יום שני, 29 באוגוסט 2016

פוסט אחד לסוף החופש הגדול

שלום לכולכן ולכולכם...באמת מזמן לא כתבתי, החופש הגדול, הילדים, אמא חולה בבתי חולים המון עיסוקים ולא מגיעה בכלל לכתוב.
דווקא מידי פעם מצטלמת.

מביאה לכם 3 לוקים חמודים ושנים זה מזה ומייצגים את הרב גוניות באאוטפיטים שלי, שלהם משותף אחד: האהבה לתכשיטים למיניהם.

הראשון הוא לוק מאוד מעניין והכי אהבתי אותו מכל ה - 3.
חצאית של קרייזי ליין שקניתי בביקור בכפר ירכא בצפון. חייבת כמה מילים בקשר לכפר ירכא שהפך להיות קניון ענק לכל הישובים הצפוניים. פתחו קניון אאוטלט ענקי ומודרני, חנויות מרהיבות ועיצוב ניפלא. ועוד כמה קניונים ישנים שניתן למצוא בהם מחיתולים ועגלות ועד למחשבים ואקס בוקס. כולל בגדים ומחירים הגונים וזולים להרבה מותגים מוכרים כמו "קרוקס למשל.

בקיצור כל הקיץ חיפשתי חצאית בצבע זית ודווקא מצאתי בקרייזי ליין מבד כותנה נעים והוספתי לה חולצה במוטיבים טיפה אתניים מהמכירה של "סיגלית וונש". חולצה מניו יורק.
בכל המקרה יצא בוהו שיק אתני.

חצאית: קרייזי ליין, חולצה: סיגלית וונש, נעליים: דנית ירון, שרשרת: עדי שדה
הלוק השני הוא של שמלה שחורה פשוטה, במקרה הזה של "נומה" שהכי קל לאבזר אותה. וזה מה שטוב בשמלות, למעשה כל פעם שאין לך רעיון מה ללבוש, לעשות התאמות בין מכנסיים לחולצה, חצאית לעליונית, ליבשי שמלה ושימי עליה כל מיני תכשיטים, נעליים, תיק ואת מסודרת. במקרה הזה יש עלי שרשרת של דפנה מאור בלסקי, שזכיתי בה בהגרלה בקבוצה של דפנה. היא נותנת שריקת צבע מרהיבה. הלכתי צעד קדימה והוספתי כפכפים של "שרה לוי" מנומרות שגם כן מקפיצות את הלוק הכללי.

שמלה: נומה, שרשרת: דפנה מאור בלסקי, כפכפים: שרה לוי
ולוק אחרון:
מאוד חשקתי בג'קט ללא שרוולים, וסט מג'ינס וחברת "עונות" הגשימה לי את החלום. מבד טוב, הוסט הזה ישמש אותי בהרבה אאוטפיטים בעונות המעבר ובחרוף. ומידי פעם בימים יותר קרירים בקיץ.
והפעם טוטאל לוק "עונות" אפילו הרשיתי לעצמי מכנסיים 3/4 שהם בד"כ נגד כל חוקי הסטיילינג, אבל ניסיתי לעשות איזון ובסה"כ הרגליים שלי מתאימות למכנסיים באורך הזה.

טוטאל לוק: עונות, שרשרת: איתן

זהו...מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע הערות והארות וגם אשמח אם תעשו share לדף הבלוג בפייסבוק...מבטיחה לעדכן באירועים שווים, והגרלות מעניינות.

נשיקות...-:)))



יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

כיצד ללבוש טוניקה וטייץ ולהראות טרנדית

שלום חברים יקרים, האמת שקצת הזנחתי אתכם, כי אימא שלי הייתה מאושפזת בבית חולים והייתי הרבה אתה.
זה לא פשוט, אבל בכ"ז פה ושם הצטלמתי ויש לי כמה אאוטפיטים נחמדים לחלוק עמכם.

הראשון שאחלוק עמכם הוא של טוניקה במוטיבים אפריקאים של נטע אפרתי. נטע אפרתי היא מעצבת שגיליתי במקרה בסוכות האחרון. גיליתי את החנות שלה בשוק הפשפשים כאשר טיילתי שם. בדרך כלל היא מעצבת בגדים כ OS - מידה אחת וזה יכול להתאים למגוון מידות לפי מבנה הגוף. יש גם בגדים שהם מסומנים במידה תלוי בדגם. בכל מקרה ממליצה גם למי שעברה את המידה 44 לבקר בחנות ולקבל הפתעות. עכשיו יש מכירות סוף עונה ויש לה פריטים מסוימים ב 70 אחוז הנחה.

בשנתיים האחרונות אני די נמנעת מ"מדים של שמנות" טייץ וטוניקה. אבל בסופו של דבר אפשר למצוא פריטים איכותיים והסוד הוא ללבוש אותם נכון בשילוב אביזרים מתאימים. לא לתת לטוניקה להיות "שק" אלא קרובה יותר לקווי המתאר של הגוף, להקפיד על טייץ איכותי מבד טוב, טיפה עבה ומחמיא למידות הגוף.

טוניקה: נטע אפרתי, טייץ: H&O ׁ(ישן), שרשרת: שלי דהרי, נעליים: דניאלה להבי
במסגרת של "גילוי מחדש" של רשת "הגרה", רכשתי את השמלה המשמחת הזאת עם פרחים קטנטנים בגוונים צהבהבים.
כל-כך נשי בעיני. יש עכשיו מלא הנחות עד 70% הנחה ברשת.
שמלה: הגרה, נעליים: M&S, שרשרת: סטודיו 27 (בירושלים)
במסגרת הניסיונות שלי בשילובי הדפסים הפעם בחרתי את החצאית של דורין פרנקפורט לשלב עם חולצה של רונן חן בסגנון בוהו שיק, שילוב של פסים אלכסוניים עם פרחים הכל אפרפר עם קצת צהוב. אני אהבתי את התוצאה לא כל אחד התחבר לשילוב ההדפסים הזה.
לשיפוטכם:



עד כאן לעת עתה...
נשתמע עד הפעם הבאה, ואני מזכירה לכם שאפשר לכתוב לי בבלוג, בפייסבוק של הבלוג וגם לעקוב אחרי דרך האמייל והאינסטגרם: anettdk7