יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

פוסט אחרון ל2017

שלום לכם,

עכשיו אנחנו כמה ימים לפני סוף השנה האזרחית ואמור להיות חורף אבל החורף לא באמת מגיע הבקרים והלילות יחסית קרים והימים שמשיים למדי. אפשר ללבוש שמלה עם שרוול יחסית קצר ולשים גק'ט ואנחנו מסודרות. נראה לי שהמעילים עדיין מחכים למעלה ולימים הבאמת חורפיים.
אז ליקטתי לכן כמה לוקים שיתאימו לימים הללו.

האאוטפיט הראשון הוא שמלה של queen size - מותג שחרט על הדגל שלו שאפשר להתלבש אפנתי ועדכני ולא לקרוע את הכיס. השמלה מאוד משמחת של לבבות והוספתי לה "בומבר ג'קט"- ג'קט קצר ומדויק שמחמם ברגעים הקרים.

שמלה: קווין סייז,ג'קט וגרביונים: M&S, שרשרת ועגילים: שלי דהרי, נעליים: אסוס
לוק נוסף שאני מחבבת מאוד וגם עם גרביונים צבעוניים זה של חצאית ותיקה של לאורה אשלי וחולצה מ H&M, עם רקמת פרחים שמאוד אפנתית השנה על חולצות, שמלות, ג'קטים ומכנסיים.

חולצה: H&M, חצאית: לאורה אשלי,גרביונים: M&S, נעליים מהתמונה מעל של אסוס ותיק של אורלה קיילי
הלוק האחרון שאחלוק אתכם הפעם ושימו 💚 ללא מכנסיים...הוא של חצאית של "צילה - תפור עליך", הנה דוגמה שאפשר ללבוש לבן בחורף ולהראות חורפית ועדכנית. אפשר להכניס חולצה לתוך החצאית ולשים וסט מעל ואז הלוק "מסתדר" נכון ואת מרגישה נוח.

חצאית: צילה, חולצה: עונות, עליונית: הגרה, מגפונים: בינגו
מקווה שאהבתם את האאוטפיטים שבחרתי לכבוד סוף השנה. שתהיה לכם שנה אזרחית מצוינת, הרבה בריאות, אושר, הצלחה ונחת!
ונתראה כבר ב2018...


ביייי

יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

הקולות של פיראוס...

שלום לכם...הכותרת של הפוסט היום: הקולות של פיראוס, והאמת שהם לא מזכירים את חיפה (כמו שאומר השיר היפה של חיים משה) פיראוס יש לה ייחוד משלה ומרינות עם יכטות יפיפיות. והאניות שעוגנות בנמל הגדול והמסחרי מרשימות הרבה יותר מהנמל בחיפה...לפחות בעיני.
לבלוג שלי קוראים : המלצות קטנות...אז הפעם תהיה לכם המלצה לא רק על אופנה..
גיחה קטנה שלח חורף לאתונה שהרשימה אותי ביותר....התגלתה הרבה יותר אירופאית ממה שחשבתי, תוססת מלאת חיים, בתי קפה מדהימים מקושטים לכריסמס, קונדיטוריות שלא היו מביישות את גרמניה ואוסטריה וחנויות ראווה צבעוניות ומזמינות.
המלון הקטן והמשפחתי Hermes Hotel  באזור פלאקה לא אכזב עם ארוחת הבוקר לא איכזבה את הציון הגבוה שקיבל ב Booking, השירות והניקיון יוצאים מן הכלל והגישה למקומות המרכזיים נוחה ביותר.

כבשתי את אקרופוליס....בהליכה ברגל משכונת פלאקה ועד הטופ...האמת שזהו אתר חובה לפחות לפעם בחיים. המוזיאונים מדהימים והכניסה לילדים עד גיל 18 חינם כמעט בכולם...ולמבוגרים המחיר בן 3-4 יורו..היה כדאי לאמץ גם כאן בארץ.

הנה אני על רקע הפרלמנט- זה שיש לו החלפת משמרות כל יום ב 11 בבוקר וזאת אטרקציה תיירותית משגעת
לובש:
ג'קט של נעמי פלוס, מכנסיים של עונות, מגפונים שקבלתי מהסטייליסטית אירית מגורה.
תיק של orla kiely.

יש הרבה ירוק באתונה, פארקים יוצאים מן הכלל. באחד מהפארקים על יד הפרלמנט צולמו חתן וכלה ומכיוון שהכלה הייתה נראית מתאימה לנושא הכללי של הבלוג אז צילמתי אותה מהצד.


תמונות מהאקרופוליס..


כאמור סצינת החנויות משגעת בעיר...יש רשתות בינלאומיות כמו מנגו, זארה, ברשקה, H&M, MARKS &SPENCER, יש כמה סניפים ובכל סניף הפתעה אחרת.
בזארה אשכרה ראיתי XL ו XXL מה שלא ראיתי בארץ בכלל.
התקציב שלי היה מאוד מוגבל ורכשתי ממש מספר מצומצם של פריטים במארקס אנד ספנסר ובאייץ אנד אם.
הנה מקבץ אקראי של תמונות בנושא הפלאס סייז.

