יום חמישי, 30 ביולי 2015

בחזרה מלונדון

שלום לכולם, התגעגעתי וחזרתי רק לפני יום ויש לי הרבה סיפורים מעניינים על לונדון ועל אופנה.
לונדון זה גן עדן אמיתי לנשים במידות גדולות, אבל לונדון היא עיר של אופנה ושופינג ללא ספק לכל מידה.
בעברי ביקרתי בלונדון גם 3 פעמים בשנה. עכשיו חזרתי ללונדון אחרי 7 שנים שלא הייתי שם (כאשר יש ילדים, הנופשים הם אחרים והתחייבויות אחרות).
אם אתם מסתובבים במרכז העיר הכל סובב סביב קניות ושופינג, ובלונדון יש מרכזי קניות בשפע, לא רק ברחוב אוקספורד-ריג'נט.
אני אוהבת לעשות קניות דווקא ב High street Kensington ומקומות קטנים כמו Richmond, Cambridge ובכלל מקומות קטנים. הרשתות קיימות גם במקומות הקטנים וגם בקניונים. ולעתים יותר נעים לקנות במרקס אנד ספנסר של ריצ'מונד מאשר בראשי באוקספורד סטריט, ואם כבר מרקס אנד ספנסר ברחוב הראשי אז עדיף לא את זה שעל יד מארבל ארץ' אלא את השני אחרי Oxford Circus.
ברשתות כמו Marks & Spencer יש מגוון מידות עד 24 על הקולב, 24=52/54 תלוי בגזרה.
גם ב Debenhems, חנויות ידידותיות ביותר למידות נדיבות. דווקא ב House of fraser ובג'ון לואיס לא ראיתי בכלל מידות שעוברות את ה-18, בג'ון לואיס אפשר למצוא מידה 20 פה ושם.
ובחנות המפוארת Selfridges בכלל, עשו הפיכה והכל הולך עפי בית מעצבים, המחירים גבוהים והמידות לא ראליות בעליל, ויתרתי על הסתובבות לעומק בחנות הזאת.
המחירים ברשת "דבנהמס"- מאוד קרצו לי, היו מכירות של סופעונה מדליקות והעיניים רצו מצד לצד.
הנה לכם תמונה להמחשה של מכירות ואפילו תמונה שלי שניסיתי למדוד חולצה עם פסים לרוחב, למרות שחשבתי שהיא נראית טוב עלי לא הייתי בטוחה שזה בדיוק הסגנון שלי.

בשבילך צילמתי May Graff
תמונה ממחישה מימי הסייל בדבנהמס
רשת ותיקה למידות גדולות באנגליה היא Evans, אני חייבת להגיד שמאוד איכזבה אותי. אמנם המידות גדולות, אבל הן ממש ממש גדולות והגזרות מאוד "שקיות"ברוב הקולקציה, מאוד מתאים לטעם של "שמנות צריכות ללבוש אוהלים". כמובן שלא הכל אלא רק הרוב. אבל גם הטעם מלא נצנצים, בדים סינתטיים, המחירים גבוהים יחסית לרשתות וחנויות אחרות. בעיני אכזבה. התחדשתי רק בחולצה אחת, אהבתי את הבד של הכותנה והרקע השחור לדוגמאות הפייסלי.
הנה למונה להמחשה:
חולצה: Evans, טייץ: H&M, תיק: קיפלינג
רשת חדשה ברחוב אוקספורד לכיוון מזרח, רשת שלא הכרתי: Be Simple, אולי לא חדשה אבל הבנתי שיש אתר גם באינטרנט, עדיין לא בדקתי אם שולח לארץ. רשת נחמדה שלדעתי גם סובלת קצת מדימוי קלסי של חנויות ל"שמנות". הגזרות גדולות מידי, הייתי צריכה לקחת 3 מידות פחות ממה שאני לוקחת באסוס  לשמלה שקניתי שם. אבל יש פריטים טרנדיים חביבים. במהלך הימים הקרובים אני אעלה לוקים שלי עם הפריטים משם.

ביקרתי גם ברשת H&M, בסניף הראשי של אוקספורד CIRCUS, אין בגדים למידות גדולות. המידות הרגילים מגיעות עד XL ולעתים הן נדיבות למדי. בסניף שלא הכרתי (חדש?) ברחוב ריג'נט השכן קיימת מחלקה למידות 18-28 ושם קניתי מספר פריטים מאוד טרנדיים וחביבים.
חייבת להגיד לכם שעניין המידות מאוד נזיל בלונדון. רוב החצאיות, מכנסיים לקחתי במידה 18, אפילו ברשת "Laura Ashley" שקניתי מהם חצאית מעלפת ב 12 פאונד במכירה.
בשמלות וחצאיות לקחתי בין 20-24 תלוי בדגם. ולכן אני ממליצה למדוד גם מה שנראה לכן שלא יעלה עליכן. פשוט למדוד.
קניתי פריטים מאוד יפים ב Marks & Spencer, שגם אותם אעלה בהדרגה לרשת.

ובינתיים הלוק שלי מהיום:

חולצה ונעליים: Marks&Spencer, חצאית: Debenhems, שרשרת: H&M

בינתיים אגיד לכם להתראות ועוד הרבה לוקים חביבים מלונדון


תגובה 1:

  1. יפהההה, אני עכשיו בלונדון, למזלי מוצאת פה מגוון ענק של חולצות מכופתרות לנשים ממש לטעמי, איזה כיף שמכלילים את כל המידות כאן,,

    השבמחק