יום ראשון, 18 ביוני 2017

אירוע הפלאסייז ושמלות

בשבוע שעבר נערך בקניון ארנה בהרצליה יריד הפלאס סייז הגדול של גאלה רחמילביץ. שפע של מעצבות של בגדים, בגדי חוף, בגדים תחתונים, תיקים ואביזרי אופנה. חגיגה צבעונית לעיניים ומלא מבחר לנשים במידות 42 ומעלה ללבוש יפה, איכותי ועדכני. כל הכבוד לגאלה על האירוע המושקע והנעים!
מדדתי כמה דברים (זה לא אומר שקניתי..) כי הרבה סבלנות גם אין לי וזה באמת מוזר בתור חובבת אופנה, אני חסרת סבלנות למדידות וברגע שיש לי מצב רוח רע שמעיב על החוויה אני פשוט לרוב מוותרת. בגלל זה הביקור שלי היה קצר, לא יותר משעה באמצע היום  ובדרך מהעבודה הביתה.
אבל הנה תתרשמו מהצבעוניות המרעננת.



בכל מקרה השבוע הבלוג שלי בסימן שמלות. בקיץ הכי כיף והכי נוח ללבוש שמלה, לזרוק עליה שרשרת צבעונית, נעליים נוחות ולצאת לעבודה/סידורים לכל מטרה שתרצו.

השמלה הראשונה היא ממש ותיקה אצלי בערך 5 שנים והיא מאסוס, היא אוברסייז ואני אפילו מתלבטת לגביה אם להשאיר אותה כי כרגע היא פשוט גדולה מידי. אבל הרבה אמרו לי שהיא יושבת יפה. הנעליים בגוון בהיר אפרפר משתלבות יפה בלוק והשרשרת הצבעונית בצבע פוקסיה מקפיצה את השמלה ללא ספק.

שמלה: אסוס, שרשרת: דפנה מאור בלסקי



השמלה השנייה שאחלוק עמכם לבשתי בשבת האחרונה לקונצרט של הבן שלי בצהרים. זאת שמלת "פלאמינגו" של נומה, שמלה בגזרה ישרה עם כפתורים קטנטנים, מבד זורם, לא נדבק, מחמיא למידה גדולה ונוח לחום של הקיץ. היא ללא שרוולים אבל מונחת טוב וגזורה כל-כך נכון שגם מי שלא נוח לה עם שמלות ללא שרוולים לא תרגיש חשופה מידי.

שמלה: נומה, תכשיטים: איתן



מקווה שנהניתן לקרוא ולהתרשם. שיהיה לכולם שבוע נעים ורק בשורות טובות.

💛

יום חמישי, 8 ביוני 2017

קצת על קוסמטיקה אבל גם אופנה

שלום לכם,

מזמן לא רשמתי רשומה כלשהיא...האמת שאני נמצאת בתקופה פחות מוצלחת בחיי...הרבה חולים סביבי במשפחה והמון עול עלי ובכלל...וחוץ מזה החיים רחוקים מלהיות פיקניק..
אבל כמה חברות אמרו לי שאני צריכה לתחזק את הבלוג ומחכים שאכתוב משהו.
אז זה לא שאני לא מתלבשת, בהחלט כן, האמת שלא קונה שום דבר חדש כי אין לי מצלצלים בארנק. אבל עושה שופינג בארון של עצמי ומוצאת שילובים חדשים ויפים.
ובכלל דווקא בא לי להתחיל בקוסמטיקה, כי מזמן לא כתבתי על הנושא הזה.
פעם לפני מלא שנים הייתי משקיעה בקוסמטיקה מאוד יקרה כמו STENDAHL או כריסטיאן דיור. ויכול להיות שעכשיו כאשר אני כבר לא בת 20 זה מוכיח את עצמו על העור. פעם גם לא היו כל-כך הרבה התחייבויות כספיות עם הילדים והמשפחה.
אבל אני לא מוכנה אף פעם להתפשר על שיגרת ניקוי ותחזוק של העור. ולכן מצאתי בהמלצתה של אחת מחברותי, קוסמטיקה של בית מרקחת של ד"ר עור. אני לא מנסה לעשות כאן פרסומת אבל קרם איכותי ליום וקרם ללילה כל אחת בסביבות ה 105 ש"ח זה סכום סביר. בעיקר אם מדובר בעור שנוטה לרגישות וקופרוז (כמו אצלי) עם מרכיב הרטינול שמעט הזדקנות העור, ותוספת ויטמין C וחומצה גליקולית שתורמת לחידוש מראה העור.
יש גם מהסדרה הזאת בנוסף לקרם יום ולילה קרם עיניים מעולה.


אז נחזור קצת לבגדים, מכיוון שהיו לי הרבה אאוטפיטים בשבועיים-שלושה האחרונים בחרתי כמה בודדים לכאן. בחרתי 2 צבעים חזקים הראשון כחול מעושן כמעט סגול וירוק יער.

שרשרת ועגילים: שלי דהרי, חולצה: Motif

מכנסיים: עונות, סנדלים: לאפייט
לוק שני שבחרתי להראות לכן כאן הוא של צבע אחר חזק: ירוק. חצאית ישנה מ Debenhem's מאנגליה מלפני שנתיים וחולצה ירוקה מעניינת של קרייזי ליין שאני קונה שם לעיתים רחוקות בלבד. צילמתי לכן את האחורה של החולצה שהוא כמו פליסה של חצאית.

חולצה: קרייזי ליין (ישנה)

וסט ג'ינס: עונות, שרשרת: שלי דהרי

חצאית: Debenhems

שימו 💗 לוסט הג'ינס שמוסיף נופך חופשי וצעיר ללוק ומחטב את המראה הכללי.


מקווה שאהבתם את הפוסט אשמח לענות לכל שאלה, במייל, בפייסבוק, באינסטגרם....סופ"ש נעים, רגוע ובריא לכולם!