יום חמישי, 28 בינואר 2021

סריגים

 שלום לכם,

זהו פוסט ראשון לשנת 2021, ואני מגיעה לכתוב אותו ממש כמעט ברגע האחרון של סוף החודש. אני באמת הרבה זמן לא כתבתי..כן, אין לי זמן וכוחות להגיע לזה, למרות שאני כל הזמן חושבת שאני רוצה לכתוב ובהחלט גם צריכה. החודש היה עמוס באירועי בריאות למיניהם בקרב בני המשפחה ולכן לא מגיעה בדיוק לכתיבה.

אמנם כל יום אני מתלבשת, ועובדת הרבה מהבית (כן קיבלתי אישור), אבל לא רק מהבית וגם מתרוצצת הרבה. וכמובן שהיו גם זריקות נגד הקורונה, מקווה שאתם לקחתם את זריקות החיסון, כי לדעתי זה ממש MUST עם כל המוטציות האלה.

מכיוון שאנחנו מתקרבים לסוף ינואר ועוד חודש בערך יגיעו הטרנדים לאביב, החלטתי הפעם להקדיש את הפוסט לסריגים שהם ממש חובה בחורף האחרון. אולי לא גשום מספיק, אבל קררר...לגמרי, בערבים ובבקרים ובלילה והאמת שגם ביום יש הרבה שמש שקרנית פה ושם.

בחורף הנוכחי הסריגים בכל מיני צורות ממש טרנדיים, וקארדיגן בסגנון סבא מאוד אפנתי.

אז הלוק הראשון הוא שילוב צבעים ירוק וסגול, צבעים מאוד חמים בחורך הנוכחי. חולצה בצבע סגול חזק מyoursclothing

ומעליה סריג קארדיגן קצר בירוק מאסוס, וגם המכנסיים המנומרים מאסוס. התיק הסגול משגית שליו שהיא יבואנית אביזרי אופנה ופריטים טרנדיים יחודיים.


וקצת מקרוב על הפריטים: 


והנה לכם הלינקים אם תרצו לרכוש:

החולצה

הקארדיגן

המכנסיים

התיק

הלוק השני הוא של סריג גדול אוברסייז בגוון ורוד פוקסיה, ופריט בגוון ורוד זה פשוט חובה במלתחת החורף הנוכחי וספויילר קטן הצבע גם ילווה אותנו בצורה זו או אחרת לאביב.

כאן שילבתי את הסריג עם מכנסיים בגוון חרדל וצעיף חם שמקשר את 2 חלקי הלוק. הסריג והצעיף ממנגו! כן אני במידה גדולה מצאתי כמה וכמה פריטים ב XL במנגו בקניון בבית שמש. אמנם לא קניתי חוץ מהסריג והצעיף יותר כלום אבל ממש ציינתי לעצמי שחובה לבקר בסניף הזה כאשר הסגר ייגמר. הנעליים נעליים ישנות של ניין וסט ב 2 צבעים פוקסיה ושחור ממש מתאימות לכל האאוטפיט והתיק מאוד ישן של קיפלינג שגיליתי החורף אותו מחדש.

ועוד אחת לכל האורך:



מתקדמים לסריג הבא והוא גם כן בגוון ורוד בהיר ביותר. ושילבתי אותו עם המכנסיים המנומרים הירוקים שבלוק למעלה, ומתחתיו חולצת בסיס בגוון פוקסיה גם כן מאופנה פיפה. יש להם בכמה צבעים את החולצות האלה. וסיכום מגפונים ישנים מנעלי בינגו, שרשרת כוכבים ורודה/סגלגלה של סיגל ציון ותיק ירוק מאסוס

הנה לכן לינק לתיק, הוא עכשיו חצי מחיר... יש לו צבע ירוק מוכסף מאוד מרתק/

והסריג


וקצת מקרוב הסריג


טוב, הלוק האחרון בגזרת הסריגים הפעם זה לוק מונוכרומטי או טון סור טון שזה לוק שהחלקים שלו מורכבים מאותו צבע בטקסטורות שונות. הפעם זאת חצאית סריג ומעליה סריג אסימטרי של שיין. לפני מלא שנים כשהייתי עוד סטודנטית הייתה לי חצאית סריג דומה וקצרה יותר בורוד עתיק ולבשתי אותה עד שהיא כבר ממש נשחקה, מאוד שמחתי לגלות באסוס חצאית סריג דומה. חצאית מידי זה טרנד מאוד חם השנה ו2 חלקים שהם סריגים גם כן. הוספתי מגפונים ישנים מטופ שופ ושרשרת ארוכה של שלי דהרי להשלמת הלוק. יצא יפה וקרוב לגוף. כמובן שהיו אנשים שאמרו לי בפרטי שהחלק התחתון מאוד צמוד ומבליט לי הבטן...יאללה שיהיה, לא חושבת שזה נורא כלכך ולדעתי די מחמיא למרות שיש בטן...מה אני יכולה להעלים אותה תוך יום? או להימנע מללבוש מה שאני אוהבת בגללה? הרי אתם יודעים שכל מה שאסתטי בעיני זה הכי חשוב, וזה בהחלט אסתטי ולא גרוטסקי. אחותי התפעלה שזה אפילו סולידי למדי בשבילי....חהחה-:)))



הלינק לחצאית

הסריג

מקווה שאהבתם את הפוסט על הסריגים וזה נתן לכם רעיונות לשילובים וצבעים. מאחלת לכם סופ"ש חמים ונעים ולהתכרבל בכיף בבגדים חמים...💗💙💚