יום חמישי, 11 בינואר 2018

סיכום שנתי שלי

שלום לכם,
כאשר אתה מסתובב בפורומים שונים של אופנה באינטרנט יש כל הזמן תחושה שמסכמים שנה, מתחילים שנה, יש תובנות שונות.
באחת הקבוצות עלו כמה שאלות בקשר לתובנות בתחומי האופנה (והרי באופנה עסקינן בעיקר), מבחינה אישית, מה העזנו ללבוש, איך השתחררנו מכל מיני מחסומים וכד'..

טוב, האמת שמבחינתי שינויים מבחינת הלבוש הם מינוריים. אני חושבת שאני נמצאת כבר בגיל כזה שאני איכשהו מגובשת מבחינת הטעם שלי שמתפתח עם האופנה המשתנה. מה שטוב לי בטרנדים לוקחת ומה שלא ממשיכה הלאה. נניח אם באופנה בשנתיים האחרונות מאוד אפנתי סרבל, אז אני איכשהו כבר לא מתחברת לזה בכלל. לבשתי את זה בשנות ה-20 לחיי ואני חושבת שמיציתי. ולא חושבת שבכל מחיר צריך ללבוש טרנד אפנתי בגלל שהוא אפנתי.
אני תמיד כותבת בפוסטים שלי שהכי חשוב לי זה האסתטיקה וההרמוניה הכללית. כן, אני בהחלט לא רוצה להראות מגוחכת וליצנית ועם זאת חשובה לי האופנה.
אז בגדול אני רק חידדתי את התובנה הזאת השנה.
אני לובשת השנה הרבה יותר שמלות וחצאיות מאשר מקודם, זה בהחלט שינויי אצלי, הכי בעולם אני אוהבת מכנסיים אבל לא מוצאת כבר כאלה שבאמת אהובים עלי, רק קצת.  פעם אהבתי מאוד מכנסיים מתרחבים נניח של המותג אלמביקה, עכשיו אני די פחות מתחברת, מחפשת קרוב לגוף אם כי לא יותר מידי.

הצילומים הפעם הם בעניין חצאיות בעיקר.



במקרה הזה חצאית משגעת שבסיבוב מקרי בקניון מצאתי במחיר מופקע ב 59.90 ש"ח בלורד קיטש. אחרונה חביבה ושגם המידה הייתה טובה לי. (מידה 3)
החצאית בגזרת A ומאוד ורסטילית מתאימה ליום ולערב עם עקבים גבוהים וטופ אלגנטי. אני השמשתי אותה ליום יום עם חולצה אפורה ותיקה של אלונה מירון. אני אוהבת לנצל את הארון שלי, לא אוהבת לקנות פריט וללבוש אותו פעם אחת וזהו לסמן וי. הבגדים בארון נועדו ללבוש ולכן מיקס אנד מאטץ' של חדש וישן הכי הכי אצלי. או סתם פריטים ותיקים בשילובים חדשים. זאת בעיני הבנה אמיתית של תכולת הארון. ולא לבוש חד פעמי של בגד וזהו.

חולצה: אלונה מירון, חצאית: לורד קיטש, שרשרת: איתן, נעליי: אסוס
דרך אגב גם הג'קט בבורדו של אלונה מירון משנה שעברה מאוד נוח ומתאים להמון בגדים.

לוק אחר עם חצאית, זה לוק מאוד אלגנטי שמתאים לעבודה למשהו רשמי יותר ומתאים גם לערב אם מחליפים נעליים ליותר אלגנטיות או מגפיים גבוהים.
מדובר בחצאית דמוי עור שאצלי בארון כבר עונה שלישית ולא נוצלה מספיק, הוספתי לה סריג אפור. בואו תראו את התוצאה, אני יכולה להגיד שברשת מאוד אהבו אותה.

