יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

שגרה ולוקים של סתיו

 יאללה...כמעט חודש לא כתבתי...בדקתי מתי היה הפוסט האחרון. זה היה ב11 לנובמבר ואנחנו ב7 לדצמבר. וכל הזמן אני מקבלת תזכורות שאנשים נכנסים לבלוג לבדוק מה חדש...

ואתם זוכרים את הפוסט הקודם אני בטוחה...הרבה לא השתנה חוץ מזה שאני כל הזמן מתמרנת בין כולם, ילדים, הסעות, ליווי נהג חדש, בעיות שונות..והמון ניירת ובירוקרטיה שאני מטפלת בה עקב הנסיבות.

דומה שאיכשהו העניין הזה של הלבוש ממש נידחק לקרן זווית, אבל לא באמת. יש לי שגרה..אני קמה בבוקר בסביבות 5 וחצי, קודם כל מוציאה את הכלב החמוד והגריאטרי שלי לטיול של 20 דקות ואז בודקת מהר מה קורה עם הצמחים בגינה ובמרפסת, אם חסר מים, השקייה, חורף עכשיו יו נו...קצת פחות להשקות ואז רצה לבחור בגדים, מקלחת, חפיפה, קרם גוף וכל האיפור וההכנות ורצה לעבודה או שאם עובדת משמרת ערב אז יורדת למטה עושה קפה בנינוחות וחוזרת לראות איזה טורכית תורנית...אבל ברגע שאני מתלבשת ומתאפרת אני רואה את עצמי אחרת מול מראה, חזקה, נחושה ומוכנה לכל מה שהיום לפני מצפה לי.

האם גם אצלכן/ם זה ככה? מה השגרה שלכן/ם? של הבוקר.

אני אוהבת להצטלם בפינות שונות בכניסה לבית או בגינה, בעיקר בשעות הבוקר או אחה"ה כי אז התאורה ממש יפה ומאירה נכון את הבגד, עד כמה שהמצלמה שלי בנייד מאפשרת. וכן, ב99% מהמקרים אני מצלמת את עצמי לבד, אנשים לא תמיד מאמינים.

רכשתי בshein מספר פריטים ככה, במקביל למה שרכשתי לאמא שלי שם.. הקנייה האהובה עלי ביותרת יצא הג'קט פוקסיה וחולצת משי מודפסת בסגנון בוהו שיק, הנה תראו..



כאשר לבשתי את הג'קט הפוקסיה..נזכרתי בבעלי ז"ל שהיה צוחק שאני אהיה "אלמנה עליזה"...חשבתי לעצמי, לא מוקדם לך מידי ללבוש פוקסיה, מצד שני זה נתן לי אור, תקווה והרגשה כלכך טובה שהלכתי על זה.

צירפתי את הפריטים עם ג'ינס ישן של H&M, ונעליים מאסוס בגוון לילך. ככה שלגמרי הייתי אפנתית, פוקסיה, לילך, ג'קט מחוייט וקצת רחב.

לוק נוסף עם רכש נוסף מ SHEIN, זה הג'קט החום, האמת שהבד שלו לא להיט אבל הצבע ממש יפה ומזמן חשקתי בכזה. אז הלכתי על פלטת צבעים של חום. ולבשתי מכנסיים ישנים מגולף, חולצה מנומרת מפיפה, משקפיי שמש משגית שליו ונעליים ישנות מאסוס. והצטלמתי בפינה אחרת של הגונה, אור השמש היה חזק יותר כי השעה הייתה טיפה יותר מאוחרת סביבת 9 בבוקר.




ולוק אחרון, והפעם חולצה של זארה. אז באמת בנות הפלאססייז אל תפחדו להכנס לזארה, יש הפתעות. קניתי חולצה ממשי בגוון פחם ב2 XL והיא ממש אלגנטית ורשמית ומתאימה לי מאוד לעבודה לישיבות רשמיות יותר. גם הנעליים הירוקות הן מזארה, loafers ה נעליים האפנתיות בסתיו/חורף הנוכחי. והצילום בפינה אחרת בגינה, יצא אור מאוד יפה לתמונות.





התיק ישן מבוטיק של שרה לוי. ושימו לב לקלוז אפ של האיפור. הלכתי על גוונים ירוקים טורכיזיים באיבזור.

מקווה שאהבתם את הלוקים והמלל הנלווה. למעשה אם נסכם את הלוקים המשותף לכל השלושה שהם מתאימים לימי סתיו קרירים, הם עדכניים והם מאוד נוחים לעבודה ואפילו אם נמשיך מהעבודה לבילוי לא רשמי כמו מסעדה/פאב/סיבוב בקניון או ביקור חברים. ככה אני אוהבת להתלבש בבגדים שיתאימו לי למגוון מקומות שאני מבקרת במהלך היום.

היו שלום וישתמע בקרוב!!





יום חמישי, 11 בנובמבר 2021

זמנים קשים

שלום לכל קוראי הבלוג שלי...
כן ימים קשים עברו ועוברים עלי...מי שעוכב אחרי בפייסבוק יודע היטב...לפני שבועיים וחצי איבדתי את בעלי היקר, אחרי 28 שנות נישואין ו30 שנות הכרות, 2 ילדים בני 19 ו 3 כלבים שנשאר מהם אחד...שיבדל לחיים ארוכים.
היו אנשים שהיו בהלם שהוא ניפטר, כי מי שלא ידע לא חשב שמשהו לא בסדר, אני תמיד מקרינה כלפי חוץ ש"אצלי הכל בסדר.."
שנתיים של מחלה קשה, טיפולים, ריצות לרופאים ולבתי חולים...דודה שלי הגדירה את זה שחייתי חודשיים שלמים בבית חולים ועכשיו אני צריכה לנוח...כן החודשיים האחרונים היו לי קשים מאוד, כל יום ללכת לבית חולים ובמקביל לדאוג לבית, לילדים שהם כמו גדולים אבל קטנים...לתפקד כמה שאני יכולה גם בעבודה מידי פעם, אם כי החגים היו לטובתי ובעבודה הבינו את המצב והלכו לקראתי שאוכל להיעדר כמה שאוכל.
עכשיו אני מתאוששת, אני עוד לא יודעת איך אני מרגישה, וכל הזמן שואלים אותי את זה ואין לי תשובה...לכאורה כלפי חוץ מתפקדת אבל בפנים נפער לי חור עמוק ויש בי עצבות שלא נימרת וגוש שיושב לי בגרון מבלי להתפוצץ. לשאלתכם אם בכיתי? אז לא, אני לא שם...לא מסוגלת, בעלי השאיר גם זוג הורים זקנים וצלולים ואח מבוגר ממנו בהמון שנים שלוקחים את זה קשה מאוד, אין לי זכות להתפרק, אני צריכה להיות חזקה בשבילם ובשביל הילדים שעוד לא עומדים על הרגליים ורגישים מאוד...

הכתיבה הזאת עוזרת לי קצת לשחרר...חזרתי לעבודה, חזרתי להתלבש (ולא בשחור לשם שינויי שגיליתי בשבעה שהוא ממש לא מתאים לי), מתאפרת, חושבת הלאה...יש המון סדורים ופרויקטים שאני צריכה לעשות, המון דברים פתוחים נשארו...אנסה לעכל ולהמשיך לעשות מה שאני אוהבת...וגם להתפתח קצת בתחום....חכו להפתעות בהמשך...

בינתיים אני לא מאכזבת...בואו תראו כמה לוקים סתוויים שלי מהבולטים יותר בחודש האחרון.
והלוק הראשון מהיום דווקא....שמלה ותיקה של המעצבת קארן פרנקל בגוונים של כתום וירוק, שמלה עם מיפתח מרובע אהוב עלי כל כך, בשביל להוציא מהשמלה את הגוון הירוק (הכל כך אפנתי עכשיו) נעלתי נעליים ירוקות חדשות מאסוס שהן ממש מהנעליים הטרנדיות של העונה. Loafers





ובכלל שימו לב לטריק הזה, אם יש בשמלה/חולצה אוכל בגד שתלבשו הדפס עם כמה צבעים ותרצו להדגיש את אחד הצבעים בהדפס...תנעלו נעליים בצבע שתרצו להדגיש, שימו חגורה, או תיק ואז זה מבליט את הצבע שאתם רוצים להדגיש וגם זה מאוד סטייליסטי. בשביל להתאים את השמלה יותר לסתיו וליום יום, "זרקתי" את חולצת הג'ינס שלי מעל וכל הלוק שהתקבל היה יומיומי.
שמלה: קארן פרנקל
חולצה ג'ינס ותיקה מעונות
שרשרת: סיגלית וונש
נעליים, הנה לינק מאסוס

לוק נוסף עם גוונים גם כן טרנדיים העונה , שילוב של אפורים ולבנים עם איבזור בגוון לילך...
 



טוב, כאן יש מעל חולצת כותנה/פשתן ג'קט-חולצה שנקרא בשפה המקצועית Shacket, שזה בעצם חולצת ג'קט שזורקים מעל לסטייל ולחימום. זאת שלי בגוון האפור האהוב עלי של המותג "לוקיטה"
חולצה: H&M
Shacket - Lokita
מכנסיים ישנות מעונות ונעליים מאסוס יש לכן לינק תחת המילה אסוס
תיק של שגית שליו
מאוד פרקטי החולצת ג'קט והגוונים של לילך באבזור מאוד מרעננים בעיני

ולוק אחרון הפעם עם חצאית נהדרת של רוני כהן מקווין סייז, קצת דוגמת וינטאז', חולצת טישירט משובחת של טליה וג'קט ג'ינס מעל




אז יש כאן חולצה חצי בפנים וחצי בחוץ, למראה עדכני ומחמיא, לוק סתווי נוח ביותר.
חצאית קווין סייז
חולצה: טליה
נעליים: אסוס
תיק: H&M ג'קט ישן של yoursclothing

אז הנה, נתתי לכן כמה רעיונות ללוקים סתוויים, שהם טרנדיים ונוחים מאוד.
מקווה שאהבתן את החפירות, ומכיוון שאתן קוראות אותי אז אני מרשה לעצמי לשתף כאן הגיגים שונים ואישיים.

מאחלת לכולם סופ"ש נעים והרבה בריאות
💓💙💋


יום רביעי, 13 באוקטובר 2021

על טרנדים ואמירה אישית

 שלום לכם...

איך היה לחזור לשגרה? האמת שזה טרוף לגמרי אחרי החגים...אם קודם בשנתיים האחרונות עבדנו ב50% תפוסה עד 75% עכשיו כולם חזרו מכל מיני חל"תים, עבודה מהבית וכולם עובדים אז יש בלאגן עם מקומות חנייה. אם אני לא מגיעה עד 8 בבוקר אני יכולה לשכוח ממקום נורמלי בעבודה. עם הטרוף הזה של החזרה לעבודה חזר הטרוף של הסדר יום המטורף...הבטחתי לכן פוסט אישי במיוחד הפעם, לא יודעת אם אני מסוגלת לזה כרגע. בפעם שעברה שכתבתי פוסט, הכתיבה נסחה בי המון בטחון במהלך הכתיבה ועכשיו אין לי את האנרגיות המתאימות לזה ולכן כנראה אדחה את זה כשאהיה ב MOOD מתאים...

בכל מקרה אני משתפת אתכם במחשבות לגבי העניין של הבלוג אופנה שלי. מלבד שיש דברים אישיים שאני משתפת, אני משתפת אתכם גם בענייני האופנה וטרנדים. והמוטו של הבלוג שלי (למי שעוכבת אדוקה) שאישה בפלאססייז גם במבנה גוף לא סטנדרטי (יעני מותן מודגשת) יכולה ללבוש טרנדים ואופנה עדכנית. אני רוצה ללכת שלב הבא, לא סתם ללבוש טרנדים והכל אני רוצה שזה יהיה מספיק מעניין...מבחינת אומץ של שילוב הדפסים, צבעים, ושלא יהיה לזה שום קשר לעובדה שאני פלאססייז, אלא פשוט אישה עם אמירה אפנתית ספיציפית ואישית.

ואיך אני ובכלל או כל אחת יכולה להשיג את זה? זה תמיד ע"י האיבזור של הבגד או שילובים בין חלק עליון לתחתון, או שילובי צבעים...

הנה תראו בעצמכם...הלוק הראשון הוא חולצה בגוון ירוק שהוא מאוד מאוד טרנדי השנה, שילבתי אותו עם מכנסיים בהדפס "טאי דאי" אפורות והוספתי נעליים מנוחשות ותיק אפור עם רצועה צבעונית שמתכתבת עם הירוק של החולצה ונותנת עוד כתם צבע ללוק.

החולצה: אסוס, התיק: רונן חן, הנעליים: we shoes" המכנסיים: נועה רובין








תסכימו איתי שיש כאן אמירה אישית בבחירת השילוב של הצבעים והפריטים זה לא משהו שגרתי, אבל עם זאת זה זורם וזה ממש לוק שאהבתי.

לוק נוסף שמאוד אהבתי, עם ג'קט אוברסייז בגזרה מאוד טרנדית בשנה האחרונה, מעל מכנסיים מאותה משפחת צבע זית כהה..וטישירט עם הדפס מתחת שמתכתב עם הנעליים עם הדפס בגוונים דומים. אמנם לוק מחוייט אבל מחוייך😃, בגלל הטישירט ובגלל הנעליים וגם צילמתי ברקע של מקום עבודה, ואז זה מעביר את כל האווירה של הלוק.



הג'קט  והנעליים מH&M, החולצה מאופנת פיפה, מכנסיים מSHEIN. חוץ מהמכנסיים הכל ישן.השרשרת עם אבן אוניקס גם מהשנה של שגית שליו.

שימו 💗 שהלכתי על תכשיטים קטנים ויותר קלאסיים, שיאה יותר ללוק.

לוק נוסף של שמלה של Queen size בגוון בז' וחום, אז הלכתי על נעליים באותו הגוון אבל בשביל האמירה האישית זרקתי עליונית קרושה בגוון שמנת מעל ואז הלוק הפך מסתם עוד שמלה למשהו אישי שלי...צילמתי את הלוק כניגוד לרכות של העליונית והשמלה ברקע אורבאני, של בנייה עם זכוכיות אטומות,  מודרניות אבל עם משהו חום...וזה התכתב עם הלוק-:)))


שמלה: קווין סייז, עליונית ישנה מאוד של סיגלית וונש, נעליים רונן חן וגם השרשרת לחדות עין מרונן חן.

טוב והפעם אסיים עם לוק מאוד טרנדי, של חולצת טוניקה או שמלה קצרה מפוספסת מעל לוק בייסיקי לגמרי.

החולצה מSHEIN ועל השאר ישן וחרוש. השרשרת מתנה מאנגליה. השימוש בחולצה כג'קט מאוד אפנתי השנה גם בקיץ וגם בחורף תלוי בבד.



אז מה היה לנו מבחינת הטרנדים של סתיו שאני ממליצה לאמץ:

צבע ירוק חזק, צבע אפנתי מאוד

ג'קט מחוייט אוברסייז

חולצה מפוספסת שהיא משתמשת ג'קט עם בשפה המקצועית של הסטיילינג shacket

נעליים MULES או בעברית פרדות. סגור מקדימה ופתוח מאחורה (בלוק החום, ובלוק הג'קט)

תיק בגזרה מרובעת (של רונן חן)

אז מה אתן אומרות? תאמצו???

שיהיה לכן סופ"ש נעים (כן, מריחים אותו כבר מסוף יום רביעי) ואם תרצו לעכוב אחרי באינסטגרם אז תזכורת www.instagram.com/Anettdk7

ביי לבינתיים!!!





יום שלישי, 21 בספטמבר 2021

קצת הסטוריה...

 שלום לכם,  מצטערת שבאמת מלא זמן לא הייתי כאן,  אבל על זה אכתוב בפעם אחרת...הפעם דווקא בא לי לצלול קצת אחורה...בעצם הרבה אחורה,  כמה מאות שנים....

כשהייתי בשנות העשרה בחיי קראתי מלא ספרים, מה זה קראתי.  בלעתי. אהבתי ספרות צרפתית. בעיקר שלסופרים מהמאה ה-19, הסופר האהוב עלי היה אלכסנדר דיומא האב.

