יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

שגרה ולוקים של סתיו

 יאללה...כמעט חודש לא כתבתי...בדקתי מתי היה הפוסט האחרון. זה היה ב11 לנובמבר ואנחנו ב7 לדצמבר. וכל הזמן אני מקבלת תזכורות שאנשים נכנסים לבלוג לבדוק מה חדש...

ואתם זוכרים את הפוסט הקודם אני בטוחה...הרבה לא השתנה חוץ מזה שאני כל הזמן מתמרנת בין כולם, ילדים, הסעות, ליווי נהג חדש, בעיות שונות..והמון ניירת ובירוקרטיה שאני מטפלת בה עקב הנסיבות.

דומה שאיכשהו העניין הזה של הלבוש ממש נידחק לקרן זווית, אבל לא באמת. יש לי שגרה..אני קמה בבוקר בסביבות 5 וחצי, קודם כל מוציאה את הכלב החמוד והגריאטרי שלי לטיול של 20 דקות ואז בודקת מהר מה קורה עם הצמחים בגינה ובמרפסת, אם חסר מים, השקייה, חורף עכשיו יו נו...קצת פחות להשקות ואז רצה לבחור בגדים, מקלחת, חפיפה, קרם גוף וכל האיפור וההכנות ורצה לעבודה או שאם עובדת משמרת ערב אז יורדת למטה עושה קפה בנינוחות וחוזרת לראות איזה טורכית תורנית...אבל ברגע שאני מתלבשת ומתאפרת אני רואה את עצמי אחרת מול מראה, חזקה, נחושה ומוכנה לכל מה שהיום לפני מצפה לי.

האם גם אצלכן/ם זה ככה? מה השגרה שלכן/ם? של הבוקר.

אני אוהבת להצטלם בפינות שונות בכניסה לבית או בגינה, בעיקר בשעות הבוקר או אחה"ה כי אז התאורה ממש יפה ומאירה נכון את הבגד, עד כמה שהמצלמה שלי בנייד מאפשרת. וכן, ב99% מהמקרים אני מצלמת את עצמי לבד, אנשים לא תמיד מאמינים.

רכשתי בshein מספר פריטים ככה, במקביל למה שרכשתי לאמא שלי שם.. הקנייה האהובה עלי ביותרת יצא הג'קט פוקסיה וחולצת משי מודפסת בסגנון בוהו שיק, הנה תראו..



כאשר לבשתי את הג'קט הפוקסיה..נזכרתי בבעלי ז"ל שהיה צוחק שאני אהיה "אלמנה עליזה"...חשבתי לעצמי, לא מוקדם לך מידי ללבוש פוקסיה, מצד שני זה נתן לי אור, תקווה והרגשה כלכך טובה שהלכתי על זה.

צירפתי את הפריטים עם ג'ינס ישן של H&M, ונעליים מאסוס בגוון לילך. ככה שלגמרי הייתי אפנתית, פוקסיה, לילך, ג'קט מחוייט וקצת רחב.

לוק נוסף עם רכש נוסף מ SHEIN, זה הג'קט החום, האמת שהבד שלו לא להיט אבל הצבע ממש יפה ומזמן חשקתי בכזה. אז הלכתי על פלטת צבעים של חום. ולבשתי מכנסיים ישנים מגולף, חולצה מנומרת מפיפה, משקפיי שמש משגית שליו ונעליים ישנות מאסוס. והצטלמתי בפינה אחרת של הגונה, אור השמש היה חזק יותר כי השעה הייתה טיפה יותר מאוחרת סביבת 9 בבוקר.




ולוק אחרון, והפעם חולצה של זארה. אז באמת בנות הפלאססייז אל תפחדו להכנס לזארה, יש הפתעות. קניתי חולצה ממשי בגוון פחם ב2 XL והיא ממש אלגנטית ורשמית ומתאימה לי מאוד לעבודה לישיבות רשמיות יותר. גם הנעליים הירוקות הן מזארה, loafers ה נעליים האפנתיות בסתיו/חורף הנוכחי. והצילום בפינה אחרת בגינה, יצא אור מאוד יפה לתמונות.





התיק ישן מבוטיק של שרה לוי. ושימו לב לקלוז אפ של האיפור. הלכתי על גוונים ירוקים טורכיזיים באיבזור.

מקווה שאהבתם את הלוקים והמלל הנלווה. למעשה אם נסכם את הלוקים המשותף לכל השלושה שהם מתאימים לימי סתיו קרירים, הם עדכניים והם מאוד נוחים לעבודה ואפילו אם נמשיך מהעבודה לבילוי לא רשמי כמו מסעדה/פאב/סיבוב בקניון או ביקור חברים. ככה אני אוהבת להתלבש בבגדים שיתאימו לי למגוון מקומות שאני מבקרת במהלך היום.

היו שלום וישתמע בקרוב!!