יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

לוקים בניחוח ורדרד

 שלום לכם,

בניגוד לפעם שעברה שדיברתי על צבעים בהירים בקיץ, בפוסט הנוכחי רוצה להתייחס לאאוטפיטים יותר צבעוניים. בעבודה שלי כל פעם שאני עושה שילובי צבע חדשים העובדות מתלהבות מהשילובים החדשים והמרעננים. אז הפעם בפוסט הנוכחי אקדיש אותו לשילובי צבעים מרעננים.

תראו, למשל את כל צבעי משפחת הורודים למיניהם. אני חייבת להתוודות שבתור ילדה פשוט לא סבלתי ורוד, וגם לא בתור מבוגרת. ואני בכלל לא טיפוס "גירלי" כזה של בובות. בגיל 6 זרקתי את הבובה שלי ואמרתי שזה לא מעניין בכלל. אהבתי כחול ואדום בורדו משום מה, ואולי בגלל שאלה הצבעים שהלבישה אותי אמא והסבתא...לכו תדעו.

אבל בשנים האחרונות התוודענו לורוד עתיק, ורוד פוקסיה, ורוד אפרסקי וכו'...זה לא חייב להיות ורוד של בובות ובגדי ילדות ורדרדים. אז למדתי לאהוב, למצוא את הגוונים המחמיאים לי ולשלב בצורה "לא ילדותית" אלא בוגרת את הצבע-:))

הנה תשפטו.

הלוק הראשון מורכב ממכנסיים בגוון אפרסקי ורדרדי והחולצה בצבע אפור חולדה עם...שומו שמיים! לבבות ורודים, אבל לא מתקתקים מידי לדעתי.

החולצה מעונות ישנה, והמכנסיים של חני קליין "love my plus", התיק בצד של דניאלה להבי להוספת צבע שלישי, כי כמו שאתם זוכרות, אני תמיד בעד הוספת צבע שלישי או פריט שלישי ללוק.

הלוק השני הוא של שמלה שהרקע שלה כמעט שחור או חום כהה וההפדס הוא פרחים בגוון אפרסקי/ורדרדי וירוק. לשמלה הוספתי תיק אפנתי בירוק מנטה  שמקפיץ את הלוק כי הוא שואב את הצבע הפחות בולט בהדפס (הירוק) החולצה ומדגיש אותו. הנה תראו איך זה נראה

והנה קלוז-אפ לתיק ולהדפס:

התיק ממנגו, השמלה ישנה מאסוס. וחדי העין ישימו לב לסיכת הפרפר בשמלה. סיכה ממוזיאון הפרפרים מאנגליה, ישנה כבת 20 שנה

לוק נוסף של חולצה בורוד פוקסיה על מכנסיים בגוונים אפורים משתנים ומעל צעיף בגוון כחול טורכיז חזק שנותן "וויב" מאוד ייחודי ללוק. הנעליים הם סניקרס בגוון ורוד ניוד כמעט.

זה שילוב צבעים די נועז ועם זאת נראה די טיבעי וזורם. איכשהו ההדפס על הצעיף מתכתב עם ההדפס האפור במכנסיים.

חולצה: נעמי פלוס (ישנה מאוד)

מכנסיים: נועה רובין משנה שעברה

סניקרס: מטירה קניון המותגים חיכוי כלשהו אבל מאוד מוצלח

וצעיף כותנה בסגנון טיפה הודי של קארן פרנקל.

לוק אחרון להיום עם מכנסי פוקסיה שרכשתי ביריד האחרון של נעמה פרבר "שוות מתלבשות" המכנסיים האלה של נועה רובין יש להם אפשרות למגוון שילובים. כרגע הצלחתי רק 2. האחד עם חולצה בצבע שחור עם הדפס מכחול של אדום והשנייה עם חולצה בגוון זית. וירוק זית הוא צבע סה"כ נייטרלי ומתאים להמון צבעים. אז בואו תראו איך זה נראה ב 2 הלוקים. האחד ספונטאני בזמן מדידה והשני מתוכנן. אני אוהבת את התמונה עם החולצה השחורה כי נדיר בתמונות שאני מחייכת כלכך בגדול...זה היה רגע חמוד מאוד.


שימו לב לתמונה השמאלית, הנעליים בתמונה (אסוס ישן) ממשיכות את הקו של המכנסיים ויוצרות צללית ארוכה. תמיד כאשר הנעליים בצבע המכנסיים זה מאריך את הגוף. השתמשתי גם בשרשרת בשילוב נגיעות צהובות וגם עגילים ואז יש צבע נוסף ומשהו מעניין בשילוב הצבעים.

הנה תשפטו בעצמכם...


החולצה גם כן של חני קליין בויסקוזה אוורירית. והתכשיטים של דפנה מאור בלסקי.

מקווה שאהבתם את הפוסט הצבעוני הזה וזה נתן לכם רעיונות לשילובים חדשים של צבעים. מאחלת לכולכם סופ"ש נעים וסוף חודש אוגוסט מהנה עד כמה שאפשר בתנאים הנוכחים...❤❤❤


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה