יום רביעי, 14 ביוני 2023

בסימן ירוק

 שלום לכם,

אז אכן חודש יוני לפנינו ואנחנו לגמרי בקיץ ועוד איזה קיץ! נפלו עלינו כמה ימים טרופיים שממש אפשר היה להתבלבל איפה אנחנו בג'ונגול בדר. אמריקה עם הגשם הטרופי. אבל הגשם הטרופי ניקה את הכל ואת קו הרקיע ועשה טוב לצמחייה הירוקה.

הגשם הטרופי, הירוק בגינה עשה לי חשק גדול לצבע הירוק. בסוף חודש מאי ביקרתי באילת מספר ימים ואפילו טיילנו בשמורה של פארק הצפרות באילת, מקום שאני ממש ממליצה, בחינם, ויש הסברים בכל השבילים המסודרים. הכי כיף לבוא בשעות הבוקר המוקדמות כי אפשר לפגוש ציפורים, וזה גם אחלה גיוון מהקניונים והבריכה..

הצבע הירוק חגג אצלי בלוקים החודש בכלל, בכל מקרה זה צבע פופולארי על גווניו כבר כמה עונות. אני בד"כ מתחברת יותר לירוק מנטה וירוק זית.

בואו תראו איזה לוק רקחתי להיום בגוונים ירוקים.



כל הלוק מלבד הנעליים מורכב מפריטים ותיקים, חולצה של חני קליין וחצאית של קארן פרנקל, תיק מברלין של Tamaris, והנעליים רכשתי ב weshoes באילת, שדי עשיתי עליו אמבוש עם עוד זוג נעליים שעדיין לא נעלתי.

שילוב של חצאית בלוקים קיציים מאוד נוח. זה מגוון את המלתחה, אפשר לעשות שילובים מעניינים עם שרשראות, 2 חלקים , צריך לשים לב שחצאית באורך שאני בחרתי, אורך מידי בד"כ מקצר את הגוף ולכן ע"י הכנסת החולצה חצי פנימה כמו שאני עשיתי יוצר אשליית אורך. כמו שתשימו לב, הירוק בגוון מנטה שולט באאוטפיט הזה.

אאוטפיט נוסף דווקא מאילת של שמלת גלביה בגוון ירוק כהה מנומר של QUEENSIZE, עדיין עם אותן הנעליים מהתמונה הקודמת



כאן הלכתי גם על שרשרת עם תליון ירוק מוכסף ועגילים מוכספים שבגלל הגוון הנייטרלי שלהם מדגישים את הצבע של השמלה ואת עור הפנים הבהיר.

ועוד לוק במכנסיים ירוקים מנוחשים בשילוב חולצה שחורה ואותו התליון והנעליים


בלוק הזה אני משלבת חולצה שחורה של TULA, עם המכנסיים שיש עליהם גם גוון שחור, עדיין זורמת על אותן הנעליים ותיק המנטה והשרשרת. ככה אתם רואים כיצד אני מנצלת את הפריטים שיש לי בארון בכמה צורות ובכמה אאוטפיטים וכל פעם זה נראה אחרת על ועם בגדים אחרים.

לוק אחרון הפעם זאת שמלת כותנה עם הדפס משבצות אפנתי שיש בה גוונים ירוקים גם כן, השמלה של LEMONMINT, PARIS, מותג פלאססייז צרפתי, שאפשר להזמין דרך האינטרנט לארץ (לוקח כ3 שבועות עד שמגיע) השמלה אוברסייז, אבל מאוד נעימה וזורמת על הגוף.



הפעם שילבתי את השרשרת הארוכה אבל עם תיק קש של סטיב מאדן שהבאתי בשנה שעברה מאנגליה, וכפכפים של רונן חן בגוונים חומים. משקפי שמש מהקולקציה של שגית שליו.

זה הזמן לומר לכם, בעיקר לכן, שהלוקים שלי כולם מותאמים לעבודה, לסביבת עבודה ממוזגת, אבל גם להסתובבות בחוץ, לבית קפה וכל מקום שתרצו. אפילו למקומות חמים כמו אילת. אפשר להיות לבוש בקיץ גם מבלי לחשוף כל הזמן טפחיים בגוף. זה שיש פחות בגדים על הגוף לא בדיוק מבטיח שיהיה פחות חם. אני רואה ברשת מלא נשים שלובשות בגדים חשופים ולא מחמיאים לכל אחת, ולא מבינה את כל החשיפות הללו. ולא מבינה אם בחורה/אישה טוענת בפוסט שלא איכפת לה מה חושבים על הלבוש שלה, כי לא נותנת דין וחשבון לאף אחד, אבל עצם ההצהרה הזאת מאוד בעייתי, כי אילו לא רצית לחשוף את עצמך בלבוש חשפני ומצטלמת לרשת וצוברת תשומת לב מכל סוג שהוא אז פשוט לא היית עושה את זה. אבל הבחורות הללו בהחלט מחפשות תשומת לב לדעתי, מה שניקרא הפוך על הפוך. אני חושבת שאישה צריכה לכבד את הגוף שלה ואת המראה והנתונים הפיסיים שלה. ולהתלבש בכבוד לעצמה ולהצטלם גם כן בכבוד לעצמה. כי הכי חשוב זה להראות אסתטי וזה לא משנה משקל הגוף.

טוב עם התובנות הללו מסיימת הפעם את הפוסט ומאחלת לכולם סופ"ש נעים

💚💙💛