יום חמישי, 22 במרץ 2018

ניקיונות פסח!

תמיד בתקופה הזאת של השנה נראה לי שכל בית ישראל נימצא על טורים גבוהים של קניות אובססיביות לחג, תלושים לחג, ניקיונות פסח בבית, ביאור חמץ וכו' וכ'ו.. יש בזה משהו נורא אובססיבי בעיני ולעתים מאולץ.
המירוץ אחר בגדים חדשים לכל בני הבית כי "חייבים" ממש לא מקובל בעיני. פעם לפני עשור או 2 זה היה לי נורא חשוב להגיע לחג עם משהו חדש. היום אני הרבה פחות כפייתית בנושא.
אל תשכחו שכל המבצעים שיש בחנויות 20-30-40 אחוזי הנחה באים על מחירים של תחילת העונה. הרי הקולקציות בחנויות הן חדשות לגמרי של אביב, ורוב ההנחות המשמעותיות הן על בגדי חורף, כאשר על חולצה מקולקציה חדשה תשלמו סביב 220-250 ש"ח ועם הנחה היא תגיע לכיוון ה 200 ש"ח...והרי לא נקנה רק חולצה, נקנה עוד לפחות פריט אחד ונקנה לבעל ולילדים בקיצור פחות מ1000-1500 ש"ח לא תוציא משפחה ממוצעת בישראל על בגדי חג חדשים לכבוד פסח, כי זה אביב וזאת התחדשות וכי זה מה שפמפמו לנו כל השנים.

מה שכן, אני מאוד מתחברת לענייני ניקון, וכמו שמנקים את הבית וזורקים מה שלא מתאים ומה שישן, ככה גם בארון הפרטי שלנו. אני בטוחה שאם נעשה סדר פסח בארון ונעבור עליו "נגלה" פריטים ששכחנו, אולי אפילו עם טיקט עליהם שקנינו באובססיה ולא לבשנו.
ואם לא, בטח נימצא מציאות ובגדים נחמדים שמלא מלא זמן לא לבשנו ובהחלט יכולים להתאים לחג. אז קדימה - הסופ"ש הנוכחי ללא ספק מתאים לסדר פסח בארון ולא ריצה אובססיבית לכל הירידים שמציפים אותנו במייל, בפייסבוק ובאינסטוש. תאמינו לי שרוב הקניות שלנו רגשיות ולא MUST.

כמו בעבודה היומיומית שלי, כאשר אני עושה רכש של תווים, ספרים מוזיקליים ומבקשת מהמרצים שלי רשימות. אני מבקשת תמיד לחלק את הרשימות ל MUST ול"רשות". מה חובה ומה בגדר פינוק.

ככה בבגדים, אחרי שנעשה סדר נדע באמת מה חסר בארון. ומניסיוני הרבה פעמים פשוט חסר לנו בארון פריטים בסיסיים בגוונים בסיסיים שיכולים להתאים להרבה דברים שכבר קיימים בארון.

אז תראו איך אני משלבת פריט בסיס עם פריט טרנדי שכבר היה לי בארון.




חולצה: אסוס (ישנה בת שנתיים) והמשבצות ממש להיט עכשיו!
ג'קט: אלונה מירון משנה שעברה
מכנסיים: noemi plus, מלפני חודשיים יחסית חדשות.
שרשרת: איתן,
תיק: ניין וסט (בן 17 שנה)
זה לוק מצוין לעבודה, מתאים לאביב, החולצה עם שרוול קצר מבד יחסית עבה, כאשר חם מורידים את הג'קט וכאשר קר לובשים אותו.

לוק נוסף שיכול מאוד להתאים לחג בשילוב נעליים עם עקב הוא של שמלה של Queen size, שאפרופו מתארחת למעוניינות ביריד "שוות מתלבשות" בכפר סבא מחר ומחרתיים (23-24 למרץ)
הוספתי לה ג'קט צהוב משנה שעברה שמאוד אלגנטי ומאוד אביבי.

שמלה: Queen Size (מהחורף האחרון, למרות שהיא עם שרוול קצר ומתאימה יופי לאביב)
ג'קט: עונות משנה שעברה
נעליים: מקס מורטי (5-6 שנים בערך)

לוק אחרון ומאוד אביבי של פריטים שרכשתי לפני כ3 שבועות בקניון "ביג" באשדוד שהוא מאוד יפה ומלא חנויות שהן מתאימות למגוון מידות.
הנעליים היו במידה האחרונה ושלי (38!) בH&M, ב99 ש"ח!! והסגנון הזה מאוד אפנתי הולך להיות באביב קיץ הנוכחי. פתוח מאחורה ומקדימה סגור וטיפה מחודד
והחולצה של עונות הייתה על הסטנד ב 49 ש"ח. בצבע מקסים ואביבי. הנה לוק ב149 ש"ח כי שאר הפריטים ותיקים.


תראו כמה יפה השילוב בין כתום קוראל לכחול ששמתי בתכשיטים של "איתן"

מקווה שאהבתן את הבלוג....יש לנו עוד שבוע עד החג, מקווה עוד לכתוב ולאחל לכולן/ם חג שמח!!!
ומזכירה לכם אני כאן לשאלות, בפייסבוק, במסנג'ר ובאינסטגרם: Anettdk7@, חפשו אותי שם, אני מעלה לוקים יומיומיים בצילומים לפעמים אמנתויים.

שבת שלום!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה