יום רביעי, 7 במרץ 2018

על נעליים ונוחות

בואו נדבר על נעליים...
רוב הנשים שאני מכירה או הכרתי מאוד מאוד אוהבות נעליים בין אם הן ספורטיביות או אלגנטיות. יש גם מכורות.
אחותי היקרה חולת נעליים מובהקת. יש לה אוסף מרשים. ובואו נהיה דוגריות, יכול להיות שיש לנו בארון כמה עשרות טובות אם לא יותר של נעליים, אך בואו נהיה כנות, אנחנו בד"כ נועלות 2-3 זוגות קבועים והשאר לפי ההזדמנות ולמה אנחנו נועלות כמה זוגות קבועים? כי הן הכי נוחות לנו.
כאשר הייתי בגיל ביה"ס, צבא, אוניברסיטה בשנות ה-20 לחיי...לא הייתי יורדת מעקבים, 5 ס"מ ומעלה. לא אשכח את יום העצמאות הזה כאשר הייתי בת 19 והיה לי דייט חלומי עם בחור שחלמתי לצאת איתו (בגלל המראה היפה שלו, רק שלא יצא מזה כלום לבסוף) הסתובבתי איתו מ 9 בערב ועד 2 בלילה בערך בין חברים למדרחוב בן יהודה בירושלים ולא היה שם אספלט נוח אלא אבנים קטנות, הסתובבתי בנעלי עקב דק של 10 ס"מ בצבע אפור מוכסף ולא יודעת איך לא שברתי את הראש.. ולא נתקעתי בין האבנים הקטנות ברחוב בן יהודה..אני רק יודעת שכאשר הוא החזרי אותי הביתה הדבר הראשון שעשיתי עוד בכניסה זרקתי את הנעליים לצד ולא חושבת שאי פעם נעלתי אותן שנית.
ולא שלא נעלתי לאחר מכן עוד הרבה שנים עקבים למיניהם. כאשר נסעתי עם בעלי שהיה עוד רק "החבר" שלי לפאריס, נדדתי בכל פאריס עם נעלי סירה לא נוחות רק בשביל הסטייל ועם מעיל הניילון השחור..
עם הנשים, לידה, וללא ספק גם למשקל יש כאן משקל התחלתי להיות קצת סלחנית יותר כלפי הרגליים שלי.
יש לי וידוי: אני אוהבת נעליים, אבל לא אובססיבית ולא בכל מחיר.לא אוהבת "פילים לבנים" בארון שלי. אני רוצה נעליים מיוחדות עד כמה שאפשר, רוצה שיהיה להם עקב, אבל נוח, אך ורק נוח.
אני מאוד אוהבת מגפונים ונעלי אוקספורד נעלתי אותן גם לפני 20 שנה וגם עכשיו. הם מחמיאים לרגל שלי ומאוד נשיים.



הנעליים האלה של חברת צ'ארלס אנד קית מהסתיו האחרון מתאימות לעונות המעבר היטב, מאוד נוחות ועם עקב קטן.

היום יש מלא חברות שמייצרות נעליים נוחות וגם אפנתיות ולא "סבתאיות" ולא "דודתיות" נכון שלא כולן זולות, צריך לעקבו אחרי מחירי סוף עונה. אבל יש בהחלט חברות של נעליים נוחות כמו למשל : "פלייפוט" - חברת נעליים שהחלה את דרכה ביצירת נעליים לדיילות אוויר והן כידוע עובדות קשה מאוד וצריכות להראות היטב על עקבים נוחים בזמן טיסה.
הנה דוגמה לסנדל קיץ פלטפורמה, גבוה יחסית ומאוד נוח


חברה נוספת שעושה נעליים מאוד נוחות אבל במחירים הרבה פחות נוחים מאשר פליי פוט היא "לאפייט" מייבאת בעיקר מאיטליה נעליים נוחות להפליא עם עקבים או בלי עקבים. אני עוקבת אחרי האאוטלטים ולפני כמה עונות רכשתי למשל את הסנדלים הללו שהן נוחות ומחמיאות לרגל.


בחזרה לנעלי חורף, ניתן להזמין מהאינטרנט מ" Asos" למשל נעליים נוחות וטרנדיות במחירים ממש זולים ואם למישהי יש בעיות של נוחות כדאי להזמין מהקו של "wide fit" ואז בטוח יהיה לכן נוח.

האוקספורד האלה מהחורף אחרון מasos והן נוחות מאוד ועלו רק 25 לי"ש


מכיוון שאני אוהבת אוקספורדיות השקעתי בזוג לפני 3 שנים אצל מעצבת הנעליים דנית ירון. תראו איזה עיצוב וזה קלסי לכמה שנים טובות. הנעל נוח למרות עקב ה 5 ס"מ


בשנים האחרונות מאוד אפנתיות נעליים מוכספות ומוזהבות, בסניקרס, במגפונים, באוקספורדיות.
אני תמיד הייתי נגד סניקרס, בשנתיים האחרונות למדתי לאהוב אותן ולשלב אותן באאוטפיטים יומיים.
הנה מ ASOS משנה שעברה זולות ונוחות

והנה כאלה שרכשתי אותן בכמה גרושים מיד שנייה מסטייליסטית. מגפונים מוזהבים, למזלי היו קטנות לה וטיפה גדולות עלי אבל הסתדרתי.


היום יום האישה הבינלאומי, ואחד הדברים שאני יכולה להביא כתובנה שלי, לא צריך להיות קורבן אופנה ויופי ולסבול על עקבים נוחים וגבוהים. היום יש מלא אופציות לנעליים נוחות, גם עם עקבים, גם במחירים נוחים ואפנתיות וטרנדיות. ולא חייבים לשבור את הראש בעמידה של 10 שעות על נעליים עם עקב דק ולא נוח.

לטובת בנות ששואלות אז היכן לקנות נוח ויפה (ואני לא מדור פרסומי, הכל מניסיוני בלבד)

פלייפוט
ליידי קומפורט (יש דגמים טרנדיים ויש גם קצת "דודתי"😖)
נעלי "בינגו"
לאפייט
פאולה
האש פאפיז
ASOS
קלארקס
לפעמים ניין וסט
זה בשלוף...ברור שיש עוד שלא זכרתי

מאחלת לכולן יום אישה שמח והרבה דברים טובים לסופ"ש

❤💚💛







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה