יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

צבעים ועוד...

שלום לכם,

סוף חודש אוגוסט היה מוקדש כולו לבית ולילדים. חוזרים לאט לאט לשיגרה. הילדים עלו לחטיבת ביניים, האוטו היה בטיפולים ובטסט במוסך ואני חוזרת לעבודה ומסכמת את הלוקים הבולטים בשבועיים האחרונים.

מכיוון שסוף הקיץ ותחילת שנת הלימודים זה גם סוף התקציב לגמרי. אז מנצלים היטב את מה שיש בארון ועובדים בעיקר על שילובי צבע.
אני חייבת להגיד שלא קניתי כלום מאז שחזרתי מלונדון. אמנם חמתי פינקה אותי בכמה פריטים, כמו נעליים, תיק. אבל התפתיתי לקנות רק חולצה אחת שעולה 49 ש"ח בקרייזי ליין וזאת מכיוון שמאוד חשקתי בצבע שלה. מאין ורוד פוקסיה. שזה צבע חזק מאוד העונה. כאשר נכנסתי לקרייזי ליין בעקבות כל הודעות על המבצעים שלהם. ידעתי בדיוק מה אני מחפשת. אמנם המוכרות בעקשנות ניסו לתת לי פריטים בצבעים אחרים, שחור למשל ועוד כמה קודרים כהים. ואז פשוט אמרתי למוכרת ששירתה אותי: תקשיבי, באתי בשביל משהו מסויים, אם אמצא אותו אקנה אם לא אז לא, ואני רוצה חולצה בצבע פוקסיה ורוד. אז היא אמרה לי: נכון, שכחתי שאת אוהבת ללבוש צבעוני...נו שויין! בתור חובבת אמיתית של צבע שחור (לא כי הוא מרזה, אלא כי הוא מתאים לי ואני אוהבת אותו בתור צבע בסיס) ואפור...חשבתי שזאת מחמאה לא קטנה.
יחסי עם ורוד מאוד מורכבים, בשורה התחתונה, אני פשוט לא אוהבת את הצבע הזה. אבל מצאתי שורוד עתיק מאוד הולם אותי ומרגיע. ופוקסיה פשוט רציתי לנסות.

אז זאת התוצאה, לשיפוטכן:

חולצה: קרייזי ליין, מכנסיים: אלמביקה, נעלים ותיק: רשת צארלס אנד קית, תכשיטים מפה ומשם

חוץ מזה שילבתי חולצות בצבעים חזקים אפנתיים עם חלק תחתון רגוע יותר. חולצה בירוק רעל חזק, על בסיס של חצאית בשחור/לבן. ורק שתגעו לכם, אם אתן שואלות כיצד ועם מה ניתן לשלב פריטים בצבעוניות חזקה. תמיד תתחילו בשילוב עם שחור/לבן. הצבעים החזקים יבלטו יותר והבמה תהיה כולה שלהם. אם תשלבו צבעים חזקים עם צבעים קרובים או דומים אתם עלולים להראות כמו צפרדע (ירוק) או מתוקים מידי (ורוד) או כל דבר אחר. עפ"י הכללים המקובלים היום באופנה השילוב עם שחור/לבן מנצח.

אז הנה הלוק הירקרק:

חולצה: Marks&Spencer, חצאית: הגרה, נעליים ישנות מליידי קומפורט



שרשרת: בוטיק La Vie, טבעת מאיטליה, עגילים: איה עזרליענט





לוק נוסף עם חולצה בצבע טורקיז חזק והפעם מכנסי טייץ שחורות חלקות. בקשר לטייץ בנות יש לי מה להגיד: טייץ הוא לא מכנסיים, אפשר ללבוש טייץ עם טוניקה או לצאת לאימון גופני, או טיול, אבל בשום פנים ואופן חולצה קצרה, כי המראה איך לומר בעדינות...באמת לא מחמיא.

אז הנה לוק פשוט, מאוד אהוב עלי, כי הוא מאוד "אני"


חולצה וטייץ: דבנהמס',  סנדליעם האש פאפיז, שרשרת וצמיד מקרייזי ליין ועגילים מהעיר העתיקה ב 10 ש"ח





אני בד"כ לא הולכת מ"סיבות של החלפות" של בגדים, אבל פעם ב...מזדמן לי והאחרונה היתה חביבה ביותר אצל Naama Farber, היא אירחה יפה מאוד והיא זאת שמצאה לי את החצאית שאני לובשת היום. חצאית שמחה מאוד בגווני סתיו אמתיים נראית וינטאז' לגמרי וצירפתי לה חולצה בצבע בסיס ממשפה דומה של צבעים רגועים ונעליים כחולות ותכשיטים כחולים כהים שמתכתבים עם העלים הכחולים כהים בחצאית. אז תודה רבה לנעמה.


חצאית: מהחלפות, חולצה מ Balsamik, נעליים מגויה, שרשרת ממרקס אנד ספנסר, עגילים וטבעת של בעלי.


עד כאן להפעם....ובבקשה לא לפחד מצבע, ואם אין לכם אומץ ללבוש חצאית/חולצה/שמלה בצבע חזק. תתחילו בנגיעות קטנות באביזרים: נעלים, שרשרת, תיק, צעיף...להתראות וסופ"ש קסום לכולם!


תגובה 1:

  1. הורססס! כל אחד מהצבעים! אפשר לקחת כל חולצה לשלב עם mom jeans ופשוט מושלם

    השבמחק