יום רביעי, 17 במרץ 2021

מגמות אפנתיות

שלום לכולכם,

מקווה שאתם בקו הבריאות...אנחנו כבר נכנסנו לחודש מרץ ויש אביב בפתח ויש חשק גדול להתחדש ולהוסיף צבע קצת לבגדים, זה לא שאין צבעים בחורף, אבל צבעי אביב ובכלל הוספה של צבעים חזקים שאני לא פעם ציינתי בפניכם. מוסיפה המון למצב הרוח.

מכיוון שבתקופה האחרונה אני די מדוכדכת בגלל כל מיני דברים מצטברים. אני יודעת שכאשר אני מתלבשת ומתאפרת המצב רוח ישר משתפר לי, ולכן אני מקפידה יום יום לעשות זאת. גם כאשר אני מלווה בני משפחה לבתי חולים וגם כאשר אני עובדת מהבית וקופצת שנייה לסופר או לירקניה. אני תמיד לבושה כאילו אני הולכת לעבודה. כן זה חשוב לי, זה מרים לי את המצב רוח וזה גם משדר לבני הבית שהכל בסדר. והאמת שזה לא רק תחושה פנימית זאת גם תחושה בריאותית.

עכשיו בעניין צבעים...לצאת קצת מהשחור/אפור/כחול/חום וכו וכו...יש נשים שפשוט אוהבות מונוכרומטיות או צבעים נייטרליים, ויש שאוהבות צבעים. ויש כאלה שאוהבות וחוששות להוסיף צבע למלתחה.

לא פעם כתבתי בבלוג שלי (שקיים אפרופו כבר מעל 6 שנים!) שניתן להוסיף צבע בשרשרת, עגילים, תיק, נעליים...הפעם אני אדבר על זה שניתן להוסיף צבע בפריט אחד שלובשים, ממש לובשים...צבע אחד שיבלוט מעל כולם...

אז במקום לדבר הרבה, אני אדגים...הנה הלוק הראשון הוא של ג'ינס כחול יחסית כהה, ונעליים בירוק כהה. מעליו חולצת טוניקה עם ירוק חזק חזק, שאני אגלה לכם סוד, הולך להיות אחד הצבעים החמים באביב הקרוב...ומעליו שמתי קארדיגן שחור עם דובדבנים אדומים...אז פריט אחד ירוק ופריט קארדיגן עליז משנים את כל הלוק למלא הומור וחן.


הג'ינס מ H&M, החולצה מyoursclothing והסריג מהסטייליסטית יבואנית אופנה שגית שליו

הנה לכם סרטון חמוד של הלוק כולו


לוק נוסף, קצת חורפי וטיפה ספורטיבי..בגוונים כהים שמעליו הוספתי מעיל צמר בגוון כאמל, זה תמיד יפה, תמיד קלאסי  ומעל בגדים ספורטיביים זה פשוט להיט. בשביל ליצור עניין נוסף ללוק, לבשתי נעליים טרנדיות עם גרביים בדוגמת זברה וכאן המקום להגיד שגרביים מודפסים וצבעוניים הן להיט בחורף/אביב הנוכחי.


המעיל מאסוס גם הסווטשירט והנעליים מתחת. הגרביים מסופר פארם

לוק נוסף של חולצת ג'ינס מאוד טרנדית עם צווארון אפנתי, מעל טייץ ירקרק עם הדפס חייתי. שרשרת זכוכיות של דליה גילהר. משתלבת יפה בלוק. הצבע החי של החולצה הוא בעצם הצבע השולט בלוק הזה. ויש כאן כמה מגמות אפנתיות: הצווארון של החולצה, הצבע של המכנסיים וההדפםס שלו.


למי שמעוניינת לרכוש החולצה מNEXT

ולבסוף משהו משעשע שלבשתי באזור פורים...משחקי משבצות על מכנסיים בגוון ורוד אפרסקי שנותנים "וויב"של צבע לכל הלוק.



שימו לב לנעליים המשובצות, הן של עדי כלאב, בנות 4-5 שנים בערך. וחולצה מהשנה של shein, גם השרשרת משחקת כאן משחקי שחור/לבן. הנה לכן דוגמא איך לצאת מהשחור/לבן...מוסיפים פריט אחד של צבע, במקרה הזה מכנסיים ואתן סופר צבעוניות. המכנסיים של חני קליין ושרשרת ישנה מאוד של רונן חן.

טוב, מקווה שאהבתם/ן את הלוקים, ההסברים. ואני מחכה לראות אתכן לובשות בגדים עם צבע בלי פחד. מזכירה לכם לעקוב אחרי באינסטגרם: www.instagram.com/Anettdk7

בייי ונשיקות....💗💝💞