יום חמישי, 8 באפריל 2021

קצת אביב מסביב

 שלום לכם או בעיקר לכן קוראים/ת יקרים/ות-:)))

הרבה זמן לא כתבתי וזה לא שלא התחשק לי...אבל חג הפסח והכל באמצע...אז לא ממש יצא לי.  מה שכן נראה לי שאחרי הפסח הזה אנחנו לאט לאט חוזרים לשגרה של לפני של פעם...יוצאים יותר, מטיילים, יושבים בבתי קפה וכו'..חייבת לומר לכם שממש התגעגעתי לשבת בבית קפה/מסעדה...רק אחרי שמאבדים משהו שאוהבים יודעים להעריך כשזה חוזר...(תודה לאל שמודבר רק בבית קפה ולא במשהו אחר..)

התחושה של אביב והתחדשות גורמת לי להיות יותר יצירתית ולנסות כל מיני שילובים חדשים מבגדים שיש כבר בארון ורק לתבל אותם טיפה בבגדים חדשים. אני מוצאת את עצמי כל הזמן צריכה להתנצל בפני בעלי, חמתי ואמא שלי שהבגדים שלא לא חדשים אלא רק השילובים. אבל בעיניים שלהם אני נשארת בזבזנית חסרת גבולות בענייני הלבשה והנעלה. איך זה אצלכם גם ככה?

דווקא הכנסתי הפעם אוסף שלם של תמונות ובגדים מכל הסוגים והמינים ואפילו סרטון.

אז מכיוון שבפסח עסקינן, אז יום אחד יצאנו לטיול משפחתי עם חברים בטבע לא רחוק מהבית...בריכת הקשתות בין פארק קנדה למבוא חורון. ממש מומלץ הטיול ברגל. רק מבאסת ההגעה עד המקום ברכב, כי הדרך לא בדיוק סלולה. מומלץ בחום לבקר אחר כך בישוב מבוא חורון ולראות בית כנסת שהוא שיחזור של בית כנסת הולנדי מלפני מלחמת העולם השנייה.

אז לטיול לבשתי ירוק, כי הרגשתי שזה יתאים לי לטבע ולסביבה...אז באמת החולצה חדשה של "קיין סייז".והמכנסיים של חני קליין משנה שעברה ועם הסניקרס/ נעלי התעמלות על פלטפורמה מאוד אפנתיים של סטיב מאדן. והתיק עם תגדילו תראו בצבע תכלת אפנתי מאוד גם כן של סטיב מאדן. את התיק קיבלתי מתנה מאחד הבנים שלי, גם כן היה בטיול של כמה ימים לפני..


הוספתי ללוק שרשרת ישנה מאוד מקרייזי ליין שהשתלבה עם הגוונים ואפילו יש חיוך מלא מפה לפה.

הנה לכם תמונות של הבית כנסת במבוא חורון מבפנים ומבחוץ.



בואו ונמשיך באווירה אביבית וירוקה והפעם אני עם מכנסי חרישה מנומרים ירוקים שאיתם יש לי אשכרה דה ז'ה וו עם הזמנים שהייתי סטודנטית בירושלים והיו לי טייצים מנומרים וירוקים מקטיפה שחרשתי אותם עד שהתבלו...אז כאשר ראיתי את אלה באסוס לפני חצי שנה ליבי עצר מלכת לשנייה-:))) אז הנה הם והם מושלמים והחולצה שהוספתי להם הפעם גם כן מהרשת מאנגליה מyoursclothing בגוונים ירוקים. ועל רקע הגינה הירוקה שלי זה נראה יפה....אבל רגע רגע שימו לב לנעליים. זה נעלי טוליפ והסוג הספיציפי הזה היה במבצע של 3 זוגות ב150 ש"ח!!, טוב, כמובן שהן מסין אבל מאוד נוחות. אז זוג אחד הלך לאימא וזוג לחמתי, והיא  אחרי ששיגעה אותי שהמידה לא טובה ורצתי להחליף לה...התרצתה ואמרה שלא רוצה אותם...נחמד נכון? ואמא שלי החליטה שהן טו מאץ' בשבילה והיא תשלח אותם לאחותי באנגליה...בקיצור מתנות החג שתיכננתי באהבה לאמהות נידחו מסיבה זו או אחרת...קצת מבאס, אבל אני מכירה את המטריה ולא מתרגשת.




והכי קטע שהחיוך לא מש מפני..

טוב עכשיו באמת משהו חמוד בעיני...הלוק שלי מאתמול, החצאית שוב פעם מקווין סייז, והנעליים מCamper, שבעלי הזמין לי מתנה לפני פורים. החולצה בייסיק של H&M. תיק של שרה לוי ישן.




מאוד אהבתי את העליזות של החצאית והדוגמא קצת וינטאז'ית. למעוניינות החצאיות מהסוג הזה אצל קווין סייז עולות 150 ש"ח והן ייחודיות!! הן וואן סייז ויכלות להתאים ממידה 40-42 ומעלה עד לפחות עד 52-54

עכשיו ללוק היומי שלי היום. לקחתי שמלה מאסוס שהיא ממשי. ויכולה בשקט עם נעלי עקב גבוהות ותיק קלאז' להיות שמלת ערב/קוקטייל/אירוע צהרים. אבל לא מסתמן לי כזה אירוע בזמן הקרוב אז לבשתי אותה ליום יום. "שינמכתי" אותה. ע"י סניקרס של ALL STAR CONVERSE, ג'קט ג'ינס ותיק גדול. את התיק רכשתי במכירה של סטייליסטית חגית דנה, ב30 ש"ח!!! והוא במקור של call it spring

אז הנה הסרטון איך הפכתי את השמלה ליומיומית:


והנה התמונות הפרטניות של הלוק עם הג'קט ובלעדיו. אני חייבת לומר שהתאורה היום בחוץ ב10 בבוקר על יד הבית הייתה נהדרת ומאירה במיוחד. משהיא בפייסבוק שאלה אותי מי מצלם אותי...אז בגדול אף אחד, אני לבד ואני עורכת לבד והכל בטיימר ותוכנות עריכה למיניהן אם צריך עריכה. בעיקר לוידאו. אבל התמונות האלה זה as you see as you get




טוב אנשים/נשים יקרים/ת מקווה שאתם אוהבים את מה שאתם רואים וקוראים...תמיד אשמח לענות על שאלות ובכלל ואל תשכחו לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם. Anettdk7, יש תכנים מעניינים ויש סטוריס...סופ"ש נעים לכם...בייי