יום שני, 14 בנובמבר 2022

מבחר לוקים לסתיו

 וואו!! אין לכם מושג כמה התגעגעתי לכתוב פוסט מסודר

ראיתי שהאחרון היה ב11 לאוקטובר...באמת מזמן, אבל העומס עלי גדול מידי לאחרונה. ואני צריכה ממש mood נכון ונוח לכתיבה של פוסט..

היה חודש מאוד טעון חודש אוקטובר, נראה לי שביליתי יותר בבתי קברות מאשר בבתי קפה באותו החודש (לא לדאוג...הלכתי מספיק גם לבתי קפה-:))

הייתה אזכרה של 5 שנים למותו של אבי, והייתה אזכרה של שנה לבעלי שהייתה מרגשת, אבל לפני כן הלכתי פעם אחת לקברו עם הדודה שהגיעה מיוגוסלביה ורצתה לראות. ויום לפני האזכרה הלכתי לקבר לסדר אותו כי היו גשמים והוספתי קקטוסים חדשים והכל...בקיצור 4 פעמים זה מעל ומעבר לחודש אחד נראה לי...

בין לבין דאגתי להתלבש..התקופה הזאת מאוד בעייתית לענייני ההתלבשות. זה מתחיל בבוקר מוקדם כאשר אני יוצאת לעבודה והמעלות הן מתחת ל20, באמצע היום מתחמם לעיתים אף ל29 מעלות ובערב עוד פעם צניחת מעלות. כמובן ששיטת "הבצל" מתלבשים ומתקלפים הכי נוחה, אבל גם בחירת הבדים כאן חשובה, כי טישרטים קלילים כבר לא יעבדו, אז מוצאים חולצות עם בדים יותר עבים. אפשר ג'קט פה ושם...עליונית, וכמובן חולצות מכופתרות..שבדיוק כתבתי פוסט בקבוצה ובאינסטגרם כמה זה פרקטי בעונה הנוכחית.

בחרתי לכן מבחר לוקים שיכולים להתאים למעבר, ויש לכן כמה רעיונות כאן לשילובים.



עשיתי לכן קולאז' של תמונות עם רעיונות מגוונים לעונת המעבר..



ב2 התמונת האלה יש עליונית קלילה, פעם מבד קרפ קליל ופעם סוג של סריג מעל טישירט. העליונית הלבנה מדגישה את הצבע הירוק של הטישרט והמכנסיים המודפסים מוסיפים עוד עניין ללוק.

בלוק העליון העליונית לגמרי עושה את כל המראה היא מאגדת בתוכה את כל הצבעים של שאר הפריטים.

2 הלוקים יפה מאוד מדגישים את עניין "הפריט השלישי" המשדרג או כמו שאני קוראת לו "האלמנט השלישי".מכנסיים + חולצה +עליונית.



במקרה הנ"ל במקום העליונית יש לנו ג'קט ג'ינס או חולצת ג'ינס ארוכה, הבד יותר כבד, ליום יותר סגריר. עקרון הפריט השלישי נישמר. וגם יש תוספת מעניינת של צבע סגול בלוק העליון והריצפה המודפסת מוסיפה עוד עניין ומדגישה את הלוק.

בלוק התחתון ג'קט ג'ינס בגוון מיוחד ירוק טורכיזי בעצם מדגישה את פרטי התכלת העדינים של שאר הלוק ונותנת בוסט של צבע ללוק.



אפשר ללבוש גם ורוד בסתיו...בתמונה העליונה בלייזר, שהוא פריט קלאסי לסתיו, הפעם מעל שמלה כחולה ונעליים בגוון הבלייזר נותנות עוד עומק ללוק.

בתמונה התחתונה, סריג קליל שיכול להתאים בעצם רק לסתיו או לאביב, כי בקיץ חם ובחורף קר...האכיזרים הורודים היותר כהים מדגישים את העדינות של הורוד הרך.

לוק מונוכרום כחול-תכלת. חולצה עם שרוול ארוך כבר חמימה ליום סגרירי יותר ומעל ג'קט ג'ינס כחול, הג'ינס הוא כוכב של הסתיו חורף כמעט תמיד..ומשתלב בכל מקרה, מאלגנטי ועד זרוק..

ואיפה ניתן למצוא את הפריטים שאני לובשת?

ג'קט ג'ינס כחול: yoursclothing

ג'קט ג'ינס טורכיז, מכנסי ג'ינס אפורים וחולצת טישירט ירוקה: jump&onot

סריג ורוד: חני קליין - Love my plus

ג'קט ורוד:  Shein

מכנסיים מודפסים: queen size

מכנסי ג'ינס תכלת: C&A france

ג'קט אפור: סטודיו "טליה" (ניסגר)

תיק ג'ינס: אנגליה

תיק חום שחור- רונן חן

תיק ירוק: Tamaris

נעלים סגולות: שופרא

סניקרס: לונדון

מקווה שמצא חן בעיניכן הפוסט, אשמח לשמוע תגובות כמובן ומזמינה אתכם לעקוב אחרי הלוקים שלי וטיפים שלי באינסטגרם: 👈www.instagram.com/Anettdk7

💖