יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

 שלום לכם,


נראה לי ששנים לא כתבתי, והאמת שמאז 16 ליוני לא עלה פוסט חדש בבלוג. הייתי עסוקה..אחותי מבקרת בארץ עם הילדים מאנגליה, ענייני בריאות של בני משפחה וסופי שנה של הבנים שסיימו תיכון. בין לבין כמובן שהתלבשתי והצטלמתי והעליתי לרשת פוסטים מגוונים. ומי שעוכב אחרי ברשת, בפייסבוק או באינסטגרם יודע שאני פעילה שם תמיד לכמה דקות מידי יום.

אבל הפייסבוק דואג לשלוח לי גם תזכורות שמזמן לא כתבתי כלום ויש אנשים שמציצים כל הזמן בדף הבלוג...אז החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולכתוב פוסט חדש.. פוסט קיץ עם פריטים שהם הכי שימושיים לקיץ הישראלי ובכלל.

נסכם לכן כאן כמה טרנדים וצבעים של הקיץ הנוכחי והאינטרפרטציה שלי, איך אני בתור פלאססייזית  שקצת יותר גדולה  מגיל 20 מיישמת אותם😀

הראשון

מכנסיי קיץ

אצלי הם כמעט תמיד או 3/4 בסגנון קאפרי או סתם חושפי קרסוליים ודקיקים. הדפסים הם ממש מאסט בשביל ליצור עניין וקלילות קייצית.

אז הנה הראשון


מכנסיים: נועה רובין

ג'קט פשתן: פיפה (ישן  מאוד)

נעליים: Shein

שרשרת: דפנה מאור בלסקי

שימו לב לאורך המכנסיים ולצבע של הג'קט. הצבע הירוק אחד השולטים בקיץ הזה וזה ימשיך איתנו לסתיו. העליוניות הירוקה מעל הגופיה נהדרת למקומות ממזוגים שאנחנו עובדים בהם.

עוד מכנסיים ובגוון ירוק ובגזרת 2/3 וגם של נועה רובין בלוק הזה:


חולצה: זארה, נעליים שני בר שרשרת: דפנה מאור בלסקי.

שימו 💓 לצבע החולצה, ורוד, זה הכי הולך עכשיו וגם מכופתר...מכופתרות אוברסייז זה העניין...

נעבור למכנסיים טיפה יותר ארוכים ובהדפס שמאוד טרנדי בשנים האחרונות, הדפס חייתי/מנומר/מנוחש וכו'..

כאן הלכתי על הגוונים הירוקים שוב פעם, המכנסיים חושפות קרסוליים והן דקיקות ביותר, רכשתי אותן באילת באלמביקה. והן היום בהנחה משמעותית שם. הן יכולות להתאים למגוון לוקים, מיומיומיים ועד אלגנטיים.

שימו לב גם לכפכפים...עוד טרנד...כפכפי נוחות בדוגמת חומר "קווילטינג" שרץ מהחורף כבר במעילים, תיקים, נעליים.

הכפכפים: call it spring

חולצה: חני קליין , מכנסיים: אלמביקה, תיק: אסוס

ברמודה

גם מכנסיים, שיש להן עדנה בשנה האחרונה, החל מהחורף סתיו שעבר לעבר הקיץ. המכנסיים האלה שהיו ממש לטיולים, ים ולסרטים בסגנון קולוניאלי יש להן קטע גם בתחום האלגנטי. נשים שמנות/מלאות בד"כ לא מתות עליהן, אבל זה אפשרי בסטיילינג נכון.

הנה תראו:

היומיומי:


החולצה הורודה מהלוק עם המכנסיים הירוקים משתלבת נהדר עם הברמודה, בגוון אפרפר תכלכל, לוק פסטלי..להקפצה יש לכן תיק עם רצועה מוזהבת (זוכרות? הכי טרנדי העונה) ונעליים על אבזם מוזהב בגוון סגול. האמת שהלוק נהדר גם לעבודה וגם ליציאה עם חברה לקפה של אחה"צ-:)))

הברמודה והתיק: אסוס

הנעליים: שגית שליו, יבואנית אפנה מאילת עם פריטים הכי טרנדיים במחירים שווים לכל נפש (באמת)

האלגנטי:



לוק עם ג'קט מחוייט מעל גופיה, זה יופי ליציאה, אפילו לאירוע אחה"צ. נעליים עם אבזם מוזהב משיין, עגילי חישוק מאסוס ותיק של שגית שליו משלימים את ההופעה.

נעליים וג'קט: shein

גופיה: H&M

תיק: שגית שליו, עגילים: אסוס. תראו כמה פריטים יכולים להיות שימושיים במלתחה בכמה אאוטפיטים. גם החולצה הורודה, גם הברמודה..ונעליים שעובריות מלוק ללוק.

הקימונו

הטרנד האחרון שאיתנו כבר כמה וכמה שנים טובות זה הקימונו. זה דבר כלכך אידיאלי לקיץ הישראלי. הוא קליל, זורקים מעל גופיה וג'ינס ומסודרים לים יום. לובשים מעל שמלה ללא שרוולים ונועלים עקבים ואז זה לערב. בעבודה קריר עם חולצה קצרה, שמים מעל...בים מעל בגד ים זה יוצר סטייל יוצא מן הכלל.

והנה הגרסה שלי...לבשתי אותו ביום ההולדת שלי, כי רציתי להרגיש מיוחד...הקימונו הזה חבל"ז מבחינתי ומשמש אותי רבות. הוא של queensize



קימונו: קויין סייז

שרשרת: דפנה מאור בלסקי, תיק אסוס, נעליים: גלי


אז מה אתם אומרים? התחברתם לטרנדים? אהבתם? אשמח לשמוע תגובות...אני כאן לכל שאלה ומזמינה אתכם לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים לכולם!!!👄


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה