יום רביעי, 16 ביוני 2021

מלתחת קיץ- המשך

 שלום לכם,

כפי שהבטחתי ממשיכה עם טיפים ושטיקים נוספים למלתחת קיץ.

אחד הטרנדים המפתיעים הקיץ הוא טרנד הרקמה. למעשה הטרנד הזה לא עזב אותנו כבר כמה עשורים...הוא לא תמיד בקדמת במה, אבל עושה קאמבק כל 2 עשורים בערך. זה היה אפנתי בסוף שנות ה60 ותחילת ה70 עם פריחת הבוהו שיק. ואחרי כמה עשורים שוב פעם וכעת. ומה שמעניין שהעונה הוא מופיע בתיקים, נעליים וכמובן שמלות וחולצות. אני ממש זוכרת שבשנות ה-90 היו לי גם כן נעלי בד כמו שתראו עוד מעט בתמונה שאעלה עם רקמה ואפילו שילבתי אותך בלוק דומה...האמת שרציתי לסרוק ולעלות את הלוק לשם השוואה, אבל אין לי את זה בהישג יד ולכן מבטיחה בפוסט הבא להביא תמונה מלוק משנות ה-90 שדומה להפליא ללוק הנוכחי.

אז מה לבשתי עם רקמה? חולצה כחולה כהה מבד ויסקוזה קליל של עונות ורקמה לכל האורך, ברור לכולנו שקווים אורכיים מחמיאים לכל אחת בלי יוצא מן הכלל.



אז עשיתי כאן שילובים קלאסיים של כחול כהה שהוא צבע אצילי ולדעתי מחמיא לרוב הנשים, עם לבן וזהב באבזורים. יש לכם קלוז אפ לנעליים הרקומות ולתיק. הנעליים מSHEIN, אם תלחצו על SHEIN ייפתח לכם הלינק. והנעליים עולות 59 ש"ח. תראו האתר הזה SHEIN מלא בהפתעות, הכל שם טרנדי וזול ומי שלא רוצה להוציא סכומי עתק, אני מאוד ממליצה. רק תמדדו את היקף החזה שלכן, תעשו לי טובה...כי כאן צריך לדייק. ותמיד תיקחו כמה סמ יותר ממה שרשום, יעני מידה יותר גדולה. (ואת זה אני אומרת מנסיון)

אני חייבת לומר לכן שהלוק הכחול/לבן הוא השראה מחמתי, כמו אז בשנות ה-90 היא הביאה לי את הנעליים הרקומות עם כחול וזהב בדיוק מאותו הבד כמו אלה בתמונה ואמרה שזה יהיה נפלא עם מכנסיים בצבע שמנת וכחול. יש לה בהחלט חוש טעם...אז המכנסיים שלי הם בלבן, כי שמנת לא בנמצא-:)))

הלוק הקייצי הבא שאחלוק עמכם הוא שמלה שבמקור של IS ABOUT, מותג ישראלי למידות פלאססייז שלצערי ניסגר. השמלה ממסיבת החלפות, זה אומר שהיא בחינם. היא מאוד אפנתית, קלילה עם שרוולי סטייטמנט (יעני בולטים) ואפשרי גם חושפת כתפיים. עשיתי לה שילוב שיכול להתאים בול לחתונות/ בריתות צהרים. כפכפי עקב גבוהים עם שרשרת מוזהב בצבע לילך וצירפתי תיק צהוב ליצירת שילובים קייציים ואפנתיים.



הנעליים והתיק של שגית שליו, שאם תלחצו על השם שלה תראו את העמוד שלה. היא יבואנית אפנה ואביזרי אפנה הכי טרנדיים במחירים ממש שווים לכל נפש (באמת)

עוד לוק אחד מSHEIN שכולו עלה בערך 52 ש"ח..לבשתי אתמול. טישירט מודפסת ומכנסיי ויסקוזה קלילים. יש לי רומן בשנתיים האחרונות עם טישרטים מודפסים. בשנה שעברה ראיתי בכל מיני בוטיקים טישרטים יפיפיים מודפסים אבל מה? במידות שנגמרות ב42...לא אמרתי נואש...חיפשתי, לא בדיוק רציתי רשתות...(יש לי כמה מעונות עם כתוביות אבל הן יותר משמשות אותי לספורט ושינה אחרי 3 חדשים) רציתי משהו "פיין"...מצאתי באופנת פיפה, בפוסט הקודם ראיתם את פוקהונטס. ומצאתי בSHEIN השנה כמובן. בקיצור, כל טרנד שתרצו יש לכן ברשת אם לא מצאתן בחנויות פיסיות.



לוק נוסף שמתרים מאוד בקיץ ויתאים גם למקומות ממוזגים, השימוש בעליוניות. בקיץ לעיתים אנחנו לא רוצות בגדים קרובים לגוף אחא מעדיפים אווריריים. וזה מה שעושה הלוק הזה.



המכנסיים והטישרט מH&M, ישנים והעליונית מפיפה משנה שעברה. שרשרת של דפנה מאור בלסקי ותיק של קיפלינג ישן נושן.

מה דעתכם על שילובי הצבעים? צבעי אדמה/קצת מדבר..וגם שברתי כאן קצת מיתוס של ללבוש רחב על רחב...פשוט איזנתי עם האורך של העליוניות שמאריכה את הצללית הכללית. והסנדלים קצת על עקבים של "גלי" למותג BRILL, עכשיו במבצע של 99 ש"ח!

אז מה היה לנו בטרנדים?

רקמות, תכשיטים מוזהבים ותיקים עם שרשרת מוזהבת, שרוולים מנופחים, טישירט מודפסת, עליוניות/ קימונו, צבעים "חמים": סגול/צהוב/צבעי מדבר וזית. וכמובן לבן.

מקווה שאהבתם את הפוסט...אני כאן לשאלות/ בקשות...וכמובן למעקב באינסטגרם עם הלוק היומי www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים לכולם!!!💓💗


יום רביעי, 9 ביוני 2021

מלתחת קיץ, טיפים וטריקים - חלק א'

 שלום לכם, מקווה ששלומכם טוב ואתם בקו הבריאות. אנחנו כבר ממש בקיץ וזה הפוסט הראשון שלי לחודש יוני.

בואו נדבר על מלתחת קיץ...בחוץ מתחיל להיות מאוד חם ואנחנו ששות להשיל את השכבות ולהיות כמה שאפשר  בלי...אבל בשנים האחרונות הרבה מאיתנו נמצאות תחת מזגנים חזקים במקומות עבודה או בכל מקום שבו אנחנו מבקרים וזה הדבר שמאפשר לנו גם בגדים ארוכים יותר מידי פעם, ולא לוותר על מכנסיים בקיץ...מבחינתי האישית מכנסיים הן חלק בלתי ניפרד מהמלתחה בקיץ ובחורף. בקיץ אנחנו מחפשים בדים קלילים ונושמים יותר, פחות נדבקים לגוף. גם הצבעים הופכים להיות יותר בהירים ויותר עליזים. זה המקום להוסיף תיקים צבעוניים, כפכפים אפנתיים ועגילים צבעוניים וגדולים. מכיוון שהבלוג שלי עוסק באופנה ובעיקר באופנה לאישה במידה 42 ומעלה חשוב לזכור שאנחנו רוצות להרגיש נוח ויפות בכל מידה ולא לפחד לשלב גזרות וצבעים.

תראו למשל את הלוק הראשון שאני משתפת היום. מדובר בחולצה לבנה (שאני חושבת שכבר ראיתם בשנה שעברה שלבשתי אותה) הפרינט שלה מאוד דומיננטי הקיץ בהרבה מקומות. הצבע שלה לבן. ובשביל ליצור קונטרה ועניין תמיד משלבים לבן עם צבע אחד יותר כהה. במקרה הזה חצאית בהדפס מנומר בירוק כהה. עגילים מוזהבים גדולים ועגולים, הן ממש MUST בקיץ הזה. וכפכפי פלטפורמה חושפי אצבעות שהם גם כן מאוד מאוד טרנדיים בקיץ הזה.



