יום חמישי, 2 ביוני 2016

לוקים מגוונים

שלום לכם,

הפעם בחרתי לכם לוקים שונים לגמרי האחד מהשני. אמנם כולם בסגנון שלי אבל עם זאת יש חידושים ושינויים והתנסויות חדשות בגזרות ובצבעים.
הקפדתי בלוקים הנבחרים לשלב פרינטים (הדפסים) וגם לשלב 3 צבעים לפחות בלוק.
אם אתם זוכרים דיברנו על כבר לא פעם בבלוג שלי על שימוש בצבע שלישי להקפצת לוק. גמילה מהתאמות של נעל לתיק לעגילים ולשרשרת. זה יותר מידי מלאכותי והכי טוב לוק זורם ועדכני עם התאמות לא תואמות ב100 אחוז.

הלוק הראשון שבחרתי הוא שמח ועליז קייצי/אביבי. עם חולצה של דנה מליק המעצבת של נומה, חולצה צעירה עם הדפס צעיר מזכיר לי שנות ה-50 ולכן ציוותי לו ג'ינס עם פתחים בצדדים של עונות, צמוד. המחשוף של החולצה מאוד מחמיא לחזה נשי מלא ולפיגורה מלאה בכלל וזאת בגלל שהוא מספיק פתוח. צירפתי לחולצה שרשרת צמודה לצוואר
כי במקרה הזה פחות מתאים משהו ארוך וה שרשרת מדגישה את הצוואר וצבע העור.



חולצה: נומה, מכנסיים: עונות, נעליים: פלייפוט, שרשרת:איתן
לוק שני שבחרתי לכבודכם הוא שמלת מקסי אוורירית ומקסימה של המותג: טונשיניו שאותו מעצבת: נורית ויינשטין
בד"כ אני נרתעת משמלות מקסי, הן נראות לי כבדות ומכבידות פיגורה מלאה. במקרה הזה השמלה זורמת ומסתיימת  באמצע הקרסול, החלק הצר של הרגל שלי וזה מאוד מחמיא. שיחקתי עם אביזרים ותכשיטים בכל מיני צבעים ויצא צבעוני עליז ואלגנטי.

שמלה: טונשיניו, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת ועגילים: אסנת גוטמן, תיק: מתנה מלונדון
לוק נוסף של שמלה, הפעם קצרה, שכבר הצטלמתי בה בעבר הפעם עם עליונית ירוקה שכבר ראיתם, הפריטים ישנים, השילובים חדשים, הצבעים: ירוק/כחול/כתום

שמלה ועליונית: פיפה, שרשרת: איתן, נעליים: פלייפוט, תיק: מתנה מאחותי מלונדון
לוק אחרון שבחרתי בשבילכם להיום. משלב הדפסים בקטנה. וגם "העזתי" ללבוש צבע שאין לי ממנו בכלל במלתחה, סגול חציל. בחולצה ש"רכשתי" אותה במסיבת החלפות בגדים בחינם. חולצה של המותג: ניו לוק לונדון מאוד נשית ומפתח צוואר כמו החולצה הראשונה מרובע וסקסי.
שילבתי מכנסיי משבצות בשחור/לבן עם נעליים עם הדפס עלים שחור/לבן, שרשרת עלה וטבעת בצורה עלה שהכל מתכתב עם הנעליים. קיבלתי הרבה מחמאות על האאוטפיט השונה.

חולצה: מהחלפות(ניו לוק), מכנסיים: אלמביקה, נעליים: דניאלה להבי, תכשיטים: איתן

מקווה שאהבתם את הבחירות שלי וראיתם את השוני בין לוק ללוק, יש כאן הרבה אפשרויות וסגנונות. רוצה להגיד מילה טובה על המעצבות הישראליות הצעירות שעושות אופנה חדשה ומקסימה למגוון מידות: כמו נומה ונורית ויינשטיין שיש להן ייצוג מכובד כאן בפוסט. בפוסטים הבאים אכתוב גם על מעצבות נוספות.
שיהיה לכולכם סופ"ש מוצלח ונעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה