יום רביעי, 28 במרץ 2018

אז מה נלבש בחג?

התחזיות אומרות שערב החג יהיה קריר למדי וייתכן שאף גשום, אבל האמת שחיכיתי לגשם מחר והוא הגיח היום. מחר פשוט הטמפרטורות יורדות דרסטית, אז התחזיות לא תמיד מדייקות...

באים את מארחת או מתארחת לדעתי הכי חשוב שיהיה לך נוח. כן, אני יודעת שמגזיני האפנה באינטרנט מוצפים ברעיונות מה ללבוש לחג ואיך להתלבש. אז הנה חצי הגרוש שלי שמבוסס על ניסיון של מעל 20 שנות אירוח בחגים.
כן חברים וחברות יקרים, אני אוטוטו סוגרת את שנת ה-25 לנישואי, ואני חושבת שבעצם כמעט לא פספסתי אף חג (ראש השנה, פורים ולעתים גם שבועות משום מה). ארוחות החג היו אצלי. הורי אנשים מאוד חילוניים ולא מחוברים למסורת כלל לא באמת ישבו מסביב לשולחן בפסח וראש השנה. כאשר הייתי ממש קטנה מידי פעם התארחנו אצל חברים מסורתיים ואני רק זוכרת שכל הזמן עניין אותי מתי מגיעים לאוכל....ולא באמת לקרוא בהגדה. זכור לי פסח מסוים ואני בת 7 עומדת על במה במוזיאון ישראל בפני שר הקליטה ועוד כל מיני אנשים "מה נשתנה" לבשתי גרביוני רשת לבנים ושמלת מיני (חבל שלא סרקתי לכם את התמונה)

בכל מקרה כל חיי הבוגרים יותר נורא רציתי ארוחות חג מסורתיות וכאשר התחתנתי זה "התממש" ולא בקטנה אלא בקבע..משפחה מחיפה, מירושלים שולחן גדול הרבה אנשים..אני מבשלת, בעלי גם מצטרף מידי פעם ובעיקר אחראי על סידור מרהיב של השולחן, כי החוש האסתטי של מעצב התכשיטים הפרטי שלי הוא משהו משהו מאז ומתמיד.
עם השנים התעייפתי טיפה....השנה אנחנו בפורום הכי מצומצם שיש, אבי ניפטר השנה, אימי נסעה לאחותי באנגליה, המשפחה בחיפה יש להם משפחות מורחבות משלהם ואנחנו 4 + חמי וחמתי שיחיו...ולי זה עדיין חשוב. חשוב לי שהילדים שלי יזכרו שהיו להם סבים וסבתות ובחגים ישבנו ולו לזמן קצרצר ביחד...



שמלה: Junarose

שמלה: Charlotte Russeהוסף כיתוב





הכי נוח לאחר בשמלה מתנופפת שלא נצמדת לגוף, את מתרוצצת בין השולחן למטבח, אחר כך יושבת, אוכלים. קשה לי לחשוב על מכנסיים מחויטים וצמודים.
אופציה נוספת אם את באמת חובבת מכנסיים (כמוני) תלבשי משהו על גומי, בגזרה ישרה וחולצה אוורירית, שיפון, שיפון עם פרחים כל-כך רענן ומתאים לאביב. לדעתי אם את מארחת תימנעי מחולצה לבנה מידי, הכתמים יבוא במהרה ואחר כך זה סיפור לנקות אותם.
הנעליים, זה פרט חשוב...את מתרוצצת במטבח, אל תלבשי עקבים, רחמי על עצמך. החנויות מלאות בנעליים אפנתיות במינימום עקב של 2 ס"מ, יפים, בצבעי פסטל, מודפסים, פתוחים מאחורה וסגורים מקדימה.. יהיה נוח בכאלה. אבל אל תארחי בנעלי בית, בכ"ז זה חג.
תשקיעי באיפור, זה לא מכביד וזה כיף, ותרי על טבעות וצמידים, אבל שימי שרשרת סטייטמנט בולטת ויפה שתקשט את החולצה או השמלה.

תראי את החולצה הזאת שלבשתי היום היא יכולה בהחלט להיות מספיק חגיגית לאירוח פסח ומספיק נוחה גם כן.

ושרשרת סטייטמנט על הצוואר...
החולצה ממארקס אנד ספנסר שדרך אגב החלו משלוחים לארץ וחינם מ250 ש"ח ומעלה...קחו לתשומת לבכן.

אם את מתארחת זה כבר משהו אחר...את יכולה ללבוש עקבים נוחים (בכ"ז ערב עלול להיות ארוך), יכולה ללבוש שמלות יותר קרובות לגוף, אבל עדיין להשאיר מקום לאוכל.
יכולה ללבוש חצאית וחולצה וזה מאוד יפה יהיה, בתור מארחת מצאתי את עצמי שפחות נוח לי בחצאיות דווקא.

הנה לך כמה רעיונות מהרשת

חולצה וחצאית: ASOS

שמלה: Shein

שימי לב לטרנד הפרחים שתופס חדש באביב הקרוב.

הנה לך לוק מהסתיו האחרון שאני לבשתי והוא מאוד מתאים בשביל להתארח ומאוד אפנתי.



שמלה דקיקה מ H&M, ועליה עליונית מפרחים של מארקס אנד ספנסר.

לסיכום: אל תשכחי, חשוב שיהיה לך נוח ונעים, חשוב שתהיי מסודרת וצילומים המשפחתיים גם קצת מאופרת, אפילו בקטנה שיהיה למזכרת.

חג שמחה לכולם!!!

נשתמע לאחר פסח

💛💚💜



יום חמישי, 22 במרץ 2018

ניקיונות פסח!

תמיד בתקופה הזאת של השנה נראה לי שכל בית ישראל נימצא על טורים גבוהים של קניות אובססיביות לחג, תלושים לחג, ניקיונות פסח בבית, ביאור חמץ וכו' וכ'ו.. יש בזה משהו נורא אובססיבי בעיני ולעתים מאולץ.
המירוץ אחר בגדים חדשים לכל בני הבית כי "חייבים" ממש לא מקובל בעיני. פעם לפני עשור או 2 זה היה לי נורא חשוב להגיע לחג עם משהו חדש. היום אני הרבה פחות כפייתית בנושא.
אל תשכחו שכל המבצעים שיש בחנויות 20-30-40 אחוזי הנחה באים על מחירים של תחילת העונה. הרי הקולקציות בחנויות הן חדשות לגמרי של אביב, ורוב ההנחות המשמעותיות הן על בגדי חורף, כאשר על חולצה מקולקציה חדשה תשלמו סביב 220-250 ש"ח ועם הנחה היא תגיע לכיוון ה 200 ש"ח...והרי לא נקנה רק חולצה, נקנה עוד לפחות פריט אחד ונקנה לבעל ולילדים בקיצור פחות מ1000-1500 ש"ח לא תוציא משפחה ממוצעת בישראל על בגדי חג חדשים לכבוד פסח, כי זה אביב וזאת התחדשות וכי זה מה שפמפמו לנו כל השנים.

מה שכן, אני מאוד מתחברת לענייני ניקון, וכמו שמנקים את הבית וזורקים מה שלא מתאים ומה שישן, ככה גם בארון הפרטי שלנו. אני בטוחה שאם נעשה סדר פסח בארון ונעבור עליו "נגלה" פריטים ששכחנו, אולי אפילו עם טיקט עליהם שקנינו באובססיה ולא לבשנו.
ואם לא, בטח נימצא מציאות ובגדים נחמדים שמלא מלא זמן לא לבשנו ובהחלט יכולים להתאים לחג. אז קדימה - הסופ"ש הנוכחי ללא ספק מתאים לסדר פסח בארון ולא ריצה אובססיבית לכל הירידים שמציפים אותנו במייל, בפייסבוק ובאינסטוש. תאמינו לי שרוב הקניות שלנו רגשיות ולא MUST.

כמו בעבודה היומיומית שלי, כאשר אני עושה רכש של תווים, ספרים מוזיקליים ומבקשת מהמרצים שלי רשימות. אני מבקשת תמיד לחלק את הרשימות ל MUST ול"רשות". מה חובה ומה בגדר פינוק.

ככה בבגדים, אחרי שנעשה סדר נדע באמת מה חסר בארון. ומניסיוני הרבה פעמים פשוט חסר לנו בארון פריטים בסיסיים בגוונים בסיסיים שיכולים להתאים להרבה דברים שכבר קיימים בארון.

אז תראו איך אני משלבת פריט בסיס עם פריט טרנדי שכבר היה לי בארון.




חולצה: אסוס (ישנה בת שנתיים) והמשבצות ממש להיט עכשיו!
ג'קט: אלונה מירון משנה שעברה
מכנסיים: noemi plus, מלפני חודשיים יחסית חדשות.
שרשרת: איתן,
תיק: ניין וסט (בן 17 שנה)
זה לוק מצוין לעבודה, מתאים לאביב, החולצה עם שרוול קצר מבד יחסית עבה, כאשר חם מורידים את הג'קט וכאשר קר לובשים אותו.

לוק נוסף שיכול מאוד להתאים לחג בשילוב נעליים עם עקב הוא של שמלה של Queen size, שאפרופו מתארחת למעוניינות ביריד "שוות מתלבשות" בכפר סבא מחר ומחרתיים (23-24 למרץ)
הוספתי לה ג'קט צהוב משנה שעברה שמאוד אלגנטי ומאוד אביבי.

שמלה: Queen Size (מהחורף האחרון, למרות שהיא עם שרוול קצר ומתאימה יופי לאביב)
ג'קט: עונות משנה שעברה
נעליים: מקס מורטי (5-6 שנים בערך)

לוק אחרון ומאוד אביבי של פריטים שרכשתי לפני כ3 שבועות בקניון "ביג" באשדוד שהוא מאוד יפה ומלא חנויות שהן מתאימות למגוון מידות.
הנעליים היו במידה האחרונה ושלי (38!) בH&M, ב99 ש"ח!! והסגנון הזה מאוד אפנתי הולך להיות באביב קיץ הנוכחי. פתוח מאחורה ומקדימה סגור וטיפה מחודד
והחולצה של עונות הייתה על הסטנד ב 49 ש"ח. בצבע מקסים ואביבי. הנה לוק ב149 ש"ח כי שאר הפריטים ותיקים.


תראו כמה יפה השילוב בין כתום קוראל לכחול ששמתי בתכשיטים של "איתן"

מקווה שאהבתן את הבלוג....יש לנו עוד שבוע עד החג, מקווה עוד לכתוב ולאחל לכולן/ם חג שמח!!!
ומזכירה לכם אני כאן לשאלות, בפייסבוק, במסנג'ר ובאינסטגרם: Anettdk7@, חפשו אותי שם, אני מעלה לוקים יומיומיים בצילומים לפעמים אמנתויים.

שבת שלום!!!


יום רביעי, 7 במרץ 2018

על נעליים ונוחות

בואו נדבר על נעליים...
רוב הנשים שאני מכירה או הכרתי מאוד מאוד אוהבות נעליים בין אם הן ספורטיביות או אלגנטיות. יש גם מכורות.
אחותי היקרה חולת נעליים מובהקת. יש לה אוסף מרשים. ובואו נהיה דוגריות, יכול להיות שיש לנו בארון כמה עשרות טובות אם לא יותר של נעליים, אך בואו נהיה כנות, אנחנו בד"כ נועלות 2-3 זוגות קבועים והשאר לפי ההזדמנות ולמה אנחנו נועלות כמה זוגות קבועים? כי הן הכי נוחות לנו.
כאשר הייתי בגיל ביה"ס, צבא, אוניברסיטה בשנות ה-20 לחיי...לא הייתי יורדת מעקבים, 5 ס"מ ומעלה. לא אשכח את יום העצמאות הזה כאשר הייתי בת 19 והיה לי דייט חלומי עם בחור שחלמתי לצאת איתו (בגלל המראה היפה שלו, רק שלא יצא מזה כלום לבסוף) הסתובבתי איתו מ 9 בערב ועד 2 בלילה בערך בין חברים למדרחוב בן יהודה בירושלים ולא היה שם אספלט נוח אלא אבנים קטנות, הסתובבתי בנעלי עקב דק של 10 ס"מ בצבע אפור מוכסף ולא יודעת איך לא שברתי את הראש.. ולא נתקעתי בין האבנים הקטנות ברחוב בן יהודה..אני רק יודעת שכאשר הוא החזרי אותי הביתה הדבר הראשון שעשיתי עוד בכניסה זרקתי את הנעליים לצד ולא חושבת שאי פעם נעלתי אותן שנית.
ולא שלא נעלתי לאחר מכן עוד הרבה שנים עקבים למיניהם. כאשר נסעתי עם בעלי שהיה עוד רק "החבר" שלי לפאריס, נדדתי בכל פאריס עם נעלי סירה לא נוחות רק בשביל הסטייל ועם מעיל הניילון השחור..
עם הנשים, לידה, וללא ספק גם למשקל יש כאן משקל התחלתי להיות קצת סלחנית יותר כלפי הרגליים שלי.
יש לי וידוי: אני אוהבת נעליים, אבל לא אובססיבית ולא בכל מחיר.לא אוהבת "פילים לבנים" בארון שלי. אני רוצה נעליים מיוחדות עד כמה שאפשר, רוצה שיהיה להם עקב, אבל נוח, אך ורק נוח.
אני מאוד אוהבת מגפונים ונעלי אוקספורד נעלתי אותן גם לפני 20 שנה וגם עכשיו. הם מחמיאים לרגל שלי ומאוד נשיים.



הנעליים האלה של חברת צ'ארלס אנד קית מהסתיו האחרון מתאימות לעונות המעבר היטב, מאוד נוחות ועם עקב קטן.

היום יש מלא חברות שמייצרות נעליים נוחות וגם אפנתיות ולא "סבתאיות" ולא "דודתיות" נכון שלא כולן זולות, צריך לעקבו אחרי מחירי סוף עונה. אבל יש בהחלט חברות של נעליים נוחות כמו למשל : "פלייפוט" - חברת נעליים שהחלה את דרכה ביצירת נעליים לדיילות אוויר והן כידוע עובדות קשה מאוד וצריכות להראות היטב על עקבים נוחים בזמן טיסה.
הנה דוגמה לסנדל קיץ פלטפורמה, גבוה יחסית ומאוד נוח


חברה נוספת שעושה נעליים מאוד נוחות אבל במחירים הרבה פחות נוחים מאשר פליי פוט היא "לאפייט" מייבאת בעיקר מאיטליה נעליים נוחות להפליא עם עקבים או בלי עקבים. אני עוקבת אחרי האאוטלטים ולפני כמה עונות רכשתי למשל את הסנדלים הללו שהן נוחות ומחמיאות לרגל.


בחזרה לנעלי חורף, ניתן להזמין מהאינטרנט מ" Asos" למשל נעליים נוחות וטרנדיות במחירים ממש זולים ואם למישהי יש בעיות של נוחות כדאי להזמין מהקו של "wide fit" ואז בטוח יהיה לכן נוח.

האוקספורד האלה מהחורף אחרון מasos והן נוחות מאוד ועלו רק 25 לי"ש


מכיוון שאני אוהבת אוקספורדיות השקעתי בזוג לפני 3 שנים אצל מעצבת הנעליים דנית ירון. תראו איזה עיצוב וזה קלסי לכמה שנים טובות. הנעל נוח למרות עקב ה 5 ס"מ


בשנים האחרונות מאוד אפנתיות נעליים מוכספות ומוזהבות, בסניקרס, במגפונים, באוקספורדיות.
אני תמיד הייתי נגד סניקרס, בשנתיים האחרונות למדתי לאהוב אותן ולשלב אותן באאוטפיטים יומיים.
הנה מ ASOS משנה שעברה זולות ונוחות

והנה כאלה שרכשתי אותן בכמה גרושים מיד שנייה מסטייליסטית. מגפונים מוזהבים, למזלי היו קטנות לה וטיפה גדולות עלי אבל הסתדרתי.


היום יום האישה הבינלאומי, ואחד הדברים שאני יכולה להביא כתובנה שלי, לא צריך להיות קורבן אופנה ויופי ולסבול על עקבים נוחים וגבוהים. היום יש מלא אופציות לנעליים נוחות, גם עם עקבים, גם במחירים נוחים ואפנתיות וטרנדיות. ולא חייבים לשבור את הראש בעמידה של 10 שעות על נעליים עם עקב דק ולא נוח.

לטובת בנות ששואלות אז היכן לקנות נוח ויפה (ואני לא מדור פרסומי, הכל מניסיוני בלבד)

פלייפוט
ליידי קומפורט (יש דגמים טרנדיים ויש גם קצת "דודתי"😖)
נעלי "בינגו"
לאפייט
פאולה
האש פאפיז
ASOS
קלארקס
לפעמים ניין וסט
זה בשלוף...ברור שיש עוד שלא זכרתי

מאחלת לכולן יום אישה שמח והרבה דברים טובים לסופ"ש

❤💚💛







יום חמישי, 22 בפברואר 2018

להראות ב"קלאסה"

שלום לכם,

אני כל הזמן כותבת לכם על ניצול מקסימלי של הארון ועל אסתטיקה. ומאוד חשוב לי העניין הזה של אסתטיקה וקלאסה...תמיד אני אומרת שחשוב מאוד להתלבש יפה ולא משנה אם זה יקר. החכמה היא לדעת לא להתפטות לקניות ספונטניות ואובססיביות בסוף עונה שיש מלא מבצעים אלא לדעת לשלוף את הפריטים שיהיו אפנתיים, קלסיים ו"על זמניים" בשביל לשלב אותם עם פריטים אחרים במלתחה שלנו. לדעתי עדיף לקנות בעונה פריט יותר יקר שייגע להשתלב עם חולצה פשוטה מ"פריימארק" (למשל). האלגנטיות, "הקלאסה" לא חייבים לבוא עם מחיר יקר של בגדים.
אני מעדיפה תמיד להשקיע יותר בזוג מכנסיים, ג'קט, וחולצה ורסטילית (שמתאימה למגוון שילובים) מאשר בשמלה אחת יקרה. כי שילובים עם שמלה הרבה יותר מגבילים מאשר שילובים בין חולצה לחצאית/למכנסיים שאפשר לשחק איתם.

הנה לכם כמה דוגמאות כאלה.
הראשונה היא מכנסיים בצבע בורדו, מי שעוקבת אחרי בבלוג יודעת שאני המלצתי בעבר על קנייה של מכנסיים בצבע בורדו, מכיוון שהם צבע בעצם נייטרלי שניתן לשלב עמו מלא צבעים שונים.
הפםע הלכתי על שילוב קלאסי של בורדו ומנומר.
שימו לב שכל הפריטים שלי ישנים ואתם כבר ראיתם אותם עלי, אך בוריאציות אחרות. נגיעות מנומרות עם בורדו זה "קלאסי" לגמרי ומאוד מקובל בסצינת סטריט סטייל שאני מתחברת אליו הרבה לאחרונה.

עשיתי כאן קולאז' מפורט ביותר
חולצה: שרה לוי
מכנסיים: נעמי פלוס
נעליים: פליי פוט
תיק: מאנגליה (מתנה מאחותי)
ג'קט: Franck Walder
שרשרת: איתן

תשימו ❤ שאני עושה הרבה פעמים בתמונות קלוז אפ לאיפור. מאוד חשוב לי להעביר מסר, שלא מספיק שתתלבשו יפה/טרנדי/אפנתי, חשוב מאוד לשדר טיפוח אישי. טיפוח פנים שהן כרטיס הביקור שלנו מאוד מאוד חשוב. ואיפור תמיד משלים את הסטייל ויוצר את הקלאסה. אני משתדלת תמיד שהליפסטיק שלי באווירת הצבעים של הבגדים. אם הצבע הדומיננטי כאן בתמונות הוא בורדו אז אלך על גוונים של בורדו וחציל. ואם שמתי צעיף אדום (כמו בתמונה הבאה) אז הליפסטיק יהיה אדום או ורדו פוקסיה חזק.

כאן, המוטיב הוא שילובים בין אפור לאדום על גווניו, שילוב שאני מאוד מחבבת שבטח שמתן לב.
החולצה: H&M 
מכנסי ג'ינס ותיקות ומאוד שימושיות של "עונות"
מגפונים חומים לשבירת האפור/אדום והוספת צבע שלישי של Nine west
ושרשרת חומה ותיקה מאיזה בוטיק שניסגר כבר. המשקפיים האדומים מקפיצים את הלוק גם כן


עוד דוגמה ללוק ורסטילי הוא שימוש בחצאית ותיקה בגוונים ירוקים ומשחק עם שרשרת בגוונים ירוקים חומים על רקע אפור.
בדיוק ציינתי השבוע שהצבע האפור הוא רקע נהדר ליצירת לוקים צבעוניים והוא כמו בד קנבס של צייר שעליו באים צבעים שונים. התמונה ברקע מאחורי בהחלט מדגימה ומשתלבת בלוק הכללי.


חצאית: Debenhems
סריג: עדי שדה (ישן גם כן)
שרשרת: איתן

מקווה שאהבתן את משחקי השילובים וקיבלתן רעיונות מגוונים. ועוד משהו...כל הפריטים ותיקים ואם אני מורידה את התכשיטים, אף לוק לא עולה על 300 ש"ח, חלקם הגדול סביב ה-200.

סופ"ש נעים לכולם!!!

💚💗💛

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

סגנונות לבוש

בואו נדבר קצת על סגנון לבוש.
הרבה פעמים אנחנו נשאלים בכל מיני מקומות, שאלונים ובכלל מה סגנון הלבוש שלך? פעם סגנונות הלבוש נחלקו לספורט, ספורט-אלגנט, אלגנטי, בוהמייני-אלגנטי...תאמינו לי שאין לי מושג מה זה כל המושגים המיושנים האלה ונראה לי שעד היום לא ממש הבנתי אותם.
מה שכן, היום יש הגדרות אחרות, כמו סגנון רומנטי, בוהו שיק (בוהמייני), דרמטי, קוז'ואלי, קלסי, אלגנטי.
ויש גם סגנון אקלקטי שמשלב מכאן ומכאן. קשה להכניס אנשים להגדרות של סגנון אחד, ללא ספק שרבות מאיתנו מתחברות לכמה סגנונות. למשל מישהי שאוהבת  להתלבש ביום יום מאוד סולידי,חליפות, חצאיות עפרון מכנסיים מחויטים וג'קטים תרצה בערב להתלבש בצבעים דרמטיים חזקים, עם איפור בולט ותכשיטים גדולים.
אני חושבת שאני עצמי לוקחת קצת מכל דבר. והגעתי למסקנה שהכי מדבר אלי לאחרונה זה סגנון ה"אורבאני", שזה כאילו סגנון עירוני כזה של מכנסיים קרובים לגוף, ג'קטים, ג'ינסים, קצת אוברסייז בחלק העליון. גזרות פשוטות ונוחות, נעלי אוקספורד, מגפונים. סגנון כאילו פשוט ולא מתאמץ קצת נונשלנטי כזה.כאילו לא מתאמץ אבל עם קריצה לסגנון אפילו טיפה אלגנטי פה ושם. ואני אישית אוהבת לתבל בצעיפים ותכשיטים בסגנון של יותר בוהו שיק, מה שנותן ללוק הכללי קריצה.
אז איך עושים את זה במידה גדולה? אז הנה לכם התשובות, ואני בטוחה שלא רק מידות גדולות יכולות להתחבר ללבוש הזה.


