יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

סגנון אישי ואומץ

שלום לכם לקראת הסופ"ש

סגנון לבוש אישי זה משהו שמתפתח במהלך השנים, זה משהו שמושפע מהסביבה שאתה חי בה, מסגנון החיים, העבודה שלך. לדעתי יש 2 סוגי אנשים, האחד שבשבילם לבוש זה רק בשביל להתכסות ולצאת מהבית לבוש ויש אנשים שבשבילם להתלבש זה בשביל להיראות וחשוב להם להיראות בעיני עצמם, בעיני הסובבים אותם או שניהם ביחד.
מי שאוהב להשקיע בלבוש לא חייב להיות בעל אמצעים כספיים בלתי נדלים יש כיום המון אפשרויות להתלבש בזול וטוב.
החכמה גם לדעת לשלב מה שכבר יש בארון עם פריטים חדשים. לנסות אביזרים כמו שרשראות/טבעות/תיקים/נעליים.
לקשט משהו פשוט בתכשיט דומיננטי.
יש אופנה ויש סגנון ומה ההבדל? שבאופנה יש מלא סגנונות וכל אחת ואחד מאמצים לעצמם מה שהם בדיוק אוהבים בתוך האופנה או במה הם מרגישים בנוח.

בשבועיים האחרונים השתתפתי באחת הקבוצות של אופנה באתגרים יומיים של לבוש, אתגר ה#אמיצה_ויפה כל יום היה נושא אחר: פעם צבע צהוב, פעם הדגשת מותן, פעם משבצות, פעם פסים ועוד ועוד. כל אחת שהציגה את הלבוש שלה בקבוצה לקחה את זה לכיוון שלה למה שהיא אוהבת. היו כאלה שניסו דברים חדשים והיו אמיצות. גם אני ניסיתי וגם גיליתי אומץ וגיליתי בעצמי דברים חדשים. בתוך הסגנון האהוב עלי מצאתי גם משהו חדש ושמחתי מאוד. אני אוהבת לגוון לא אוהבת להשתעמם ממשהו קבוע כל יום. קיבלתי מבנות תגובות שונות, יש כאלה שאוהבות אותי במכנסיים וכאלה שמעדיפות בחצאית ויש כאלה שלדעתן אני חייבת רק ללבוש שמלות. בתוך כל זה גיליתי שאני לא אוהבת להיות מקובעת, שאני אוהבת גם ככה וגם ככה ועדיין נשארת בתוך הסגנון שלי האהוב עלי, קצת רומנטי וקצת קלסי וטיפה אורבני ובעיקר הסגנון של אנה.

אז הנה דוגמאות מהאתגר השבוע ונתחיל בלוק השמלה הרומנטית בגווני תכלכל-כחול, הוספתי לשמלה של עונות פרח שחור דמוי עור שמשתלב עם הפרינט של שמלה, הדגשתי את המותן, יצאתי מאזור הנוחות לגמרי וגיליתי שזה אפילו יפה.

שמלה: עונות, חגורה: בורדו, נעליים: קלארקס, שרשרת: Eitan's art


הלוק השני שבחרתי הוא קצת אורבני, קצת קלסי, משלב שחור/לבן, בתוספת צבע ירוק לשבירת המונוכרומטיות.

מכנסיים: אלמביקה, חולצה מ"רובנס" (חנות שנסגרה עם אופנת ייבוא מפריס), נעליים דנית ירון, שרשרת H&M מלונדון

לוק אחרון שהחלטתי לעלות הוא מהיום, בפעם הראשונה בחיים לבשתי חולצה עם פסים לגמרי לרוחב. תמיד לימדו אותי ש"שמנות" לא יכולות ללבוש פסים לרוחב. אז זה נכון אולי בחלקו. הרי כל אחת יש לה מבנה אחר. ואולי משהיא עם חזה קטן ואגן גדול כן יכולה ללבוש פסים, ותלוי איזה פסים ואיך הגזרה. בקיצור זאת לא תורה מדויקת. אז מצאתי אחת שמצאה חן בעיני, הבד איכותי, הפסים לא ממש משתלטים ומבליטים לרעה את אזור החזה והייתי מרוצה. הוספתי אביזרים  עם צבע שמתכתבים עם החצאית ונראה לי שיצאתי בשלום מהאתגר.
חולצה: קרייזי ליין, חצאית: לאורה אשלי, טבעת Eitan's art




נעליים: Goya

שרשרת: קרייזי ליין


עד כאן להיום, מקווה שנהניתם ואשמח לשמוע את תגובתכם בפייסבוק או בהודעות בבלוג. לצערי הרב כרגע בבלוג ניתן להגיב רק דרך Google.

סופ"ש נעים לכולם....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה