יום חמישי, 19 באוגוסט 2021

איך אני בונה מלתחה

 שלום לכם,

בקבוצת האופנה שאני מנהלת והיא מונה כ6500 נשים (אמנם רובן פאסיביות, אבל אלה שמשתתפות עושות את זה בגדול) עשיתי שבוע של אתגרים של בגדים זולים בעד 200 ש"ח פלוס מינוס. ומישהיא שאלה אותי האם אני קונה לפי מבצעים, בסופי עונה, סתם כי בא לי, או שחסר לי משהו במלתחה, האם אני בונה את המלתחה בהדרגה. אז החלטתי להקדיש לזה פוסט.

טוב אז האמת שאני חושבת שכל התשובות נכונות כולל תשובה נוספת שכאשר אין לי יותר מידי אפשרויות כלכליות אז אני לא קונה אלא עושה "שופינג בארון" במקרה הטוב.

אבל בכ"ז..יש פריטים שמרכיבים מלתחה בסיסית ורצוי שיהיו במלתחה של כל אישה. פעם הקדשתי לזה פוסט לפני מספר שנים. יש רשימת "חובה" לכל אישה, או שאת מכירה אותה או שלא, או שמבהלך השנים את לומדת לקנות לפיה אינטואיטיבית, או שאת פשוט נעזרת בסטייליסטית. אני יכולה לומר לכן שחשוב שיהיו לכן במלתחה לפחות 2 ג'ינסים טובים ולפחות 2 חולצות לבנות בסיסיות טובות. וזה יפתור לכן הרבה בעיות. כדאי שג'ינס אחד יהיה יותר כהה ואחד יותר בהיר. בגזרות טובות, לא גזרות נמוכות, אלא גזרות אוספות. נדיר למצוא נשים שגזרה נמוכה של ג'ינס מחמיאה להן. בעניין חולצות לבנות, הכי טוב מכופתרת קלאסית אחת לפחות ועוד טישירט שווה או עם איזה טוויסט מעניין בגוון לבן. זה כמובן בסיס, יש נשים שרוב הארון שלהן זה ג'ינסים..

בכל מקרה המוטו שמנחה אותי בקניית הבגדים ובבניית המלתחה  שאיכשהו הכל מתאים להכל...הבגדים מתמזגים היטב האחד עם השני ולא יהיה מצב שאני קונה מכנסיים או חולצה שאין לי עם מה להתאים אותם בארון. האמת שזאת אחת הסיבות שאני מעדיפה מכנסיים/חצאיות יותר משמלות. כי כמה כבר אפשר ללבוש שמלה אחת במהלך הקיץ? כמה כבר שילובים ניתן לעשות עם שמלה? בחורף זה יותר קל, כי יש ג'קטים, וכו'..

האמת שאני די מנצלת את הארון שלי וכל הזמן לובשת הכל, יש לי מספר בודד של פריטים שרואים אור פעם בשנה/שנתיים.

הנה לכן דוגמא: למשל המכנסיים האלה של אלמביקה שקניתי אותן באילת לפני כחודש, אני מוצאת את עצמי כבר משלבת אותן ב 3 וריאנטים שונים. כל פעם עם נעליים אחרות, פעם עם טישירט צהובה, פעם עם חולצת ויסקוזה ירקרקה ופעם עם חולצת בייסיק לבנה ומעליה עליונית וינטאז' מלונדון מלפני 25 שנה בערך.


תראו, כל לוק אחר, לכל לוק יש נעליים משלו...איבזור שונה. זה נקרא לנצל את הפריט ואת הארון על המקסימום. במקרה הזה מכנסיים שעלו מעל 200 ש"ח שוות כי הן מנוצלות הרבה. בפחות מחודש נלבשו כבר 3 פעמים לפחות (יותר אבל לא צולמו)

מכנסיים: אלמביקה

טישירט צהובה: עונות (שנה שעברה 33 ש"ח)

חולצה ירוקה: חני קליין ייבוא מצרפת (שנה שעברה 150 ש"ח)

עליונית כחולה וינטאז' Jacque Vert  וחולצה בסיסית מH&M בכמה שקלים.

תראו למשל למה אני אומרת שחולצה לבנה זה בסיס למלתחה חכמה. חולצה לבנה בסיסית עם טוויסט שהיא חולצה מבד כותנה וויסקוזה עם כתפיים קצת חשופות ורחבות ושרוולים טיפה תפוחים. 3 לוקים שונים, כל פעם עם מכנסיים אחרים ותכשיטים אחרים. זה נקרא לנצל את המלתחה, זה  נקרא חולצה ורסטילית.


החולצה בת 20 שנה שהביאה לי חמתי מברלין. המכנסיים המפוספסים של "סיגל ויזל קצת אחרת", המכנסיים בגוון זית (שאפרופו צבע מכנסיים שחובה בכל מלתחה כי הוא ממש בסיסי) מSHEIN ב33 ש"ח משהו כזה. המכנסיים השחורים עם הנקודות של אלמביקה בני 6 או 7 שנים לפחות. כל תמונה עם שרשרת אחרת ועם סגנון אחר. וככה נראה שיש הרבה בגדים כאשר בעצם חולצה אחת היא בסיס להמון לוקים.

חולצה נוספת צבעונית בגוון כתום חמרה או בריק לבשתי אותה ב2 אופנים.

פעם עם מכנסיים עם נקודות ופעם עם מכנסיים רחבים בטקסטורה ודוגמא בסגנון שנות ה-70.
למעשה זה לוק ששווה קצת יותר פרטים אז הנה...

מכנסיים: נועה רובין
חולצה: עונות
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
החולצה נראית שונה ב 2 הלוקים כי זה תלוי עם מה אנחנו משלבים אותה.

אז הנה נתתי לכן על קצה המזלג טעימה מאיך אני מרכיבה מלתחה ומה שחשוב לי זה ההתאמות של הבגדים עם בגדים שכבר קיימים בארון. והכי חשוב לנצל את הבגדים ולא לתת להם לשכב.
אני מעדיפה 2-3 ג'ינסים טובים שנילבשים לעיתים קרובות מאשר 10 ג'ינסים שלובשים רק אחד או 2 מהם.

מקווה שאהבתן את הפוסט, אם תרצו שאקדיש פוסט בפעם הבאה לעוד פריטים שהם חובה בארון של כל אישה...תכתבו לי ובכלל אשמח לשמוע תגובות.

סופ"ש נעים לכולן!!

💓




יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

 שלום לכם,


נראה לי ששנים לא כתבתי, והאמת שמאז 16 ליוני לא עלה פוסט חדש בבלוג. הייתי עסוקה..אחותי מבקרת בארץ עם הילדים מאנגליה, ענייני בריאות של בני משפחה וסופי שנה של הבנים שסיימו תיכון. בין לבין כמובן שהתלבשתי והצטלמתי והעליתי לרשת פוסטים מגוונים. ומי שעוכב אחרי ברשת, בפייסבוק או באינסטגרם יודע שאני פעילה שם תמיד לכמה דקות מידי יום.

אבל הפייסבוק דואג לשלוח לי גם תזכורות שמזמן לא כתבתי כלום ויש אנשים שמציצים כל הזמן בדף הבלוג...אז החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולכתוב פוסט חדש.. פוסט קיץ עם פריטים שהם הכי שימושיים לקיץ הישראלי ובכלל.

נסכם לכן כאן כמה טרנדים וצבעים של הקיץ הנוכחי והאינטרפרטציה שלי, איך אני בתור פלאססייזית  שקצת יותר גדולה  מגיל 20 מיישמת אותם😀

הראשון

מכנסיי קיץ

אצלי הם כמעט תמיד או 3/4 בסגנון קאפרי או סתם חושפי קרסוליים ודקיקים. הדפסים הם ממש מאסט בשביל ליצור עניין וקלילות קייצית.

אז הנה הראשון


מכנסיים: נועה רובין

ג'קט פשתן: פיפה (ישן  מאוד)

נעליים: Shein

שרשרת: דפנה מאור בלסקי

שימו לב לאורך המכנסיים ולצבע של הג'קט. הצבע הירוק אחד השולטים בקיץ הזה וזה ימשיך איתנו לסתיו. העליוניות הירוקה מעל הגופיה נהדרת למקומות ממזוגים שאנחנו עובדים בהם.

עוד מכנסיים ובגוון ירוק ובגזרת 2/3 וגם של נועה רובין בלוק הזה:


חולצה: זארה, נעליים שני בר שרשרת: דפנה מאור בלסקי.

שימו 💓 לצבע החולצה, ורוד, זה הכי הולך עכשיו וגם מכופתר...מכופתרות אוברסייז זה העניין...

נעבור למכנסיים טיפה יותר ארוכים ובהדפס שמאוד טרנדי בשנים האחרונות, הדפס חייתי/מנומר/מנוחש וכו'..

כאן הלכתי על הגוונים הירוקים שוב פעם, המכנסיים חושפות קרסוליים והן דקיקות ביותר, רכשתי אותן באילת באלמביקה. והן היום בהנחה משמעותית שם. הן יכולות להתאים למגוון לוקים, מיומיומיים ועד אלגנטיים.

שימו לב גם לכפכפים...עוד טרנד...כפכפי נוחות בדוגמת חומר "קווילטינג" שרץ מהחורף כבר במעילים, תיקים, נעליים.

הכפכפים: call it spring

חולצה: חני קליין , מכנסיים: אלמביקה, תיק: אסוס

ברמודה

גם מכנסיים, שיש להן עדנה בשנה האחרונה, החל מהחורף סתיו שעבר לעבר הקיץ. המכנסיים האלה שהיו ממש לטיולים, ים ולסרטים בסגנון קולוניאלי יש להן קטע גם בתחום האלגנטי. נשים שמנות/מלאות בד"כ לא מתות עליהן, אבל זה אפשרי בסטיילינג נכון.

הנה תראו:

היומיומי:


החולצה הורודה מהלוק עם המכנסיים הירוקים משתלבת נהדר עם הברמודה, בגוון אפרפר תכלכל, לוק פסטלי..להקפצה יש לכן תיק עם רצועה מוזהבת (זוכרות? הכי טרנדי העונה) ונעליים על אבזם מוזהב בגוון סגול. האמת שהלוק נהדר גם לעבודה וגם ליציאה עם חברה לקפה של אחה"צ-:)))

הברמודה והתיק: אסוס

הנעליים: שגית שליו, יבואנית אפנה מאילת עם פריטים הכי טרנדיים במחירים שווים לכל נפש (באמת)

האלגנטי:



לוק עם ג'קט מחוייט מעל גופיה, זה יופי ליציאה, אפילו לאירוע אחה"צ. נעליים עם אבזם מוזהב משיין, עגילי חישוק מאסוס ותיק של שגית שליו משלימים את ההופעה.

נעליים וג'קט: shein

גופיה: H&M

תיק: שגית שליו, עגילים: אסוס. תראו כמה פריטים יכולים להיות שימושיים במלתחה בכמה אאוטפיטים. גם החולצה הורודה, גם הברמודה..ונעליים שעובריות מלוק ללוק.

הקימונו

הטרנד האחרון שאיתנו כבר כמה וכמה שנים טובות זה הקימונו. זה דבר כלכך אידיאלי לקיץ הישראלי. הוא קליל, זורקים מעל גופיה וג'ינס ומסודרים לים יום. לובשים מעל שמלה ללא שרוולים ונועלים עקבים ואז זה לערב. בעבודה קריר עם חולצה קצרה, שמים מעל...בים מעל בגד ים זה יוצר סטייל יוצא מן הכלל.

והנה הגרסה שלי...לבשתי אותו ביום ההולדת שלי, כי רציתי להרגיש מיוחד...הקימונו הזה חבל"ז מבחינתי ומשמש אותי רבות. הוא של queensize



קימונו: קויין סייז

שרשרת: דפנה מאור בלסקי, תיק אסוס, נעליים: גלי


אז מה אתם אומרים? התחברתם לטרנדים? אהבתם? אשמח לשמוע תגובות...אני כאן לכל שאלה ומזמינה אתכם לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים לכולם!!!👄