אז כאן, יש מכנסיים משובצים, חולצה לבנה ועליה סוודר גדולה, צר עם אוברסייז לשם איזון, נעלי אוקספורד. לבוש שמתאים לעבודה בהחלט וגם לבילוי אחה"צ בבית קפה.
מכנסיים: ג'אמפ
סוודר: Debenhems (ישן 3 שנים)
חולצה לבנה גברית מכופתרת: ASOS
שרשרת ועגילים: איתן תכשיטים

דוגמה נוספת:

כאן יש ממש הומאז' לסגנון של סטריט סטייל, סגנון שמתאים לעבודה, גם משרדית וגם יותר חופשית.
שימוש במכנסיים בצבע כאמל מאוד שימושי במלתחה. מתאים להמון צבעים, כי הצבע ניטרלי וניתן לשילובים שונים, בשבועות הבאים אראה לכם שילובים נוספים עם הכאמל.
מכסניים: נעמי פלוס
חולצה: עתיקה ביותר מצרפת, טריקו משודרג עם ויסקוזה
ג'קט: Franck Wlader (ישן מגרמניה, מעצב שמעצב למידות גדולות ונימכר בבתי כלבו שם)
מגפונים: דניאלה להבי מלפני 3 עונות
תיק: מתנה מאנגליה של Fiorelli

נקנח בלוק בהיר חורפי, אפשר ללבוש לבן בחורף זוכרים? שילובים על רקע בהיר של ירוקים למיניהם יוצר לוק אורבני קצת רומנטי וקצת בוהו שיק. אז מה יש לנו? בעצם לוק אקלקטי שמערב כמה סגנונות.


מכנסיים וחולצה: נעמי פלוס
צעיף: סיגל ויזל קצת אחרת
שרשרת: שלי דהרי

אז בעצם מה אני באה להוכיח בפוסט הזה, שאפשר בלוק אחד גם לשלב מספר סגנונות וככה את יוצרת את "האני" שלך בסגנון הלבוש. לא חייבים להתקבע על משהו אחד.
ושימו לב שכל הלוקים על בסיס מכנסיים....מה זה אומר עלי? אתם כבר יודעים שבתוך תוכי מעדיפה מכנסיים.
ועוד...אפשר להתלבש גם בסגנון מחויט יותר במידה גדולה ומידה גדולה במבנה תפוחי (כמוני)😉

יום חמישי, 1 בפברואר 2018

נוברת במעמקי הארון

שלום לכם,
מקווה שאתם בקו הבריאות, כי אני הייתי קצת חולה עם דלקת חריפה בגיד בכתף ואחר כך בשפעת אז לא ממש היה לי כח לכתוב בקושי הספקתי משהו. מה שכן מידי פעם התלבשתי גם ללכת לעבודה אחרי שבוע של מחלה.
מי שעוקבת אחרי יודעת שאני דוגלת בניצול מקסימלי של הארון ולא לבישה חד פעמית של פריט וזהו. כל מה שניכנס לי לארון לפני שאני קונה אותו אני חושבת עם מה הוא יילך לי מהפריטים שיש לי כבר. אני מנסה כל הזמן שילובים חדשים ושונים. הרבה אנשים בסביבתי וכולל משפחה חושבים שאני כל הזמן מבזבזת כסף אני אומרת שנאי עושה רק שילובים חדשים כל הזמן. בזמני הפנוי הדי דל אני אוהבת להסתכל באפליקציות PINTEREST וגם ב POLYVORE וכמובן גם באינסטגרם לקבל השראה.

אחת הדוגמאות לניצול פריטים בארון זה ג'קט הבומבר הזה שרכשתי השנה. יש לי חיבה לבומבר ולא פשוט למצוא יפים וטרנדיים במידה גדולה ולטעם שלי לפחות בארץ.
בומבר הוא ג'קט שבד"כ על ריצ'ראץ' מושפע מבגדי ספורט אבל יכול להיות אלגנטי. בד"כ קצר ויש דגמים ארוכים שלו.
שלי הוא של אופנת "ען-דן" שעשיתי לפני כשנתיים סקירה עליהם כאן בבלוג למי שזוכרת.
הבומבר הוא מקטיפה, ככה שזה טרנד כפול, גם בומבר וגם קטיפה שהיא חזקה מאוד העונה ונימצאת בשמלות, תיקים, טייצים, חצאיות. אפרופו טרנד הקטיפה, תאמצו אותו בקטנה. לא צריך כל הארון להיות קטיפה. טרנדים חולפים מהעולם אחרי עונה או 2.

חולצה: is about, בומבר: ען-דן

שמלה: אלמביקה, שרשרת: איתן

יש לכן כאן דוגמה לניצול של הבומבר על 2 אאוטפיטים שונים.
הראשון: מעל חולצה מודפסת בגוון ורוד של IS ABOUT, חצאית ישנה נושנה מאיזה חנות בצומת שילת, מגפונים והבומבר עם שרשרת.
הלוק השני: מעל שמלה משנה שעברה של "אלמביקה" בגוון זית והוספתי נקודות צהובות מוזהבות בשרשרת.


לשם איזון, הנה לוק במכנסיים או טייצים צמודים של H&M, ומעליהם סריג אוברסייז של קרנית...מחירו בסוף עונה 59.90, ונשאר רק במידה כזאת גדולה. אבל לא יכולתי לוותר עליו בגלל הבד הנינוח וגלם הידיעה שאני אחרוש עליו מהבוקר עד הערב בסופ"שים בטיולים ובסידורים.

סריג: קרנית, טייץ: H&M' ,מגפונים: אסוס (ישנים)

שרשרת: איתן
ולסיום, לוק אדמדם שבו אני מנצלת את הפריטים בארוני עד תום. סריג ישן של גולף, וג'קט משנה שעברה של אלונה מירון, מכנסיים של ג'אמפ שרכשתי בנקודות שיש לי ב"עונות" (כיף שאחותי ואימא שלי קונות שם) ונעליים של עדי כלאב מתערוכת נעליים לפני שנתיים.
שיהיה לכם ולי סופ"ש ניפלא ומלא חיים כמו הלוק האדמדם והצבעוני שלי.





יום חמישי, 11 בינואר 2018

סיכום שנתי שלי

שלום לכם,
כאשר אתה מסתובב בפורומים שונים של אופנה באינטרנט יש כל הזמן תחושה שמסכמים שנה, מתחילים שנה, יש תובנות שונות.
באחת הקבוצות עלו כמה שאלות בקשר לתובנות בתחומי האופנה (והרי באופנה עסקינן בעיקר), מבחינה אישית, מה העזנו ללבוש, איך השתחררנו מכל מיני מחסומים וכד'..

טוב, האמת שמבחינתי שינויים מבחינת הלבוש הם מינוריים. אני חושבת שאני נמצאת כבר בגיל כזה שאני איכשהו מגובשת מבחינת הטעם שלי שמתפתח עם האופנה המשתנה. מה שטוב לי בטרנדים לוקחת ומה שלא ממשיכה הלאה. נניח אם באופנה בשנתיים האחרונות מאוד אפנתי סרבל, אז אני איכשהו כבר לא מתחברת לזה בכלל. לבשתי את זה בשנות ה-20 לחיי ואני חושבת שמיציתי. ולא חושבת שבכל מחיר צריך ללבוש טרנד אפנתי בגלל שהוא אפנתי.
אני תמיד כותבת בפוסטים שלי שהכי חשוב לי זה האסתטיקה וההרמוניה הכללית. כן, אני בהחלט לא רוצה להראות מגוחכת וליצנית ועם זאת חשובה לי האופנה.
אז בגדול אני רק חידדתי את התובנה הזאת השנה.
אני לובשת השנה הרבה יותר שמלות וחצאיות מאשר מקודם, זה בהחלט שינויי אצלי, הכי בעולם אני אוהבת מכנסיים אבל לא מוצאת כבר כאלה שבאמת אהובים עלי, רק קצת.  פעם אהבתי מאוד מכנסיים מתרחבים נניח של המותג אלמביקה, עכשיו אני די פחות מתחברת, מחפשת קרוב לגוף אם כי לא יותר מידי.

הצילומים הפעם הם בעניין חצאיות בעיקר.



במקרה הזה חצאית משגעת שבסיבוב מקרי בקניון מצאתי במחיר מופקע ב 59.90 ש"ח בלורד קיטש. אחרונה חביבה ושגם המידה הייתה טובה לי. (מידה 3)
החצאית בגזרת A ומאוד ורסטילית מתאימה ליום ולערב עם עקבים גבוהים וטופ אלגנטי. אני השמשתי אותה ליום יום עם חולצה אפורה ותיקה של אלונה מירון. אני אוהבת לנצל את הארון שלי, לא אוהבת לקנות פריט וללבוש אותו פעם אחת וזהו לסמן וי. הבגדים בארון נועדו ללבוש ולכן מיקס אנד מאטץ' של חדש וישן הכי הכי אצלי. או סתם פריטים ותיקים בשילובים חדשים. זאת בעיני הבנה אמיתית של תכולת הארון. ולא לבוש חד פעמי של בגד וזהו.

חולצה: אלונה מירון, חצאית: לורד קיטש, שרשרת: איתן, נעליי: אסוס
דרך אגב גם הג'קט בבורדו של אלונה מירון משנה שעברה מאוד נוח ומתאים להמון בגדים.

לוק אחר עם חצאית, זה לוק מאוד אלגנטי שמתאים לעבודה למשהו רשמי יותר ומתאים גם לערב אם מחליפים נעליים ליותר אלגנטיות או מגפיים גבוהים.
מדובר בחצאית דמוי עור שאצלי בארון כבר עונה שלישית ולא נוצלה מספיק, הוספתי לה סריג אפור. בואו תראו את התוצאה, אני יכולה להגיד שברשת מאוד אהבו אותה.

חולצה: אריסטו שמט, חצאית: עונות, שרשרת: חן אסולין, נעליים: בינגו, תיק: ניין וסט יד 2

ואסיים עם שמלה שלבשתי לסילבסטר אצל חברים. שמלה של ניו לוק מ"אסוס" אצרף לכם לינק תחת התמונה. הוספתי לה גרביונים נוחים של levante מהמשביר ונעלי עקב קטיפה 7 ס"מ של ECCO, ישנות בנות 5 שנים לפחות

שמלה: ניו לוק לאסוס, תיק: סיגלית וונש, שרשרת: שלי דהרי

אפרופו אחת התובנות שלי השנה, לא לנעול עקבים של 7 ס"מ בכל מחיר. ובכלל ללכת על נעליים נוחות יותר לא להתפשר על יופי ואסתטיקה שלהן אבל לא חייבים כל היום להתרוצץ על עקבים גבוהים.

מקווה שאהבתם, שיהיה סופ"ש חמים ונעים💚

יום רביעי, 3 בינואר 2018

אורחת בבלוג - מעצבת התכשיטים, ניצן ביין

שלום לכם,

כיוון שפתחתי פינה חדשה בבלוג של אירוח אנשים מפעם לפעם הנוגעים לתחומי האפנה והסטייל, אז הפעם מארחת את ניצן ביין.
ניצן - עיצוב תכשיטים וסדנאות.
גילוי נאות - הכרתי את ניצן בגילגולה הקודם בתור המורה והמחנכת של אחד מילדי והתרשמתי רבות מכישורי הסטייל שלה. ככה שלא באמת הופתעתי שעזבה את ההוראה ועברה לעיצוב תכשיטים.





את עולם החרוזים והתכשיטנות ניצן גילתה עוד בילדותה כאשר השתתפה בחוג תכשיטנות וכבר מאז התאהבה בתחום החרוזים ושילובי הצבעים ביניהם. בתקופת הצבא התחילה ליצור תכשיטים באופן מקצועי ולאחר שהתחילה ללמוד הפסיקה את עשיית התכשיטים.
בשנתיים האחרונות הייתה מורה ואחרי שהרגישה חוסר סיפוק מקצועי בתחום החליטה ללכת בעקבות הלב ולעשות רק מה שהיא אוהבת באמת, לעצב תכשיטים.

שמתי לב לאחרונה שהרבה נשים עוזבות תחומי עבודה "שגרתיים" והכנסה בטוחה ועוברות ליצור, ולהתעסק בתחומי יצירה ויוצאות לדרך עצמאית. נקודה מאוד מעניינת, וזה לא תמיד קורה "באמצע" החיים, אלא גם בשלבים יותר מוקדמים וצעירים. נקודה מעניינת למחשבה.

בהתחלה ניצן הכינה כמה דגמים בודדים וייחודיים לשדרוג ההופעה החיצונית ולאט לאט החלה לעשות סדנאות ליצירת תכשיטים בכל הארץ לנשים שרוצות ללמוד לעשות לבד שרשראות ותכשיטים בשביל לשדרג את הופעתן ולפרגן לעצמן חוויה מהנה ויצירתית.



התכשיטים של ניצן מיוצרים משלל חומרים ואת ההשראה היא מקבלת בעיקר מהטבע, מצבעים שונים, מבגדים שהיא לובשת ומנשים שהיא רואה הרבה בקבוצות אפנה שונות שמהוות בשבילה השראה.
התכשיטים תמיד משתנים ומגוונים בהתאם לעונה, לדרישה ולסטייל המתחלף.

ניצן אוהבת צבעוניות וייחודיות ומאמינה שתכשיט יפה יכול  להקפיץ כל לוק פשוט להופעה שהיא "וואו".
ליין התכשיטים של ניצן מופנה לנשים צעירות עד בוגרות שאוהבות סטייל, צבעוניות ונוכחות והמחירים נגשים לכל כיס.



מהתרשמותי האישית אהבתי את השימוש בחומרים הטבעיים ואת הצבעוניות העליזה של השרשראות.

ניתן ליצור קשר עם ניצן דרך הפייסבוק - ניצן=עיצוב תכשיטים וסדנאות.

אני מאחלת לניצן המשך דרך פורה, הרבה יצירה ויום הולדת שמח!!!!❤💛💜

נשתמע בפעם הבאה, ביייי