יום חמישי, 26 בינואר 2023

חורף שהוא לא חורף

 שלום לכם, מקווה ששלומכם טוב,

אנחנו מסיימים אוטוטו ינואר והחורף ממש ממאן להגיע. ז"א שהיו כמה ימי גשם, אבל השבוע האחרון לגמרי אביבי. בגלל זה כמעט כל החודש התלבשתי בלוקים שונים של שכבות שניתן להתקלף מהן. בבוקר קר אז צריך מעיל, ג'קט, אח"כ מספיק רק צעיף על הכתפיים וזהו ולפעמים גם צעיף מיותר.

אני כל פעם מגיעה לכתוב פוסט ומשהו ניכנס ואין לי זמן לכתוב..היה לי חודש עמוס ביותר בעיקר עם "הילדים" אבל לא רק. גם עם עבודה וגם עם חמי שבבית חולים וחמתי שצריכה תמיכה, זמנים לא פשוטים. בין לבין מצאתי זמן לנשום, ללכת להצגה נהדרת עם ליה קניג: המדריך למטייל מורשה  שאני ממש ממליצה לכם לראות אם זה יתאפשר.. והייתי באופרה לצפות ב2 אופרות קצרות ונהדרות: אלקו הרוסית של רחמנינוב וקבלריה רוסיטיקאנה האיטלקית של מסקני. וגם ללכת עם הילדים לסרט מדליק: מבצע פורצ'ן עם יו גרנט וג'ייסון סתתאם.

 בין לבין הסתובבתי עם אחד התאומים שירד במשקל שיא: 60 ק"ג ונראה כמו דוגמן צמרת ומשגע אותי כל הזמן ללכת לקנות בגדים. וכמובן שגמר את כל התקציב שלו וטוב שאמא קיימת בשביל לפנק אותו. וגם יש לאדון טעם...מזמין חולצות "מאסוס" בסגנון של מאצ'ואים מקסיקניים ורוצה ג'ינסים בצבע אפור ושחור בלבד עם חורים-:)) והכל עם OCD , יעני הכל צריך להיות בדיוק כמו שהוא רוצה, אין לכם מושג כמה סבלנות אני צריכה לאגור בשבילו..אבל ככה זה עם ילדים על הספקטרום...כמה שלא יהיה תיפקוד גבוה, הדברים הקטנים קיימים..ולמה אני אומרת ילדים? כי אפילו שהתאומים שלי בני 20, בשביל אמא הם תמיד ילדים, ותאומים תמיד ילדותיים יותר במיוחד שהם לא זהים בכלל. ודבר שלישי היום גיל ההתבגרות נימשך עד גיל 24 לפי כל המחקרים...אז אנחנו נראה לי כרגע כמו שפעם היו בני 15-16..ככה ההתפתחות הריגשית של הילדים שלי...חהחהח😆  

אבל בואו נראה איזה שילובים לבשתי...בחרתי לכם כמה לוקים שלדעתי היו הכי יפים בעיני בשבועות האחרונים.

הראשון בחולצה בוהושיקית מלייקרה של המעצבת la violy, יש לה מלא גוונים שמאירים את הפנים, יש לה מפתח "וי" סקסי  ועשיתי לחולצה התאמה יפה עם מכנסיים אפורים של ג'ינס. ומי שעוכבת אחרי יודעת שאני פריקית של אפור.



  תראו שהוספתי מגפונים בגוון תכלת אפרפר שמדגישים את הגוון התכלת שיש בחולצה והשרשרת היא ישנה של הגר סתת. משקפיים תכלכלים של אחת ויחידה שגית שליו שאחראית על כל המשקפיים היפים שלי.

הלוק שני כאן מעיל של קרן שביט, מעל חולצה מנומרת של אופנת פיפה ומכנסיי טרנינג מבד דקיק של דלתא. הוספתי סניקרס ללוק ספורטיבי של converse, התכשיטים של la flaca loca





עוד לוק מאוד נוח ומלא הדפסים, כי אני מאוד אוהבת לשלב הדפסים מגוונים:

 


כאן יש לנו צבע בורדו שתמיד מתאים לחורף, סריג דקיק ישן מעל מכנסיים של אלמביקה וצעיף בגווני יין מטורכיה. נעליים ותיק אפורים. התיק האהוב עלי של רונן חן משנה שעברה שמתאים לכלכך הרבה דברים.

אי אפשר בלי ג'ינס, ואני הלכתי על ג'ינס על ג'ינס ובהשפעת הבן שלי עם חורים..אין גיל לג'ינס עם חורים, רק תלוי עם מה משלבים ואיך לובשים אותו...הנה הצעת הגשה שלי:


 

 הרקע היפה לתמונה זה לובי בעבודה שלי...התיק הוא יד שנייה מסיגלית וונש הסטייליסטית, והוא של קנת קול, מגפונים מנוחשים ישנים מטופ שופ שמתאימים לחולצה מתחת של אלמביקה.

ולוק אחרון לפעם הנוכחית מלפני כמה ימים של משחקי צבע והדפס בין צבע כחול לצבע סלמון, כאשר מה שמקשר בין הגוונים הוא הג'קט/מעיל של חברת whisper&loud, חנות אופנה ישראלית אבל הפריטים הם ייבוא והם מיוחדים. אני אוהבת לגלות מידי פעם מותגים או חנויות חדשות. אמנם אני מידה פלאססייז אבל לא בוחלת לבדוק אף פעם במותגים וחנויות של "רזות" וזה מה שאני ממליצה לכולן לעשות. כי ככה ניתן לרכוש פריטים מיוחדים שאין לכל אחת. ותמיד ניתן למצוא הפתעות שיתאימו גם למידות גדולות יותר. את המותג הזה הכרתי דרך האינסטגרם ובכלל מי שעוד לא עוכבת אחרי באינסטגרם ממש כדאי לה...יש לי דף פעיל ומעניין שם עם הרבה טיפים ללבוש: www.instagram.com/Anettdk7



קליק אחד ואתם שם..

מאחלת לכולם סופ"ש נעים ושמשי, ובוא נקווה שהגשם בכ"ז יחזור בשבוע הבא לפחות לביקור קצר.