יום רביעי, 17 בפברואר 2021

במוד מלנכולי-רומנטי

 שלום לכם,

החורף השרה עלי מצב רוח מלנכולי-רומנטי קצת...ואיך אני יודעת את זה? לפי הבגדים והשילובים שאני בוחרת ללבוש. אולי זה הוולנטיין דיי שהיה ביום ראשון האחרון ואולי זה מה שנקרא "דכדוך חורף" ובשביל קצת לעשות מצב רוח, הבגדים הרבה פעמים נראים קצת בהירים, עם הרבה ורוד ואדום, פרחים ופריטים בהירים. מי שעוכב אחרי ביום יום בקבוצות אופנה, בפייסבוק או באינסטגרם יכול לחשוב שיש לי טונה של בגדים. לא פעם אני כתבתי על זה, שלמעשה הסוד הוא בשילובים. לשלב את אותם הבגדים אבל כל פעם בשילוב אחר. והרבה בגדים שמופיעים בפוסטים שלי הם ותיקים מאוד, רק שהם מוצלחים ואני שומרת עליהם. מודה ומתוודה שיש לי בהחלט מספיק נעליים בשביל לגוון כל פעם. אבל כמו רובנו (אני בטוחה) נצמדת לזוגות קבועים מידי פעם. ולכן אחד האתגרים שעשיתי בשבועות האחרונים בקבוצת האופנה שאני מנהלת, פורום אופנה מלאה וסטייל, היה שילוב של סניקרס בלבוש היומיומי. 

הסניקרס הוא מזמן כבר לא "רק " נעל התעמלות. זה פריט טרנדי וחובה בכל מלתחה של כל פאשניסטית. כדאי להצטייד לפחות ב2 זוגות. אחד שיהיה לבן או בהיר ואחד צבעוני. הם השנה קצת גסים, לפחות חלקם כמו עם פלטפורמה. מבחינתי שאני חובבת מינימום עקב של 3 סמ (לא ממש אוהבת שטוח ולא גבוה מידי) זה אחלה פתרון להוספת גובה והרגשה נוחה.

אז תראו את הלוק הראשון שלי..סריג בהיר שחרוש אצלי מ H&M, מעל חצאית ממש ותיקה, נראה לי 4-5 שנים מנעמי פלוס. חוץ מזה שהיא ממש קלילה, היא אסימטרית. קצרה בצדדים יותר מקדימה ומאחורה ויש בה משהו חמוד מאוד. שילבתי אותה עם converse שיש לי ממסיבת החלפות. סיפרתי לכן שהיה פריט חדש לגמרי שיש נחטף על ידי. וצעיף בגוונים אפורים עם עלים שמתכתב עם העלים על החצאית. תיק טרנדי מאסוס ושרשרת ותיקה מאוד מאנגליה. הנה התוצאה

הנה קלוזאפ לשרשרת וצעיף:
צירפתי לכן סרטון פאן של הלוק



לוק נוסף בגוונים בהירים, הוא של ג'קט גם כן מנעמי פלוס, ג'קט בן 3 שנים לפחות מעל מכנסיים של חני קליין, האמת שהחולצה מתחת גם של חני...איכשהו לא יצא טוב בצילומים. הוספתי לג'קט המיוחד צעיף בהיר עם הדפס קטנטן, צעיף סופר ישן של איזה 6 שנים לפחות.


והנה הקלוזאפ לראות את ההדפסים מקרוב


עוד לוק עם סניקרס והפעם שמלה ארוכה, עם חלק תחתון די רומנטי (לחדות העין). זה סגנון מאוד טרנדי, ג'קט ג'ינס מעל שמלה פרחונית וסניקרס.
שימו לב שההדפס הפרחים הוא קטנטן והוא אחיד לכל האורך, מה שיוצר צללית צרה יותר של הגוף...


וללא הג'קט:


גם השמלה וגם הג'קט מאסוס ושניהם משנים קודמות.

ונקנח עם לוק עם נקודות אדומות...שרשרת, תיק, ומכנסיים ומגפונים בגוון בורדו. חולצה עם מפתח צוואר מרובה שמאוד קשה להשיג כאלה ושרוולים מכווצים כלפי פרק כף היד\ יוצרים מראה רומנטי כיאה לוולנטיין דיי.

החולצה מNEXT ועולה גרושים לכל המעוניינת. הנה לינק שלה: top, נראה לי חולצה ב65 ש"ח זה די שווה-:)) מה גם שהבד שלה מצוין לחורף ולמעבר.


המכנסיים גם כן מנעמי, ישנות בנות 5 והתיק מתנה מאחותי מאנגליה גם כן בן 5, שרשרת של שלי דהרי ומגפונים ישנים מבינגו. אז כמו שאתן רואות, רוב הפריטים ישנים ורק החולצה חדשה וזולה מאוד. והשילוב בין כולם עובד יפה.

מקווה שאהבתן/ם את הלוקים החורפיים הבהירים ואת לוק הולנטיין. מי שאוהבת ועדיין לא עוכבת אחרי באינסטגרם...מוזמנת לעשות זאת: www.instagram.com/Anettdk7

בינתיים מאחלת לכן סופ"ש קריר, נעים ורומנטי עד כמה שאפשר...

💓💖💗