיף: סיגל ויזל קצת אחרת
שרשרת: שלי דהרי

אז בעצם מה אני באה להוכיח בפוסט הזה, שאפשר בלוק אחד גם לשלב מספר סגנונות וככה את יוצרת את "האני" שלך בסגנון הלבוש. לא חייבים להתקבע על משהו אחד.
ושימו לב שכל הלוקים על בסיס מכנסיים....מה זה אומר עלי? אתם כבר יודעים שבתוך תוכי מעדיפה מכנסיים.
ועוד...אפשר להתלבש גם בסגנון מחויט יותר במידה גדולה ומידה גדולה במבנה תפוחי (כמוני)😉

יום חמישי, 1 בפברואר 2018

נוברת במעמקי הארון

שלום לכם,
מקווה שאתם בקו הבריאות, כי אני הייתי קצת חולה עם דלקת חריפה בגיד בכתף ואחר כך בשפעת אז לא ממש היה לי כח לכתוב בקושי הספקתי משהו. מה שכן מידי פעם התלבשתי גם ללכת לעבודה אחרי שבוע של מחלה.
מי שעוקבת אחרי יודעת שאני דוגלת בניצול מקסימלי של הארון ולא לבישה חד פעמית של פריט וזהו. כל מה שניכנס לי לארון לפני שאני קונה אותו אני חושבת עם מה הוא יילך לי מהפריטים שיש לי כבר. אני מנסה כל הזמן שילובים חדשים ושונים. הרבה אנשים בסביבתי וכולל משפחה חושבים שאני כל הזמן מבזבזת כסף אני אומרת שנאי עושה רק שילובים חדשים כל הזמן. בזמני הפנוי הדי דל אני אוהבת להסתכל באפליקציות PINTEREST וגם ב POLYVORE וכמובן גם באינסטגרם לקבל השראה.

אחת הדוגמאות לניצול פריטים בארון זה ג'קט הבומבר הזה שרכשתי השנה. יש לי חיבה לבומבר ולא פשוט למצוא יפים וטרנדיים במידה גדולה ולטעם שלי לפחות בארץ.
בומבר הוא ג'קט שבד"כ על ריצ'ראץ' מושפע מבגדי ספורט אבל יכול להיות אלגנטי. בד"כ קצר ויש דגמים ארוכים שלו.
שלי הוא של אופנת "ען-דן" שעשיתי לפני כשנתיים סקירה עליהם כאן בבלוג למי שזוכרת.
הבומבר הוא מקטיפה, ככה שזה טרנד כפול, גם בומבר וגם קטיפה שהיא חזקה מאוד העונה ונימצאת בשמלות, תיקים, טייצים, חצאיות. אפרופו טרנד הקטיפה, תאמצו אותו בקטנה. לא צריך כל הארון להיות קטיפה. טרנדים חולפים מהעולם אחרי עונה או 2.

חולצה: is about, בומבר: ען-דן

שמלה: אלמביקה, שרשרת: איתן

יש לכן כאן דוגמה לניצול של הבומבר על 2 אאוטפיטים שונים.
הראשון: מעל חולצה מודפסת בגוון ורוד של IS ABOUT, חצאית ישנה נושנה מאיזה חנות בצומת שילת, מגפונים והבומבר עם שרשרת.
הלוק השני: מעל שמלה משנה שעברה של "אלמביקה" בגוון זית והוספתי נקודות צהובות מוזהבות בשרשרת.


לשם איזון, הנה לוק במכנסיים או טייצים צמודים של H&M, ומעליהם סריג אוברסייז של קרנית...מחירו בסוף עונה 59.90, ונשאר רק במידה כזאת גדולה. אבל לא יכולתי לוותר עליו בגלל הבד הנינוח וגלם הידיעה שאני אחרוש עליו מהבוקר עד הערב בסופ"שים בטיולים ובסידורים.

סריג: קרנית, טייץ: H&M' ,מגפונים: אסוס (ישנים)

שרשרת: איתן
ולסיום, לוק אדמדם שבו אני מנצלת את הפריטים בארוני עד תום. סריג ישן של גולף, וג'קט משנה שעברה של אלונה מירון, מכנסיים של ג'אמפ שרכשתי בנקודות שיש לי ב"עונות" (כיף שאחותי ואימא שלי קונות שם) ונעליים של עדי כלאב מתערוכת נעליים לפני שנתיים.
שיהיה לכם ולי סופ"ש ניפלא ומלא חיים כמו הלוק האדמדם והצבעוני שלי.