ולא מדובר רק בטרילוגיה של שלושת המוסקטרים, אלא בעצם בכמעט כל ספריו. תמיד נשביתי בתאוריו של הגברים והנשים בסיפורים ההסטוריים שלו. נשים שעברו גיל 40 ונחשבו יפות הוא היה מתאר כ" אישה יפה שרואים את שרידי היופי שלה..." אכן גיל 40 בעיני סופר מהמאה 19 נשים בגיל 40 כבר היו אחרי השיא שלהם.. לעומת היום שנשים בגילאי 40-50  פלוס חוות עדנה ופריחה ולעיתים מגיעות לשיא היופי.   תאור שהשאיר בי הכי הרבה חותם אז,  היה בספרו "2  דיאנות"...אחת הגיבורות היתה המאהבת של אנרי ה-2,  זה שהיה נשוי למלכה המרעילה והעצמתית קתרין דה מדיצ'י,  המאהבת שלו דיאן דה פואטיה תוארה עי הסופר "אישה יפה, בת בלי גיל".  האמת שזאת דמות אמיתית מהמאה ה16 ואכן היתה המאהבת של המלך. היתה נחשבת אישה יפה שאף אחד לא באמת ידע את גילה.. זה היה בעיני נערה מתבגרת (שאני הייתי), תאור עצמתי ורומנטי ונראה לי כי התווה לי את הדרך בהמשך... תמיד הרגשתי צעירה מגילי ולא,  אין לי בעייה עם הגיל,  אבל זה בהחלט לא אינדיקטור ולכן גם הלבוש שלי מתפרש לעיתים כצעיר מידי ולא הולם את הגיל...אבל אני זורמת עם התחושה...ובנימה זו נעבור ללוק הראשון

נו מה חשבת לעצמך שלבשת שמלה כזאת קצרה??? (שומעת את אמא שלי וחמתי אומרות)..אז זאת אחת מ2 השמלות שרכשתי בכלום כסף מאתר shein. זאת מנומרת ושילבתי אותה עם נגיעות אדומות ושרשרת אתנית מטריפה מעשה ידי בעלי..עם תליון בן 50 שנה מטורכיה. 
וזאת השמלה השנייה בגוון ירוק נהדר



שילבתי עם נעליים סגולות ותיק מיוחד עם תמונת לובסטרים
הלוקים מאוד טרנדיים, עם אמרות מתנפחות קצת  בשמלה.
לוק נוסף קליל :

גם כן בשמלה לא ארוכה,  שמלה ותיקה של קארן פרנקל,  גם צעיף הכותנה/ויסקוזה על הכתף פרי עיצובה.


קלוז אפ לאיפור ולשרשרת פרי עיצובה גם כן של קארן פרנקל...
ראיתם שכל הפוסט הקדשתי לשמלות באורך ברך..שגם נשים מעל גיל 40 יכולות ללבוש ולהרגיש טוב עם השמלות הקצרות.

מקווה שאהבתם גם את ההקדמה...מאחלת לכולם סוכות שמח,  שנה טובה ונישתמע בקרוב בפוסט חדש וקצת יותר חושפני מהרגיל...שווה לעקוב...

יום חמישי, 19 באוגוסט 2021

איך אני בונה מלתחה

 שלום לכם,

בקבוצת האופנה שאני מנהלת והיא מונה כ6500 נשים (אמנם רובן פאסיביות, אבל אלה שמשתתפות עושות את זה בגדול) עשיתי שבוע של אתגרים של בגדים זולים בעד 200 ש"ח פלוס מינוס. ומישהיא שאלה אותי האם אני קונה לפי מבצעים, בסופי עונה, סתם כי בא לי, או שחסר לי משהו במלתחה, האם אני בונה את המלתחה בהדרגה. אז החלטתי להקדיש לזה פוסט.

טוב אז האמת שאני חושבת שכל התשובות נכונות כולל תשובה נוספת שכאשר אין לי יותר מידי אפשרויות כלכליות אז אני לא קונה אלא עושה "שופינג בארון" במקרה הטוב.

אבל בכ"ז..יש פריטים שמרכיבים מלתחה בסיסית ורצוי שיהיו במלתחה של כל אישה. פעם הקדשתי לזה פוסט לפני מספר שנים. יש רשימת "חובה" לכל אישה, או שאת מכירה אותה או שלא, או שמבהלך השנים את לומדת לקנות לפיה אינטואיטיבית, או שאת פשוט נעזרת בסטייליסטית. אני יכולה לומר לכן שחשוב שיהיו לכן במלתחה לפחות 2 ג'ינסים טובים ולפחות 2 חולצות לבנות בסיסיות טובות. וזה יפתור לכן הרבה בעיות. כדאי שג'ינס אחד יהיה יותר כהה ואחד יותר בהיר. בגזרות טובות, לא גזרות נמוכות, אלא גזרות אוספות. נדיר למצוא נשים שגזרה נמוכה של ג'ינס מחמיאה להן. בעניין חולצות לבנות, הכי טוב מכופתרת קלאסית אחת לפחות ועוד טישירט שווה או עם איזה טוויסט מעניין בגוון לבן. זה כמובן בסיס, יש נשים שרוב הארון שלהן זה ג'ינסים..

