יום שישי, 21 באוגוסט 2015

על נעליים ותיקים

שלום לכם, הפעם אני מקדישה את הפוסט לנעליים ותיקים.
מאז שהתחלתי לכתוב את הבלוג כל הזמן הדגשתי שחלק מהופעה מושלמת זה להתאים אביזרים, שרשראות, נעליים, תיקים, צעיפים להופעה. כל פאשניסטה או פאטשניסטה יודעת שההופעה לא מושלמת בלי הטאצ'ים הקטנים.
כאן בדיוק הזמן להתפרע, לתפוס אומץ. אם למשל הצבע הצהוב השנה מאוד אפנתי ואין לך אומץ ללבוש חולצה או שמלה בצבע צהוב, את יכולה להוסיף טאץ צהוב בנעליים, שרשרת, תיק ולהראות עדכנית להפליא. בתיקים אין מידות שמתאימות ל 42 או ל 52, תיקים זאת בחירה אישית כל אחת על פי טעמה.
חשוב שאחד מהתיקים ליום יום יהיה בצבע ניטרלי כמו חום/בז'/אפור/שחור/כחול ותיק נוסף בצבע אפנתי וחזק, השנה למשל כחול/צהוב/ירוק/ורוד הם הצבעים החזקים והאפנתיים.
בגלל שהבלוג הזה הוא אמנם אפנתי אך הוא מאוד אישי. החלטתי לצלם חלק מאוסף התיקים והנעליים שיש לי בשביל הדגמה. יש כאן שילובים של ישן וחדש ואפילו וינטאז'.

כל אישה צריכה תיק אחד 2 גדולים ליום יום, לעבודה בשביל להכיל את כל מה שהיא סוחבת: ארנק, תיק איפור, מגבונים לחים, תרופות (אם יש צורך), ניירת, מפתחות לכן התיק ליום כדאי שיהיה גדול מספיק להכיל ועם זאת לא מעיק בגודלו.
תיק שסוחבים כל היום כדאי שיהיה עם ידיות נוחות, יציבות, לא חייב להיות עור יקר יכול להיות בחומר דמוי עור אפנתי ונוח. ממליצה על תיקים מרשת אקססוריז, המחירים נאים על הסקלה של 250-350 ש"ח ותיקים טובים לעונה עד 2 עונות.
הנה דוגמה לתיק קלסי כחול ליום יום


ברשת מצאתי ברמת מחיר דומה תיקי עור צבעוניים וגדולים Angela Bags

חשוב מאוד שיהיה לכל אישה לפחות 2 תיקי ערב: האחד קלסי שחור ועוד אחד קצת "משוגע" משהו שונה, משהו שיקפיץ את כל ההופעה, תיק בגזרת קופסה, צדף, או כל רעיון אחר שעולה לכן לראש.

הנה דוגמאות מהאוסף שלי: גם ישן וגם חדש



מלמעלה: תיק ערב מבד של מרקס אנד ספנסר מלפני 15 שנה
תיק שחור חדש מ NEXT, London
תיק מלפני 7 שנים מבוטיק "la vie" במרכז שוסטר, רמת אביב
תיק של "lester" בצבע ורוד עתיק אפנתי מהשנה החולפת (נירכש מפקטורי עודפים)
תיק וינטאז', מתנה מחמתי מספרד מלפני 30 שנה מעור דמוי נחש.

השוס באוסף: תיק ערב בצורת קופסה, פרחוני מהקולקציה הנוכחית של "קרייזי ליין"- 99 ש"ח!!

מעליו התיק הצהוב שלי ליום יום (מתנה מאחותי מאנגליה)

בעניין נעליים אני אספנית לא כרונית אבל בכ"ז אספתי כמה דברים במהלך השנים. בנעליים יש עניין של מידות, רוב הרשתות מייצרות עד מידה 41 לנשים. יש יוצאות מן הכלל שחורגות ל 42. ולכן הרבה פעמים נשים במידה מעל 41 מתקשות למצוא נעליים.
יש כמובן פתרונות, להזמין מהאינטרנט, לגשת ליפו וסביב השעון יש כמה וכמה חנויות נעליים כמו נעלי "קאיה" ועוד כמה חנויות שיש בהן מגוון מידות.
רשת האפנה Pipa מייבאת נעליים במיוחד לנשים מעל מידה 40 ויש לה מידות של נעליים אפנתיות ומאוד יפות מ40-45. ממליצה למי שצריכה לקפוץ ולראות. הרבה פעמים מאוד חשקתי בזוג נעליים מפיפה אבל לא היה מידה 38 בכלל לצערי הרב.
רוני קנטור, המעצבת מייצרת נעליים מאוד יפות ואפנתיות עד מידה 43. אני בכלל מציעה לחפש בין מעצבי נעליים בארץ ואני בטוחה שיש להם מידות גם מעל 41.

נעליים זה עניין של טעם, סגנון אישי, סגנון חיים. אישה שכל היום על הרגליים לא יכולה להיות על עקבים גבוהים כל היום. אישה שמתרוצצת צריכה נעליים נוחות. אני מאמינה בפתגם הנדוש: את יפה כשנוח לך.
ועם זאת הרבה פעמים גם בפתגם: את רוצה להיות יפה - תסבלי.
כל אחת יש לה "פילים לבנים" בארון, חפצים שהיא קנתה מאימפולס רגעי ולא לובשת אותם או נועלת. גם לי יש כאלה...
ודווקא בנעליים,..לפני כ 14 שנה בעלי סחב אותי לכיכר המדינה לסייל של "פראדה" לא פחות ולא יותר...מה שיצא משם זה הזוג המושלם הזה שנעלתי בחיי פעמיים....




Prada

עוד 2 זוגות מעניינים מהאוסף הפרטי ונעליים שהן כמעט וינטאז'
זוג מלונדון מלפני 13 שנה של רולאנד קארטייה וזוג מאותה התקופה "מנעלי מרי" תוצרת פורטוגל.

נעלי מרי

Roland Cartier
אבל כל הזוגות האלה הם נעליים קלסיות ועל זמניות ולכן ניתן להשתמש בהן במשך שנים והם יראו אפנתיות.

השנה הבאתי נעליים יפות מלונדון גם כן אבל הרב היותר פרקטיות ושימושיות. וגם יש לי מבחר אופנתי של סנדלים שאני משלבת בלוקים היומיים.

הרכישה האחרונה שלי הסתכמה ב 2 זוגות מניין וסט (קיבלתי כרטיס מתנה מהעבודה לראש השנה וניצלתי אותו היטב).

נעליים ותיק Nine West
התיק של Nine West אך מלפני 14 שנה, ניקנה ב"המשביר"
הצבע בנעליים הוא לא אדום, הוא פוקסיה, הצילום מתעתע.

והזוג האחרון שעלה בסוף עונה במחיר מצחיק של 170 ש"ח! מעור ובגזרה סופר אפנתית


Nine West

עד כאן להפעם, מקווה שנהניתן, פוסט קצת שונה. אבל בהחלט מייצג אותי. השילוב בין חדש לישן יותר. וניצול מקסימלי של מה שקיים בארון גם בתחום הנעליים והתיקים.


יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

סגנון אישי ואומץ

שלום לכם לקראת הסופ"ש

סגנון לבוש אישי זה משהו שמתפתח במהלך השנים, זה משהו שמושפע מהסביבה שאתה חי בה, מסגנון החיים, העבודה שלך. לדעתי יש 2 סוגי אנשים, האחד שבשבילם לבוש זה רק בשביל להתכסות ולצאת מהבית לבוש ויש אנשים שבשבילם להתלבש זה בשביל להיראות וחשוב להם להיראות בעיני עצמם, בעיני הסובבים אותם או שניהם ביחד.
מי שאוהב להשקיע בלבוש לא חייב להיות בעל אמצעים כספיים בלתי נדלים יש כיום המון אפשרויות להתלבש בזול וטוב.
החכמה גם לדעת לשלב מה שכבר יש בארון עם פריטים חדשים. לנסות אביזרים כמו שרשראות/טבעות/תיקים/נעליים.
לקשט משהו פשוט בתכשיט דומיננטי.
יש אופנה ויש סגנון ומה ההבדל? שבאופנה יש מלא סגנונות וכל אחת ואחד מאמצים לעצמם מה שהם בדיוק אוהבים בתוך האופנה או במה הם מרגישים בנוח.

בשבועיים האחרונים השתתפתי באחת הקבוצות של אופנה באתגרים יומיים של לבוש, אתגר ה#אמיצה_ויפה כל יום היה נושא אחר: פעם צבע צהוב, פעם הדגשת מותן, פעם משבצות, פעם פסים ועוד ועוד. כל אחת שהציגה את הלבוש שלה בקבוצה לקחה את זה לכיוון שלה למה שהיא אוהבת. היו כאלה שניסו דברים חדשים והיו אמיצות. גם אני ניסיתי וגם גיליתי אומץ וגיליתי בעצמי דברים חדשים. בתוך הסגנון האהוב עלי מצאתי גם משהו חדש ושמחתי מאוד. אני אוהבת לגוון לא אוהבת להשתעמם ממשהו קבוע כל יום. קיבלתי מבנות תגובות שונות, יש כאלה שאוהבות אותי במכנסיים וכאלה שמעדיפות בחצאית ויש כאלה שלדעתן אני חייבת רק ללבוש שמלות. בתוך כל זה גיליתי שאני לא אוהבת להיות מקובעת, שאני אוהבת גם ככה וגם ככה ועדיין נשארת בתוך הסגנון שלי האהוב עלי, קצת רומנטי וקצת קלסי וטיפה אורבני ובעיקר הסגנון של אנה.

אז הנה דוגמאות מהאתגר השבוע ונתחיל בלוק השמלה הרומנטית בגווני תכלכל-כחול, הוספתי לשמלה של עונות פרח שחור דמוי עור שמשתלב עם הפרינט של שמלה, הדגשתי את המותן, יצאתי מאזור הנוחות לגמרי וגיליתי שזה אפילו יפה.

שמלה: עונות, חגורה: בורדו, נעליים: קלארקס, שרשרת: Eitan's art


הלוק השני שבחרתי הוא קצת אורבני, קצת קלסי, משלב שחור/לבן, בתוספת צבע ירוק לשבירת המונוכרומטיות.

מכנסיים: אלמביקה, חולצה מ"רובנס" (חנות שנסגרה עם אופנת ייבוא מפריס), נעליים דנית ירון, שרשרת H&M מלונדון

לוק אחרון שהחלטתי לעלות הוא מהיום, בפעם הראשונה בחיים לבשתי חולצה עם פסים לגמרי לרוחב. תמיד לימדו אותי ש"שמנות" לא יכולות ללבוש פסים לרוחב. אז זה נכון אולי בחלקו. הרי כל אחת יש לה מבנה אחר. ואולי משהיא עם חזה קטן ואגן גדול כן יכולה ללבוש פסים, ותלוי איזה פסים ואיך הגזרה. בקיצור זאת לא תורה מדויקת. אז מצאתי אחת שמצאה חן בעיני, הבד איכותי, הפסים לא ממש משתלטים ומבליטים לרעה את אזור החזה והייתי מרוצה. הוספתי אביזרים  עם צבע שמתכתבים עם החצאית ונראה לי שיצאתי בשלום מהאתגר.
חולצה: קרייזי ליין, חצאית: לאורה אשלי, טבעת Eitan's art




נעליים: Goya

שרשרת: קרייזי ליין


עד כאן להיום, מקווה שנהניתם ואשמח לשמוע את תגובתכם בפייסבוק או בהודעות בבלוג. לצערי הרב כרגע בבלוג ניתן להגיב רק דרך Google.