חולצה: אריסטו שמט, חצאית: עונות, שרשרת: חן אסולין, נעליים: בינגו, תיק: ניין וסט יד 2

ואסיים עם שמלה שלבשתי לסילבסטר אצל חברים. שמלה של ניו לוק מ"אסוס" אצרף לכם לינק תחת התמונה. הוספתי לה גרביונים נוחים של levante מהמשביר ונעלי עקב קטיפה 7 ס"מ של ECCO, ישנות בנות 5 שנים לפחות

שמלה: ניו לוק לאסוס, תיק: סיגלית וונש, שרשרת: שלי דהרי

אפרופו אחת התובנות שלי השנה, לא לנעול עקבים של 7 ס"מ בכל מחיר. ובכלל ללכת על נעליים נוחות יותר לא להתפשר על יופי ואסתטיקה שלהן אבל לא חייבים כל היום להתרוצץ על עקבים גבוהים.

מקווה שאהבתם, שיהיה סופ"ש חמים ונעים💚

יום רביעי, 3 בינואר 2018

אורחת בבלוג - מעצבת התכשיטים, ניצן ביין

שלום לכם,

כיוון שפתחתי פינה חדשה בבלוג של אירוח אנשים מפעם לפעם הנוגעים לתחומי האפנה והסטייל, אז הפעם מארחת את ניצן ביין.
ניצן - עיצוב תכשיטים וסדנאות.
גילוי נאות - הכרתי את ניצן בגילגולה הקודם בתור המורה והמחנכת של אחד מילדי והתרשמתי רבות מכישורי הסטייל שלה. ככה שלא באמת הופתעתי שעזבה את ההוראה ועברה לעיצוב תכשיטים.





את עולם החרוזים והתכשיטנות ניצן גילתה עוד בילדותה כאשר השתתפה בחוג תכשיטנות וכבר מאז התאהבה בתחום החרוזים ושילובי הצבעים ביניהם. בתקופת הצבא התחילה ליצור תכשיטים באופן מקצועי ולאחר שהתחילה ללמוד הפסיקה את עשיית התכשיטים.
בשנתיים האחרונות הייתה מורה ואחרי שהרגישה חוסר סיפוק מקצועי בתחום החליטה ללכת בעקבות הלב ולעשות רק מה שהיא אוהבת באמת, לעצב תכשיטים.

שמתי לב לאחרונה שהרבה נשים עוזבות תחומי עבודה "שגרתיים" והכנסה בטוחה ועוברות ליצור, ולהתעסק בתחומי יצירה ויוצאות לדרך עצמאית. נקודה מאוד מעניינת, וזה לא תמיד קורה "באמצע" החיים, אלא גם בשלבים יותר מוקדמים וצעירים. נקודה מעניינת למחשבה.

בהתחלה ניצן הכינה כמה דגמים בודדים וייחודיים לשדרוג ההופעה החיצונית ולאט לאט החלה לעשות סדנאות ליצירת תכשיטים בכל הארץ לנשים שרוצות ללמוד לעשות לבד שרשראות ותכשיטים בשביל לשדרג את הופעתן ולפרגן לעצמן חוויה מהנה ויצירתית.



התכשיטים של ניצן מיוצרים משלל חומרים ואת ההשראה היא מקבלת בעיקר מהטבע, מצבעים שונים, מבגדים שהיא לובשת ומנשים שהיא רואה הרבה בקבוצות אפנה שונות שמהוות בשבילה השראה.
התכשיטים תמיד משתנים ומגוונים בהתאם לעונה, לדרישה ולסטייל המתחלף.

ניצן אוהבת צבעוניות וייחודיות ומאמינה שתכשיט יפה יכול  להקפיץ כל לוק פשוט להופעה שהיא "וואו".
ליין התכשיטים של ניצן מופנה לנשים צעירות עד בוגרות שאוהבות סטייל, צבעוניות ונוכחות והמחירים נגשים לכל כיס.



מהתרשמותי האישית אהבתי את השימוש בחומרים הטבעיים ואת הצבעוניות העליזה של השרשראות.

ניתן ליצור קשר עם ניצן דרך הפייסבוק - ניצן=עיצוב תכשיטים וסדנאות.

אני מאחלת לניצן המשך דרך פורה, הרבה יצירה ויום הולדת שמח!!!!❤💛💜

נשתמע בפעם הבאה, ביייי