יום שני, 14 בספטמבר 2015

שנה טובה עם התחדשויות חדשות

שנה טובה לכולכם!
מקווה שאתם מבלים יפה בחג או נחים כמו שצריך. לפני החג הוזמנתי לכמה אירועי אופנה. אבל יכולתי ללכת רק ל 2.

הראשון שבחרתי היה השקה חדשה של הקולקציה של דניאלה להבי בחנות בקניון רמת אביב. אסנת מנהלת החנות הזמינה אותי אישית ומכיוון שיש לי חולשה לתיקים והנעליים של דניאלה החלטתי לבקר, אחרי שעשיתי "דיאטה" די ארוכה מהמוצרים שלה.
מה שהיה יפה באותו היום שניתן היה לבחור מתוך כמה מודלים של תיקים ולבד "לעצב" את התיק מחדש, לבחור צבע שונה מזה שקיים בתצוגה, להוסיף או להוריד גאדג'טים שונים וזאת בלי תוספת מחיר. האמת שהמחירים באמת יקרים בדניאלה להבי. אבל איכות התיקים ממש שווה. גם חלק מהנעליים מאוד מאוד נוחות.
הנה התרשמו לכם מהתמונות:



שמלה מ"בורדו"' נעליים: סנדלי "בינגו", שרשרת: Eitan's art
גם הכיבוד בהשקה היה מאוד אלגנטי.

והנה תמונה שלי עם אוסנת:

התיק שאתם רואים בתמונה הוא בצבע כחול כהה, והוא פשוט מושלם בחלוקה שלו הפנימית, לקחתי אותו וביקשתי להוסיף לו תיקתקים לבטיחות הסגירה. התמונה לא מעבירה את היופי שלו. בפוסטים אחרים אצלם אותו מקרוב שתתרשמו יותר.
השמלה שלבשתי היא שמלה מלפני כשנתיים מ"בורדו"שמלת משי קלילה שהתאימה בול ליום החם מאוד וסנדלים/כפכפים מ"נעלי בינגו" במרכז שוסטר ברמת אביב, דגם משנה שעברה של "ARA" חברת נעליים ספרדית נוחה ביותר. העקב הוא 7 ס"מ ואפשר לבלות עליו לפחות 10 שעות ביום.
לקחתי גם נעליים מדגם "טורינו" יפיפיות והן כבר יהיו טובות לעונת המעבר והחורף ויתאימו לדוגמה של התיק ולהרבה אאוטפיטים בגלל הגוונים הניטרליים שלהם.





בשבת ביקרתי ביריד אופנה של "פיפה" ברעננה, והיה כיף לפגוש שם את הבלוגרית מיי גרף, שליוותה את היום בשירותי סטיילינג, פטפטנו והיה כיף, גם פגשתי את שמרית מוסקוביץ המקסימה שמעלה הרבה אאוטפיטים לקבוצות אופנה, היה כיף לראות את הבנות ב"לייב".
קניתי מספר מצומצם של פריטים כי אי אפשר לקנות הכל והתקציבים מאוד מוגבלים. אבל אני מאמינה שבראש השנה צריך להתחדש גם בבגד בשביל הרגשה טובה לכל השנה.
אז אני מעלה רק דגימה אחת של שמלה שמדדתי בפיפה ומאוד מצאה חן בעיני
כל השאר בפוסטים בהמשך...

מיי גרף

שמרית מוסקוביץ


עד כאן להיום לראש השנה. מאחלת לכם שנה טובה ומתוקה, הגשמת חלומות, שגשוג, אהבה, בריאות והרבה אופנה טובה.

להתראות עד הפעם הבאה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה