יום שני, 28 בספטמבר 2015

פוסט צבעוני לחגים

שלום לכולכם וחג שמח!

עברנו הרבה אקשן בימים האחרונים. חגגנו בר מצווה לתאומים שלי, חגגנו בכותל ולמחרת עשינו אירוע משפחתי לגמרי בבית. המון אוכל, ארוחות ומזמן לא כתבתי בבלוג.

אבל יש כמה לוקים שרציתי לספר לכם עליהם.

הלוק הראשון שייך כמעט כולו ל"פיפה".לפני מספר שבועות ביקרתי ב"פיפה" רעננה וקניתי שמלה וגם סט מעניין שהתאמתי ביניהם ל"הקפצה" ויצירת לוק מעניין שמתאים מאוד לעונת המעבר.
מכיוון שיש לי חולשה לפשתן שהוא חומר טבעי, ונושם שמחתי למצוא את הג'קט בצבע הירוק החזק. ובשביל ליצור עניין מצאתי שם גופיה מהממת בגוונים כחלחלים אהובים.
בשביל "להנמיך" את הלוק ולהתאימו ליום יום לעבודה צירפתי אליו חצאית ג'ינס, אחד מהלהיטים העונה. אבל באותה מידה, אפשר היה ללבוש את הג'קט והגופייה עם מכנסים מחויטים או חצאית עפרון אלגנטית וליצור לוק יותר ליציאה/ארוע או משהו יותר רשמי.

ג'קט וגופיה: פיפה, חצאית: עונות, סנדלים: דנית ירון, טבעת: Eitan's art

את ההשראה ללוק קיבלתי מהפרחים היפים שבעלי שתל במרפסת ויצר מרפסת ים תיכונית משגעת


לוק נוסף פשתני לבשתי לאחרונה ואהבתי, טוניקת פשתן בצבע פודרה מבוטיק של נעמי יונה מבוטיק נעמי פלוס ברחוב בזל בת"א.

חולצה: נעמי פלוס, תכשיט: טופ-טן

נעליים: פליי פוט



לוק נוסף שאני מאוד אוהבת, אבל מעורר מחלוקת כי יש כאלה שטוענים שהוא לא מחלק את הגוף שלי נכון. בעיני דווקא כן נכון, החולצה קצרה ועם זאת לא קצרה מידי על חצאית ארוכה, שילוב צבעים, לוק מוארך. התכשיט אמנם משתלב בגוונים של החולצה ויש כאלה שטוענים שצריך היה צבע אחר שיבליט יותר את הגוון של החולצה. אבל לא תמיד מתחשק לי לעבוד עפ"י "כללים"...לפעמים אני אוהבת לוק זורם והרמוני וגוונים מרגיעים.

לשיפוטכם:

חולצה: אריסטו שמט, חצאית: קרייזי ליין, שרשרת נטע ליבנה
לוק אחרון מהפעם מלפני כשלושה שבועות ומאוד מיוחד בעיני:

שילוב של שמלה עם הדפס פולקה דוט הכל-כך אפנתי ואביזרים צהבהבים

שמלה: yoursclothing', נעליים: מרקס אנד ספנסר


:תיק מתנה מאחותי מאנגליה ושרשרת: קרייזי ליין


זהו להפעם....תמשיכו לבלות ולנוח בחגים, תטיילו הרבה, תאכלו דברים טעימים ותבקרו בשווקים מעניינים.

נשיקות...


יום שני, 14 בספטמבר 2015

שנה טובה עם התחדשויות חדשות

שנה טובה לכולכם!
מקווה שאתם מבלים יפה בחג או נחים כמו שצריך. לפני החג הוזמנתי לכמה אירועי אופנה. אבל יכולתי ללכת רק ל 2.

הראשון שבחרתי היה השקה חדשה של הקולקציה של דניאלה להבי בחנות בקניון רמת אביב. אסנת מנהלת החנות הזמינה אותי אישית ומכיוון שיש לי חולשה לתיקים והנעליים של דניאלה החלטתי לבקר, אחרי שעשיתי "דיאטה" די ארוכה מהמוצרים שלה.
מה שהיה יפה באותו היום שניתן היה לבחור מתוך כמה מודלים של תיקים ולבד "לעצב" את התיק מחדש, לבחור צבע שונה מזה שקיים בתצוגה, להוסיף או להוריד גאדג'טים שונים וזאת בלי תוספת מחיר. האמת שהמחירים באמת יקרים בדניאלה להבי. אבל איכות התיקים ממש שווה. גם חלק מהנעליים מאוד מאוד נוחות.
הנה התרשמו לכם מהתמונות:



שמלה מ"בורדו"' נעליים: סנדלי "בינגו", שרשרת: Eitan's art
גם הכיבוד בהשקה היה מאוד אלגנטי.

והנה תמונה שלי עם אוסנת:

התיק שאתם רואים בתמונה הוא בצבע כחול כהה, והוא פשוט מושלם בחלוקה שלו הפנימית, לקחתי אותו וביקשתי להוסיף לו תיקתקים לבטיחות הסגירה. התמונה לא מעבירה את היופי שלו. בפוסטים אחרים אצלם אותו מקרוב שתתרשמו יותר.
השמלה שלבשתי היא שמלה מלפני כשנתיים מ"בורדו"שמלת משי קלילה שהתאימה בול ליום החם מאוד וסנדלים/כפכפים מ"נעלי בינגו" במרכז שוסטר ברמת אביב, דגם משנה שעברה של "ARA" חברת נעליים ספרדית נוחה ביותר. העקב הוא 7 ס"מ ואפשר לבלות עליו לפחות 10 שעות ביום.
לקחתי גם נעליים מדגם "טורינו" יפיפיות והן כבר יהיו טובות לעונת המעבר והחורף ויתאימו לדוגמה של התיק ולהרבה אאוטפיטים בגלל הגוונים הניטרליים שלהם.





בשבת ביקרתי ביריד אופנה של "פיפה" ברעננה, והיה כיף לפגוש שם את הבלוגרית מיי גרף, שליוותה את היום בשירותי סטיילינג, פטפטנו והיה כיף, גם פגשתי את שמרית מוסקוביץ המקסימה שמעלה הרבה אאוטפיטים לקבוצות אופנה, היה כיף לראות את הבנות ב"לייב".
קניתי מספר מצומצם של פריטים כי אי אפשר לקנות הכל והתקציבים מאוד מוגבלים. אבל אני מאמינה שבראש השנה צריך להתחדש גם בבגד בשביל הרגשה טובה לכל השנה.
אז אני מעלה רק דגימה אחת של שמלה שמדדתי בפיפה ומאוד מצאה חן בעיני
כל השאר בפוסטים בהמשך...

מיי גרף

שמרית מוסקוביץ


עד כאן להיום לראש השנה. מאחלת לכם שנה טובה ומתוקה, הגשמת חלומות, שגשוג, אהבה, בריאות והרבה אופנה טובה.

להתראות עד הפעם הבאה..

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

צבעים ועוד...

שלום לכם,

סוף חודש אוגוסט היה מוקדש כולו לבית ולילדים. חוזרים לאט לאט לשיגרה. הילדים עלו לחטיבת ביניים, האוטו היה בטיפולים ובטסט במוסך ואני חוזרת לעבודה ומסכמת את הלוקים הבולטים בשבועיים האחרונים.

מכיוון שסוף הקיץ ותחילת שנת הלימודים זה גם סוף התקציב לגמרי. אז מנצלים היטב את מה שיש בארון ועובדים בעיקר על שילובי צבע.
אני חייבת להגיד שלא קניתי כלום מאז שחזרתי מלונדון. אמנם חמתי פינקה אותי בכמה פריטים, כמו נעליים, תיק. אבל התפתיתי לקנות רק חולצה אחת שעולה 49 ש"ח בקרייזי ליין וזאת מכיוון שמאוד חשקתי בצבע שלה. מאין ורוד פוקסיה. שזה צבע חזק מאוד העונה. כאשר נכנסתי לקרייזי ליין בעקבות כל הודעות על המבצעים שלהם. ידעתי בדיוק מה אני מחפשת. אמנם המוכרות בעקשנות ניסו לתת לי פריטים בצבעים אחרים, שחור למשל ועוד כמה קודרים כהים. ואז פשוט אמרתי למוכרת ששירתה אותי: תקשיבי, באתי בשביל משהו מסויים, אם אמצא אותו אקנה אם לא אז לא, ואני רוצה חולצה בצבע פוקסיה ורוד. אז היא אמרה לי: נכון, שכחתי שאת אוהבת ללבוש צבעוני...נו שויין! בתור חובבת אמיתית של צבע שחור (לא כי הוא מרזה, אלא כי הוא מתאים לי ואני אוהבת אותו בתור צבע בסיס) ואפור...חשבתי שזאת מחמאה לא קטנה.
יחסי עם ורוד מאוד מורכבים, בשורה התחתונה, אני פשוט לא אוהבת את הצבע הזה. אבל מצאתי שורוד עתיק מאוד הולם אותי ומרגיע. ופוקסיה פשוט רציתי לנסות.

אז זאת התוצאה, לשיפוטכן:

חולצה: קרייזי ליין, מכנסיים: אלמביקה, נעלים ותיק: רשת צארלס אנד קית, תכשיטים מפה ומשם

חוץ מזה שילבתי חולצות בצבעים חזקים אפנתיים עם חלק תחתון רגוע יותר. חולצה בירוק רעל חזק, על בסיס של חצאית בשחור/לבן. ורק שתגעו לכם, אם אתן שואלות כיצד ועם מה ניתן לשלב פריטים בצבעוניות חזקה. תמיד תתחילו בשילוב עם שחור/לבן. הצבעים החזקים יבלטו יותר והבמה תהיה כולה שלהם. אם תשלבו צבעים חזקים עם צבעים קרובים או דומים אתם עלולים להראות כמו צפרדע (ירוק) או מתוקים מידי (ורוד) או כל דבר אחר. עפ"י הכללים המקובלים היום באופנה השילוב עם שחור/לבן מנצח.

אז הנה הלוק הירקרק:

חולצה: Marks&Spencer, חצאית: הגרה, נעליים ישנות מליידי קומפורט



שרשרת: בוטיק La Vie, טבעת מאיטליה, עגילים: איה עזרליענט





לוק נוסף עם חולצה בצבע טורקיז חזק והפעם מכנסי טייץ שחורות חלקות. בקשר לטייץ בנות יש לי מה להגיד: טייץ הוא לא מכנסיים, אפשר ללבוש טייץ עם טוניקה או לצאת לאימון גופני, או טיול, אבל בשום פנים ואופן חולצה קצרה, כי המראה איך לומר בעדינות...באמת לא מחמיא.

אז הנה לוק פשוט, מאוד אהוב עלי, כי הוא מאוד "אני"


חולצה וטייץ: דבנהמס',  סנדליעם האש פאפיז, שרשרת וצמיד מקרייזי ליין ועגילים מהעיר העתיקה ב 10 ש"ח





אני בד"כ לא הולכת מ"סיבות של החלפות" של בגדים, אבל פעם ב...מזדמן לי והאחרונה היתה חביבה ביותר אצל Naama Farber, היא אירחה יפה מאוד והיא זאת שמצאה לי את החצאית שאני לובשת היום. חצאית שמחה מאוד בגווני סתיו אמתיים נראית וינטאז' לגמרי וצירפתי לה חולצה בצבע בסיס ממשפה דומה של צבעים רגועים ונעליים כחולות ותכשיטים כחולים כהים שמתכתבים עם העלים הכחולים כהים בחצאית. אז תודה רבה לנעמה.


חצאית: מהחלפות, חולצה מ Balsamik, נעליים מגויה, שרשרת ממרקס אנד ספנסר, עגילים וטבעת של בעלי.


עד כאן להפעם....ובבקשה לא לפחד מצבע, ואם אין לכם אומץ ללבוש חצאית/חולצה/שמלה בצבע חזק. תתחילו בנגיעות קטנות באביזרים: נעלים, שרשרת, תיק, צעיף...להתראות וסופ"ש קסום לכולם!