יום חמישי, 25 במאי 2017

צבעי השמש

שבועיים קשים עוברים עלי....אבי בבית חולים עם ענייני לב וקוצב לב, המתבגרים בבית עושים שמות...שמח בגזרתי ולכן גם לא כתבתי בשבוע שעבר ממחסור של זמן.
זה לא אומר שלא התלבשתי...😃

הצבע הצהוב מאוד אפנתי בשנים האחרונות וגם הקיץ. מי שמפחדת ללבוש שמלה צהובה או חולצה צהובה כי זה "יותר מידי" יכולה להשתמש באביזרים כמו שרשראות, נעליים, תיקים עם אלמנט צהוב.

הלוק הראשון שבחרתי באיך לשלב צבע אפנתי שמקפיץ את כל ההופעה מתבסס על ג'קט קטן וקליל בצבע צהוב.
כל האאוטפיט מתחתיו הוא בצבעים כחולים וצהוב וכחול זה שילוב מנצח. כמו שאתם שמים לב הגזרות מחמיאות ונכונות למבנה הגוף שלי. איזן בין צר לרחב והגקט כאן לא רק פריט שמקפיץ עם הצבע את המראה אלא גם גורם מחטב.

ג'קט: עונות, חולצה ומכנסיים: הגרה (ישן), שרשרת: חן אסולין, נעליים: דניאלה להבי (ישן)


הכתום הוא קרוב משפחה של צהוב וגם כן צבע מאוד אפנתי, ניתן לשלבו בנגיעות קטנות. כמו למשל השמלה שלבשתי עם פרחים בנגיעות כתומות והוספתי שרשרת עם גוונים כתומים. כפכפים בגוון ברונזה אפנתי משתלבות נחמד בלוק הכללי שמתאים לימי הקיץ החמים ויוצרים הרגשה של ללכת עם ולהרגיש בלי...והשוס...הכיסים הנוחים בשמלה.

שמלה: yoursclothing, שרשרת: דפנה מאור בלסקי, כפכפים: האשפאפיז
לוק אחרון שאעלה הפעם גם כן עם נגיעות צהובות, פריטים ותיקים ושילובי מתכות מוכספות ומוזהבות.
שימו לב לנעליים בגוון המוכסף הכל-כך אפנתי השנה.

חולצה ונעליים: רונן חן, ג'ינס: עונות, שרשרת: איתן

רוצה להזכיר לכם שב2.6 אני משתתפת באירוע אצל רימון חנצ'ין, אני והיא מוכרות פריטים מארוננו. אצלי ממידה 48-54 וגם אמכור את התכשיטים של איתן. פרטים בהמשך...תעקבו אחרי הפייסבוק של הבלוג.

סופ"ש נעי ובריא לכולנו!!!!



יום חמישי, 11 במאי 2017

פוסט בסימן הקלוזאפ

שלום לכם,
האמת שלא כתבתי כשבועיים הייתי מאוד עסוקה בענייני משפחה, לא תקופה הכי מזהירה ורגועה אצלי בחיים. אבל החיים הם עליות וירידות...ואני תמיד אופטימית למרות כל הג'יפה שאני נמצאת בתוכה, אני מחכה תמיד למשהו טוב יותר שיקרה. ועוד דבר, הרבה חושבים שרואים אותי מצטלמת או לבושה ומחייכת ומאופרת שהחיים שלי תותים, אז הם רחוקים מזה 180 מעלות, אבל משהו טוב חייב להיות בהם? חמתי שתיבדל לחיים ארוכים אומרת על עצמה: אנחנו כבר לא צעירים, ולא יפים כמו פעם אז לפחות נהיה נקיים, מריחים טוב  ולבושים יפה ומכובד כלפי חוץ. ואני מאמצת בחום את האמרה שלה.

אז כמו שאומרת ידידתי רימון חנצ'ין (ואני עוד אחזור אליה) "התלבשתי"

שמתי דגש באאוטפיטים שבחרתי הפעם על צילומי קלוז אפ יפים למדי.
הלוק הראשון הוא שמלה מ Asos, יש לכן כאן לינק אליה. שמלה בצבע כחול רויאל בגזרת מעטפה. גזרה שבד"כ הולמת נשים עם חזה גדול, ואני בורכתי😍 וזה טוב גם למי שיש לה מבנה "תפוחי" כמוני שרוב המשקל מתרכז בבטן.
השמלה הספציפית הזאת נחמדה אך המעטפה שלה לדעתי פחות מתאימה לי. מה שכן הצבע ממש חלומי.

תשפטו בעצמכם:

העליונית המעניינת היא ממארקס אנד ספנסר מלפני כשנתיים, שרשרת של רונן חן
וסנדלים של פליי פוט.


לוק שני שבחרתי לחלוק כאן של טוניקה של איילת לבן, טוניקה בצבע אפור כהה עם תמונה של חד קרן. הטוניקה לא בגזרה פשוטה, אלא נצמדת בכתפיים ומתרחבת מתחת לחזה ויש לה כיסים דבר שהופך אותה למאוד נוחה לעבודה.

טוניקה: איילת לבן, שרשרת: שלי דהרי

כפכפים: האש פאפיז, תיק: לקרואה (מתנה מאנגליה), מכנסיים: H&M

חייבת לומר שפגשתי את איילת לבן באירוע שארגנה שמרית מושקוביץ בביתה ושם איילת מכרה בהנחות מיוחדות את הבגדים שלה, המון שמלות נחמדות וטוניקות. ושמרית מכרה תכשיטים של שלי דהרי.
התחדשתי גם בזוג עגילים בצבעים מיוחדים. וגם הצטלמנו 3 נשים עם בגדים של איילת.

עם איילת לבן ורימון חנצ'ין

עגילים : שלי דהרי.
מקווה שאהבתם את הפוסט ב 2 ליוני אני מתארחת אצל רימון חנצ'ין בחיפה למכירה של בגדים של רימון ובגדים מארוני במידות: 50-54 וגם תכשיטים של Eitan's Art שימכרו במחירים מיוחדים. פרטים בהמשך תעקבו אחרי הפרסומים בדף שלי.

בייי