בכל מקרה המוטו שמנחה אותי בקניית הבגדים ובבניית המלתחה  שאיכשהו הכל מתאים להכל...הבגדים מתמזגים היטב האחד עם השני ולא יהיה מצב שאני קונה מכנסיים או חולצה שאין לי עם מה להתאים אותם בארון. האמת שזאת אחת הסיבות שאני מעדיפה מכנסיים/חצאיות יותר משמלות. כי כמה כבר אפשר ללבוש שמלה אחת במהלך הקיץ? כמה כבר שילובים ניתן לעשות עם שמלה? בחורף זה יותר קל, כי יש ג'קטים, וכו'..

האמת שאני די מנצלת את הארון שלי וכל הזמן לובשת הכל, יש לי מספר בודד של פריטים שרואים אור פעם בשנה/שנתיים.

הנה לכן דוגמא: למשל המכנסיים האלה של אלמביקה שקניתי אותן באילת לפני כחודש, אני מוצאת את עצמי כבר משלבת אותן ב 3 וריאנטים שונים. כל פעם עם נעליים אחרות, פעם עם טישירט צהובה, פעם עם חולצת ויסקוזה ירקרקה ופעם עם חולצת בייסיק לבנה ומעליה עליונית וינטאז' מלונדון מלפני 25 שנה בערך.


תראו, כל לוק אחר, לכל לוק יש נעליים משלו...איבזור שונה. זה נקרא לנצל את הפריט ואת הארון על המקסימום. במקרה הזה מכנסיים שעלו מעל 200 ש"ח שוות כי הן מנוצלות הרבה. בפחות מחודש נלבשו כבר 3 פעמים לפחות (יותר אבל לא צולמו)

מכנסיים: אלמביקה

טישירט צהובה: עונות (שנה שעברה 33 ש"ח)

חולצה ירוקה: חני קליין ייבוא מצרפת (שנה שעברה 150 ש"ח)

עליונית כחולה וינטאז' Jacque Vert  וחולצה בסיסית מH&M בכמה שקלים.

תראו למשל למה אני אומרת שחולצה לבנה זה בסיס למלתחה חכמה. חולצה לבנה בסיסית עם טוויסט שהיא חולצה מבד כותנה וויסקוזה עם כתפיים קצת חשופות ורחבות ושרוולים טיפה תפוחים. 3 לוקים שונים, כל פעם עם מכנסיים אחרים ותכשיטים אחרים. זה נקרא לנצל את המלתחה, זה  נקרא חולצה ורסטילית.


החולצה בת 20 שנה שהביאה לי חמתי מברלין. המכנסיים המפוספסים של "סיגל ויזל קצת אחרת", המכנסיים בגוון זית (שאפרופו צבע מכנסיים שחובה בכל מלתחה כי הוא ממש בסיסי) מSHEIN ב33 ש"ח משהו כזה. המכנסיים השחורים עם הנקודות של אלמביקה בני 6 או 7 שנים לפחות. כל תמונה עם שרשרת אחרת ועם סגנון אחר. וככה נראה שיש הרבה בגדים כאשר בעצם חולצה אחת היא בסיס להמון לוקים.

חולצה נוספת צבעונית בגוון כתום חמרה או בריק לבשתי אותה ב2 אופנים.

פעם עם מכנסיים עם נקודות ופעם עם מכנסיים רחבים בטקסטורה ודוגמא בסגנון שנות ה-70.
למעשה זה לוק ששווה קצת יותר פרטים אז הנה...

מכנסיים: נועה רובין
חולצה: עונות
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
החולצה נראית שונה ב 2 הלוקים כי זה תלוי עם מה אנחנו משלבים אותה.

אז הנה נתתי לכן על קצה המזלג טעימה מאיך אני מרכיבה מלתחה ומה שחשוב לי זה ההתאמות של הבגדים עם בגדים שכבר קיימים בארון. והכי חשוב לנצל את הבגדים ולא לתת להם לשכב.
אני מעדיפה 2-3 ג'ינסים טובים שנילבשים לעיתים קרובות מאשר 10 ג'ינסים שלובשים רק אחד או 2 מהם.

מקווה שאהבתן את הפוסט, אם תרצו שאקדיש פוסט בפעם הבאה לעוד פריטים שהם חובה בארון של כל אישה...תכתבו לי ובכלל אשמח לשמוע תגובות.

סופ"ש נעים לכולן!!

💓




יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

 שלום לכם,


נראה לי ששנים לא כתבתי, והאמת שמאז 16 ליוני לא עלה פוסט חדש בבלוג. הייתי עסוקה..אחותי מבקרת בארץ עם הילדים מאנגליה, ענייני בריאות של בני משפחה וסופי שנה של הבנים שסיימו תיכון. בין לבין כמובן שהתלבשתי והצטלמתי והעליתי לרשת פוסטים מגוונים. ומי שעוכב אחרי ברשת, בפייסבוק או באינסטגרם יודע שאני פעילה שם תמיד לכמה דקות מידי יום.

אבל הפייסבוק דואג לשלוח לי גם תזכורות שמזמן לא כתבתי כלום ויש אנשים שמציצים כל הזמן בדף הבלוג...אז החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולכתוב פוסט חדש.. פוסט קיץ עם פריטים שהם הכי שימושיים לקיץ הישראלי ובכלל.

נסכם לכן כאן כמה טרנדים וצבעים של הקיץ הנוכחי והאינטרפרטציה שלי, איך אני בתור פלאססייזית  שקצת יותר גדולה  מגיל 20 מיישמת אותם😀

הראשון

מכנסיי קיץ

אצלי הם כמעט תמיד או 3/4 בסגנון קאפרי או סתם חושפי קרסוליים ודקיקים. הדפסים הם ממש מאסט בשביל ליצור עניין וקלילות קייצית.

