יום חמישי, 30 ביולי 2015

בחזרה מלונדון

שלום לכולם, התגעגעתי וחזרתי רק לפני יום ויש לי הרבה סיפורים מעניינים על לונדון ועל אופנה.
לונדון זה גן עדן אמיתי לנשים במידות גדולות, אבל לונדון היא עיר של אופנה ושופינג ללא ספק לכל מידה.
בעברי ביקרתי בלונדון גם 3 פעמים בשנה. עכשיו חזרתי ללונדון אחרי 7 שנים שלא הייתי שם (כאשר יש ילדים, הנופשים הם אחרים והתחייבויות אחרות).
אם אתם מסתובבים במרכז העיר הכל סובב סביב קניות ושופינג, ובלונדון יש מרכזי קניות בשפע, לא רק ברחוב אוקספורד-ריג'נט.
אני אוהבת לעשות קניות דווקא ב High street Kensington ומקומות קטנים כמו Richmond, Cambridge ובכלל מקומות קטנים. הרשתות קיימות גם במקומות הקטנים וגם בקניונים. ולעתים יותר נעים לקנות במרקס אנד ספנסר של ריצ'מונד מאשר בראשי באוקספורד סטריט, ואם כבר מרקס אנד ספנסר ברחוב הראשי אז עדיף לא את זה שעל יד מארבל ארץ' אלא את השני אחרי Oxford Circus.
ברשתות כמו Marks & Spencer יש מגוון מידות עד 24 על הקולב, 24=52/54 תלוי בגזרה.
גם ב Debenhems, חנויות ידידותיות ביותר למידות נדיבות. דווקא ב House of fraser ובג'ון לואיס לא ראיתי בכלל מידות שעוברות את ה-18, בג'ון לואיס אפשר למצוא מידה 20 פה ושם.
ובחנות המפוארת Selfridges בכלל, עשו הפיכה והכל הולך עפי בית מעצבים, המחירים גבוהים והמידות לא ראליות בעליל, ויתרתי על הסתובבות לעומק בחנות הזאת.
המחירים ברשת "דבנהמס"- מאוד קרצו לי, היו מכירות של סופעונה מדליקות והעיניים רצו מצד לצד.
הנה לכם תמונה להמחשה של מכירות ואפילו תמונה שלי שניסיתי למדוד חולצה עם פסים לרוחב, למרות שחשבתי שהיא נראית טוב עלי לא הייתי בטוחה שזה בדיוק הסגנון שלי.

בשבילך צילמתי May Graff
תמונה ממחישה מימי הסייל בדבנהמס
רשת ותיקה למידות גדולות באנגליה היא Evans, אני חייבת להגיד שמאוד איכזבה אותי. אמנם המידות גדולות, אבל הן ממש ממש גדולות והגזרות מאוד "שקיות"ברוב הקולקציה, מאוד מתאים לטעם של "שמנות צריכות ללבוש אוהלים". כמובן שלא הכל אלא רק הרוב. אבל גם הטעם מלא נצנצים, בדים סינתטיים, המחירים גבוהים יחסית לרשתות וחנויות אחרות. בעיני אכזבה. התחדשתי רק בחולצה אחת, אהבתי את הבד של הכותנה והרקע השחור לדוגמאות הפייסלי.
הנה למונה להמחשה:
חולצה: Evans, טייץ: H&M, תיק: קיפלינג
רשת חדשה ברחוב אוקספורד לכיוון מזרח, רשת שלא הכרתי: Be Simple, אולי לא חדשה אבל הבנתי שיש אתר גם באינטרנט, עדיין לא בדקתי אם שולח לארץ. רשת נחמדה שלדעתי גם סובלת קצת מדימוי קלסי של חנויות ל"שמנות". הגזרות גדולות מידי, הייתי צריכה לקחת 3 מידות פחות ממה שאני לוקחת באסוס  לשמלה שקניתי שם. אבל יש פריטים טרנדיים חביבים. במהלך הימים הקרובים אני אעלה לוקים שלי עם הפריטים משם.

ביקרתי גם ברשת H&M, בסניף הראשי של אוקספורד CIRCUS, אין בגדים למידות גדולות. המידות הרגילים מגיעות עד XL ולעתים הן נדיבות למדי. בסניף שלא הכרתי (חדש?) ברחוב ריג'נט השכן קיימת מחלקה למידות 18-28 ושם קניתי מספר פריטים מאוד טרנדיים וחביבים.
חייבת להגיד לכם שעניין המידות מאוד נזיל בלונדון. רוב החצאיות, מכנסיים לקחתי במידה 18, אפילו ברשת "Laura Ashley" שקניתי מהם חצאית מעלפת ב 12 פאונד במכירה.
בשמלות וחצאיות לקחתי בין 20-24 תלוי בדגם. ולכן אני ממליצה למדוד גם מה שנראה לכן שלא יעלה עליכן. פשוט למדוד.
קניתי פריטים מאוד יפים ב Marks & Spencer, שגם אותם אעלה בהדרגה לרשת.

ובינתיים הלוק שלי מהיום:

חולצה ונעליים: Marks&Spencer, חצאית: Debenhems, שרשרת: H&M

בינתיים אגיד לכם להתראות ועוד הרבה לוקים חביבים מלונדון


יום רביעי, 15 ביולי 2015

האישה בכחול

השבוע חזרתי לעבודה אחרי מחלה של כמעט שבוע. ועם העבודה גם התלבשתי. אין ספק שהצבע הכחול שלט ברוב הלוקים שלי השבוע.
אני באמת מחוברת לכחול ובשבילי הוא ממש "השחור" החדש...זה גם צבע מאוד ואפנתי על כל גווניו.

מצטערת על איכות הצילומים, כרגע יש בעייה עם לוקיישנים. מבטיחה לפתור את העניין עד כמה שאפשר בקרוב.
בחרתי 2 לוקים בולטים


הראשון עם חצאית ג'ינס של "עונות", וחצאית ג'ינס זה פריט כמעט חובה העונה בארון, הוא בסיסי ונוח למרות שחופש התנועה בו די מוגבל. לא הייתי ממליצה לקחת אותו לטיולים בחו"ל להליכות אבל לעבודה זה בהחלט פתרון קוז'ואלי מצוין.
הוספתי לו חולצת אוברסייז כחולה של "נומה", גם פריטי אוברסייז מאוד בעונה השנה.
קצת אביזרים, שרשרת ארוכה ואפנתית, נעליים של GOYA והייתי מסודרת. את הכחול שברתי עם תיק צהוב, אותו תיק שבלוגו של הבלוג. ומשקפי השמש הן של "קרולינה למפקה".

חצאית: עונות, חולצה: נומה, נעליים: Goya, משקפיים: קרולינה למפקה.
הלוק השני הוא ממש חם מהתנור מהיום: שמלה של צילה תפור עליך שעוד קניתי ב"יפה בכל צורה" ורק היום חנכתי אותה. חששתי מאוד מהבד, שהוא בסגנון בדים של שמלות טניס ופחדתי שאמות מחום בקיץ, אבל נראה לי שהיא כמו שצילה המעצבת אומרת: "שמלת חריש".
הוספתי לה שרשרת של "לה פלקה לוקה", מותג תכשיטים יפיפה של רחלי שהשבוע ביקרתי בדוכן הנודד שלה בין הקניונים ואהבתי מאוד את הכל.

שמלה:צילה- תפור עליך, שרשרת: לה פלקה לוקה' משקפיים: קרולינה למפקה.

תמונה מהדוכן של רחלי:


לסיום, "בונוס" קטן, הסתפרתי קצת אצל הספר האהוב הוותיק שלי סמי מלאונרדו פלאזה בירושלים.


הבלוג ואני יוצאים לחופשה של כשבועיים...אהיה בלונדון ויהיו לי מלא עדכונים של בגדים מעניינים, מקומות למידות גדולות ולא רק גדולות. יהיה מעניין בטוח.

סופ"ש נעים לכולם ונשיקות.

יום ראשון, 5 ביולי 2015

ביקור קצר ב Beauty City - Hollywood וגם קצת טיפוח אישי

שלום לכם ובעיקר לכן, הפעם בבלוג קצת קוסמטיקה והמלצות.
קצת מסודות הטיפוח שלי...
אני מאוד אוהבת טיפוח אישי ואיפור, קרמים, ליפסטיקים, לאקים הכל. אני חושבת שפאשניסטה אמיתית אם לא משקיעה באיפור ובטיפוח הפנים, הציפורניים והרגליים הלוק שלה לא מושלם. כי הבגד יכול להיות יפה ומחמיא אבל הלוק לא שלם אם אין אבזור נכון ובעיקר אסתטיקה אישית ונשית.
עכשיו קיץ ואצבעות הרגליים חשופות הרבה יותר, חשוב להקפיד על פדיקור אסתטי ומתחזק לפחות פעם ב-4 שבועות כמינימום.
בשוק יש קרמי רגליים שונים לתחזוקה, אבל הקרם שאני הכי ממליצה אולי לא הם הריח הכי ריחני בעולם הוא Flexitol, במיוחד אם אנחנו בנות קצת יותר מלאות מהממוצע ויש כובד על הרגל, הקרם הזה שומר עלינו מסדקים ומתחזק כף רגל נקייה, חלקה ונעימה.
האמת היא שביקור חודשי בסופר-פארם הוא כמעט בגדר חובה אצלי, אם לקנייה קטנה או לקנייה יותר גדולה, אז הפעם החלטתי לבקר בביוטי סיטי ולראות על מה כל הבאזז...




אז עשיתי גיחה קצרצרה ביום שישי ב9 בבוקר לפני שמתחיל כל הבלגן והדוחק ודקה לפני שהאירוע נגמר.
ויתרתי על צילום שכולן עשו על רקע כתוביות של סופר-פארם בכניסה.
כרטיס הכניסה לביוטי סיטי עלה 20 ש"ח. ההאנגר בגני התערוכה היה ממוזג להפליא. הדוכן הראשון היה של לוריאל, החלטתי הפעם לפסוח עליו. אני אישית משתמשת במסקרות ואיילינרים וליפסטיקים של לוריאל ליום יום אך
החלטתי לפסוח עליהם.
אחרי זה ראיתי מתחם גדול של מריחת לאקים של חברת בת של רבלון בשם Sinful colors. אם קונים 4 לקים, כל לק 10 ש"ח מקבלים מריחה ושיוף של הציפורניים. אמרתי לעצמי במילא תכננת מחר ללכת לעשות פדיקור-מניקור וטיפולים למיניהם. אז תעשי במקום זה שיוף ציפורניים ומריחה בביוטי סיטי. אז רכשתי 4 לאקים בגוונים חזקים בסכום של 40 ש"ח ופניתי לאחת הבנות המשייפות. שטיפלה בי בנאמנות ובסבלנות, אך הלק לא החזיק מעמד עד הערב והחל להתקלף. ככה שהביקור במוצ"ש אצל המניקוריסטית נשאר בעינו. בינתיים לא ניסיתי פעם נוספת את הלק של סינפול ננסה במריחה שלי בבית ונראה אם יחזיק מעמד ולא ימרח.




אחר כך עשיתי טיול בין הדוכנים של העיצוב, והסטייל שהכול בהשראת השנים היפות והזוהרות של הוליווד, שנות ה 30, 40 וה 50. 
והגעתי לקלארינס.
אני מאוד אוהבת להשתמש בתכשירים של קלארינס לפנים ולגוף. כמובן שהשימוש בקוסמטיקה הוא מאוד אישי ולכל אחת מתאים משהו אחר. אבל מוצר אחד שאני אף פעם לא מוותרת עליו הוא מי פנים בריח אפרסק לעור רגיש של קלארינס. היה מבצע וזה עלה רק 109 ש"ח. אני באמת ממליצה לכל מי שיש לה נטייה לאדמומיות כמוני בפנים או עור רגיש להשתמש במי הפנים האלה, הם עדינים ונעימים ומשאירים הרגשה טובה מאוד ומרגיעה לעור הפנים.
כמובן שלא הסתפקתי בזה וקניתי מוצר נוסף שהוא פילינג נוזלי לשימוש של פעם/פעמיים בשבוע. וקרם גוף מהסדרות של הקרמים העדינים והנילווים לבשמים העדינים בדרגת או דה קולון (שזאת דרגת הבושם הכי עדינה שיש ולדעתי הכי מתאימה לקיץ ישראלי הם והלח)
הכל היה במבצעים מטורפים וזיל הזול וגם קיבלתי
תיק איפור עם 3 מוצרים שווים ביותר: קרם גוף מעצב, מסיכת יופי ותכשיר לניקוי פנים.

הרחתי בדרך בגוכנים אחרים כמה בשמים שלא ממש מצאו חן בעיני וקינחתי בדוכן של קליניק שם התחדשתי בפודרה אבן מוצר חשוב לקיץ שמשמר את העור יבש ולא מזיע. והתפתיתי לשפתון מהסדרה החדשה של השפתונים של קליניק, קליניק פופ, שפתון עם פריימר שמבטיח ואכן מקיים להיות עמיד על השפתיים לאורך שעות רבות. בחרתי בצבע ברונזה חום עמוק ומתאים יותר לשלהי הקיץ.



המבצעים היו באמת שווים עד 50% ברוב המוצרים שבחרתי וזה משמעותי ומספיק לפחות ל 4 חדשים, אז זה משתלם. מי שלא הספיקה השנה, כדאי שתבקר בביוטי סיטי בשנה הבאה.
בגלל שאני כרגיל כל הזמן בריצות ומוגבלת בזמן, ויתרתי על הרצאות יופי ותצוגות אופנה למיניהן.
פעם אחרת.

שלום לכם הפעם ושבוע טוב.




יום חמישי, 2 ביולי 2015

אז מה לבשתי השבוע?

השבוע זה היה גם השבוע שאחרי האירוע"יפה בכל צורה", אז לבשתי 2 אאוטפיטים שכללו פריטים מהתצוגה.
האחד חצאית עפרון צבעונית של צילה איתו פתחתי את השבוע וסוגרת היום את השבוע עם חולצה של דנה מליק ל"נומה".

אחרי גיחה של בעלי למינכן גם קיבלתי 2 חולצות, האחת כבר לבשתי- סריג של Gerry Weber, מהקו למידות הגדולות שלו, שמעל מידה 48, ולצערי לא מייבאים את הקו לארץ בחנויות של ג'רי וובר. הקו נקרא- Samoon, למי שמבקרת בגרמניה, כדאי לחפש אותו.

באחד הימים לבשתי גם שמלה מתוקה בצבעים עזים שקיבלתי מאסוס, הקו של הפלאס סייז שלו.
מה שמאפיין את השבוע הזה לדעתי זה הגיוון בגזרות, צבעים, ושוני של הלוקים האחד מהשני. הקו המקשר ביניהם לדעתי זה התיבול באביזרים. מהו אוכל טעים ללא תבלינים? תפל.

אז מה הכי אהבתן מכל הלוקים?


1. חולצה: פיפה
   חצאית: צילה
   נעליים:רנואר
   עגילים ושרשרת: חנות תכשיטים בירושלים ברחוב דרך בית לחם
   טבעת: איטליה


2.
שמלה: אסוס
נעליים: קלארקס
שרשרת: אקססוריז


3. חולצה: Samoon של Gerry Weber
חולצה: אריסטו שמט
שרשרת: רוני עוזיאל
נעליים: אקו לL'ORIGINALS
טבעת: מכרתים

           

4. חולצה: דנה מליק לנומה
חצאית משי מקומט ישנה של Cotton
נעליים: דנית ירון
שרשרת: קרייזי ליין
עגילים: קסטרו
טבעת: בעלי Eitan's Art