יום רביעי, 27 ביולי 2016

ביקור ב"הגרה"


שלום לכולם,

את הפוסט הזה רציתי לכתוב מקודם אבל אימא שלי עברה ניתוח בבית חולים והייתי עסוקה בגלל זה מאוד.

קיבלתי הזמנה עם עוד מספר בלוגריות פלאס סייז ונשים שמעורות באפנת הפלאס למפגש במפעל של אפנת "הגרה". המפגש היה מעניין ביותר. פרשנו לפני החברה את התרשמותנו מהקולקציה, הקשיבו לבקשות ולרעיונות שלנו. עשו לנו טיול מעלף במפעל עצמו, בחדר של הגזרות, ובחדר בדים, ותמונות של השפעות וטרנדים עולמיים. ואחר כך ראינו את החדר הגדול איפה שכל הקולקציה הענקית שלהם מוצגת ומוכנה למשלוח לחנויות ברחבי הארץ. בקיצור לונה פארק של בגדים לנשים-:))

חברת הגרה קיימת כבר מלא שנים, והשם ניתן לה ממעצבת הגר אלמביק  שהעבירה את השרביט לחברה חדשה שהיה שילוב של מספר מותגים (בייסיקל למשל), והגר אלמביק השאירה את השם והמשיכה למותג המוכר לנו "אלמביקה".

בביקור פגשנו את המעצבות של החברה ואחראית על הארגון של המפגש סברינה בלהסן, אשת יחסי הציבור של החברה.

הנה לכם כמה תמונות להתרשמות:

הבדים


ההשפעות הבינלאומיות


הבלוגרית שחר ועופר אחת המנהלות של אופנה מלאה ישראל עם המעצבות והמנהל

תמונות קבוצתיות של הבלוגריות ואורחות אחרות
תמונה אחרונה היא שלי עם וסט המשלב פרינטים שונים מהקולקציה האביבית/קיצית של "הגרה" ומכנסיים של הגרה ישנות וקלסיות. באמצע חולצה של H&M ותכשיטים של איתן.



בקולקציה של "הגרה" אפשר להתלבש גם בגיל 20 וגם בגיל 40 וגם בגיל 60. רוב הבדים מיובאים מחו"ל והתפירה נעשית רובה בישראל ובאזור.

אני מאוד נהניתי ומחכה לקולקציות הבאות ורעיונות חדשים מהחברה.

תודה רבה



יום חמישי, 14 ביולי 2016

טרנדים עונתיים + הגרלה שווה

שלום לקוראים שלי

הפעם ניפתח את הפוסט באאוטפיט שהושפע מאאוטפיט שראיתי על על סטיליסטית מסוימת.  מי קבע שבורדו הוא צבע של חורף...אז נרתמתי למשימה ולבשתי מכנסיים נהדרות מהחורף של noemi plus, ייבוא מפריס והוספתי להן חולצה בצבע צהוב שהוא "הכי הכי" העונה מבוטיק מקומי ברעות.

התוצאה לפניכם:

מכנסיים: נעמי פלוס, חולצה: בוטיק אורנה, נעליים: מארקס אנד ספנסר, שרשרת: איתן
הלוק השני לוקח את טרנד הפסים לכיוון שלי, פסים לרוחב זה לא בשביל מבנה תפוחי כמוני, זה עובד נהדר על מבנה שעון חול או אגס. במבנה שלי טוב פסים לאורך או פסים אלכסוניים. אתם כבר יודעים שחולצה בפסים אלכסוניים יש לי, צילמתי את עצמי לובשת אותה. הפעם הלכתי על חצאית מפוספסת באלכסון בגזרת A מבד נהדר והוספתי לה חולצה בגוון אפרפר עכברי, הקפצתי את הלוק עם אביזרים צבעוניים. יש כאן שילוב של 3 צבעים ברורים: שחור/אפור/אדום.


טוטאל לוק: דורין פרנקפורט, נעליים: קליגולה (ישן), תכשיטים: איתן, תיק: מתנה מאנגליה

לוק אחרון שבחרתי לחלוק עמכם הוא לוק שנבנה סביב החולצה שקיבלתי מבעלי שנסע למינכן עם הילדים שלנו לטיול. חולצה מהקו של הפלאס סייז של Gerry Weber, מותג מומלץ מבחינת האיכות והקלסיות שלו.
החולצה בעלת הדפס דומיננטי מאוד ולכן האיבזור שלה רגוע ובגוונים שחור/לבן/שמנת. הדוגמה של החולצה אפנתית ומשלבת מאין הדפס חייתי עם אמנותי.

חולצה: samoon, חצאית: אסוס, שרשרת: רונן חן, נעליים ותיק: דניאלה להבי

לסיכום מגרילה בדף הפייסבוק שלי המלצות קטנות, שרשרת שווה ביותר של "תכשיטי איתן". ההגרלה תימשך עד ה 20.7 שזהו יום ההולדת שלי. אז אתם מוזמנים לעשות לייק ושיתוף לפוסט וגם לייק ושיתוף לדף "המלצות קטנות".


נתראה...שבת שלום לכולם!