הנה לכם מקבץ תמונות אקראי ממראות העיר:







מקווה שמצא חן בעיניכם...

נשתמע בקרוב בעוד פוסט עם הרבה צילומים של אופנה שאני לובשת...
שיהיה חג חנוכה שמח וסופ"ש נעים לכולם!


יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

מארחת בבלוג את חן אסולין - מעצבת התכשיטים

שלום לכולכם, אני מנסה להתאושש מאירועי הזמן האחרון במישור האישי וחוזרת לכתוב בפורום והפעם החלטתי לארח כל חודש מישהו שקשור לאופנה ושיש לה קשר גם לאופנת הפלאס סייז.
ואני מגיעה מהצד המפרגן..והפעם מעצבת התכשיטים הנפלאה חן אסולין.
את חן אני הכרתי באחד מירידי הפלאס סייז של נעמה פרבר. רכשתי אצלה שרשרת מחרוזי עץ ואהבתי את הגישה והחיוך וגם את המחיר מאוד מאוד. מאז אני משתמשת בה לעתים מזומנות.







שמתי לב שלאחרונה הרבה נשים עוזבות מקצוע "מסודר" כמו הוראה למשל ועוברות לעצב אופנה, תכשיטים ועוזבות את המקצוע הקודם שלהן ועושה רושם שהן מאוד מסופקות ואוהבות את הפאן החדש בחייהן.
ככה גם חן, אחרי כמה שנים במקצוע עריכת דין!! היא החליטה לעשות מהפך וללכת בעקבות הלב והתשוקה האמיתית שלה לאופנה, יצירה, סטייל וגלאם.
חן נשואה לכפיר ואימא ל 2 ילדים קטנטנים (אגם ומעיין)
חן הרגישה שהיא עובדת בתחום שלא מתאים לה ומכבה לה את האנרגיות והאישיות והיא רצתה צבע בחייה...והיא מרגישה שעשתה את הבחירה הנכונה וחושבת שכל אדם שעושה את מה שמדויק ונכון לו יצליח בתחום שהוא בחר.
חן מעידה על עצמה שהיא נהנית מכל רגע של יצירה ונהנית מאוד לראות נשים שעונדות את התכשיטים שלה.

הן גם מעבירה סדנאות תכשיטים ליצירה עצמית של תכשיט, דבר שהפך למאוד אפנתי לאחרונה בקרב מעצבות התכשיטים..

השרשראות בעיצובה משלבות חרוזי עץ, אקריליק, אבנים והכי חשוב הרבה צבעוניות. המחירים שלה (אני יכולה להעיד) ממש פיירים ונגישים.




הנה אני עונדת את השרשרת של חן על שמלה משגעת של קארן פרנקל, תראו כמה הצבעים החורפיים של השרשרת מקשטים את השמלה בגוון זית.

שמלה: קארן פרנקל, שרשרת: חן אסולין, צעיף: סיגלית וונש ומגפונים מאסוס.

ניתן ליצור קשר עם חן דרך פייסבוק, אינסטגרם וחנות ב ETSY. כדאי לעקוב אחרי ירידי אופנה בשביל לראות את התכשיטים שלה.

https://www.facebook.com/ChenNecklaces/

מצידי אני מאחלת לחן הרבה הצלחה בהמשך ואני ללא ספק אשמח לעקוב אחריה וממליצה גם לכם.

נשתמע בפעם הבאה...נשיקות❤

יום שני, 6 בנובמבר 2017

מוקדש לאבא...בניחוח נוסטלגי

שלום לכם,

אז חזרתי לכתוב ולהצטלם לאחר כמה שבועות מאז אבי ניפטר (מי שיודע ומי שלא) ולכן גם לא כתבתי זמן רב, כי הייתי הרבה בבית חולים ואחר כך בשבעה ובכלל.
אבי היה איש אשכולות מעבר להיותו סופר והיסטוריון חוקר, גם אמן שחמט. 11 ספרים כתב, הקדיש את חייו ואת הדוקטורט שלו בזמנו לחקר יהדות מזרח אירופה. ואמר לאימי לפני מותו שיש לו רעיונות לכל-כך הרבה ספרים ומחקרים נוספים, רק שיהיה לו זמן ובריאות וכוח.
בשבילי הוא היה אבא כריזמטי, דורש מצוינות ומרעיף ידע ללא סוף, כמו שאני תמיד בבדיחות הדעת אומרת: קיבלתי חינוך נהדר של המאה ה-19 בבית..😄
עצוב, והקלישאה שהחיים ממשיכים היא נראית אולי מהצד הגיונית אבל אם אתה נימצא בתוך האבל זה לא פשוט, אתה פשוט חי את זה. מצד אחד טיפול בילדים, בבית ופתאום יש הבזקים ורגעים שפשוט קשה...ואז אני נזכרת שלאימא שלי לאחר 53 שנות נישואין הרבה יותר קשה. נחמה פרוטה...

אבי היה חובב ציור ואמנות רציני, חובב אסתטיקה. לא ויתר על אף מוזיאון אמנות בחו"ל אפילו מוזיאונים נידחים ביותר, בדיעבד רק הרווחנו מזה אני ואחותי, אבל כאשר אתה צעיר מאוד זה נראה לעתים מייגע.

את הפוסט הפעם בניחוח נוסטלגי מקדישה בשבילו.
שואלים אותי הרבה, ממתי את פאשניסטה, חובבת אופנה. אז רבותי בעצם מגיל ההתבגרות, ויש לי כאן הוכחות מתחילת שנות ה-20לחיי וגם תראו כמה האפנה חוזרת...מקווה שתיהנו מהתמונות שליקטתי כאן.

התמונה הזאת צולמה ע"י אימי. כאן אני בת 22 משהו כזה...עם אבא צעיר ומלא מרץ וחייכן ואחותי הקטנה איריס.
שימו לב הפסים היו באופנה גם אז...ואהבתי אפור מאז ומתמיד,-:))) תמיד מאופרת והשיער היה שטני אז...הבגדים היו באדיבות הבוטיקים ברחוב אחד העם בירושלים שרוו נחת ממני בשנים הסטודנטיאליות שלי.



לשם איזון, תמונה שאבי צילם בה את הנשים בחייו, אני, אחותי ואימי. זה בהולנד. אני בת 21 משהו כזה. מידה 42 מקסימום. חובבת קארה וג'ינסים מודפסים, מוכר לא??? לא מוותרת על נעליים יפות ותיק תואם.


משלבת פרינטים...וקישוט סטייל לינדה קארטר (וונדר וומן המקורית) וזה בשלהי שנות ה-80.!


כן, והפעם 2 תמונות מסיומי 2 התארים שלי. למטה תואר ראשון ולמעלה תואר שני....יחי כריות הכתפיים סטייל "שושלת"!
בתמונה עם הפרחים, זאת חצאית וחולצה תואמת נקנתה בבוטיק צנוע בככר המדינה חליפת ויסקוזה מעודנת. והתמונה העליונה הבגדים של דורין פרנקפורט דאז.

זאת אחרונה חביבה...מעבודתי באחד מפסטיבלי הסינמטק בירושלים שעסקתי בתרגומי סרטים.
חיבתי לכחול כבר אז...וג'קט פשתן היה מבוטיק "שאלי" ברחוב אחד העם שנסגר מזמן. חבל שלא רואים את החלק התחתון אבל אני זוכרת שלבשתי חצאית של אלמביקה. חדי העין ישימו לב לשרשרת סטייטמנט פנינים על צווארי.


מקווה שאהבתם...
ניפגש בהמשך....

💛

יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

פוסט ראשון לחגים ולשנה החדשה.

שלום לכם ושנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם,

עברנו את ראש השנה ואת יום כיפור ופנינו לסוכות...בחוץ עדיין חם אבל החנויות מלאות בקולקציות חדשות ובמבצעים שונים.
אני אישית החלטתי להתאפק גם בגלל מחסור במזומנים וגם בגלל שאני רוצה לנצל את הארון שלי עד הסוף. אני לא מבינה את העניין של לקנות שמלה וללבוש אותה פעם אחת בלבד וזהו.  אני דוגלת בזה שאפשר ללבוש שמלה אחת בכמה אופנים, כל פעם באבזור אחר והיא תראה אחרת. ככה גם מכנסיים וחולצות. אחרת מה הטעם אם אהבתי פריט מסוים בחנות ללבוש אותו פעם אחת? רוצה להנות ממנו כמה פעמים.
בשביל לשמור על פריטים לאורך זמן אני ממליצה בדים שהם לא סתם טריקו אלא ויסקוזה/ משי/כותנה מעורבת עם ויסקוזה או לייקרה לכבס או בתכנית של כביסה עדינה במכונה או אפילו ביד וככה ניתן לדאוג שהפריט ישמר עם הצבע המקורי ובעדינות. יש עכשיו דפים קולטי צבע שניתן לשים בתחתית מכונת הכביסה ואז הדף סופג את הצבע ואין מעבר של צבעים מפריט לפריט.

אני רוצה לציין ששלושת האאוטפיטים שבחרתי יכולים להיות טובים גם לעבודה וגם לבילויי הלכתי מהקטן ועד לבוש שיכול להתאים גם לסוכה ולערב החג בשקט.
הלוק הראשון שלי כאן הוא של חולצת משי עם תחתית תפורה של מארקס אנד ספנסר שקיבלתי מתנה מאחת הנסיעות של בעלי דווקא מזאגרב מהמארקס אנד ספנסר שם.
שילבתי אותה ללוק יומיומי יותר עם ג'ינס יחסית צמוד ונעליים חדשות של צארלס אנד קית. שיש להן דוגמת פרחים שמתכתבת עם הדוגמה על החולצה.

שרשרת: רונן חן

חולצה: מארקס אנד ספנסר, מכנסיים: עונות

נעליים: צארלס אנד קית
המראה השני הוא של שמלה של פיפה, שמלת טריקו/ויסקוזה פשוטה עם דוגמה יפה של שתי וערב בחזה, שמלות מהסוג הזה קל לאבזר וכל פעם להוסיף להן משהו, כמו וסט ג'ינס או כשקר יותר, גרביון דק וג'קט ג'ינס
אני אבזרתי עם שרשרת עדינה ותיק מיוחד שקיבלתי מתנה מאחותי מאנגליה, תיק של מעצבת בריטית. הוא נותן המון צבע ועניין למראה הכללי.



שמלה: פיפה, שרשרת: שלי דהרי, תיק: אורלה קיילי

הלוק האחרון הפעם הוא קצת דרמטי רומנטי. שמלה שאספתי ממסיבת החלפות בגדים והיתה חדשה לגמרי של H&M
והוספתי לה עליונית ממארקס אנד ספנסר בצורת קימונו ושרשרת ארוכה. נעליים שטוחות מוזהבות והמראה הזה אפשר לעבוד איתו מהבוקר ועד מסיבת קוקטייל בערב.
הנה לשיפוטכם:

שמלה: H&M, עליונית: מארקס אנד ספנסר, נעליים: אסוס,שרשרת: אומא קדרא


כאן אני מסיימת הפעם ומקווה שנתראה גם במהלך סוכות, בכל מקרה שיהיה שמח וכיף בסוכה או בלי סוכה רק בחג ובטיולים.


❤💚💜

יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

הפוסט האחרון לתשע"ז!!!

שלום חברים,

השנה חלפה לה מהר יותר ממה שחשבתי והנה אנחנו בפתח ראש השנה והתחדשות...
זוכרים שסיפרתי לכם על הפציעה ברגל? אז אמנם היא השתפרה אבל המשכתי לרוב ללבוש מכנסיים ומידי פעם שמלות ארוכות.
אמנם אנחנו כבר במחצית השנייה של ספטמבר אבל עדיין חם מאוד ולא תמיד הכי כיף במכנסיים, אז רצוי יהיו קלילים עד כמה שאפשר.

הלוק הראשון הוא בכחול/לבן ותראו כמה קל לתבל לוק כזה בנקודת צבע שבעצם הופכת את כל המראה משימוש ב 2 צבעים ל שלושה.

החולצה האוורירית לגמרי של נעמי פלוס מחפה על החלק התחתון שהוא ג'ינס קליל ומוכר של עונות
על השרשרת אחראית: דפנה מאור בלסקי שהיא גם כן מאוד שימושית אצלי בארון.

חולצה: נעמי פלוס, מכנסיים : עונות (ישן), שרשרת: דפנה מאור בלסקי, סנדלים: האש פופיז

לוק שני מאוד קליל עם צבעים של ים וגלים והכי מעניין בלוק הזה זה התיק הקטן עם תמונות של לובסטר וסרטנים. זה לא סוד שלשנים עם חזה גדול ומלאות לא תמיד מחמיא תיק בקרוס. לכן צריך למצוא תיק לא גדול ולא כבד ועם רצועה מספיק ארוכה בכדי שזה יראה אסתטי. כזה הוא תיק "הלובסטר" של סיגלית וונש, הסטייליסטית שמביאה פעם בכמה חדשים פריטים יוצאי דופן מניו יורק שלא יהיו לכל אחת.

מכנסיים: הגרה (ישנות), חולצה: עונות, נעליים: רונן חן, תיק: סיגלית וונש, שרשרת: שלי דהרי


שימו לב לשילובים בין הנעליים המוכספות לאלמנט המוכסף בתיק...ושילוב הצבעים הכללי גם צבעי גלים שזה מתכתב עם המוטיב של התיק.


ואסיים הפעם עם לוק של שמלה ממסיבת החלפות, שבמקור היתה מאסוס, הגזרה שלה לא אידאלית בשבילי אז הוספתי וסט ג'ינס והוא מחפה על כל הדברים בצורה אסתטית ביותר ונותן חיטוב לכל האאוטפיט.
מקווה שימצא חן בעיניכם, שמתי לב שאתמול כאשר לבשתי את השמלה בקבוצות האפנה השונות בפייסבוק מאוד התלהבו.



מקווה שאהבתם את התמונות, מאחלת לכולם שנה טובה ומקסימה והמון הצלחה, אושר, בריאות ושגשוג!

💚💛💜

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

צבע והמלצת טיול בקטנה

שלום לכם...

