יום חמישי, 22 באוקטובר 2020

השראה ואני

 שלום לכם,

כאשר פתחתי את הבלוג הזה בערך לפני 3-4 שנים, המטרה שלי הייתה לכתוב על אופנה מנקודת מבט של אישה מלאה פלוס במבנה גוף חסר מותן שמתלבשת צבעוני ואפנתי ועדכני ועל הדרך שיתפתי אתכם (בעיקר אתכן) בכל מיני סיפורים שקשורים לאופנה/מבנה גוף/סיפורי עבר/הרהורים ובכלל...יכול להיות שלעיתים היה מבולבל. השם של הבלוג: המלצות קטנות נוצר מתוך הרעיון של לשתף אתכם בכל מיני דברים שאני חובה בתחומי הלייף סטייל, הכל-כך אהובים עלי מאז ומתמיד עם הרבה אופנה.

אולי לעיתים היה מבולבל קצת, נגעתי בקוסמטיקה, איפור, אופנה, בישול וטיולים קצת. אבל הכי חשוב שהכל היה אישי ולא מתיימר בכלל לשכנע אתכם בצדקתי, רק להמליץ...מכאן השם המלצות קטנות ובהחלט לא מתיימרות.

עברו כמה שנים מאז שפתחתי את הבלוג וגם החוש האפנתי שלי התפתח לכיוון מסוים. איך שהוא גמלה בי החלטה, בעיקר בשנה האחרונה שאם אני רואה שילובי צבעים, שילובי טרנדים בפינטרסט, באינסטגרם ובכלל ברשת על מציגות רזות, אני רוצה לעשות אינטרפרטציה משלי בשביל להביא את הלוק/הצבעים לעולם של נשים מלאות/שמנות ולהראות שזה אפשרי וזה גם נראה מספיק אתסטי...אסתטיקה זאת מילה שחוזרת על עצמה אצלי הרבה בפוסטים, כי  אני באמת מחוברת אליה והיא חשובה לי..

בכל מקרה לאחר פתיחה קצת אולי מבולבלת, אני בטוחה שבהמשך תבינו אותי יותר טוב, נעבור ללוקים בולטים מהשבועיים האחרונים.

הקטע של הקימונו משיפון על לוק של מכנסיים בגזרה צרה, קימונו מתנופף זה כיף לא נורמלי, הרגשה כייפית וסופר אפנתית כבר כמה שנים.

הגרסה שלי לקימונו הזה, ובחרתי הפעם במנומר בגוונים עדינים ביותר.


הקימונו: פיפה
המכנסיים: נעמי פלוס (ישן)
חולצה בייסיק: H&M
נעליים: פיגורה.
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
תיק: ישן מאנגליה (מתנה מאחותי)


ההשראה הייתה מהפינטרסט, הנה כמה לוקים על נשים רזות שפשוט יישמתי עלי:


לוק נוסף בהשראת הדפסים של שחור/לבן מהרשת..


השראה מהרשת של שילובי הדפסים: פסים בחלק העליון ובחלק התחתון פרינט אחר..תוספת של צבע שלישי באיבזור משדרג ומקפיץ את הלוק.

כאשר אני רואה השראה, אני לא מעתיקה אחד על אחד, אני רק שואבת השראה...וזאת הגרסה שלי ללוק הזה:



ההדפסים בחלק העליון עדינים, פסים שחורים על לבן ובחלק התחתון סוג של נקודות קטנות של שחור ולבן (תגדילו את התמונה ותראו) בחרתי לאבזר בגווני פוקסיה, כצבע השלישי וגם תיק צד.

מכנסי טייץ: H&M (ישן)

חולצה: קווין סייז

נעליים: אסוס, ותיק ממכירה של הסטייליסטית סיגלית וונש.

הנה קלוזאפ לאיפור, להדפס, שיער ותכשיטים:



והלוק האחרון, הוא בהשראת שילובי צבעים נועזים, שראיתי אצל הרבה פאשניסטיות ברשת ועשיתי לזה גרסה משלי.

אז הנה ההשראה:



והנה הגרסה שלי לשילוב הצבעים הזה:

 חולצה ותיק: אסוס

מכנסיים: נועה רובין

נעליים: טוליפ

שרשרת: רווית לוי ועגילים: קארן פרנקל

טוב, אז לסיכום ראיתן שניתן לקחת השראה מהרשת, ומה שיפה לרזות יכול להיות יפה גם לשמנות. והעיקר לא לפחד מצבעוניות, זה לא מגדיל, גזרה שלא מתאימה היא זאת שמגדילה אם כבר..

מקווה שנהניתם ונתראה בפעם הבאה, סופ"ש נעים ובריא לכולם!!



יום שני, 12 באוקטובר 2020

תקופת הסגר

 שלום לכם ובעיקר לכן קוראים יקרים שלי,

זמנים ממש לא פשוטים עוברים עלינו, אני אמנתם חזרתי לעבודה, אבל תקופה מאוד מאתגרת לכולם, ואני בעצמי עברתי מספר שבועות לא פשוטים שכנראה עוד יימשכו...טיפול בחולים זה אף פעם לא פשוט בכלל-:))

אני יודעת שמאוד קל להיכנס לדכאון בזמנן הסגר, והאינטרנט מלא ברעיונות איך להעביר ואיך בכלל...ואני יודעת שאין לכל אחת חשק להתאפר ולהשקיע בעצמה בתקופה הזאת. אבל אני חושבת שדווקא זאת תקופה שאפשר לנסות וכן להשקיע בעצמך כי יש זמן..

אולי לנסות קרם חדש? או איפור? והזדמנות נהדרת לצאת לפארמים שפתוחים ולקחת לעצמך זמן של שעה לפחות, כי מתי יש לנו זמן כלכך הרבה להסתובב בפארמים? אני אישית עשיתי את זה...וגם בגלל שאני מבקרת לעיתים תכופות בבתי מרקחת של קופ"ח מאוחדת, אני מכירה את כל מדפי הקוסמטיקה בע"פ וכל פעם מגלה שם מוצר אחר מעניין ועכשיו הוסיפו שם מוצרים חדשים של ד"ר עור חבל"ז אמיתי. קרם יום בשפורפרת עם חומצה הילארונית ממש כמו הכדורים של הקולאגן והחומצה ההילארונית, שהם טרנד לוהט אצלנו...

הנה התמונה של הקרם:


אין לי מניות בחברת ד"ר עור, אבל אני בהחלט ממליצה על הקרם יום והלילה שלהם בסדרה של האנטיאייג'ינג.

ואחרי שהתאפרנו, לא חבל שכל היופי הזה לא יהיה לו לבוש יפה?? אז תתלבשו בנות, אפילו בבגדים נוחים יותר מאשר בד"כ, אל תנעלו עקבים, תנעלו סתם נעליים שטוחות יפות, מנסיון אישי, הליכה לסופר, עם הכלב, לפארם או סתם בבית..כשאתן לבושות יפה, ייתן לכן יותר אנרגיות חיוביות ואתן הרבה יותר פעלתניות..

אני בכל אופן בשבועיים האחרונים יצאתי כל יום מהבית וכל יום דאגתי להופעה שתהיה נוחה ונעימה לעין. הכנתי לכן כאן מבחר לוקים נאים מהשבועיים האחרונים.

ונפצח בלוק הראשון: הצבע התכלת מאוד אפנתי באביב/קיץ האחרון וכנראה ימשיך איתנו עוד קצת בסתיו..הנה לוק של חולצה עם קשירה מעניינת מעל מכנסיים רחבים ישנים של אלמביקה.


חולצה: אסוס, (צירפתי לינק) מכנסיים אלמביקה, שרשרת: רונן חן ונעליים unisa גם כן מרונן חן (פריטים ותיקים)

שימו לב שכאשר אתן לובשות פריט שחור/לבן כל צבע שתוסיפו לו יקפיץ את הלוק וככה ייצור את הצבע השלישי שאני מאוד מאמינה בו, הכוונה 3 צבעים בלוק, או 3 פריטים..השילוש הקדוש.

אני ממשיכה בגוונים של התכלת ועושה שילובי צבעים מעניינים, אביביים ושילובי סגנונות.

ירוק עדין ותכלת זה שילוב זהלך חזק בשנה האחרונה, וג'קטים מחויטים גם כן טרנד שממשיך איתנו. ג'קט בגוון תכלת היה כמעט מאסט בכל מלתחה של פאשניסטה..אז הנה הגירסה שלי לסגנון הסטריט סטייל האירופאי



ג'קט: shein, (הלינק מצורף, תלחצו על shein), חולצת טי: yoursclothing (ישן), מכנסיים: נועה רובין, נעליים: שני בר.

יש כאן משחק אורכים בנוסף למשחק הצבעים.

ויש כאן תיק שק קלאץ' גדול של אסוס...הנה לכן הלינק אם בא לכן:

התיק

לוק נוסף שיצרתי עם שמלה קלילה מאתר BlueVanilla, אתר בריטי עם בגדים נחמדים מאוד. השמלה כבשה את ליבי בכיסיה הגדולים בחלק התחתון של השמלה ולא בצדדים כמקובל בד"כ.


השמלה מה זה נוחה לבית ולסידורים ולהכול. הוספתי לה סנדלים אדומים שהיו מתנה מקולגה בעבודה ושרשרת של דפנה מאור בלסקי. הנה הקלוזאפ לשרשרת ולאיפור. וגם כאן השמלה היא בגוונים של שחור/לבן והצבע השלישי הוא האדום שמוסיף את כל העניין בלוק.


טוב ואז מגיעים ללוק האחרון...האמת שזאת שמלה שנרכשה בסדר הקודם מקווין סייז וכל הזמן שמרתי אותה לאיזה אירוע, או יציאה למסעדה אבל הקורונה שיבשה הכל. אז החלטתי שאני לובשת אותה ונהנית ממנה ביום יום.


היא די מפוארת ממשי נעים, אז הרגעתי אותה עם כפכפים של שני בר בגוון ירוק רגוע.

הנה הקלוזאפ לאיפור:


עגילים של רווית לוי.

טוב בנות יקרות, מקווה שאהבתן את הפוסט. המסר שלי אליכן הוא: אל תזניחו את עצמכן למרות הקורונה...תתפנקו ותפנקו במשהו קטן את עצמכן...תתאפרו ותתלבשו..גם בזום כיף להיראות טוב וגם בהליכה לסידורים..זה ייתן לכן בטחון וגם הסביבה תגיב אליכן בצורה יותר נעימה...תנסו ותראו שאני צודקת...

שיהיה המשך שבוע נעים ובכלל תשמרו על בריאותכן ובריאות בני משפחותיכן...נשיקות❤❤❤