יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

פוסט אחרון ל2017

שלום לכם,

עכשיו אנחנו כמה ימים לפני סוף השנה האזרחית ואמור להיות חורף אבל החורף לא באמת מגיע הבקרים והלילות יחסית קרים והימים שמשיים למדי. אפשר ללבוש שמלה עם שרוול יחסית קצר ולשים גק'ט ואנחנו מסודרות. נראה לי שהמעילים עדיין מחכים למעלה ולימים הבאמת חורפיים.
אז ליקטתי לכן כמה לוקים שיתאימו לימים הללו.

האאוטפיט הראשון הוא שמלה של queen size - מותג שחרט על הדגל שלו שאפשר להתלבש אפנתי ועדכני ולא לקרוע את הכיס. השמלה מאוד משמחת של לבבות והוספתי לה "בומבר ג'קט"- ג'קט קצר ומדויק שמחמם ברגעים הקרים.

שמלה: קווין סייז,ג'קט וגרביונים: M&S, שרשרת ועגילים: שלי דהרי, נעליים: אסוס
לוק נוסף שאני מחבבת מאוד וגם עם גרביונים צבעוניים זה של חצאית ותיקה של לאורה אשלי וחולצה מ H&M, עם רקמת פרחים שמאוד אפנתית השנה על חולצות, שמלות, ג'קטים ומכנסיים.

חולצה: H&M, חצאית: לאורה אשלי,גרביונים: M&S, נעליים מהתמונה מעל של אסוס ותיק של אורלה קיילי
הלוק האחרון שאחלוק אתכם הפעם ושימו 💚 ללא מכנסיים...הוא של חצאית של "צילה - תפור עליך", הנה דוגמה שאפשר ללבוש לבן בחורף ולהראות חורפית ועדכנית. אפשר להכניס חולצה לתוך החצאית ולשים וסט מעל ואז הלוק "מסתדר" נכון ואת מרגישה נוח.

חצאית: צילה, חולצה: עונות, עליונית: הגרה, מגפונים: בינגו
מקווה שאהבתם את האאוטפיטים שבחרתי לכבוד סוף השנה. שתהיה לכם שנה אזרחית מצוינת, הרבה בריאות, אושר, הצלחה ונחת!
ונתראה כבר ב2018...


ביייי

יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

הקולות של פיראוס...

שלום לכם...הכותרת של הפוסט היום: הקולות של פיראוס, והאמת שהם לא מזכירים את חיפה (כמו שאומר השיר היפה של חיים משה) פיראוס יש לה ייחוד משלה ומרינות עם יכטות יפיפיות. והאניות שעוגנות בנמל הגדול והמסחרי מרשימות הרבה יותר מהנמל בחיפה...לפחות בעיני.
לבלוג שלי קוראים : המלצות קטנות...אז הפעם תהיה לכם המלצה לא רק על אופנה..
גיחה קטנה שלח חורף לאתונה שהרשימה אותי ביותר....התגלתה הרבה יותר אירופאית ממה שחשבתי, תוססת מלאת חיים, בתי קפה מדהימים מקושטים לכריסמס, קונדיטוריות שלא היו מביישות את גרמניה ואוסטריה וחנויות ראווה צבעוניות ומזמינות.
המלון הקטן והמשפחתי Hermes Hotel  באזור פלאקה לא אכזב עם ארוחת הבוקר לא איכזבה את הציון הגבוה שקיבל ב Booking, השירות והניקיון יוצאים מן הכלל והגישה למקומות המרכזיים נוחה ביותר.

כבשתי את אקרופוליס....בהליכה ברגל משכונת פלאקה ועד הטופ...האמת שזהו אתר חובה לפחות לפעם בחיים. המוזיאונים מדהימים והכניסה לילדים עד גיל 18 חינם כמעט בכולם...ולמבוגרים המחיר בן 3-4 יורו..היה כדאי לאמץ גם כאן בארץ.

הנה אני על רקע הפרלמנט- זה שיש לו החלפת משמרות כל יום ב 11 בבוקר וזאת אטרקציה תיירותית משגעת
לובש:
ג'קט של נעמי פלוס, מכנסיים של עונות, מגפונים שקבלתי מהסטייליסטית אירית מגורה.
תיק של orla kiely.

יש הרבה ירוק באתונה, פארקים יוצאים מן הכלל. באחד מהפארקים על יד הפרלמנט צולמו חתן וכלה ומכיוון שהכלה הייתה נראית מתאימה לנושא הכללי של הבלוג אז צילמתי אותה מהצד.


תמונות מהאקרופוליס..


כאמור סצינת החנויות משגעת בעיר...יש רשתות בינלאומיות כמו מנגו, זארה, ברשקה, H&M, MARKS &SPENCER, יש כמה סניפים ובכל סניף הפתעה אחרת.
בזארה אשכרה ראיתי XL ו XXL מה שלא ראיתי בארץ בכלל.
התקציב שלי היה מאוד מוגבל ורכשתי ממש מספר מצומצם של פריטים במארקס אנד ספנסר ובאייץ אנד אם.
הנה מקבץ אקראי של תמונות בנושא הפלאס סייז.

הנה לכם מקבץ תמונות אקראי ממראות העיר:







מקווה שמצא חן בעיניכם...

נשתמע בקרוב בעוד פוסט עם הרבה צילומים של אופנה שאני לובשת...
שיהיה חג חנוכה שמח וסופ"ש נעים לכולם!


יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

מארחת בבלוג את חן אסולין - מעצבת התכשיטים

שלום לכולכם, אני מנסה להתאושש מאירועי הזמן האחרון במישור האישי וחוזרת לכתוב בפורום והפעם החלטתי לארח כל חודש מישהו שקשור לאופנה ושיש לה קשר גם לאופנת הפלאס סייז.
ואני מגיעה מהצד המפרגן..והפעם מעצבת התכשיטים הנפלאה חן אסולין.
את חן אני הכרתי באחד מירידי הפלאס סייז של נעמה פרבר. רכשתי אצלה שרשרת מחרוזי עץ ואהבתי את הגישה והחיוך וגם את המחיר מאוד מאוד. מאז אני משתמשת בה לעתים מזומנות.







שמתי לב שלאחרונה הרבה נשים עוזבות מקצוע "מסודר" כמו הוראה למשל ועוברות לעצב אופנה, תכשיטים ועוזבות את המקצוע הקודם שלהן ועושה רושם שהן מאוד מסופקות ואוהבות את הפאן החדש בחייהן.
ככה גם חן, אחרי כמה שנים במקצוע עריכת דין!! היא החליטה לעשות מהפך וללכת בעקבות הלב והתשוקה האמיתית שלה לאופנה, יצירה, סטייל וגלאם.
חן נשואה לכפיר ואימא ל 2 ילדים קטנטנים (אגם ומעיין)
חן הרגישה שהיא עובדת בתחום שלא מתאים לה ומכבה לה את האנרגיות והאישיות והיא רצתה צבע בחייה...והיא מרגישה שעשתה את הבחירה הנכונה וחושבת שכל אדם שעושה את מה שמדויק ונכון לו יצליח בתחום שהוא בחר.
חן מעידה על עצמה שהיא נהנית מכל רגע של יצירה ונהנית מאוד לראות נשים שעונדות את התכשיטים שלה.

הן גם מעבירה סדנאות תכשיטים ליצירה עצמית של תכשיט, דבר שהפך למאוד אפנתי לאחרונה בקרב מעצבות התכשיטים..

השרשראות בעיצובה משלבות חרוזי עץ, אקריליק, אבנים והכי חשוב הרבה צבעוניות. המחירים שלה (אני יכולה להעיד) ממש פיירים ונגישים.




הנה אני עונדת את השרשרת של חן על שמלה משגעת של קארן פרנקל, תראו כמה הצבעים החורפיים של השרשרת מקשטים את השמלה בגוון זית.

שמלה: קארן פרנקל, שרשרת: חן אסולין, צעיף: סיגלית וונש ומגפונים מאסוס.

ניתן ליצור קשר עם חן דרך פייסבוק, אינסטגרם וחנות ב ETSY. כדאי לעקוב אחרי ירידי אופנה בשביל לראות את התכשיטים שלה.

https://www.facebook.com/ChenNecklaces/

מצידי אני מאחלת לחן הרבה הצלחה בהמשך ואני ללא ספק אשמח לעקוב אחריה וממליצה גם לכם.

נשתמע בפעם הבאה...נשיקות❤