רוצה לדבר אתכם על צבע...יש סטיגמה שעדיין קיימת ששחור זה צבע שמרזה ולשמנות כדאי ללבוש שחור כי זה מרזה.
אני כבר אמרתי לכם בעבר שאני מתייחסת לשחור כעוד צבע בפלטת הצבעים שבמקרה מחמיא לי. אם אלבש שחור אני אשבור אותו בנגיעות צבעוניות.
אבל בגדול הארון שלי מכיל הרבה צבעים אחרים מלבד שחור.
מה שאני מנסה להגיד בנות, שזה לא הצבע אלא הגזרה היא שחשובה והתחושה הנעימה שצבע שמחמיא לי לפנים גורם לי להראות יותר טוב ולקבל מחמאות מהסביבה. ואפילו אם המצב רוח שלי על הקאנטים והיום שלי לא מזהיר התחושה שהשקעתי בלבוש ואני נראית כלפי חוץ טוב גורמת להרגשת טובה יותר.

נתחיל בקטנה...צבע ורוד עתיק...האמת שזה מה שנקרא לנצל את הארון האישי לעומק...חולצה מלפני 20 שנה. בזמנו הבאתי את הבד מלונדון מהרובע של הודים ותפרתי אצל תופרת מכנסיים בגוון ורדו עתיק חלקות וחולצה תואמת. טוב המכנסיים כבר מזמן פאסה אבל החולצה חיה ובועטת ותפורה היטב..יוצאת לאור לפחות פעם בשנה מהארון.
שימו ❤ לשילוב של תיק לבן בכל האאוטפיט, הוא מקפיץ, משדרג וגם נותן נופך אלגנטי. השילוב עם הסניקרס הוורודים יוצר לוק עדכני וטרנדי.




חולצה: תפירה ישנה, מכנסיים, נומה, סניקרס: אסוס, תיק: לקרואה, שרשרת: נטע ליבנה

בואו נמשיך עם צבע, והפעם אחד הצבעים האהובים והמחמיאים: טורכיז...חולצת טוניקה קרובה לגוף של דבנהמס (מאנגליה מלפני שנתיים) עם שרשרת צבעונית מחרוזי עץ בכל הצבעים, שבחרתי מתוכה את צבע הטורכיז לעגילים..ותראו את התוצאה הצבעונית המרהיבה.

חולצה ומכנסיים: דבנהמס', שרשרת: סטודיו 27, עגילים: העיר העתיקה
אפרופו עגילים מהעיר העתיקה, אני פעם בחצי שנה מטיילת עם בעלי ברובע הנוצרי ותמיד מציצה בחנויות שחלקן נראות כמו מסיפורי עלי בבא והשודדים. יש שם תכשיטים צבעוניים ומעניינים לכל רמת מחיר. והעגילים הם תמיד מורכבים מאבנים חצי יקרות. ב 20 ש"ח אחלה של עגילים.
מומלץ לטייל ברובע הנוצרי , לראות כנסיות, חצרות ששייכות לכנסיה יוונית ורוסית, כנסיית הקבר עצמה וכל הכנסיות מסביב, ולשבת בככרות קרוב לכנסיית הקבר בבתי קפה לספוג את האווירה ולהרגיש בחו"ל. לא, זה לא מסוכן, יש כל הזמן שיטור ישראלי ויש פינות חמד..לאוכל, לשופינג...
זאת דוגמה של עגילים שקניתי בשבת עם אבן ירוקה. בדיוק כמו הטורקיז שעלי בתמונה מעל. וגם כמה צלחות ארמניות מרהיבות אצל הזקן הארמני ברחוב הראשי שממנו יש מעבר לכנסיית הקבר. ממליצה במיוחד על החנות שלו, מגוון רחב ומחירים פייריים. מתנות מעולות לחו"ל ובארץ לחברים.


אסיים הפעם עם פוביה נוספת של נשים מלאות הלא היא מכנסיים לבנים...אין מה לפחד, רק למצוא את הגזרה המתאימה וללבוש אותה עם חלק עליון מתאים. אני מתכוונת בשבוע הבא להראות לכם עוד דוגמאות כיצד לשלב מכנסיים לבנים בלוק.
אלה מהבוטיק של נעמי פלוס בבאזל בתל אביב. יש לה מגוון מידות עד 52-4. ואלה פשוט סופר נוחות ומושלמות.
רוצה לספר לכם גם על מבצע שיש לה בחנות- 3 פריטים ב 199 ש"ח!!! פריטים מעונות קודמות...מאוד כדאי לקפוץ המבחר עצום וצבעוני.

חולצה: MyLine (גרמניה ישן), מכנסיים: נעמי פלוס, שרשרת: איתן, נעליים: האש פאפיז
מקווה שאהבתם את הפוסט...אשמח להערות והארות, ואם תרצו לשאול משהו אני כאן, בפייסבוק, במייל, בגוגל ובאינסטגרם..

שבת שלום לכולכם!!!


יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

שמלות או להיות..



בוקר טוב..הפייסבוק הזכיר לי שאני מזמן לא כתבתי פוסט ואכן ככה...הקיץ אינטנסיבי מאוד,עובדת רצה הביתה, הילדים מתבגרים בחופשה משועממים וכל הזמן רוצים לאכול, או שאני מבשלת, מנקה את המטבח המטונף אחרי נסיונות בישול של המתבגרים או שאני מבלה בסופרים שכונתיים...בהחלט גיל קשה (עולים לכיתה ט')
אנשים שרואים אותי מבחוץ מאופרת ומלובשת ולפעמים מצטלמת חושבים שהחיים שלי תותים, אז זהו שלא..אבל חייבים לשמור על צלם אנושי כלפי חוץ ולמצוא את הפינות הנוחות שמרגיעות אותנו. וזה לא חייב לגרור הוצאות כספיות גדולות.
כוס קפה הפוך טוב שעשיתי במכונת האספרסו בבית בדיוק בטעם האהוב עלי ROMA זה בדיוק מה שצריך בשביל להתחיל את היום ברגל ימין.

אבל לאחר מספר קיטורים רוצה לספר לכם מה לבשתי לאחרונה.
בזמן האחרון אני בעיקר לובשת שמלות או חצאיות כי זה מאוד נוח ומאוורר.
השמלה הראשונה היא שמלה בסגנון בוהו שיק, סגנון שכבר התחלתי לדבר עליו בפוסט הקודם שלי, הפעם הלכתי מה שנקרא עד הסוף..שמלת מקסי של River Island שניתן למצוא אותה באסוס אם הצבע שהוא הכי הכי לאוגוסט- צהוב אבל עם פרחים.
שימו ❤ מאוד אפנתיות השנה שמלות מקסי זורמות והרבה נשים מרגישות איתן נוח כי לא אוהבות לחשוף רגליים, מתביישות וכל מיני סיבות מהסוג הזה. אבל בלי קשר עם מוצאים שמלה בגזרה מתאימה, היא מאריכה את הצללית של הגוף.
במקרה שלי יש 2 פתחים מהצדדים שזה גם גורם אורך ומפתח "וי" בחזית שמחמיא לנשים מלאות ומאריך את הצוואר.

שמלה: אסוס, כפכפים: האש פאפיז, שרשרת: H&M ישנה מאנגליה

הלוק השני מתאפיין בטרנד אפנתי של חולצות קצרות "קרופ טופ"  אז יש חולצות כאלה חושפות בטן ויש חולצות קצרות פחות חושפות בטן ועדיין קצרות כמו זאת שאני שמתי מעל חצאית ארוכה גם כן בסגנון בוהו שיק של קרייזי ליין מבד כותנה הודי והקרופ מלמעלה בדוגמא מנומרת אלגנטית של Mַ&S מזאגרב.

הנה התמונה:

חצאית: קרייזי ליין, חולצה: M&S, נעליים: לאפייט: שרשרת: איתן

הלוק האחרון שאחלוק בסימן שמלות הוא של שמלה כחולה בגזרה מאוד מחמיאה של נעה רובין שאני חושבת שזאת השמלה הראשונה שלי שלה. שכבה בארון מספר חדשים עד שהחלטתי ללבוש אותה, משום מה חשבתי שהבד שלה חם מידי והתברר שלאו דווקא, הוא כותנה בשילוב ויסקוזה
הוספתי לה נעליים מוזהבות שטוחות מאסוס, אני בד"כ לא אוהבת שטוח אבל הפעם זרמתי בגלל הצורה היפה שלהן. וגם זולות ביותר: 70 שח. השילוב בין כחול וצהוב עם זהב מאוד יפה ומקפיץ את ההופעה.

שמלה: נעה רובין, נעליים: אסוס, שרשרת: שלי דהרי
מקווה שאהבתם את הלוקים ומצאתם רעיונות מעניינים לשופינג ולבוש.
מאחלת לכם וגם לי סופ"ש רגוע וקריר...שיגיע כבר הסתיו!!!











יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

קצת בוהו שיק ומטפחות ראש

שלום לכם,

האמת שממש לא היה לי זמן לכתוב בשבועות האחרונים, אולי החום של הקיץ אולי העייפות ותלעות החיים. ואחותי שאלה אותי אתמול: נו, תכתבי משהו כבר...אז הנה אני כותבת. כי הרי אני מתלבשת כל יום ודווקא מנסה להיות יצירתית.
איכשהו האווירה הכללית ששררה בלבוש שלי בשבועות האחרונים הייתה משהו סביב הבוהו שיק.
ובדיוק הייתה סטייליסטית שכתבה על בוהו שיק כתבה השבוע אז איכשהו זה הסתדר לי יפה.
אני לא יודעת אם אתם יודעים, אבל בוהו שיק מושפע מנערי הפרחים מסוף שנות ה-60, תחילת ה-70, הרבה צבעוניות, תכשיטים, מטפחות שיער, ג'קטים ווסטים של ג'ינס, שמלות בוהו פרחוניות וכד'..

