יום שני, 21 בדצמבר 2020

טרנדים, צבעים ועוד...

תראו כמה זמן לא כתבתי...ואוו!! הפוסט האחרון פורסם בנובמבר 12 יותר מחודש!! זה אומר שהייתי ממש אבל ממש עסוקה. וכל הזמן חשבתי שאני לא מגיעה לכתוב כלום ומאוד מתחשק לי לסכם כל מיני לוקים שרקחתי ולכתוב קצת הגיגים. אני יודעת שאתם קוראים אותי, כי אני רואה שאנשים נכנסים לדף שלי ולפי כמויות הכניסות אני רואה שיש עניין וכל פעם שהפייסבוק מזכיר לי שמישהו ביקר בדף שלי אני נזכרת שהגיע זמן לכתוב...-:))

אני כל פעם נזכרת מה מטרת הבלוג שלי...ובעצם מטרת הבלוג היא המהות האפנתית שלי. להראות שכל אישה ובכל מידה וצורה יכולה ללבוש טרנדים אפנתיים שנראית נהדר על בחורות דקות גזרה אבל לא פחות טוב גם על בחורות מלאות גזרה.

וגם בחורות דקות גזרה בהחלט יכולות לשאוב רעיונות ואומץ ללבוש שילובים שונים. הכל צריך להיות לדעתי בשכל ואף פעם לא בהגזמה. ומהיכן אני בעצמי שואבת השראות? מהפינטרסט, אינסטגרם, מבלוגריות אופנה מובילות. מה שמוצא חן בעיני ונראה לי בר ביצוע אני מאמצת..אם יש סטייליסטית מסויימת שמוכרת סחורה אפנתית שהיא מייבאת מחו"ל, אני עוקבת אחרי מה שהיא מוכרת, אם זה אביזרים ותמחור נורמלי אז אני קונה, אם אלה בגדים והם במידות קטנות אני שואבת את הטרדנים ומחפשת בעצמי באינטרנט פריטים בהשראה. אני אף פעם לא אומרת, אם זאת מוכרת לרזות, אם החנות הזאת רק לרזות אני לא אכנס, אין לי מה לחפש שם...יש הפתעות, אני לא מתייחסת לעצמי כ"חריגה" אם אני בפלאססייז..אני זורמת. אני מנסה להקרין בטחון וחיוך. והאמת שלא שמעתי מעולם ממוכרות בחנות: אין לנו מידה שלך, ברגע שנכנסתי. החיוך והצורה שאני מתנהלת בכניסה לחנויות "רזות" לא מאפשרות למוכרות להעיר לי שום הערות שאני צריכה לחשוב אח"כ איך לענות להן.

יש לי ויכוח מידי פעם עם בעלי שמזכיר לי שאני לא בת 20 ומה אני חושבת לעצמי שאני לובשת חולצת טריקו עם נשיקות/לבבות-:)) אבל אני דווקא אוהבת מידי פעם משהו כזה קצת רומנטי, קצת ילדותי. ועוד הערות מבית בעלי...שילוב צבעים מזעזע של אדום וורוד מאיפה בא לך הרעיון הזה? זה מחריד...אני בסבלנות מסבירה לו שזה הכי סטריט סטייל במיוחד באביב/קיץ וכל בלוגרית אופנה קצת מתנסית בשילוב הזה. שיא השיאים היה ג'קט קטיפה שחור וישן שיש לי שאני מתה עליו שהוא הוגיע לי בוקר אחד שהוא לא מבין מה אני חושבת לעצמי...זה פשוט מחריד, אופנה אחרונה של טול כרם/אום אל פחם...מבלי להעליב חלילה אף מגזר האדון התכוון שיש לי טעם המוני עם הג'קט קטיפה הספיציפי הזה. אז בגזרת תמיכה מבעל זה לא משהו...אבל קרן אור יש כאן...

ביקרתי איתו באיזה מרפאה והאחות שקיבלה אותנו הסתכלה עלי ואמרה לו, איזה כיף שיש לך אישה כזאת צבעונית ומלאת חיים..הלוואי עלי ללבוש כלכך צבעוני ולצאת מהשחור...הוא נאלץ להסכים ולהגיד לה שהוא יודע שאני צבעונית מידי מידי פעם...אז בשביל לחדד את העניין אני מתחילה היום בלוק סופר צבעוני ושילוב נועז של סגול וצהוב חרדלי.


סגול חזק בטופ עם שרשרת ירוקה שמתכתבת עם נעליים ירוקות כהות וג'קט ג'ינס מעל, שילוב צבעים לא סטדנרטי אבל מלא עניין, וגוונים מאוד אפנתיים. מה דעתכם???

חולצה: מyoursclothing , תלחצו וייפתח לכם הלינק, גם הג'קט מאותו המקום.

מכנסיים: מאלמביקה

שרשרת: דפנה מאור בלסקי

לוק נוסף צבעוני ואפרסקי משלב טרנדים של ג'קט אוברסייז משבצות ומכנסי טרנינג בגוון אפור..ועל הכל מנצחת ומשלבת החולצה בגוון אפרסקי ממשי מתחת לג'קט.

הקורונה הביאה לנו את בגדי הנוחות לקדמת הבמה ולכן השילובים בין הטרנינג לבגדי יום יום ואפילו פריטי אלגנט מאוד הולך. או נעלי התעמלות/סניקרס מעניינים עם מכנסיים רגילים וג'קט טרנינג. כל מיני שילובים נועזים כאלה.

בואו תראו את הגרסה שלי' הג'קט מאסוס : המכסניים של אדידס מנקסט. תיק מדניאלה להבי


וקלוזאפ לאיפור והשרשרת:



אני ממשיכה עם המשבצות, ולובשת ג'קט נורא כייפי של "קווין סייז" מבד מעולה במשבצות סקוטיות מעל לוק שחור ..חולצת סאטן של עונות ישנה ומכנסי טייץ עם דוגמא.


והנה קלוזאפ לאיפור ולפרינט של הג'קט:

ולסיכום ה"טרנדים" אז הטרנינd ביחד עם המשבצות וזאת התוצאה... גוונים ורדרדים סגלגלים.

מכנסיים: גולף (שנה שעברה)

סווטשירט: אסוס





מעיל משבצות : yoursclothing (נגמר במלאי, אבל יש דומים) ונעלים של converse, שלקחתי במסיבת החלפות. משהיא קנתה והמידה לא הייתה נכונה לה ולא הייתה פרפקט, אז זכיתי בנעליים חדשות-:)))

מקווה שאהבתם את הפוסט הארוך קצת...שפיצה על היעדרות ממשוכת יחסית...מבטיחה לכן בסוף השבוע או מקסימום בתחילת שבוע הבא, הפתעה קטנה לתחילת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה-:)))

שיהיה שבוע בריא וניפלא! ומזכירה לכן שכדאי לעקוב אחרי באינסטגרם @Anettdk7