אז הנה הראשון


מכנסיים: נועה רובין

ג'קט פשתן: פיפה (ישן  מאוד)

נעליים: Shein

שרשרת: דפנה מאור בלסקי

שימו לב לאורך המכנסיים ולצבע של הג'קט. הצבע הירוק אחד השולטים בקיץ הזה וזה ימשיך איתנו לסתיו. העליוניות הירוקה מעל הגופיה נהדרת למקומות ממזוגים שאנחנו עובדים בהם.

עוד מכנסיים ובגוון ירוק ובגזרת 2/3 וגם של נועה רובין בלוק הזה:


חולצה: זארה, נעליים שני בר שרשרת: דפנה מאור בלסקי.

שימו 💓 לצבע החולצה, ורוד, זה הכי הולך עכשיו וגם מכופתר...מכופתרות אוברסייז זה העניין...

נעבור למכנסיים טיפה יותר ארוכים ובהדפס שמאוד טרנדי בשנים האחרונות, הדפס חייתי/מנומר/מנוחש וכו'..

כאן הלכתי על הגוונים הירוקים שוב פעם, המכנסיים חושפות קרסוליים והן דקיקות ביותר, רכשתי אותן באילת באלמביקה. והן היום בהנחה משמעותית שם. הן יכולות להתאים למגוון לוקים, מיומיומיים ועד אלגנטיים.

שימו לב גם לכפכפים...עוד טרנד...כפכפי נוחות בדוגמת חומר "קווילטינג" שרץ מהחורף כבר במעילים, תיקים, נעליים.

הכפכפים: call it spring

חולצה: חני קליין , מכנסיים: אלמביקה, תיק: אסוס

ברמודה

גם מכנסיים, שיש להן עדנה בשנה האחרונה, החל מהחורף סתיו שעבר לעבר הקיץ. המכנסיים האלה שהיו ממש לטיולים, ים ולסרטים בסגנון קולוניאלי יש להן קטע גם בתחום האלגנטי. נשים שמנות/מלאות בד"כ לא מתות עליהן, אבל זה אפשרי בסטיילינג נכון.

הנה תראו:

היומיומי:


החולצה הורודה מהלוק עם המכנסיים הירוקים משתלבת נהדר עם הברמודה, בגוון אפרפר תכלכל, לוק פסטלי..להקפצה יש לכן תיק עם רצועה מוזהבת (זוכרות? הכי טרנדי העונה) ונעליים על אבזם מוזהב בגוון סגול. האמת שהלוק נהדר גם לעבודה וגם ליציאה עם חברה לקפה של אחה"צ-:)))

הברמודה והתיק: אסוס

הנעליים: שגית שליו, יבואנית אפנה מאילת עם פריטים הכי טרנדיים במחירים שווים לכל נפש (באמת)

האלגנטי:



לוק עם ג'קט מחוייט מעל גופיה, זה יופי ליציאה, אפילו לאירוע אחה"צ. נעליים עם אבזם מוזהב משיין, עגילי חישוק מאסוס ותיק של שגית שליו משלימים את ההופעה.

נעליים וג'קט: shein

גופיה: H&M

תיק: שגית שליו, עגילים: אסוס. תראו כמה פריטים יכולים להיות שימושיים במלתחה בכמה אאוטפיטים. גם החולצה הורודה, גם הברמודה..ונעליים שעובריות מלוק ללוק.

הקימונו

הטרנד האחרון שאיתנו כבר כמה וכמה שנים טובות זה הקימונו. זה דבר כלכך אידיאלי לקיץ הישראלי. הוא קליל, זורקים מעל גופיה וג'ינס ומסודרים לים יום. לובשים מעל שמלה ללא שרוולים ונועלים עקבים ואז זה לערב. בעבודה קריר עם חולצה קצרה, שמים מעל...בים מעל בגד ים זה יוצר סטייל יוצא מן הכלל.

והנה הגרסה שלי...לבשתי אותו ביום ההולדת שלי, כי רציתי להרגיש מיוחד...הקימונו הזה חבל"ז מבחינתי ומשמש אותי רבות. הוא של queensize



קימונו: קויין סייז

שרשרת: דפנה מאור בלסקי, תיק אסוס, נעליים: גלי


אז מה אתם אומרים? התחברתם לטרנדים? אהבתם? אשמח לשמוע תגובות...אני כאן לכל שאלה ומזמינה אתכם לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים לכולם!!!👄


יום רביעי, 16 ביוני 2021

מלתחת קיץ- המשך

 שלום לכם,

כפי שהבטחתי ממשיכה עם טיפים ושטיקים נוספים למלתחת קיץ.

אחד הטרנדים המפתיעים הקיץ הוא טרנד הרקמה. למעשה הטרנד הזה לא עזב אותנו כבר כמה עשורים...הוא לא תמיד בקדמת במה, אבל עושה קאמבק כל 2 עשורים בערך. זה היה אפנתי בסוף שנות ה60 ותחילת ה70 עם פריחת הבוהו שיק. ואחרי כמה עשורים שוב פעם וכעת. ומה שמעניין שהעונה הוא מופיע בתיקים, נעליים וכמובן שמלות וחולצות. אני ממש זוכרת שבשנות ה-90 היו לי גם כן נעלי בד כמו שתראו עוד מעט בתמונה שאעלה עם רקמה ואפילו שילבתי אותך בלוק דומה...האמת שרציתי לסרוק ולעלות את הלוק לשם השוואה, אבל אין לי את זה בהישג יד ולכן מבטיחה בפוסט הבא להביא תמונה מלוק משנות ה-90 שדומה להפליא ללוק הנוכחי.

אז מה לבשתי עם רקמה? חולצה כחולה כהה מבד ויסקוזה קליל של עונות ורקמה לכל האורך, ברור לכולנו שקווים אורכיים מחמיאים לכל אחת בלי יוצא מן הכלל.



אז עשיתי כאן שילובים קלאסיים של כחול כהה שהוא צבע אצילי ולדעתי מחמיא לרוב הנשים, עם לבן וזהב באבזורים. יש לכם קלוז אפ לנעליים הרקומות ולתיק. הנעליים מSHEIN, אם תלחצו על SHEIN ייפתח לכם הלינק. והנעליים עולות 59 ש"ח. תראו האתר הזה SHEIN מלא בהפתעות, הכל שם טרנדי וזול ומי שלא רוצה להוציא סכומי עתק, אני מאוד ממליצה. רק תמדדו את היקף החזה שלכן, תעשו לי טובה...כי כאן צריך לדייק. ותמיד תיקחו כמה סמ יותר ממה שרשום, יעני מידה יותר גדולה. (ואת זה אני אומרת מנסיון)

אני חייבת לומר לכן שהלוק הכחול/לבן הוא השראה מחמתי, כמו אז בשנות ה-90 היא הביאה לי את הנעליים הרקומות עם כחול וזהב בדיוק מאותו הבד כמו אלה בתמונה ואמרה שזה יהיה נפלא עם מכנסיים בצבע שמנת וכחול. יש לה בהחלט חוש טעם...אז המכנסיים שלי הם בלבן, כי שמנת לא בנמצא-:)))

הלוק הקייצי הבא שאחלוק עמכם הוא שמלה שבמקור של IS ABOUT, מותג ישראלי למידות פלאססייז שלצערי ניסגר. השמלה ממסיבת החלפות, זה אומר שהיא בחינם. היא מאוד אפנתית, קלילה עם שרוולי סטייטמנט (יעני בולטים) ואפשרי גם חושפת כתפיים. עשיתי לה שילוב שיכול להתאים בול לחתונות/ בריתות צהרים. כפכפי עקב גבוהים עם שרשרת מוזהב בצבע לילך וצירפתי תיק צהוב ליצירת שילובים קייציים ואפנתיים.



הנעליים והתיק של שגית שליו, שאם תלחצו על השם שלה תראו את העמוד שלה. היא יבואנית אפנה ואביזרי אפנה הכי טרנדיים במחירים ממש שווים לכל נפש (באמת)

עוד לוק אחד מSHEIN שכולו עלה בערך 52 ש"ח..לבשתי אתמול. טישירט מודפסת ומכנסיי ויסקוזה קלילים. יש לי רומן בשנתיים האחרונות עם טישרטים מודפסים. בשנה שעברה ראיתי בכל מיני בוטיקים טישרטים יפיפיים מודפסים אבל מה? במידות שנגמרות ב42...לא אמרתי נואש...חיפשתי, לא בדיוק רציתי רשתות...(יש לי כמה מעונות עם כתוביות אבל הן יותר משמשות אותי לספורט ושינה אחרי 3 חדשים) רציתי משהו "פיין"...מצאתי באופנת פיפה, בפוסט הקודם ראיתם את פוקהונטס. ומצאתי בSHEIN השנה כמובן. בקיצור, כל טרנד שתרצו יש לכן ברשת אם לא מצאתן בחנויות פיסיות.



לוק נוסף שמתרים מאוד בקיץ ויתאים גם למקומות ממוזגים, השימוש בעליוניות. בקיץ לעיתים אנחנו לא רוצות בגדים קרובים לגוף אחא מעדיפים אווריריים. וזה מה שעושה הלוק הזה.



המכנסיים והטישרט מH&M, ישנים והעליונית מפיפה משנה שעברה. שרשרת של דפנה מאור בלסקי ותיק של קיפלינג ישן נושן.

מה דעתכם על שילובי הצבעים? צבעי אדמה/קצת מדבר..וגם שברתי כאן קצת מיתוס של ללבוש רחב על רחב...פשוט איזנתי עם האורך של העליוניות שמאריכה את הצללית הכללית. והסנדלים קצת על עקבים של "גלי" למותג BRILL, עכשיו במבצע של 99 ש"ח!

אז מה היה לנו בטרנדים?

רקמות, תכשיטים מוזהבים ותיקים עם שרשרת מוזהבת, שרוולים מנופחים, טישירט מודפסת, עליוניות/ קימונו, צבעים "חמים": סגול/צהוב/צבעי מדבר וזית. וכמובן לבן.

מקווה שאהבתם את הפוסט...אני כאן לשאלות/ בקשות...וכמובן למעקב באינסטגרם עם הלוק היומי www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים לכולם!!!💓💗


יום רביעי, 9 ביוני 2021

מלתחת קיץ, טיפים וטריקים - חלק א'

 שלום לכם, מקווה ששלומכם טוב ואתם בקו הבריאות. אנחנו כבר ממש בקיץ וזה הפוסט הראשון שלי לחודש יוני.

בואו נדבר על מלתחת קיץ...בחוץ מתחיל להיות מאוד חם ואנחנו ששות להשיל את השכבות ולהיות כמה שאפשר  בלי...אבל בשנים האחרונות הרבה מאיתנו נמצאות תחת מזגנים חזקים במקומות עבודה או בכל מקום שבו אנחנו מבקרים וזה הדבר שמאפשר לנו גם בגדים ארוכים יותר מידי פעם, ולא לוותר על מכנסיים בקיץ...מבחינתי האישית מכנסיים הן חלק בלתי ניפרד מהמלתחה בקיץ ובחורף. בקיץ אנחנו מחפשים בדים קלילים ונושמים יותר, פחות נדבקים לגוף. גם הצבעים הופכים להיות יותר בהירים ויותר עליזים. זה המקום להוסיף תיקים צבעוניים, כפכפים אפנתיים ועגילים צבעוניים וגדולים. מכיוון שהבלוג שלי עוסק באופנה ובעיקר באופנה לאישה במידה 42 ומעלה חשוב לזכור שאנחנו רוצות להרגיש נוח ויפות בכל מידה ולא לפחד לשלב גזרות וצבעים.

תראו למשל את הלוק הראשון שאני משתפת היום. מדובר בחולצה לבנה (שאני חושבת שכבר ראיתם בשנה שעברה שלבשתי אותה) הפרינט שלה מאוד דומיננטי הקיץ בהרבה מקומות. הצבע שלה לבן. ובשביל ליצור קונטרה ועניין תמיד משלבים לבן עם צבע אחד יותר כהה. במקרה הזה חצאית בהדפס מנומר בירוק כהה. עגילים מוזהבים גדולים ועגולים, הן ממש MUST בקיץ הזה. וכפכפי פלטפורמה חושפי אצבעות שהם גם כן מאוד מאוד טרנדיים בקיץ הזה.



שימו לב שהחולצה היא חצי בפנים וחצי בחוץ שזה אחלה טריק אפנתי שרץ כבר כמה שנים. זה מעולה לנשים שיש להן בטן ובכ"ז מאוד רוצות להכניס חולצה לתוך המכנסיים או לתוך החצאית אבל לא בצורה אחידה. זה יוצר ככה צללית זורמת ואסתטית. אני לא באה כאן בקטע של להסתיר או לטשטש, אלא להדגיש מה שיפה!

חולצה: של המעצבת סיגל ויזל קצת אחרת

חצאית: נעמי פלוס, עגילים: אסוס, כפכפים: זארה.

לוק נוסף שבו הכנסתי את החולצה פנימה, הפעם במכנסיים. כאן החולצה גם כן עם פרינט אפנתי. במקרה הזה של פוקהונטס. אחותי היקרה טוענת שחזרתי לילדות ואני חושבת שזה ממש חמוד, והגוונים ממש לא ילדותיים..יותר צבעי אדמה. עוד פעם חולצה טישירט לבנה ומכנסיים יותר כהים, חרדליים ומתכתבים עם הפרינט על החולצה. האיבזור מוזהב. כפכפים אפנתיים עם דוגמת איקס, שזה גם כן טריק להארכת רגל ויצירת צללית ארוכה יותר. ותיק בז' עם רצועת שרשרת מוזהבת. רצועות המטאליות בכסף או זהב הן פשוט  מאסט במלתחה הקייצית.


חולצה: אפנת פיפה
מכנסיים: אלמביקה. כפכפים: האש פאפיז ל"גלי", תיק אסוס, שרשרת: שוק הפישפשים (מתנה מחברה) ושעון של שגית שליו.



שימו 💓 שכאן לבשתי את החולצה פעם בפנים ופעם בחוץ ובמקרה של בפנים עוד פעם חצי בחוץ וחצי בפנים.

אחרי לוק לבן בטופ. הנה מגיע לחובבות השחור לוק של חולצה שחורה...אבל אני כמו אני מאבזרת הכל מסביב צבעוני. מכנסיים ירוקים מודפסים מנוחשים, שרשרת ועגילים בגוונים צהובים/שחורים ותיק עם אלמנט ירוק/שחור/ורוד.
טוטאל לוק של נועה רובין, מכנסיים 3/4 בגזרה רחבה שהיא להיט בקיץ. הבד שלהן דקיק ולא מורגש בכלל על הגוף. וחולצה של כותנה בשילוב ויסקוזה מעורבת.
נעליים של שני בר, תכשיטים של דפנה מאור בלסקי, תיק מלונדון מתנה מאחותי של המעצבת אורלה קיילי.


הגזרה של החולצה בגזרת A, מתרחבת מתחת לחזה ומחמיאה לנשים עם בטן בולטת (כמוני)

הפעם אסיים את הפוסט עם לוק שאני במיוחד אוהבת. שמלה כחולה בסגנון ג'ינס של קווין סייז. ותכשיטי סטייטמנט.
עגילים של שגית שליו. גדולים והכי אפנתיים שיש כרגע. טבעת תואמת של תכשיטי איתן וסנדלים של פלייפוט בצבע שמקפיץ את כל השמלה וקונטרה לכחול הסולידי. תראו כמה צבעוניות יש בלוק, כולל תיק בצבע בז' הנייטרלי.


יש לכן גן קלוז אפ לאיפור הקצת דרמטי שמתאים לתכשיטים. ואילו הייתי לובשת במקום הסנדלים האלה סנדלי עקב נניח בגוונים נייטרליים בשקט יכולתי לצאת לאירוע צהרים...
מה דעתכן?
מבטיחה בעוד שבוע/10 ימים להמשיך לחלק השני של טיפים ושטיקים למלתחת קיץ.
שיהיה לכן סופ"ש ניפלא עם הרבה צבע ואפנה עליזה.