אז הנה לוק ראשון בגוונים ירוקים מאוד יפים עם שרשרת מקסימה שקיבלתי מתנה ליום הולדת מחברה טובה. חרוזים של פלסטיק ועץ מאוד מתאים לבוהו שיק.

חולצה: קרייזי ליין,  חצאית: נעמי פלוס, שרשרת: סטודיו 27 בירושלים, נעליים: האש פאפיז

עשיתי קולאז' צבעוני מהתמונות, מקווה שימצא חן בעיניכם. מטפחת ישנה נושנה מטורכיה.

לוק נוסף כקונטרה לירוק הוא בגוונים כחולים, גם כן עם מטפחת ראש מטורכיה (כל המטפחות באדיבות בעלי היקר)
הלוק פחות בוהו שיק, יותר אלגנטי, ובעלי חשב שנפלתי על הראש וחזרתי בתשובה, אבל ממש אהבו את הלוק באינסטגרם במיוחד.
חולצה: בלסמיק, צרפת (ישנה), חצאית של נומה (גם כן ישנה) ותיק מתנה מאנגליה מאחותי

לפני כשבועיים השתתפתי במסיבת החלפות של בגדים, שכבר כתבתי פעם שזה פתרון זול ונוח למי שרוצה להתחדש בפריטים אבל אין לו הרבה כסף. החלפות זה בחינם. מצאתי שם כמה דברים ממש נחמדים, של מעצבים, חלקם אשלח לאחותי וחלקם אשאיר לי. אפילו מצאתי שמלה חדשה מאייץ אנד אם עם טיקט.

באתי הביתה ועשיתי אאוטפיטים בסגנון הכי סטייליסטי שיש עם אביזרים מהבית, לכמה פריטים הנה תראו:





כמו שאתם רואים בצד שמאל למטה יש קימונו יפיפה ממשי. אמנם השרוולים העטלפיים שלו זה לא הפתרון האידיאלי למבנה הגוף שלי כי הקימונו מדגיש את החלק העליון הרחב אצלי, אבל עם מכנסי ג'ינס צרים וגופיה צמודה ועקבים בינוניים נוצר איזון בין החלק התחתון לעליון. הקימונו על גינס זה בהחלט טרנד בוהושיקי מקסים בעיני!


שימו לב לאיפור בתמונות הקלוזאפ, השתדלתי שהאיפור יתאים ללוק וידגיש את תווי הפנים היטב.

מקווה שאהבתם את הפוסט הצבעוני.
ומזכירה לכם שיכולים לשאול ולהתיעץ איתי כמה שתרצו במייל, בפייסבוק, באינסטגרם.

מאחלת סופ"ש נעים וצבעוני לכולם!!!!



יום ראשון, 23 ביולי 2017

קצת על קיבעונות...

שלום לכולכם,

רציתי להתייחס הפעם לעובדה שלכולנו יש "באגים" בראש, אנחנו מקובעים על כל מיני סטיגמות כלפי עצמנו וכלפי הסביבה וזה הורס לנו הרבה פעמים את המצב רוח, גורם לנו לתחושות לא נעימות ולעתים זה מלווה אותנו לאורך שנים.
ובהקשר שלנו של אופנה ובגדים, יש תמיד לכל אחת/אחד מאיתנו "לא" פריט שלא נלבש, גזרה שלא נתקרב אליה. כמו למשל לא נלבש פסים לרוחב כי זה משמין, מבלי להתחשב איזה מבנה גוף יש לנו. (במקרה שלי באמת עדיף לי פסים לאורך או באלכסון), לא נלבש שמלה קצרה בגלל שהרגליים שלנו לא מושלמות, לא נלך לים כי בבגד ים רואים את כל החסרונות בגוף וככה הלאה והלאה...

אצלי כמו אצל רוב האוכלוסייה היה קיבעון מסוים על מכנסיים קצרים בגזרת ברמודה. כמובן שזה קשור לאיזה טראומה שעברתי בגיל 21 כאשר מדדתי בבוטיק אפנתי בירושלים ברמודה מדהימים ופרחוניים ובחנות בדיוק ביקר את המוכרת ידיד טוב שלי מהתיכון שהתפרץ בצחוק מצלצל והודיע לי שאני נראית כמו זלמן וכדאי לי לוותר על הרעיון של ברמודה.
כמובן שיצאתי מהחנות בושה ונכלמת. שנים לא התקרבתי לפריט הזה או לכל מכנס שעבר את קו הברך. עד לפני כ 10 ימים.
היה לי זיכוי מ"עונות" שאני הסתכלתי עליו והוא הסתכל עלי במשך חדשים רבים. עד שהחלטתי שליום ההולדת שלי שחל בשבוע שעבר אלך ל"עונות" עודפים בירושלים ואנסה קצת לנגוס בזיכוי.
ושם מצאתי את הברמודה המושלמות הללו..כן, בשבילי הן מושלמות כי הן בצבע האפור האהוב עלי, נוחות בבטן לא קצרות מידי ולא צמודות מידי, והרגשתי איתן הכי יפה שיש. אז לשיפוטכם גבירותי..ורבותי אם יש כאלה בקהל. העובדה שאחרי צבא הייתי מידה 42 ועכשיו 48 לא משנה את העובדה של הבשלות וההרגשה שלי.

