יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

לוקים בניחוח ורדרד

 שלום לכם,

בניגוד לפעם שעברה שדיברתי על צבעים בהירים בקיץ, בפוסט הנוכחי רוצה להתייחס לאאוטפיטים יותר צבעוניים. בעבודה שלי כל פעם שאני עושה שילובי צבע חדשים העובדות מתלהבות מהשילובים החדשים והמרעננים. אז הפעם בפוסט הנוכחי אקדיש אותו לשילובי צבעים מרעננים.

תראו, למשל את כל צבעי משפחת הורודים למיניהם. אני חייבת להתוודות שבתור ילדה פשוט לא סבלתי ורוד, וגם לא בתור מבוגרת. ואני בכלל לא טיפוס "גירלי" כזה של בובות. בגיל 6 זרקתי את הבובה שלי ואמרתי שזה לא מעניין בכלל. אהבתי כחול ואדום בורדו משום מה, ואולי בגלל שאלה הצבעים שהלבישה אותי אמא והסבתא...לכו תדעו.

אבל בשנים האחרונות התוודענו לורוד עתיק, ורוד פוקסיה, ורוד אפרסקי וכו'...זה לא חייב להיות ורוד של בובות ובגדי ילדות ורדרדים. אז למדתי לאהוב, למצוא את הגוונים המחמיאים לי ולשלב בצורה "לא ילדותית" אלא בוגרת את הצבע-:))

הנה תשפטו.

הלוק הראשון מורכב ממכנסיים בגוון אפרסקי ורדרדי והחולצה בצבע אפור חולדה עם...שומו שמיים! לבבות ורודים, אבל לא מתקתקים מידי לדעתי.

יום חמישי, 6 באוגוסט 2020

ללבוש בהירים בקיץ!

שלום לכם,
בשנתיים האחרונות רשמתי את הבלוג שלי בסלונה, אבל משהו שם השתבש ונראה לי אני חוזרת לפורמט של הblogpost, עברו שנמתיים וקצת מאז שכתבתי כאן, התחדשו כאן כמה דברים אבל נשאר סה"כ דומה. אם תרצו לכתוב תגובות, אז רק בגוף הבלוג או בדף הפייסבוק של המלצות קטנות. מה שטוב בפורמט הזה שיש לכם בצד ימין קישור לדף של הבלוג וקל למצוא את הפוסט האחרון.

הפעם אני אכתוב על בחירת גוונים בהירים במלתחה שלנו. מאוד מתבקש שכאשר יש שמש בחוץ וחם כלכך אז רוצים ללבוש בהיר. להרבה מאיתנו יש שריטה שבהיר זה משמין. אתן זוכרות שאני כל הזמן אומרת שלא הבהיר משמין אלא בחירת הגזרה השגויה. הפעם אני אראה לכן שאפשר ללבוש בהיר כל הלוק, ואפשר לבחור חלק אחד בהיר וחלק אחר כהה יותר אם אתן מרגישות ככה בטחון יותר.

הלוק הראשון שבחרתי הוא חולצה חדשה בלבן שמנת של המעצבת סיגל ויזל והוספתי לה מכנסיים ארוכים וקלילים, מכנסי "הרמון" של הגרה מאוד ישנים. הנה תראו את התוצאה


תראו, הוספתי נעליים בגוון חום שמדגישות את הבהיריות של הלוק ותיק קש בצד משלים הופעה קיצית כייפית שמתאימה לעבודה או ליום סידורים וקפה. חולצה כזאת גם תתאים למי שהיא בעלת מותן או מבנה שעון חול להכניס לתוך המכנסיים. אצלי זה מבנה תפוחי ובלוק הזה הספיציפי זה יוצר חוסר אסתטיות.

לוק שני הוא עם חולצה קצרה חדשה בגוון תכלת המאוד אפנתי השנה. החולצה מאסוס.

הוספתי לחולצה שיש לה קשירה מעניינת בצד מכנסיים בשחור/לבן ונעליים בגוון "אקווה מרין" גם כן מאסוס שמדגישות ומעמיקות את הצבע של החולצה. לשבירת גווני השמיים הוספתי שרשרת אדומה של שלי דהרי.

ב2 הלוקים הבאים הלכתי על גוונים בהירים לכל האורך אבל עם טוויסט.
הראשון הוא עם מכנסי "קפרי" - מכנסיים שניגמרות קצת אחרי הברך (האורך האהוב עלי) עם חולצה עם פסי סיכה קטנטנים. המכנסיים בגוון חול והחולצה בלבן אפרפר כמעט.


הוספתי ללוק סניקרס ורדרדים ותראו, הגזרות מאוד מחמיאות ויוצרות צללית אורכה.

הלוק השני בהיר ולבנבן, מכסניי כותנה עם פסים לאורך בגוון שחור על רקע לבן, גם של סיגל ויזל וחולצה לבנה חושפת כתפיים שמאוד אפנתית למרות שיש לי אותה 20 שנה.



ואיך אפשר בלי קלוזאפ לאיפור? אז הנה של חולצת הפסים עם הקלוזאפ לאיפור

שימו ❤ שהליפסטיק תואם יפה את השרשרת.

והלוק האחרון מטיול בהר הצופים בירושלים על הרקע הנוף. בחרתי במכנסי פסים כהים עם חולצה בהירה בגווני החול, נעליים צהובות שמדגישות את הגוון הכחול במכנסיים ואת ההדפס עם המכחול הכחול בחולצה.



גם התיק כחול...החולצה של עונות ומכנסיים של סיגל ויזל יד 2. והתיק של דניאלה להבי.

מקווה שאהבתם את הפוסט וקבילתם טיפים לשילוב גוונים בהירים במלתחה מבלי לפחד. עד הפעם הבאה יהיו שלום וסופ"ש נעים ובריא לכולם.