יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

פוסט המלצות ללבוש אירועים לסוף השנה...

שלום לכם ובעיקר לכן,

הפעם אחרוג ממנהגי לכתוב על אאוטפיטים שלי. ואני אציג לכן תמונות של שמלות ואאוטפיטים לאירועי סוף השנה.
דגמים שמתאימים ל Plus size ובעיקר אך לא רק דגמים לטשטוש הבטן ואזורים בעייתיים במרכז הגוף.

השמלות שאותן אציג כולן בטרנדים עכשוויים שונים.
הראשונה שמלה שחורה ומוכספת אפילו עם סוג של פסים לרוחב. הטרנדים של המוכסף והבוהק מאוד חזקים השנה.
השמלה בגזרת swing לא נצמדת וגורמת ללובשת אותה להרגיש זוהרת ונוצצת.


שמלה נוספת בגזרת הswing עם צ'וקר בצוואר מאוד ואפנתי השנה, לדעתי צעירות יתחברו אליה גם כן בצבע שחור.



עוד משהו שיהיה מאוד יפה לצעירות. חצאית נוצצת בזהב עם חולצת שיפון שחורה ללא שרוולים
חצאית צרה וחולצה לא צמודה מידי מטשטשת. מאוד מדגישה רגליים. משהו שיכול להתאים למבנה תפוחי מאוד.


אחרונה בגזרת הנוצצות שמלת מקסי נוצצת כחולה עם שסע ארוך ועמוק, שסע כל-כך גבוה בשמלה/חצאית מאוד מדגיש את הנכסים למי שיש לה רגליים יפות ומאריך בכלל את הגוף.

טרנד חזק השנה הוא הקטיפה וגם הצבע הירוק החזק (אני קוראת לו ירוק יער), זאת שמלה סקסית ותתאים לבנות עם פרופורציות יותר לכיוון שעון חול (שעון חול לא חייב להיות 90-60-90)


שלא תגידו שרק שמלות צילמתי יש כאן אאוטפיט מהמם של מכנסיים צמודים עם חולצה שחורה מבריקה בגזרת פפלום



ואחרונה חביבה וקלילה בגזרה חופשית בצבע אדום שתמיד קלסי ותמיד הולך מתאים לכל גיל מ16 ועד אין סוף...



מקווה שאהבתן.....בין כל האאוטפיטים מסתתר גם שלי....לא מגלה איזה אבל אולי אלבש אותו במוצ"ש לכבוד השנה החדשה....אם יש לכן איזה מחשבה מה האאוטפיט שלי אשמח אם תנחשו😊

יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

על שילובים חדשים של פריטים ותיקים

אתם יודעים/ות, כאשר התחלתי לכתוב את הבלוג לפני כשנה וחצי מה שעמד כנגד עיני זה מסר להעביר שמעל גיל ומשקל ומסוים אפשר להתלבש בשביל להיראות ולא להתחבא.ואני חוזרת על המנטרה הזאת לעיתים קרובות.
אני מפרסמת את התמונות שלי כמה פעמים בשבוע בקבוצות אופנה שונות ברשת, קבוצות אופנה "רגילות" וקבוצות אופנה למידות גדולות. קבוצה אחת כזאת אני בעצמי מנהלת "פורום אופנה מלאה".
אבל כאשר אני מקבלת מחמאות בקבוצות "הרגילות" של האפנה אני יודעת שהמסר שלי עובד.
לאחרונה קיבלתי כמה תגובות בסגנון: "פעם ראשונה שאני רואה אישה לא רזה והיא נראית מליון דולר".
"איזה כיף לראות אותך מדגמנת כל יום עם ביטחון עצמי את הלבוש שלך".
"את נראית מהמם"...וכו' וכו'..
מה אני מסיקה מהתגובות הללו? השתאות שאישה יכולה במידה גדולה להיראות אסתטית, מרשימה וכו'..נשים תופסות מזה אומץ בעצמן להתלבש ולא לפחד אם השמינו כמה קילוגרמים או יותר.
הייתי רוצה שהבלוג יגיע לעוד נשים..חשוב לי המסר שהאפנה לא שייכת רק לצעירות ורזות.
חברות שלי שמכירות אותי בחיים שואלות: כמה בגדים יש לך? מלא? כל הזמן חדש. אז זהו שלא. אני הרבה מאוד ממחזרת, משלבת שונה, אחר, ואז חושבים שזה חדש.
הדוגמה הראשונה לזה, זאת השמלה של המותג "האני בי" שכבר לא קיים, כי המעצבת סגרה אותו. מלפני שנה וג'קט של צילה - תפור עליך גם כן משנה שעברה. בשילוב חדש בין שניהם יוצר משהו אחר.
שמלה: האני בי, ג'קט: צילה, נעליים: לאפייט (מלפני 3 שנים) שרשרת: הגר סתת, טבעת יד שנייה
הג'קט עם הפרינט המנומר האפור מאוד אפנתי וגם מבריק טיפה מוכסף טרנד חזק מאוד החורף.

שמלה נוספת מלפני שנה וחצי מהאתר yoursclothing בצבע בורדו יין, אחד הצבעים הדומיננטיים החורף, בשילוב נעליים של דנית ירון בצבע אפור עם שרוך צהוב שילוב אלגנטי שיכול לעבוד גם ביום יום. הוספתי לו ג'קט ג'ינס גס שלא כולם התחברו ללוק הזה. כי הג'קט היה לא מעודן ולא קצר ואני בעצם רציתי ל"שנמך" את השמלה שתתאים לעבודה.

הוסף כיתוב: שמלה: yoursclothing, נעליים: דנית ירון, שרשרת: נטע ליבנה

ג'קט: אסוס (ישן)

לוק נוסף ממוחזר ביותר מבחינת הפריטים הוא של סריג בגוון חרדל מ"עונות" מלפני איזה 4-5 שנים, הצבע החרדל בשנים האחרונות חזק מאוד באופנה. צירפתי לו ג'ינס ישן גם כן של עונות בגוון כחול/אפור מאוד מיוחד, ג'ינס בגזרה ישרה מאוד מומלץ לנשים עם בטן של מבנה "תפוחי" כמוני.

ג'ינס וסריג: עונות (ישנים), שרשרת: רונן חן, נעליים בינגו
מקווה שאהבתם את האאוטפיטים הממוחזרים וקיבלתן רעיונות לשילובים.

אני כאן בשבילכן לשאלות, בקשות, בבלוג, בפייסבוק ובאינסטגרם.
סופ"ש נעים לכולם!!!

יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

צעירה לנצח...

שלום לכם קוראים ובעיקר קוראות נאמנים/ות שלי.
אחד הדברים החשובים שהיו לי כאשר פתחתי את הבלוג לפני כשנה וחצי זה לתת מסר לכל הנשים שמעל מידה 42 - לא לפחד להתלבש, להיראות ולצאת מהפחד ללבוש צבעים, טרנדים עונתיים. ולא רק נשים מעל מידה 42 גם נשים בכל המידות שכבר לא בנות 20 ו 30. גם לנשים שעברו את גיל ה-40 יש מה לומר והן לא שקופות.
במהלך השבוע אני מפרסמת מספר פעמים את הלוקים היומיים שלי בכמה קבוצות אופנה. מידי פעם יש תגובות שאני אישית, הכי פחות מתחברת אליהן ולא פשוט לי איתן. כגון: "איזה לוק צעיר ומגניב", "הלוק הכי יפה שלך עד עכשיו...", נראית ממש צעירה...

המסקנות שלי מהתגובות הללו, לא הכי נעימות, ואני חושבת בראש: בד"כ אני נראית זקנה ועכשיו בגלל הג'ינס אני צעירה, עד עכשיו התלבשתי משעמם וזה הכי יפה שלי...ואז כל הביטחון העצמי שלי יורד לתחתונים.
אבל כאשר אני מתעשתת אני מבינה שאנחנו נשים מאוד שונות האחת מהשנייה. אם לאחת זה נראה המראה הכי טוב שלי, כי זה הטעם שלה, זה הצטלם יפה, זה מדבר אליה. ולאחת זה נראה סתם לוק יפה והיא סימנה לייק. אנחנו סוגדים למראה הצעיר, לנעורים, הפרסומות מלאות בדוגמניות צעירות. איילת זורר פוטרה מהוניגמן והוחלפה ע"י פרזנטורית צעירה...אז לתת מחמאה את נראית צעיר, נראה היום הכי מגניב והכי לגיטימי...בקיצור מה שאני רוצה לומר הכל בפרופורציה, לא להתרגש מכל פיפס..

הלוק המדובר "הצעיר"

חולצה ומכנסיים מ"בורדו", נעליים:מתנה ממישהי שהיו קטנות עלי והם מ"עלי אקספרס"
למעשה החולצה במקור מ"ען-דן" רק נקנתה בבורדו, וחשוב לציין שהשרשרת של איתן

לוק נוסף מאוד טרנדי ובצבע אפנתי, ירוק חזק., צירפתי לחולצה (הבאתי מקלן בגרמניה) ג'ינס יחסית צמוד ועליונית שקיבלתי מתנה מאחותי מאיזה מעצבת שמוכרת את מרכולתה ב"התחנה" בירושלים.. להשלמה אביזרים בגוונים חומים ופרינט מנומר חום על הנעליים.

חולצה: , frankwalderMyline', ג'ינס: עונות, שרשרת: ישנה, נעליים: פלייפוט



במסגרת, אתגר פריטים מנומרים, יש כאן חולצה משרה לוי שגם כן מ"בורדו", ג'ינס ישן של עונות, ג'קט ג'ינס בהיר וצעיף מנומר ירקרק

חולצה: שרה לוי, צעיף: מנגו, ג'ינס: עונות, שרשרת : ישנה
לסיכום מביאה לכם מספר תמונות מהשקה של קולקציית קפסולה של "דניאלה להבי", למזלי/שמחתי כאשר ביקרתי כל המידה 38 של הנעליים נגמרה כבר..וככה חסכתי מעצמי ומחשבון הבנק הרבה עגמת נפש-:)))






ובנימה אופטימית זו....שיהיה המשך שבוע נעים וסופ"ש טוב לכולם.