סופ"ש נעים לכולם....


יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

מקבץ לוקים שבועיים + הגרלה של שמלה


שלום לכולכם,

בוחרת לוקים נבחרים השבוע ומעלה אותם לרשת עם פירוט מאיפה כל פריט.
ובסוף הפוסט הגרלה.

הלוק הכחלחל מתחילת השבוע
חולצה וחצאית: M&S, נעליים: Goya, שרשרת: עונות, עגילים ג.ר.א.ס

אהבתי את הלוק בגלל הרומנטיות של הפרחים על החצאית והתאמתי את השרשרת והעגילים לנושא העלים על החצאית שתהיה זרימה חופשית של הלוק.


הלוק השני שבחרתי לשתף אתכן בו הוא לוק עם מכנסיים מודפסות, חולצת אוברסייז עם פרינט גדול של פרחים וכל הלוק בנגיעות אדומות חזקות. לא לפחד מהצבע האדום בנות. מי שלא מעזה חולצה/שמלה אדומה, יכולה לנסות מכנסיים או רק נגיעות באביזרים ונעליים. יש גם הרבה גוונים לאדום. אדום כתמתם ואדום לכיוון ורוד. כל אחת מתאים לה משהו אחר מפלטת הצבעים שהיא שייכת אליה.



חולצה: עונות, מכנסיים: Debenhems, נעליים: לאפייט, שרשר וטבעת: EITAN'S ART, ליפסיטיק: לוריאל 375


הלוק השלישי והאהוב עלי השבוע לוק שמשלב רומנטיקה עם טרנדיות, חולצות עם כיתובים מאוד הולכות השנה ובחרתי חולצה עם כיתובים על רקע לבן, כי גם שמנות לובשות לבן ולא מפחדות!

חולצה: H&M, חצאית לאורה אשלי, נעליים: קליגולה, שרשרת: יד שנייה, טבעת E'itan's art


הלוק האחרון מהיום, שמלה מאנגליה שקנתה לי במתנה אחותי היקרה ואני בחרתי. קצת גדולה עלי, שילבתי בפעם הראשונה חגורה דקה. אמנם אני חסרת מותן וחגורות לא ממש בשבילי. אבל העזתי כי מצאתי את המקום הנכון להדגשה. הוא פשוט גבוה יותר מאצל נשים אחרות. השמלה גם יחסית קצרה מעל הברך. אבל תמיד טוב לנסות משהו חדש, זה מרענן ונותן מצב רוח ביום סגריר.

שמלה: simplybe, נעליים: l'originals, שרשרת: Fenwick, טבעת: EITAN'S ART

לסיכום: בנות להעז ולנסות, שילובים וגזרות ואביזרים שונים כל פעם.

בפעם הראשונה: בהמלצות קטנות עורכת הגרלה של שמלה מאסוס שהגיע אלי לפני מספר חדשים מבד מאוד נעים ונימתח (כותנה עם קצת לייקרה) בצבע ורוד שלא מחמיא לי בעליל. השמלה לא נלבשה לעולם והיא עם אטיקט. מתאימה למגוון מידות מ46-54. כאשר למידות היותר גדולות תהיה כמו "בודיקון" שמלה קרובה לגוף ומבליטת חמוקיים ולמידות הנמוכות תהיה יותר "לוז" (חופשית על הגוף).
 הנה התמונה של השמלה וגם הקישור:

Image 1 of Club L Plus Cap Sleeve Midi Dress in Tropical Print
כל מה שאני מבקשת לעשות לייק וshare לפוסט הזה בדף הפייסבוק של המלצות קטנות ולכתוב בתגובות שהפוסט שותף.
ההגרלה תיערך בעוד שבוע בדיוק ביום חמישי הבא ושם הזוכה יפורסם בדף הפייסבוק של המלצות קטנות.

עד כאן להפעם וסופ"ש נעים לכולם