שימו לב שהחולצה היא חצי בפנים וחצי בחוץ שזה אחלה טריק אפנתי שרץ כבר כמה שנים. זה מעולה לנשים שיש להן בטן ובכ"ז מאוד רוצות להכניס חולצה לתוך המכנסיים או לתוך החצאית אבל לא בצורה אחידה. זה יוצר ככה צללית זורמת ואסתטית. אני לא באה כאן בקטע של להסתיר או לטשטש, אלא להדגיש מה שיפה!

חולצה: של המעצבת סיגל ויזל קצת אחרת

חצאית: נעמי פלוס, עגילים: אסוס, כפכפים: זארה.

לוק נוסף שבו הכנסתי את החולצה פנימה, הפעם במכנסיים. כאן החולצה גם כן עם פרינט אפנתי. במקרה הזה של פוקהונטס. אחותי היקרה טוענת שחזרתי לילדות ואני חושבת שזה ממש חמוד, והגוונים ממש לא ילדותיים..יותר צבעי אדמה. עוד פעם חולצה טישירט לבנה ומכנסיים יותר כהים, חרדליים ומתכתבים עם הפרינט על החולצה. האיבזור מוזהב. כפכפים אפנתיים עם דוגמת איקס, שזה גם כן טריק להארכת רגל ויצירת צללית ארוכה יותר. ותיק בז' עם רצועת שרשרת מוזהבת. רצועות המטאליות בכסף או זהב הן פשוט  מאסט במלתחה הקייצית.


חולצה: אפנת פיפה
מכנסיים: אלמביקה. כפכפים: האש פאפיז ל"גלי", תיק אסוס, שרשרת: שוק הפישפשים (מתנה מחברה) ושעון של שגית שליו.



שימו 💓 שכאן לבשתי את החולצה פעם בפנים ופעם בחוץ ובמקרה של בפנים עוד פעם חצי בחוץ וחצי בפנים.

אחרי לוק לבן בטופ. הנה מגיע לחובבות השחור לוק של חולצה שחורה...אבל אני כמו אני מאבזרת הכל מסביב צבעוני. מכנסיים ירוקים מודפסים מנוחשים, שרשרת ועגילים בגוונים צהובים/שחורים ותיק עם אלמנט ירוק/שחור/ורוד.
טוטאל לוק של נועה רובין, מכנסיים 3/4 בגזרה רחבה שהיא להיט בקיץ. הבד שלהן דקיק ולא מורגש בכלל על הגוף. וחולצה של כותנה בשילוב ויסקוזה מעורבת.
נעליים של שני בר, תכשיטים של דפנה מאור בלסקי, תיק מלונדון מתנה מאחותי של המעצבת אורלה קיילי.


הגזרה של החולצה בגזרת A, מתרחבת מתחת לחזה ומחמיאה לנשים עם בטן בולטת (כמוני)

הפעם אסיים את הפוסט עם לוק שאני במיוחד אוהבת. שמלה כחולה בסגנון ג'ינס של קווין סייז. ותכשיטי סטייטמנט.
עגילים של שגית שליו. גדולים והכי אפנתיים שיש כרגע. טבעת תואמת של תכשיטי איתן וסנדלים של פלייפוט בצבע שמקפיץ את כל השמלה וקונטרה לכחול הסולידי. תראו כמה צבעוניות יש בלוק, כולל תיק בצבע בז' הנייטרלי.


יש לכן גן קלוז אפ לאיפור הקצת דרמטי שמתאים לתכשיטים. ואילו הייתי לובשת במקום הסנדלים האלה סנדלי עקב נניח בגוונים נייטרליים בשקט יכולתי לצאת לאירוע צהרים...
מה דעתכן?
מבטיחה בעוד שבוע/10 ימים להמשיך לחלק השני של טיפים ושטיקים למלתחת קיץ.
שיהיה לכן סופ"ש ניפלא עם הרבה צבע ואפנה עליזה.