יום שלישי, 28 ביוני 2016

אופנת ען-דן

שלום לכם,
בד"כ אני לא כותבת ספציפית על איזה מותג/מעצבת אבל הפעם הפוסט קצת שונה והחלטתי להקדישו למותג במידה גדולה "ען-דן".
ולמה החלטתי...כי המותג די יוצא דופן בנוף המעצבים הישראלי כי הוא פונה ברובו ככולו למידות גדולות. וזה אומר לא ממידה 38 ומעלה אלא ממידה 44 ועד יותר מ 60.
המותג קיים 18 שנה והוא עסק משפחתי של ענת ודני שכנראה השם של המותג גזור מהשמות הפרטיים שלהם.
בוטיק הבית שלהם נימצא ברחוב אבל גבירול 40 בבוטיק "תשורית" ששם ניתן למצוא לא רק ען-דן גם מותגים אחרים וייבוא מחו"ל ולאו דווקא במידות גדולו אלא בעיקר מידות קטנות עד מידות ביניים כמו 46 בערך.
אבל ב"תשורית" יש מתפרה לתיקונים גם. ואת "ען-דן" ניתן למצוא ברחבי הארץ בבוטיקים שונים גם כן.

גילויי נאות: בשנתיים האחרונות אני פחות לובשת את הסגנון של הטוניקות הארוכות, אבל אני יודעת שישנן נשים שמאוד אוהבות את  הסגנון הזה ומרגישות בו בנוח.

המטרה שלי בפוסט הזה להראות שגם אישה במידה 50 ומעלה יש לה פתרונות לבוש.
וגם אם לא מצאתם את הדגם שרציתם בצבע מסוים ע"פי הזמנה יתפרו לכם ב"תשורית" את המידה הנחוצה ב"ען-דן".
המידות מגיעות מ 1-7.
רוב הדגמים שצילמתי  הם במידות 3-4 וכאמור גם לפי מידות הלקוחה ניתן לתפור דגם.
במותג קיימים: מכנסיים, שמלות, חולצות וטוניקות בעיקר. קצת חצאיות ועליוניות. כרגע המותג בסוףעונה עד 40% הנחה. ויש סטנד של 100 ש"ח מעונות קודמות.

טוב, אז אני צילמתי בעיקר חולצות/טוניקות/שמלה. התיקים והשרשראות גם כן מהחנות "תשורית". רק שרשרת אחת הבאתי מהבית של "איתן". השרשרת האדומה.

החולצה הראשונה שמאוד אהבתי עם הדפס כמו הדפס עיתון. גם נוחה בבד וגם יכולה להתאים להמון דברים.



חולצה אפורה נוחה וטיפה מבריקה. טובה ליום יום בהחלט. בד נעים ונוח.


טוניקה חמודה ואביבית עם לבבות



סתם חולצה כחולה, פחות אהבתי את הבד הנצמד שלה שלא עושה טוב ל"צמיגים" במידה יותר גדולה זה היה נראה קצת שק אז העדפתי שיהיה צמיד קצת.



חולצת טוניקה אלגנטית מתחרה שלבשתי מתחתיה גופית בסיס שחורה. יש בחנות מכנסים תחרה תואמות רחבות שיכולות להשלים לוק שלם לערב.




זה דגם שבעל הבית, דני הכי אהב עלי שאפילו צילם לאתר של ען-דן, טוניקת נקודות שתתאים מעל טייץ בסיסי ועם אביזרים נכונים ונעליים יכולה ללוות עד הערב.




הדגם האחרון שצילמתי הוא של שמלה שחורה עם הדפסים בצדדים. צמודה למעלה ומתרחבת כלפי מטה. בעיני היה הלוק שהכי התחברתי אליו.


אני מקווה שאהבתם את מה שצילמתי. אשמח לשמוע את דעתכן או/ו הערות/הארות או כל מה שתרצו לכתוב.

אפשר כאן בבלוג ואפשר בדף הפייסבוק : https://www.facebook.com/Hamlatzotktanot/


יום חמישי, 16 ביוני 2016

איך מוסיפים צבע לאאוטפיט

שלום לכם, כבר שבועיים שלא כתבתי פוסט. זה לא אומר שלא התלבשתי. דווקא כן-:))
אבל היה חג שבועות באמצע, ולא הרגשתי טוב ואחר כך הייתי עסוקה, סוף שנה אצל הילדים אתם יודעים איך זה...

בכל זאת הפעם בחרתי כמה אאוטפיטים שהמשותף ביניהם שהם רובם מונוכרומטיים, או צבעים בסיסיים כמו שחור/לבן ,פחות או יותר על אותה סקאלת של צבע והטאץ' הצבעוני נעשה ע"י אביזרים. כמו תיק/שרשרת/עגילים/טבעות/צמידים. וכמובן גם נעליים.

הלוק הראשון שבחרתי הוא חצאית של "נעמי פלוס" מצרפת שכבר צילמתי לכם אותה בעבר בשילובים אחרים. הוספתי לחצאית חולצה באותם הגוונים בהדפס תמונה דומיננטי. חולצה ששכבה אצלי בארון 3 עונות, שחמתי כמעט הכריחה אותי לקחת אותה בחנות ושילמה עליה. באמת לא התחברתי אליה והנה מצאתי לה שימוש. הלוק הכחול נישבר ע"י אביזרים צהבהבים וחרדליים. התוצאה לפניכן.

חצאית: נעמי פלוס, חולצה: קרייזי ליין, שרשרת: שלי דהרי, עגילים ושרשרת מהמכירה של סיגלית וונש, נעליים: DL
הלוק השני שבחרתי עבורכן הוא של שמלה בפרינט אחיד וצבעוני, שמלה לא חדשה מAsos, הרקע של השמלה הוא כחול כהה עם פרחים ורדרדים בגוון חזק. הוספתי נעליים כחולות כהות, תכשיטים בגוונים כחולים והיה גם תיק ורדרד בצד. בונוס: קלוז-אפ לאיפור וליפססטיק של פופה תואם.

שמלה: אסוס" נעליים : Goya(ישנות), תכשיטים: איתן

הלוק הבא הוא באמת שחור/לבן, שהכי קל להחיות אותו ע"י צבע ואני זורמת בגוונים כחולים/צהובים
אבל כמובן שגם אדום/פוקסיה/ירוק או כל צבע שתרצו ואפנתי יכול להתאים כאן.

מכנסיים: נומה, חולצה: ישנה מאיזה בוטיק שנסגר(7 שנים), שרשרת: לה פלקה לוקה, נעליים: M&S
לוק אחרון שבחרתי לחלוק עמכם מהיום של שמלה גם כן של "אסוס". האמת נראה לי שבזמן האחרון כל מה שאני מקבלת משם גדול אפילו שהמידות אותן המידות כמו בעבר. אבל זאת שמלת אוברסייז בהדפסים מונוכרומטי גאומטרי ומי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה להדפסים גאומטריים כמו לפייסלי-:)) והיא מאובזרת בירקרק וצהבהב אני ממש אהבתי את התוצאה. תשפטו

מקווה שאהבתם ואשמח אם תכתבו לאיזה מראה הכי התחברתם, שאלות/בקשות, אפשר לשלוח לי בדף הפייסבוק של הבלוג או לכתוב הערות בדף הבלוג ע"י google. סוף שבוע טוב ורגוע לכולכם!!

שמלה: אסוס, תכשיטים: איתן
















יום חמישי, 2 ביוני 2016

לוקים מגוונים

שלום לכם,

הפעם בחרתי לכם לוקים שונים לגמרי האחד מהשני. אמנם כולם בסגנון שלי אבל עם זאת יש חידושים ושינויים והתנסויות חדשות בגזרות ובצבעים.
הקפדתי בלוקים הנבחרים לשלב פרינטים (הדפסים) וגם לשלב 3 צבעים לפחות בלוק.
אם אתם זוכרים דיברנו על כבר לא פעם בבלוג שלי על שימוש בצבע שלישי להקפצת לוק. גמילה מהתאמות של נעל לתיק לעגילים ולשרשרת. זה יותר מידי מלאכותי והכי טוב לוק זורם ועדכני עם התאמות לא תואמות ב100 אחוז.

הלוק הראשון שבחרתי הוא שמח ועליז קייצי/אביבי. עם חולצה של דנה מליק המעצבת של נומה, חולצה צעירה עם הדפס צעיר מזכיר לי שנות ה-50 ולכן ציוותי לו ג'ינס עם פתחים בצדדים של עונות, צמוד. המחשוף של החולצה מאוד מחמיא לחזה נשי מלא ולפיגורה מלאה בכלל וזאת בגלל שהוא מספיק פתוח. צירפתי לחולצה שרשרת צמודה לצוואר
כי במקרה הזה פחות מתאים משהו ארוך וה שרשרת מדגישה את הצוואר וצבע העור.



חולצה: נומה, מכנסיים: עונות, נעליים: פלייפוט, שרשרת:איתן
לוק שני שבחרתי לכבודכם הוא שמלת מקסי אוורירית ומקסימה של המותג: טונשיניו שאותו מעצבת: נורית ויינשטין
בד"כ אני נרתעת משמלות מקסי, הן נראות לי כבדות ומכבידות פיגורה מלאה. במקרה הזה השמלה זורמת ומסתיימת  באמצע הקרסול, החלק הצר של הרגל שלי וזה מאוד מחמיא. שיחקתי עם אביזרים ותכשיטים בכל מיני צבעים ויצא צבעוני עליז ואלגנטי.

שמלה: טונשיניו, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת ועגילים: אסנת גוטמן, תיק: מתנה מלונדון
לוק נוסף של שמלה, הפעם קצרה, שכבר הצטלמתי בה בעבר הפעם עם עליונית ירוקה שכבר ראיתם, הפריטים ישנים, השילובים חדשים, הצבעים: ירוק/כחול/כתום

שמלה ועליונית: פיפה, שרשרת: איתן, נעליים: פלייפוט, תיק: מתנה מאחותי מלונדון
לוק אחרון שבחרתי בשבילכם להיום. משלב הדפסים בקטנה. וגם "העזתי" ללבוש צבע שאין לי ממנו בכלל במלתחה, סגול חציל. בחולצה ש"רכשתי" אותה במסיבת החלפות בגדים בחינם. חולצה של המותג: ניו לוק לונדון מאוד נשית ומפתח צוואר כמו החולצה הראשונה מרובע וסקסי.
שילבתי מכנסיי משבצות בשחור/לבן עם נעליים עם הדפס עלים שחור/לבן, שרשרת עלה וטבעת בצורה עלה שהכל מתכתב עם הנעליים. קיבלתי הרבה מחמאות על האאוטפיט השונה.

חולצה: מהחלפות(ניו לוק), מכנסיים: אלמביקה, נעליים: דניאלה להבי, תכשיטים: איתן

מקווה שאהבתם את הבחירות שלי וראיתם את השוני בין לוק ללוק, יש כאן הרבה אפשרויות וסגנונות. רוצה להגיד מילה טובה על המעצבות הישראליות הצעירות שעושות אופנה חדשה ומקסימה למגוון מידות: כמו נומה ונורית ויינשטיין שיש להן ייצוג מכובד כאן בפוסט. בפוסטים הבאים אכתוב גם על מעצבות נוספות.
שיהיה לכולכם סופ"ש מוצלח ונעים.