יום שני, 21 בדצמבר 2020

טרנדים, צבעים ועוד...

תראו כמה זמן לא כתבתי...ואוו!! הפוסט האחרון פורסם בנובמבר 12 יותר מחודש!! זה אומר שהייתי ממש אבל ממש עסוקה. וכל הזמן חשבתי שאני לא מגיעה לכתוב כלום ומאוד מתחשק לי לסכם כל מיני לוקים שרקחתי ולכתוב קצת הגיגים. אני יודעת שאתם קוראים אותי, כי אני רואה שאנשים נכנסים לדף שלי ולפי כמויות הכניסות אני רואה שיש עניין וכל פעם שהפייסבוק מזכיר לי שמישהו ביקר בדף שלי אני נזכרת שהגיע זמן לכתוב...-:))

אני כל פעם נזכרת מה מטרת הבלוג שלי...ובעצם מטרת הבלוג היא המהות האפנתית שלי. להראות שכל אישה ובכל מידה וצורה יכולה ללבוש טרנדים אפנתיים שנראית נהדר על בחורות דקות גזרה אבל לא פחות טוב גם על בחורות מלאות גזרה.

וגם בחורות דקות גזרה בהחלט יכולות לשאוב רעיונות ואומץ ללבוש שילובים שונים. הכל צריך להיות לדעתי בשכל ואף פעם לא בהגזמה. ומהיכן אני בעצמי שואבת השראות? מהפינטרסט, אינסטגרם, מבלוגריות אופנה מובילות. מה שמוצא חן בעיני ונראה לי בר ביצוע אני מאמצת..אם יש סטייליסטית מסויימת שמוכרת סחורה אפנתית שהיא מייבאת מחו"ל, אני עוקבת אחרי מה שהיא מוכרת, אם זה אביזרים ותמחור נורמלי אז אני קונה, אם אלה בגדים והם במידות קטנות אני שואבת את הטרדנים ומחפשת בעצמי באינטרנט פריטים בהשראה. אני אף פעם לא אומרת, אם זאת מוכרת לרזות, אם החנות הזאת רק לרזות אני לא אכנס, אין לי מה לחפש שם...יש הפתעות, אני לא מתייחסת לעצמי כ"חריגה" אם אני בפלאססייז..אני זורמת. אני מנסה להקרין בטחון וחיוך. והאמת שלא שמעתי מעולם ממוכרות בחנות: אין לנו מידה שלך, ברגע שנכנסתי. החיוך והצורה שאני מתנהלת בכניסה לחנויות "רזות" לא מאפשרות למוכרות להעיר לי שום הערות שאני צריכה לחשוב אח"כ איך לענות להן.

יש לי ויכוח מידי פעם עם בעלי שמזכיר לי שאני לא בת 20 ומה אני חושבת לעצמי שאני לובשת חולצת טריקו עם נשיקות/לבבות-:)) אבל אני דווקא אוהבת מידי פעם משהו כזה קצת רומנטי, קצת ילדותי. ועוד הערות מבית בעלי...שילוב צבעים מזעזע של אדום וורוד מאיפה בא לך הרעיון הזה? זה מחריד...אני בסבלנות מסבירה לו שזה הכי סטריט סטייל במיוחד באביב/קיץ וכל בלוגרית אופנה קצת מתנסית בשילוב הזה. שיא השיאים היה ג'קט קטיפה שחור וישן שיש לי שאני מתה עליו שהוא הוגיע לי בוקר אחד שהוא לא מבין מה אני חושבת לעצמי...זה פשוט מחריד, אופנה אחרונה של טול כרם/אום אל פחם...מבלי להעליב חלילה אף מגזר האדון התכוון שיש לי טעם המוני עם הג'קט קטיפה הספיציפי הזה. אז בגזרת תמיכה מבעל זה לא משהו...אבל קרן אור יש כאן...

ביקרתי איתו באיזה מרפאה והאחות שקיבלה אותנו הסתכלה עלי ואמרה לו, איזה כיף שיש לך אישה כזאת צבעונית ומלאת חיים..הלוואי עלי ללבוש כלכך צבעוני ולצאת מהשחור...הוא נאלץ להסכים ולהגיד לה שהוא יודע שאני צבעונית מידי מידי פעם...אז בשביל לחדד את העניין אני מתחילה היום בלוק סופר צבעוני ושילוב נועז של סגול וצהוב חרדלי.


סגול חזק בטופ עם שרשרת ירוקה שמתכתבת עם נעליים ירוקות כהות וג'קט ג'ינס מעל, שילוב צבעים לא סטדנרטי אבל מלא עניין, וגוונים מאוד אפנתיים. מה דעתכם???

חולצה: מyoursclothing , תלחצו וייפתח לכם הלינק, גם הג'קט מאותו המקום.

מכנסיים: מאלמביקה

שרשרת: דפנה מאור בלסקי

לוק נוסף צבעוני ואפרסקי משלב טרנדים של ג'קט אוברסייז משבצות ומכנסי טרנינג בגוון אפור..ועל הכל מנצחת ומשלבת החולצה בגוון אפרסקי ממשי מתחת לג'קט.

הקורונה הביאה לנו את בגדי הנוחות לקדמת הבמה ולכן השילובים בין הטרנינג לבגדי יום יום ואפילו פריטי אלגנט מאוד הולך. או נעלי התעמלות/סניקרס מעניינים עם מכנסיים רגילים וג'קט טרנינג. כל מיני שילובים נועזים כאלה.

בואו תראו את הגרסה שלי' הג'קט מאסוס : המכסניים של אדידס מנקסט. תיק מדניאלה להבי


וקלוזאפ לאיפור והשרשרת:



אני ממשיכה עם המשבצות, ולובשת ג'קט נורא כייפי של "קווין סייז" מבד מעולה במשבצות סקוטיות מעל לוק שחור ..חולצת סאטן של עונות ישנה ומכנסי טייץ עם דוגמא.


והנה קלוזאפ לאיפור ולפרינט של הג'קט:

ולסיכום ה"טרנדים" אז הטרנינd ביחד עם המשבצות וזאת התוצאה... גוונים ורדרדים סגלגלים.

מכנסיים: גולף (שנה שעברה)

סווטשירט: אסוס





מעיל משבצות : yoursclothing (נגמר במלאי, אבל יש דומים) ונעלים של converse, שלקחתי במסיבת החלפות. משהיא קנתה והמידה לא הייתה נכונה לה ולא הייתה פרפקט, אז זכיתי בנעליים חדשות-:)))

מקווה שאהבתם את הפוסט הארוך קצת...שפיצה על היעדרות ממשוכת יחסית...מבטיחה לכן בסוף השבוע או מקסימום בתחילת שבוע הבא, הפתעה קטנה לתחילת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה-:)))

שיהיה שבוע בריא וניפלא! ומזכירה לכן שכדאי לעקוב אחרי באינסטגרם @Anettdk7




יום חמישי, 12 בנובמבר 2020

זמן הג'ינס

 שלום לכם,

מקווה שכולכם בקו הבריאות. בריאות זה צו השעה. אני מאוד עסוקה בשבועות אחרונים בענייני משפחה ולכן לא הגעתי עוד לכתוב פוסט חדש. אבל הסתיו קורא לי והכי הכי שבא לי ללבוש בסתיו זה פריטי ג'ינס למיניהם, חולצת ג'ינס, מכנסי ג'ינס, ג'קט ג'ינס. בחורף הישראלי בימים החמים אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים לובשת ג'קט ג'ינס מעל סריג וזה לגמרי מספיק לי. ברשתות ובחנויות רשת יש מגוון לכל המידות ובכל מיני צבעים. חולצת הג'ינס שזה פריט כל כך ורסטילי מאוד שימושית בעונה זו, מעל חולצת טישירט, כחולצה בפני עצמה, או סתם עליונית.



חולצת ג'ינס יכולה להיות משולבת בלוק ספורטיבי, ואפילו בלוק בוהו-שיק או אלגנטי. הנה כמה דוגמאות שלי מהשנים האחרונות איך שילבתי אותה בלוקים שלי.

אתם יכולים לראות שהיא שימשה אותי כעליונית וכחולצה בפני עצמה או כחולצה מתחת לג'קט מחוייט ללוק סולידי לעבודה.

לפני שנה רכשתי ברשת עונות חולצת ג'ינס אוברסייז בגוון אפור שאני כל כך אוהבת והיא מאוד נוחה בתור עליונית. הנה לוק שרקחתי איתה מהזמן האחרון.

הגוונים ששולטים באאוטפיט הזה הם אפורים ומתחת לחולצת הג'ינס מבצבצת חולצה בגוון טורכיז ושרשרת צבעונית. הצבע הטורכיזי רק מבליט את האפור של חולצת הג'ינס ונותן עניין לכל הלוק.
מכנסיים של נועה רובין והחולצה מלפני 5 וחצי שנים מאנגליה מדבנהמס., עדיין קשה לי להיפרד ממנה בגלל הצבע העז שלה.

ביום אחר לבשתי גוונים כחולים מכף רגל ועד ראש ומעל לבשתי פשוט ג'קט ג'ינס ישן של אסוס.




יש כאן משחק אורכים מחמיא- קצר/ארוך. וג'ינס על ג'ינס. מכנסי ג'ינס בגוון כהה עם ג'קט ג'ינס בצבע בהיר. בד"כ לפי "החוקים" אם לובשים ג'ינס עם ג'ינס, אז רצוי שיהיו הבדלי גוון בין 2 החלקים ליצירת עניין, ומה שניקרא גם לוק "צעיר", מושג שכידוע לכם, מי שעוכב אחרי שאני לא סובלת..לוק צעיר.

חולצה: פיפה

מכנסיים: H&M

ג'קט ישן נושן של אסוס ותיק של דניאלה להבי מציץ. שרשרת בורוד לאיזון הכחול/לבן

ולחדות הראייה תשימו לב למגפונים הלבנים שבטוח אשלב עוד בהרבה אאוטפיטים החורף.

הנה מקרוב: מגפוני טוליפ


ועכשיו לסיום משהו אחר, אחרי כלכך הרבה כחול ואפור משהו ירוק...אני משוגעת על סרטים של אלפרד היצ'קוק מאז ומתמיד..לפני כשנה צפיתי במחשב בסרט "ציפורים" ביחד עם הבן שלי. והשחקנית טיפי הרדן, למי שלא יודע האמא של מלאני גריפית', אחת השחקניות הכי יפות שאי פעם היו לבשה שמלה בגוו ירוק מבד כזה מיוחד, בד של פעם...-:)))

אז נכון, לא שיחזרתי את הלוק שלה, אבל מצאתי באתר yoursclothing, חולצה מהממת מאותו הבד ובניתי לוק שהוא קצת וינטאז', מאין הומאז' לשנות ה-60.

הנה השחקנית בירוק


והנה אני בירוק..


חולצה: מyoursclothing
חצאית ישנה: נעמי פלוס
נעליים: רונן חן, vagabond
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
תיק: שגית שליו יבואנית אופנה וסטייליסטית

הנה קלוזאפ לנעליים, תיק והצבעים.

שמתי לינק לחולצה וליבואנית האופנה אם זה מעניין אתכם.
מקווה שאהבתם את הפוסט..מאחלת לכולם בריאות וסופ"ש נעים
💋💔💙




יום חמישי, 22 באוקטובר 2020

השראה ואני

 שלום לכם,

כאשר פתחתי את הבלוג הזה בערך לפני 3-4 שנים, המטרה שלי הייתה לכתוב על אופנה מנקודת מבט של אישה מלאה פלוס במבנה גוף חסר מותן שמתלבשת צבעוני ואפנתי ועדכני ועל הדרך שיתפתי אתכם (בעיקר אתכן) בכל מיני סיפורים שקשורים לאופנה/מבנה גוף/סיפורי עבר/הרהורים ובכלל...יכול להיות שלעיתים היה מבולבל. השם של הבלוג: המלצות קטנות נוצר מתוך הרעיון של לשתף אתכם בכל מיני דברים שאני חובה בתחומי הלייף סטייל, הכל-כך אהובים עלי מאז ומתמיד עם הרבה אופנה.

אולי לעיתים היה מבולבל קצת, נגעתי בקוסמטיקה, איפור, אופנה, בישול וטיולים קצת. אבל הכי חשוב שהכל היה אישי ולא מתיימר בכלל לשכנע אתכם בצדקתי, רק להמליץ...מכאן השם המלצות קטנות ובהחלט לא מתיימרות.

עברו כמה שנים מאז שפתחתי את הבלוג וגם החוש האפנתי שלי התפתח לכיוון מסוים. איך שהוא גמלה בי החלטה, בעיקר בשנה האחרונה שאם אני רואה שילובי צבעים, שילובי טרנדים בפינטרסט, באינסטגרם ובכלל ברשת על מציגות רזות, אני רוצה לעשות אינטרפרטציה משלי בשביל להביא את הלוק/הצבעים לעולם של נשים מלאות/שמנות ולהראות שזה אפשרי וזה גם נראה מספיק אתסטי...אסתטיקה זאת מילה שחוזרת על עצמה אצלי הרבה בפוסטים, כי  אני באמת מחוברת אליה והיא חשובה לי..

בכל מקרה לאחר פתיחה קצת אולי מבולבלת, אני בטוחה שבהמשך תבינו אותי יותר טוב, נעבור ללוקים בולטים מהשבועיים האחרונים.

הקטע של הקימונו משיפון על לוק של מכנסיים בגזרה צרה, קימונו מתנופף זה כיף לא נורמלי, הרגשה כייפית וסופר אפנתית כבר כמה שנים.

הגרסה שלי לקימונו הזה, ובחרתי הפעם במנומר בגוונים עדינים ביותר.


הקימונו: פיפה
המכנסיים: נעמי פלוס (ישן)
חולצה בייסיק: H&M
נעליים: פיגורה.
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
תיק: ישן מאנגליה (מתנה מאחותי)


ההשראה הייתה מהפינטרסט, הנה כמה לוקים על נשים רזות שפשוט יישמתי עלי:


לוק נוסף בהשראת הדפסים של שחור/לבן מהרשת..


השראה מהרשת של שילובי הדפסים: פסים בחלק העליון ובחלק התחתון פרינט אחר..תוספת של צבע שלישי באיבזור משדרג ומקפיץ את הלוק.

כאשר אני רואה השראה, אני לא מעתיקה אחד על אחד, אני רק שואבת השראה...וזאת הגרסה שלי ללוק הזה:



ההדפסים בחלק העליון עדינים, פסים שחורים על לבן ובחלק התחתון סוג של נקודות קטנות של שחור ולבן (תגדילו את התמונה ותראו) בחרתי לאבזר בגווני פוקסיה, כצבע השלישי וגם תיק צד.

מכנסי טייץ: H&M (ישן)

חולצה: קווין סייז

נעליים: אסוס, ותיק ממכירה של הסטייליסטית סיגלית וונש.

הנה קלוזאפ לאיפור, להדפס, שיער ותכשיטים:



והלוק האחרון, הוא בהשראת שילובי צבעים נועזים, שראיתי אצל הרבה פאשניסטיות ברשת ועשיתי לזה גרסה משלי.

אז הנה ההשראה:



והנה הגרסה שלי לשילוב הצבעים הזה:

 חולצה ותיק: אסוס

מכנסיים: נועה רובין

נעליים: טוליפ

שרשרת: רווית לוי ועגילים: קארן פרנקל

טוב, אז לסיכום ראיתן שניתן לקחת השראה מהרשת, ומה שיפה לרזות יכול להיות יפה גם לשמנות. והעיקר לא לפחד מצבעוניות, זה לא מגדיל, גזרה שלא מתאימה היא זאת שמגדילה אם כבר..

מקווה שנהניתם ונתראה בפעם הבאה, סופ"ש נעים ובריא לכולם!!



יום שני, 12 באוקטובר 2020

תקופת הסגר

 שלום לכם ובעיקר לכן קוראים יקרים שלי,

זמנים ממש לא פשוטים עוברים עלינו, אני אמנתם חזרתי לעבודה, אבל תקופה מאוד מאתגרת לכולם, ואני בעצמי עברתי מספר שבועות לא פשוטים שכנראה עוד יימשכו...טיפול בחולים זה אף פעם לא פשוט בכלל-:))

אני יודעת שמאוד קל להיכנס לדכאון בזמנן הסגר, והאינטרנט מלא ברעיונות איך להעביר ואיך בכלל...ואני יודעת שאין לכל אחת חשק להתאפר ולהשקיע בעצמה בתקופה הזאת. אבל אני חושבת שדווקא זאת תקופה שאפשר לנסות וכן להשקיע בעצמך כי יש זמן..

אולי לנסות קרם חדש? או איפור? והזדמנות נהדרת לצאת לפארמים שפתוחים ולקחת לעצמך זמן של שעה לפחות, כי מתי יש לנו זמן כלכך הרבה להסתובב בפארמים? אני אישית עשיתי את זה...וגם בגלל שאני מבקרת לעיתים תכופות בבתי מרקחת של קופ"ח מאוחדת, אני מכירה את כל מדפי הקוסמטיקה בע"פ וכל פעם מגלה שם מוצר אחר מעניין ועכשיו הוסיפו שם מוצרים חדשים של ד"ר עור חבל"ז אמיתי. קרם יום בשפורפרת עם חומצה הילארונית ממש כמו הכדורים של הקולאגן והחומצה ההילארונית, שהם טרנד לוהט אצלנו...

הנה התמונה של הקרם:


אין לי מניות בחברת ד"ר עור, אבל אני בהחלט ממליצה על הקרם יום והלילה שלהם בסדרה של האנטיאייג'ינג.

ואחרי שהתאפרנו, לא חבל שכל היופי הזה לא יהיה לו לבוש יפה?? אז תתלבשו בנות, אפילו בבגדים נוחים יותר מאשר בד"כ, אל תנעלו עקבים, תנעלו סתם נעליים שטוחות יפות, מנסיון אישי, הליכה לסופר, עם הכלב, לפארם או סתם בבית..כשאתן לבושות יפה, ייתן לכן יותר אנרגיות חיוביות ואתן הרבה יותר פעלתניות..

אני בכל אופן בשבועיים האחרונים יצאתי כל יום מהבית וכל יום דאגתי להופעה שתהיה נוחה ונעימה לעין. הכנתי לכן כאן מבחר לוקים נאים מהשבועיים האחרונים.

ונפצח בלוק הראשון: הצבע התכלת מאוד אפנתי באביב/קיץ האחרון וכנראה ימשיך איתנו עוד קצת בסתיו..הנה לוק של חולצה עם קשירה מעניינת מעל מכנסיים רחבים ישנים של אלמביקה.


חולצה: אסוס, (צירפתי לינק) מכנסיים אלמביקה, שרשרת: רונן חן ונעליים unisa גם כן מרונן חן (פריטים ותיקים)

שימו לב שכאשר אתן לובשות פריט שחור/לבן כל צבע שתוסיפו לו יקפיץ את הלוק וככה ייצור את הצבע השלישי שאני מאוד מאמינה בו, הכוונה 3 צבעים בלוק, או 3 פריטים..השילוש הקדוש.

אני ממשיכה בגוונים של התכלת ועושה שילובי צבעים מעניינים, אביביים ושילובי סגנונות.

ירוק עדין ותכלת זה שילוב זהלך חזק בשנה האחרונה, וג'קטים מחויטים גם כן טרנד שממשיך איתנו. ג'קט בגוון תכלת היה כמעט מאסט בכל מלתחה של פאשניסטה..אז הנה הגירסה שלי לסגנון הסטריט סטייל האירופאי



ג'קט: shein, (הלינק מצורף, תלחצו על shein), חולצת טי: yoursclothing (ישן), מכנסיים: נועה רובין, נעליים: שני בר.

יש כאן משחק אורכים בנוסף למשחק הצבעים.

ויש כאן תיק שק קלאץ' גדול של אסוס...הנה לכן הלינק אם בא לכן:

התיק

לוק נוסף שיצרתי עם שמלה קלילה מאתר BlueVanilla, אתר בריטי עם בגדים נחמדים מאוד. השמלה כבשה את ליבי בכיסיה הגדולים בחלק התחתון של השמלה ולא בצדדים כמקובל בד"כ.


השמלה מה זה נוחה לבית ולסידורים ולהכול. הוספתי לה סנדלים אדומים שהיו מתנה מקולגה בעבודה ושרשרת של דפנה מאור בלסקי. הנה הקלוזאפ לשרשרת ולאיפור. וגם כאן השמלה היא בגוונים של שחור/לבן והצבע השלישי הוא האדום שמוסיף את כל העניין בלוק.


טוב ואז מגיעים ללוק האחרון...האמת שזאת שמלה שנרכשה בסדר הקודם מקווין סייז וכל הזמן שמרתי אותה לאיזה אירוע, או יציאה למסעדה אבל הקורונה שיבשה הכל. אז החלטתי שאני לובשת אותה ונהנית ממנה ביום יום.


היא די מפוארת ממשי נעים, אז הרגעתי אותה עם כפכפים של שני בר בגוון ירוק רגוע.

הנה הקלוזאפ לאיפור:


עגילים של רווית לוי.

טוב בנות יקרות, מקווה שאהבתן את הפוסט. המסר שלי אליכן הוא: אל תזניחו את עצמכן למרות הקורונה...תתפנקו ותפנקו במשהו קטן את עצמכן...תתאפרו ותתלבשו..גם בזום כיף להיראות טוב וגם בהליכה לסידורים..זה ייתן לכן בטחון וגם הסביבה תגיב אליכן בצורה יותר נעימה...תנסו ותראו שאני צודקת...

שיהיה המשך שבוע נעים ובכלל תשמרו על בריאותכן ובריאות בני משפחותיכן...נשיקות❤❤❤


יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

אז מה נילבש בערב החג? ויש הטבה בפנים הפוסט!

 שלום לכם,

מה יהיה עם הסגר הלא ברור הזה? יש סגר, ואי אפשר לעשות ערב ראש השנה עם המשפחה, ובכ"ז אני עובדת בשבוע הבא...אני צריכה לנסוע לעבודה 32 ק"מ...איך זה מסתדר עם ה500 מטר מחוץ לבית? כנראה אצטרך להראות לשוטרים בדרך את המכתב ששלחו לנו מההנהלה שהוא למעשה חצי ברור כזה...

בכל מקרה ראש השנה על ראש שמחתנו והשנה זה כלכך חשוב לי אישית, הילדים שלי חגגו 18 רק אתמול...ומחכים לנו כאלה אתגרים בתחילת השנה...עניינים רפואיים שאני רק מתפללת שייגמרו בשלום. אז זה ממש ממש חשוב לי וחשוב לי שתהיה ארוחה עם משהו מתוק ומיוחד... השבוע עשיתי מסיבה לנערים עם חברים שלהם ועשיתי להם סטייקים וקבאבים וכל מיני דברים ואפיתי עוגת דבש מדהימה שאני אשים לכם כאן בסוף עם המתכון ונראה לי שתאהבו אותה...

אני אישית חושבת שאם אנחנו בבית בחג עם המשפחה הגרעינית, חשוב שלא נזניח ונעשה שולחן יפה ונתלבש בנוחות..ולדעתי מה יכול להיות הכי נינוח לאישה בבית? שמלה אוורירית, מאין גלביה..

אז תראו, שמלה שלבשתי לאחרונה של המעצבת קארן פרנקל, השמלה קלילה וארוכה ונוחה גם לאירוח (שכבר בעבר אירחתי איתה) וגם ליציאה מהבית....יש בה פשטות ואלגנטיות למרות בד הטריקו.


הוספתי לשמלה תכשיטים רגועים בגווני זהב וקריסטל ונעליים בגוון טורכיזי כחול ליצירת משחקי צבעים מעניינת

הנה קלוזאפ לתכשיטים ולאיפור:


עכשיו תשאלו אותי באופן כללי היכן אני מוצאת גלביה, שמלה קלילה ואוברסייז למידה שלי? האמת שלכל מידה, מ40 ועד 54 וצפונה. בשביל זה קיים המותג: QueenSize שהקימה אותו רוני כהן ואתם כבר ראיתם עלי כמה שמלות שלה. ומה שטוב לי בטוח יהיה טוב להרבה אחרות במגוון מידות.

כאמור, אתמול חגגנו 18 לבנים שלי ויצאנו למסעדה ערבית ולבשתי את הגלביה המהממת הזאת של רוני כהן, התמונה לא עושה איתה חסד ואני מתכוונת ללבוש אותה מחר בערב כי סה"כ לבשתי אותה אולי שעתיים בלבד במסעדה. היא כזאת קלילה שאיך שלא אתאר אותה זה לא כמו ללבוש אותה והדוגמא האתנית מאוד התאימה לי למסעדה הערבית


מחר אעשה לה סטיילינג אחר לגמרי...הנה הקלוזאפ של האיפור עם דוגמת הבד של השמלה:


ובנות - שימו לב, רוני כהן עושה הטבה מיוחדת לכבוד החג באתר "קווין סייז"! - 15% הנחה על כל האתר כולל חדש פריטים חדשים וכולל הסייל (מהמחיר הנמוך ביותר), כולל מחלקת הפגומים, בהקשת הקופון: סגרשמח

הקישו על הלינק:  כניסה לאתר קווין סייז

אני אישית ממליצה על שמלות "אלכוז'ל" שיש באתר..הן ממש קלילות וסופר נוחות והבדים נושמים..הנה דוגמא לשמלה כזאת מהאתר:


ואם היא מצאה חן בעיניכן, הנה הלינק שלה באתר: שמלת אלכוז'ל

הנחת ה15% תהיה בתוקף עד יום ראשון בחצות, ה 20.9.2020 - שווה ביותר!!!

ועכשיו אני רוצה לאחל לכולכם חג שמח ובריא ושהשנה הזאת תהיה יותר טובה מהשנה הקודמת והרבה אור ותקווה...והכי חשוב שתהיה מתוקה, ובשביל זה יש לכם כאן מתכון לעוגת דבש שלי שפיתחתי במהלך השנים, עוגת דבש עם ריבת משמש.


4 ביצים, חצי כוס,סוכר חום, 3/4 כוס דבש ו3/4כוס ריבת משמש.2 כוסות קמח + 2 כפיות אבקת, אפיה, חצי כוס שמן קנולה כפית קינמון, כפית סודה לשתייה, 1/3כפית ציפורן טחון. כוס תה חזק ומצונן. להקציף את הביצים עם הסוכר הדבש הריבה והשמן בסדר הזה. אחכ את כל החומרים היבשים ובסוף התה. לערבב היטב ולשפוך לתבנית 24 משומנת היטב ב180 מעלות 40-45 דקות. קישטתי בפקאנים עם קצת ריבת מישמש ואבקת סוכר. 


חג מתוק ושמח!!!!

יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

החום הכריע - לובשים שמלה

 שלום לכם, איך אתם בימי החום הטרופים האלה? נכון שהכי מתחשק פשוט לא ללבוש כלום? בימים טרופים כאלה של קורונה, יש סגר? אין סגר? לחות מעל 75%, או יובש של 40 מעלות בהרים...ואיך מתמודדים עם כל הלחץ? ממש לא פשוט. מבחינת העניין של הלבוש, נראה לי שבאמת בימים היותר חמים צריך לשים בצד מכנסיים ולהתרכז בשמלות שלא נדבקות לגוף. אווריריות וקלילות.

ניסיתי אפילו מכנסי ברמודה יום אחד וזה היה ממש לא נוח במותן כי היה פשוט חם!

איכשהו תמיד יוצא שבקיץ יש יותר בגדים, אני סידרתי את הארון וניפיתי קצת, אבל התחושה הייתה שלא מספיק בגדים. וזה ממש לא נכון, למרות ששטחי האחסון שלי ממש קטנים. אני מחליפה ביום פעמיים לפחות את הבגדים. אחרי העבודה ולפני המשימות האחרות של אחה"צ וכל הזמן מכונת הכביסה עובדת...ובטוחה שלא רק אצלי אלא אצל כולם ככה.

בכל מקרה היו לי ימים שממש לא רציתי להתעסק בעניין הלבוש, אז פשוט זרקתי על עצמי שמלה..וחיפשתי שמלות ללא הדפסים, חלקות. ולמה? אני ממש אוהבת שמלות חלקות, כי הן קנבס מעולה בשביל תכשיטים צבעוניים שהם אלה שעושים לנו את כל הלוק יותר יפה ומתוחכם.

הכי קל למצוא שמלות שחורות...וגיליתי שיש לי בארון ככל הנראה 6 שמלות שחורות. אני טוענת שכל אחת צריכה לפחות 2, אחת פשוטה ליום יום מבד כותנה 100%/טריקו/כותנה וויסקוזה. ואחת שתהיה מבד יותר מיוחד כמו משי/ויסקוזה מלאה/טאפט/וולנים למיניהם/ג'רסי וכו'...

אז הפעם אני אראה לכן לוקים של 3 שמלות שחורות ליום יום ועוד שמלה אחד בכחול מבד דמוי ג'ינס וחלקה...איכשהו שמלות לערב לא על "הפוינט" כרגע, לא בדיוק הולכת לאירועים בתקופה זו..

השמלה הראשונה, היא שמלה יד 2 ממסיבת החלפות, היא אסימטרית, ויש לה 2 כיסים בחלק התחתון, היא בגזרת A, שטיפה יותר צרה למעלה ומתרחבת כלפי מטה. גזרה שבעיקרון מחמיאה לכל צורות גוף. חדות העין ישימו לב ל 2 פסים לאורך (תפר) השמלה, שזה גם עסק מחמיא ביותר לגוף הנשי.


לשמלה הוספתי שרשרת של סיגל ציון עם אבן צהובה, נעליים בגוון חום (מי אמר ששחור וחום לא הולך?) ותיק אלכסוני שמאוד נוח של מרטין ג'ונס, ומוסיף סטייל.
הנה קלוזאפ לשרשרת


השמלה השנייה היא מ H&M, מהקולקציה הנוכחית שלהם, מחיר : 99 ש"ח. הגזרה שלה מאוד לא טיפוסית לי, עם גומי במותן (והרי המותן לאט באמת קיימת אצלי), אז בנות עם מבנה עגול/תפוחי כמוני יעלו את קו המותן כלפי מעלה לכיוון של מתחת לחזה ואז היא תשב נכון יותר. מפתח ה"וי" מאוד מחמיא ואורך השמלה שניגמר בברך לבעלות רגליים צרות גם כן מחמיא. וחוץ מזה הגזרה בהחלט מתוחכמת.
שימו לב לרקע היפה שסידרתי לשמלה. המשכתי עם אותה השרשרת (פשוט היא ממש התאימה לכאן) והפעם הנעליים היו מנוחשות בגוון צהבהב. הנעליים הם "נעלי טוליפ" תוצרת איטליה שכנראה ניתן למצוא אותן בבוטיקים שונים ברחבי הארץ. אני קניתי ברעות בבוטיק אורנה. הן גם ישמשו אותי לעונת המעבר ולא רק בקיץ.
השמלה השחורה האחרונה היא שמלה שהזמנתי מshein, האמת שזאת פעם ראשונה שהזמנתי מהאתר הזה. השמלה הגיעה קצת ארוכה וטיפה גדולה. לקחתי אותה לתופרת והיא קיצרה לי אותה ועשתה לי מפתח "וי" קטן. מה שיפה בשמלה אלה התיפורים דמויי כיס ובכלל בחלק העליון. היא פשוט שמלת טריקו נוחה ולא מתאמצת, כלכך פשוטה אבל כלכך נוחה בתור קנבס. ואני בקטע צהוב הוספתי לה שרשרת של המעצבת רווית לוי עם אבנים צהובות ומוזהבות.

הנעליים הן הנעליים מרונן חן של המותג vagabond  השבדי, מוסיפות כאן להופעה.
הנה הקלוזאפ לאיפור ולתכשיטים. העגילים של קארן פרנקל
 


והלוק האחרון הפעם זאת שמלה כחולה של queensize, שמלת "אלכוז'ל"' זה הכינוי שלה בפי המעצבת, בגזרה חופשית ורחוקה מהגוף...



צבע השמיים הסתדר היטב עם השמלה והדגיש בתמונה את הצבע שלה


התכשיטים  (עגילים ושרשרת) של רווית לוי, תלחצו ותראו עוד דגמים שלה/

טוב, נראה לי ניפגש כבר אחרי ראש השנה, אבל אולי גם לפני אם זה ייצא לפועל...בכל מקרה מאחלת לנו רק טוב ושהכל יעבור בשלום ותהיה לנו שנה טובה ובריאה ביותר...שבת שלום לכולכם






יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

לוקים בניחוח ורדרד

 שלום לכם,

בניגוד לפעם שעברה שדיברתי על צבעים בהירים בקיץ, בפוסט הנוכחי רוצה להתייחס לאאוטפיטים יותר צבעוניים. בעבודה שלי כל פעם שאני עושה שילובי צבע חדשים העובדות מתלהבות מהשילובים החדשים והמרעננים. אז הפעם בפוסט הנוכחי אקדיש אותו לשילובי צבעים מרעננים.

תראו, למשל את כל צבעי משפחת הורודים למיניהם. אני חייבת להתוודות שבתור ילדה פשוט לא סבלתי ורוד, וגם לא בתור מבוגרת. ואני בכלל לא טיפוס "גירלי" כזה של בובות. בגיל 6 זרקתי את הבובה שלי ואמרתי שזה לא מעניין בכלל. אהבתי כחול ואדום בורדו משום מה, ואולי בגלל שאלה הצבעים שהלבישה אותי אמא והסבתא...לכו תדעו.

אבל בשנים האחרונות התוודענו לורוד עתיק, ורוד פוקסיה, ורוד אפרסקי וכו'...זה לא חייב להיות ורוד של בובות ובגדי ילדות ורדרדים. אז למדתי לאהוב, למצוא את הגוונים המחמיאים לי ולשלב בצורה "לא ילדותית" אלא בוגרת את הצבע-:))

הנה תשפטו.

הלוק הראשון מורכב ממכנסיים בגוון אפרסקי ורדרדי והחולצה בצבע אפור חולדה עם...שומו שמיים! לבבות ורודים, אבל לא מתקתקים מידי לדעתי.

יום חמישי, 6 באוגוסט 2020

ללבוש בהירים בקיץ!

שלום לכם,
בשנתיים האחרונות רשמתי את הבלוג שלי בסלונה, אבל משהו שם השתבש ונראה לי אני חוזרת לפורמט של הblogpost, עברו שנמתיים וקצת מאז שכתבתי כאן, התחדשו כאן כמה דברים אבל נשאר סה"כ דומה. אם תרצו לכתוב תגובות, אז רק בגוף הבלוג או בדף הפייסבוק של המלצות קטנות. מה שטוב בפורמט הזה שיש לכם בצד ימין קישור לדף של הבלוג וקל למצוא את הפוסט האחרון.

הפעם אני אכתוב על בחירת גוונים בהירים במלתחה שלנו. מאוד מתבקש שכאשר יש שמש בחוץ וחם כלכך אז רוצים ללבוש בהיר. להרבה מאיתנו יש שריטה שבהיר זה משמין. אתן זוכרות שאני כל הזמן אומרת שלא הבהיר משמין אלא בחירת הגזרה השגויה. הפעם אני אראה לכן שאפשר ללבוש בהיר כל הלוק, ואפשר לבחור חלק אחד בהיר וחלק אחר כהה יותר אם אתן מרגישות ככה בטחון יותר.

הלוק הראשון שבחרתי הוא חולצה חדשה בלבן שמנת של המעצבת סיגל ויזל והוספתי לה מכנסיים ארוכים וקלילים, מכנסי "הרמון" של הגרה מאוד ישנים. הנה תראו את התוצאה


תראו, הוספתי נעליים בגוון חום שמדגישות את הבהיריות של הלוק ותיק קש בצד משלים הופעה קיצית כייפית שמתאימה לעבודה או ליום סידורים וקפה. חולצה כזאת גם תתאים למי שהיא בעלת מותן או מבנה שעון חול להכניס לתוך המכנסיים. אצלי זה מבנה תפוחי ובלוק הזה הספיציפי זה יוצר חוסר אסתטיות.

לוק שני הוא עם חולצה קצרה חדשה בגוון תכלת המאוד אפנתי השנה. החולצה מאסוס.

הוספתי לחולצה שיש לה קשירה מעניינת בצד מכנסיים בשחור/לבן ונעליים בגוון "אקווה מרין" גם כן מאסוס שמדגישות ומעמיקות את הצבע של החולצה. לשבירת גווני השמיים הוספתי שרשרת אדומה של שלי דהרי.

ב2 הלוקים הבאים הלכתי על גוונים בהירים לכל האורך אבל עם טוויסט.
הראשון הוא עם מכנסי "קפרי" - מכנסיים שניגמרות קצת אחרי הברך (האורך האהוב עלי) עם חולצה עם פסי סיכה קטנטנים. המכנסיים בגוון חול והחולצה בלבן אפרפר כמעט.


הוספתי ללוק סניקרס ורדרדים ותראו, הגזרות מאוד מחמיאות ויוצרות צללית אורכה.

הלוק השני בהיר ולבנבן, מכסניי כותנה עם פסים לאורך בגוון שחור על רקע לבן, גם של סיגל ויזל וחולצה לבנה חושפת כתפיים שמאוד אפנתית למרות שיש לי אותה 20 שנה.



ואיך אפשר בלי קלוזאפ לאיפור? אז הנה של חולצת הפסים עם הקלוזאפ לאיפור

שימו ❤ שהליפסטיק תואם יפה את השרשרת.

והלוק האחרון מטיול בהר הצופים בירושלים על הרקע הנוף. בחרתי במכנסי פסים כהים עם חולצה בהירה בגווני החול, נעליים צהובות שמדגישות את הגוון הכחול במכנסיים ואת ההדפס עם המכחול הכחול בחולצה.



גם התיק כחול...החולצה של עונות ומכנסיים של סיגל ויזל יד 2. והתיק של דניאלה להבי.

מקווה שאהבתם את הפוסט וקבילתם טיפים לשילוב גוונים בהירים במלתחה מבלי לפחד. עד הפעם הבאה יהיו שלום וסופ"ש נעים ובריא לכולם.