יום שלישי, 11 באוקטובר 2022

פוסט לחגים

 שלום לכם,

אכן מזמן לא כתבתי...ואתם בטח יודעים שאני עמוסה ועמוסה...וזה בהחלט לא תרוץ. המון פעמים רציתי לכתוב והיו לי מלא נושאים אבל לא הגעתי לזה...

תקשיבו, שנה חדשה והכל....וחודש הזה של החגים לא פשוט  לי בכלל, למרות שאני זורמת...הפייסבוק לטוב ולרע דואג להזכיר לי תאריכים ומאורעות מהתקופה הזאת מלפני שנה, שנתיים עד 8 שנים לפעמים. אני רןאה מלא פוסטים שלי של חגים של פעם...שולחנות מלאים כל טוב, מלא אנשים שכבר אינם בחיים או אנשים שכבר קשה להם להגיע אלי ולעלות מדרגות...וקצת צובט לי בלב. חודש האוקטובר הזה קטלני...לפני כמעט 5 שנים איבדתי את אבי האהוב..ולפני כמעט שנה איבדתי את בעלי היקר למחלה הארורה...אז התחושות שלי מאוד מעורבות, מצד אחד של שנה חדשה, תקוה חדשה ומצד שני תחושה שמוחצות לי את הלב..זה לא פשוט..אבל המוטו שלי וזה מה שמחזיק אותי, לא יותר מידי להתעמק כי בעיני התעמקות יתר מביאה להמון בעיות נפשיות והתמודדויות של היום יום.

לפני כחודש נפגשתי עם חברה שלא ראיתי כמה חדשים ודיברנו על כל מיני נושאים, ביניהם איכשהו עלה עניין הסרטים שאנחנו אוהבות לראות. אמרתי לה, אני לא אראה סרטים של אלמדובר או סרטים "עמוקים" אירופאים בעיקר...אני אראה סרטי פעולה כמו של ואן דם וסטיבן סיגל של פעם...תנו לי בלתי נישכחים עם שוורצנגר וכל החברה ולא "דבר אליה"...ככה אני, תקראו לי שטחית, אבל החיים היומיומיים מספיק מסובכים שאני אבזבז אותם על דברים יותר מידי עמוקים ומחשבות טורדניות של "לנתח סרט"..

ואיך כל זה קשור לאופנה? קשור, קשור...אני לא אלקה את עצמי שאני מידה גדולה ואין לי מה ללבוש וכמה אני מסכנה וצריכה בגדים מיוחדים...אני אחפש בגדים בכל מיני רשתות ומעצבות במידות מגוונות, אכנס לזארה ול H&M, ואראה אם יש שם דגמים יותר אוברסייז ונוחים..לא אלך ללבוש בגדים גדולים של גברים, אזמין מאינטרנט מה שאני אוהבת. אופנה זה פאן ולא עונש להתלבש..אני אצא לטיול בארץ או בחו"ל ואתלבש בנוח ואפנתי, אנעל נעלי סניקרס אפנתיות ובגדים צבעוניים, תיק צבעוני ושרשראות ותכשיטים, בשביל לא להיות "אחת מהמון" אלא שתהיה לי אישיות שלי..

אשמח תמיד לנדב מהידע שלי ומהנסיון שלי לאחרות...ואם תעכבו אחרי ברשתות חברתיות תגלו הרבה המלצות של פאן וכיף והרבה אופנה.

אז הנה, בואו נתחיל במגוון לוקים שבחרתי לעלות ברוח הפוסט..

אתחיל בראשון, שמלה שחורה פשוטה לכאורה שהבאתי מברלין, קצת רקמה בשרוולים, סנדלי פלטפורמה מודרניות ותיק עם מלא צבע שאחותי הביאה לי מאנגליה לפני מספר שבועות.

שמלה מC&Aשל ברלין, סנדלים של דניאלה להבי ותיק של TKMAX



לוק נוסף של שמלה של המעצבת רוני כהן למותג קוויןסייז, זכיתי באחד מירידי "שוות מתלבשות" לקבל את השמלה מתנה מהמעצבת, היה לה דפקט כלשהו שסידרתי אצל תופרת ב20 שקל. אבל זכיתי בשמלה בגזרת "אלכוג'ל" חופשית ובצבעים סופר אפנתיים.



הנעליים כפכפים של שופרא ושרשרת של שלי דהרי ישנה מאוד, משקפיים מסופר פארם.

ברוח הפוסט שמלה מהרשת של איזה מותג עלום..הנה הלינק לשמלה, שמלה צבעונית מפשתן עם כיסים, ממש כיפית



הכפכפים מתמנון ב50 ש"ח והשמלה כולה עלתה 32 דולר שזה בערך 110 ש"ח.

ואחרי 3 שמלות אסיים עם מכנסיים ובגוונים כתומים חזקים. החולצה הזאת מאאוטלט של מרינה רינאלדי שזה מותג הפלאססייז של מקס מרה. היא מברלין ושווה ביותר...הבד כותנה שלה העבה ממש נעים לסתיו. מכנסיים של חני קליין.


מקווה שאהבתם את הפוסט והלוקים....תעכבו לעוד לוקים שווים באינסטגרם שלי :

www.instagram.com/Anettdk7

ומאחלת לכולם שנה טובה, שגשוג, הצלחה והרבה בריאות!!!

👄💓💖