ברמודה: עונות, חולצה: yoursclothing (ישנה), סנדלים: דניאלה להבי, שרשרת: סיגל ציון


כמו שאתם רואים הלוק הוא בצבעים טיפה חורפיים, ייתכן שעשיתי טעות סטיילינג ששמתי שרשרת בגוונים משתלבים ולא בהירה יותר, אבל פיציתי ע"י תיק לבן שנותן ללוק קצת הקפצה ונעליים באפור בהיר של דניאלה להבי.

האאוטפיט השני שבחרתי גם כן מתמודד עם "שדים ורוחות" עם שמלונת קצת קצרצרה וקצת חשופה בכתפיים שנקנתה גם כן בזיכוי שהיה לי בעונות. היא גם כן בצבע אפור שאהוב עלי.


שמלה: עונות, שרשרתו עגילים: שלי דהרי, כפכפים: האש פאפיז
והלוק האחרון הפעם הוא דווקא בצבעים עליזים צבעי שמש. חצאית ממסיבת החלפות ישנה מאוד בסגנון שנות ה-50. עם חולצת בסיס מצרפת, גם כן ישנה.תיק כתום אפרסקי שמשתלב עם הנעליים שיש להם רצועה אחת בצבע דומה ושרשרת גם כן של שלי דהרי בצבעי שמש.


טוב, מקווה שנהניתם לקרוא...יום טוב ושבוע טוב לכולם


יום חמישי, 13 ביולי 2017

חום הקיץ - חלק ב'


שלום לכולם,

ובאמת הקיץ מכה חזק הפעם והטמפרטורות חופשי ממשיכות להיות מעל 35, הפתרון הוא באמת באריגים קלילים עד כמה שאפשר ונראה כי חצאיות ובעיקר שמלות הן הקטע כרגע, כי אני לא רואה את עצמי בג'ינס, מקסימום בטייץ קליל.

עוד משהו חשוב, זה לא לצאת כל שנייה לקניות אם נראה לך שחסר לך משהו בארון, הכי טוב זה לעשות "שופינג" בארון של עצמך. לעשות שילובים חדשים עם פריטים ישנים. השילובים יכולים לבוא בחשבון עם שרשראות אחרות, נעליים, עגילים, תיק אם מדובר בשמלה. ואם מדובר בשילוב של חצאית וחולצה או מכנס וחולצה אז השמיים הם הגבול, חולצה יכולה להתאים לכמה חצאיות/מכנסיים, וככה גם החצאית וכל פעם השילוב חדש ומפתיע.

ככה למשל לבשתי שמלה מלפני שנתיים שהזמנתי מ"אסוס" שהצבעים שלה מאוד אפנתיים היום פרחים בגוון פוקסיה כתמתם על רקע כחול מאוד כהה נראה כמו שחור. והוספתי לה סניקרס גם כן מאסוס בצבע ורוד סאטין ושרשרת של רונן חן ישנה. ובפעמים הקודמות לבשתי אותה בשילובים אחרים לגמרי.




לוק אחד של פריטים ותיקים שהבאתי מאנגליה לפני בדיוק שנתיים עשיתי שילוב בין שניהם. הלוק עורר בקבוצות אופנה דיונים אם מתאים לי חולצה בפנים או עדיף להשאירה בחוץ. תשפטו אתם....😌


חולצה: M&S, חצאית: לאורה אשלי, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת: איטליה (ישן)
לוק קליל נוסף ליום חם ביותר הוא של שמלה מכותנה קלילה ייבוא מאיטליה של סיגל ויזל קצת אחרת


שמלה: סיגל ויזל קצת אחרת

הלוק האחרון שאחלוק אתכם יהיה של שמלה גם כן ותיקה של נורית ויינשטיין, שמלה ארוכה ומלכותית וקלילה הוספתי לה תכשיטים של סיגלית וונש ו"שינמכתי" אותה (זאת אומרת התאמתי אותה ליום יום לעבודה) עם כפכפים מוזהבים ופשוטים של האש פאפיז.










מקווה שאהבתם את הלוקים היום בבלוג...תכתבו, תשאלו אני כאן בשבילכם. בפייסבוק, באינסטגרם Anettdk7 ובמייל.

שתפו את הבלוג שיגיע לכמה שיותר נשים, שיראו שבכל מידה יש אפנה.