יום שלישי, 11 במאי 2021

אמירה אישית

 וואו!! עושה רושם ששנים לא כתבתי פוסט. הפוסט האחרון היה ב8 לאפריל...

היו לי הרבה נושאים שרציתי לכתוב, אבל כאשר אני מתחילה לכתוב אז בעצם אני לא ממש זוכרת מה רציתי...כל הזמן יש משהו חדש.

היה לי חודש עמוס וקשה ולפני שבוע לקחתי לי כמה ימים של off מהכל. כי פשוט הרגשתי שאני חייבת. והתנתקתי לכמה ימים. התלבשתי יפה, אכלתי טעים. שחיתי בים ובבריכה וצרכתי קצת אמנות בעיר הדרומית ביותר בארץ.

בוער לי בעצמות לכתוב משהו הרבה זמן. זה שאת מידה גדולה, זה לא אומר שאת צריכה להתפשר על מה שאת לובשת. אני הרבה גולשת ברשת ובפורומים שונים של אפנה ואני רואה לפעמים נשים שממש מבסוטיות שסוף סוף משהו "עולה עליהן" וזה כבר לא משנה מה הן לובשות. העיקר שיש בגד. היום זה ממש לא מה שהיה לפני 10 ו20 שנה. היום יש מבחר גדול ברשת ובקרב מעצבות של מידות מגוונות. יש חנויות שמחזיקות מידות עד 58/60. צד שני של העניין שיש פורומים שמעודדים נשים ללבוש כל מיני דברים בשביל שיתנסו, אבל לא חושבות בכלל על מה שיכול להתאים לנשים מלאות. העיקר להגיד לבשתי שמלה/חצאית וזהו. לי אישית מאוד חשוב שמעבר לבגד, זה יהיה לוק שלם. לא מספיק שמלה יפה. תוסיפי נעליים מחמיאות, תיק, שרשרת, עגילים, טבעת, משהו שיעשה את הלוק מעניין ומאובזר היטב. תוסיפי את האופי שלך ללוק. בגלל זה אני מנהלת פורום אופנה מלאה וסטייל, כי גם לאופנה מלאה יכול להיות סטייל הורס ויפה...

אז בואו תראו לוקים שהכי אהבתי בחודש האחרון...והראשון הוא עם חולצה ירוקה ותפוחת שרוולים. שרוולים מנופחים זה מאוד טרנדי, ולגוף כמו שלי בגזרת תפוח, שהחלק העליון רחב מהתחתון זה עלול להיות בכלל אל לעניין. אז ניסיתי לאזן. חלק עליון לא צר מידי, אלא ישר. ללא שרשראות, רק עגילים וסיכה במפתח החזה. תיק קטן וזהו..



חולצה: אסוס, מכנסיים ישנים מאוד מעונות, נעליים: ליידי קומפורט ותיק של שגית שליו, סיכה וינטאז' מאנגליה.
בלוק הזה אני משחקת גם עם צבעים, שילוב בין ירוק בחולצה לסגול בתיק ונעליים בגוון תכלת אפרפר נייטרלי שמכתבות עם המכנסיים האפורות משהו. גם יש שילוב הדפסים בין החולצה עם דוגמת תחרה והדפס הקומפלאז' על המכנסיים.
אז כפי שאתן רואות, זה לא רק "לבשתי משהו שעולה עלי ושיהיה טרנדי". עשיתי שילוב הדפסים ושילוב צבעים. נתתי טאץ' אישי עם סיכת הוינטאז' והתיק והלוק בעיני מעניין ומאוד אינדוידואלי.

לוק נוסף בניחוח מאוד אישי ועם זאת טרנדי..

זה היה בוידאו...והנה בתמונה:



אז מה יש לנו כאן? ג'ינס עם קרעים ומעליו טי שירט לבנה חלקה שזרקתי עליה עליונית קימונו ישנה שמתכתב עם הנעליים. 

הנעליים והקימונו עושים את הלוק לייחודי, מעניין ואישי.

ג'ינס: בורדו, טי שירט: H&M, עליונית ישנה מyoursclothing (איזה 7 שנים) ונעליים עדכניות מאסוס. שרשרת של שלי דהרי. ויש גם עגילים שבעלי הביא לי פעם מנסיעה לפולין. שילובים של ישן עם חדש זה הכי יפה. יש לכן בסרטון את כל הלוק ואותי בגודל אמיתי-:))

לוק נוסף הוא לוק נופש קליל בגוונים האהובים עלי האפורים.



מכנסיים סופר קלילים מעונות 3/4, וחולצה מלפני שנה של נועה רובין. מה הטאץ/'האישי? שרשרת מוזהבת ועגילים מעוגלים מוזהבים טרנדיים. כפכפים בנחושת מוזהבת ותיק אפור סריגה אפנתי מאוד. כל האבזור גורם ללוק להראות יותר מעניין, מדגיש את הצבעים של הבגדים ויוצר אמירה אישית.

התיק מזארה ועגילים מאסוס, השרשרת של סיגלית וונש די ישנה, מספר שנים וכפכפים של האש פאפיז לגלי.

אסיים את הפוסט עם גלריית תמונות שונות מאילת ורק אספר לכם שעשיתי סיור אמנות במיניבוס שמארגנת העירייה בחינם לשוהים באילת. לראות שיש בעיר סצינת אמנות והכל מאוד יפה ולא רק ים וקניונים...עד הפעם היו שלום ותזכרו אני כאן לכל שאלה ובאינסטגרם יש לכם לוק יומי שלי..כמעט בכל יום, ממליצה לעקוב..www.instagram.com/Anettdk7