יום חמישי, 16 ביוני 2016

איך מוסיפים צבע לאאוטפיט

שלום לכם, כבר שבועיים שלא כתבתי פוסט. זה לא אומר שלא התלבשתי. דווקא כן-:))
אבל היה חג שבועות באמצע, ולא הרגשתי טוב ואחר כך הייתי עסוקה, סוף שנה אצל הילדים אתם יודעים איך זה...

בכל זאת הפעם בחרתי כמה אאוטפיטים שהמשותף ביניהם שהם רובם מונוכרומטיים, או צבעים בסיסיים כמו שחור/לבן ,פחות או יותר על אותה סקאלת של צבע והטאץ' הצבעוני נעשה ע"י אביזרים. כמו תיק/שרשרת/עגילים/טבעות/צמידים. וכמובן גם נעליים.

הלוק הראשון שבחרתי הוא חצאית של "נעמי פלוס" מצרפת שכבר צילמתי לכם אותה בעבר בשילובים אחרים. הוספתי לחצאית חולצה באותם הגוונים בהדפס תמונה דומיננטי. חולצה ששכבה אצלי בארון 3 עונות, שחמתי כמעט הכריחה אותי לקחת אותה בחנות ושילמה עליה. באמת לא התחברתי אליה והנה מצאתי לה שימוש. הלוק הכחול נישבר ע"י אביזרים צהבהבים וחרדליים. התוצאה לפניכן.

חצאית: נעמי פלוס, חולצה: קרייזי ליין, שרשרת: שלי דהרי, עגילים ושרשרת מהמכירה של סיגלית וונש, נעליים: DL
הלוק השני שבחרתי עבורכן הוא של שמלה בפרינט אחיד וצבעוני, שמלה לא חדשה מAsos, הרקע של השמלה הוא כחול כהה עם פרחים ורדרדים בגוון חזק. הוספתי נעליים כחולות כהות, תכשיטים בגוונים כחולים והיה גם תיק ורדרד בצד. בונוס: קלוז-אפ לאיפור וליפססטיק של פופה תואם.

שמלה: אסוס" נעליים : Goya(ישנות), תכשיטים: איתן

הלוק הבא הוא באמת שחור/לבן, שהכי קל להחיות אותו ע"י צבע ואני זורמת בגוונים כחולים/צהובים
אבל כמובן שגם אדום/פוקסיה/ירוק או כל צבע שתרצו ואפנתי יכול להתאים כאן.

מכנסיים: נומה, חולצה: ישנה מאיזה בוטיק שנסגר(7 שנים), שרשרת: לה פלקה לוקה, נעליים: M&S
לוק אחרון שבחרתי לחלוק עמכם מהיום של שמלה גם כן של "אסוס". האמת נראה לי שבזמן האחרון כל מה שאני מקבלת משם גדול אפילו שהמידות אותן המידות כמו בעבר. אבל זאת שמלת אוברסייז בהדפסים מונוכרומטי גאומטרי ומי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה להדפסים גאומטריים כמו לפייסלי-:)) והיא מאובזרת בירקרק וצהבהב אני ממש אהבתי את התוצאה. תשפטו

מקווה שאהבתם ואשמח אם תכתבו לאיזה מראה הכי התחברתם, שאלות/בקשות, אפשר לשלוח לי בדף הפייסבוק של הבלוג או לכתוב הערות בדף הבלוג ע"י google. סוף שבוע טוב ורגוע לכולכם!!

שמלה: אסוס, תכשיטים: איתן
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה